Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 november 2017, 20:53   #261
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. waarlijk Geert u klimt een plaatsje in mijn top duizend .. annick de ridder - de poeper der baas aller bazen : den Huts - tekkelen .. respect ..
Liever niet!

Ik zeg iets waar ge mee eens bent en ik stijg in uw achting? Ge doet even belachelijk als die rechtse foorapen op deze thread. Of ik achting heb voor iemand heeft niets te maken of die persoon dezelfde mening heeft als ik. Dat is kinderachtig.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2017, 23:04   #262
Gipsy
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 november 2013
Berichten: 19.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik denk het niet. Het ging ongeveer zo :
Gipsy: Mensen zoals u zijn verantwoordelijk voor de pedofilieschandalen door de RKK.
Geertvdb: Huh? Mocht ge het niet weten, ik ben atheist.
Gipsy: Mijn broer is homo en ik leef al heel mijn leven met hem.
Geertvdb: Huh? Heel interessante info over uw persoonlijk leven . maar ... ik ben atheist. Hoe kan ik verantwoordelijk zijn voor de pedofilieschandalen in de RKK?
.....

Ik dacht hetzelfde van u. Al gemerkt dat ik sinds uw degoutante beschuldiging ik geen enkele keer op 1 post van u het gereageerd?
Mooi laten we het daar bij houden, ik had niet zoveel durven vragen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2017, 18:59   #263
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Liever niet!

Ik zeg iets waar ge mee eens bent en ik stijg in uw achting? Ge doet even belachelijk als die rechtse foorapen op deze thread. Of ik achting heb voor iemand heeft niets te maken of die persoon dezelfde mening heeft als ik. Dat is kinderachtig.
.. welneen .. ik ben het helemaal niet eens om Annick De Ridder te tekkelen .. echter .. ik vind dat het van inventiviteit getuigt .. samen met meneer Lorin Parys is madamme De Ridder één van de U-boten van de nazionaaltjes .. men ziet ze niet maar ze laten wel een spoor na in de modder ..


aan het modderen
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 20 november 2017 om 19:01.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2017, 19:04   #264
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.024
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. het punt is : wie betaalde das bärberischen Bärtchens kolaake ?

Waar ?
Wanneer ?
Hoeveel ?

Vertel ! Vertel !
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2017, 01:08   #265
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.024
Standaard

__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2017, 19:46   #266
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.092
Standaard

Bij derijkstebelgen.be zijn ze ook beginnen graven.

http://derijkstebelgen.be/nieuws/die...k-paal-deel-1/
http://derijkstebelgen.be/nieuws/die...k-paal-deel-2/
http://derijkstebelgen.be/nieuws/die...k-paal-deel-3/
meer volgt
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:05   #267
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Waar ?
Wanneer ?
Hoeveel ?

Vertel ! Vertel !
.. hou het onder ons, Ansje .. in 't Fornuis op 20 oktober van dit jaar .. tussen u en mij gezwegen .. 't schijnt dat das bärberischen Bärtchen verschillende kolaakes op had en zelfs een Oomanske deed ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 november 2017 om 21:06.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:06   #268
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
.. merci .. links staat geboekmerkt in mijn brouwsel .. voor de nagelbijtende fans : http://derijkstebelgen.be/nieuws/die...k-paal-deel-4/
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 november 2017 om 21:09.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:24   #269
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. welneen .. ik ben het helemaal niet eens om Annick De Ridder te tekkelen .. echter .. ik vind dat het van inventiviteit getuigt .. samen met meneer Lorin Parys is madamme De Ridder één van de U-boten van de nazionaaltjes .. men ziet ze niet maar ze laten wel een spoor na in de modder ..


aan het modderen
Dirk van Duppen over madamme De Ridder.

De ontboezemeningen van en over Annick De Ridder en de scherpe pen van schrijver en theatermaker Tom Nagels

Ik ken Annick De Ridder al van in 2005 toen ik met haar op ATV, samen met De Wever, in voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen in debat zat. Wij verdedigden toen een gemeentelijk energiebedrijf zoals dat toen in Merksplas nog het geval was. Daar was de prijs beduidend lager dan op een ander omdat dit gemeentelijk bedrijf de grote spelers tegen mekaar uitspeelde en via een soort van kiwisysteem voor haar inwoners de beste prijs én service kon bedingen. Annick antwoordde furieus: "Dat is uw collectivistische communistische idee van de overheid moet alles monopoliseren zoals dat in Merksplas wordt toegepast. We hebben wel gezien waar dat toe leidt." Pech voor Annick, de toenmalige burgemeester van Merksplas was een Open VLD'er, dezelfde liberale partij waartoe toen Annick nog behoorde.

Later kwam ik Annick terug tegen de vrijdagavond voor het weekend van de volksraadpleging over De Lange Wappers opnieuw in een ATV debat. Zij zat daar samen met twee jongens van een 'actiecomité' genaamd 'het moet vooruit' in opdracht van de BAM de Lange Wapper te verdedigen. Dat actiecomité 'het moet vooruit' werd direct betaald door de BAM, zoals de BAM ook 'vrijwilligers' betaalde om te gaan flyeren voor de Lange Wapper. De BAM gaf meer uit aan reclame voor De Lange Wapper dan het budget van alle politieke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen. Het heeft niet mogen baten want de Lange Wapper werd weggestemd en van het 'actiecomité het moet vooruit' hebben we nadien nooit nog iets van gehoord. Van Annick wel. Toen liep ze over naar de N-VA en werd terug politiek actief nadat ze een tijd voor havenbaron Fernand Huts gewerkt had.

Toen kwam ik Annick tegen in de Raad van Bestuur van het Havenbedrijf. Ik heb er maar twee keer mogen zetelen, want de meerderheidspartijen hadden samen met SP.a en Groen in het Vlaams parlement een decreet goedgekeurd dat het Havenbedrijf van statuut veranderde: van een autonoom gemeentelijk bedrijf naar een NV van publiek recht. Met een nieuwe raad van bestuur. Bedoeling: pottenkijkers eruit. Dus na twee vergaderingen werden ikzelf, Filip De Winter maar ook Wouter Van Besien buiten gezet. Op die tweede vergadering haalde ik uit tegen de plannen van het Havenbedrijf om met Saoudische financiers, die volgens Amerikaanse bronnen verdacht werden van banden met Al Qaida, scheep te gaan. Van de overkant van de tafel werd ik letterlijk overstemd door een roepende en tierende Annick De Ridder die iets riep in de zin van "dit is geen café om uwe praat te verkopen".

Schrijver en theatermaker Tom Nagels maakte een scherpe analyse over dit filmpje aan 't Fornuis: “Ik vind dat het Antwerpse stadsbestuur de vraag niet ernstig neemt. [...] Zoals ik de berichtgeving begrijp, gaat het over voorkennis. Een bouwpromotor verwerft gronden in de stad. Plots mag hij daar veel hoger bouwen dan gedacht en voorzien. Hij verdient dus veel meer geld. De vader van die bouwpromotor was een belangrijke geldschieter van de partij van de burgemeester. Hij was ook een persoonlijke vriend. Als de bouwpromotor zelf, ook een persoonlijke vriend, een exclusief feest geeft, is het bijna voltallige schepencollege aanwezig. En de burgemeester heeft een kabinetschef gehad, op het ogenblik dat er over dit dossier beslist werd, die eerder voor die bouwpromotor gewerkt heeft. Dat is wat vragen oproept.”
“De vraag is dus niet: heeft Bart De Wever eigenlijk een rijkelijkere levensstijl dan hij geweten wil hebben?”, gaat Nagels op Facebook verder. “De vraag is: heeft dit stadsbestuur beslist om deze bouwpromotor hoger te laten bouwen, dus meer geld te laten verdienen, vanwege de innige persoonlijke en politieke banden tussen hen en diens familie?”

http://www.gva.be/
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 05:30   #270
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Dirk van Duppen over madamme De Ridder.

De ontboezemeningen van en over Annick De Ridder en de scherpe pen van schrijver en theatermaker Tom Nagels

Ik ken Annick De Ridder al van in 2005 toen ik met haar op ATV, samen met De Wever, in voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen in debat zat. Wij verdedigden toen een gemeentelijk energiebedrijf zoals dat toen in Merksplas nog het geval was. Daar was de prijs beduidend lager dan op een ander omdat dit gemeentelijk bedrijf de grote spelers tegen mekaar uitspeelde en via een soort van kiwisysteem voor haar inwoners de beste prijs én service kon bedingen. Annick antwoordde furieus: "Dat is uw collectivistische communistische idee van de overheid moet alles monopoliseren zoals dat in Merksplas wordt toegepast. We hebben wel gezien waar dat toe leidt." Pech voor Annick, de toenmalige burgemeester van Merksplas was een Open VLD'er, dezelfde liberale partij waartoe toen Annick nog behoorde.

Later kwam ik Annick terug tegen de vrijdagavond voor het weekend van de volksraadpleging over De Lange Wappers opnieuw in een ATV debat. Zij zat daar samen met twee jongens van een 'actiecomité' genaamd 'het moet vooruit' in opdracht van de BAM de Lange Wapper te verdedigen. Dat actiecomité 'het moet vooruit' werd direct betaald door de BAM, zoals de BAM ook 'vrijwilligers' betaalde om te gaan flyeren voor de Lange Wapper. De BAM gaf meer uit aan reclame voor De Lange Wapper dan het budget van alle politieke partijen bij de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen. Het heeft niet mogen baten want de Lange Wapper werd weggestemd en van het 'actiecomité het moet vooruit' hebben we nadien nooit nog iets van gehoord. Van Annick wel. Toen liep ze over naar de N-VA en werd terug politiek actief nadat ze een tijd voor havenbaron Fernand Huts gewerkt had.

Toen kwam ik Annick tegen in de Raad van Bestuur van het Havenbedrijf. Ik heb er maar twee keer mogen zetelen, want de meerderheidspartijen hadden samen met SP.a en Groen in het Vlaams parlement een decreet goedgekeurd dat het Havenbedrijf van statuut veranderde: van een autonoom gemeentelijk bedrijf naar een NV van publiek recht. Met een nieuwe raad van bestuur. Bedoeling: pottenkijkers eruit. Dus na twee vergaderingen werden ikzelf, Filip De Winter maar ook Wouter Van Besien buiten gezet. Op die tweede vergadering haalde ik uit tegen de plannen van het Havenbedrijf om met Saoudische financiers, die volgens Amerikaanse bronnen verdacht werden van banden met Al Qaida, scheep te gaan. Van de overkant van de tafel werd ik letterlijk overstemd door een roepende en tierende Annick De Ridder die iets riep in de zin van "dit is geen café om uwe praat te verkopen".

Schrijver en theatermaker Tom Nagels maakte een scherpe analyse over dit filmpje aan 't Fornuis: “Ik vind dat het Antwerpse stadsbestuur de vraag niet ernstig neemt. [...] Zoals ik de berichtgeving begrijp, gaat het over voorkennis. Een bouwpromotor verwerft gronden in de stad. Plots mag hij daar veel hoger bouwen dan gedacht en voorzien. Hij verdient dus veel meer geld. De vader van die bouwpromotor was een belangrijke geldschieter van de partij van de burgemeester. Hij was ook een persoonlijke vriend. Als de bouwpromotor zelf, ook een persoonlijke vriend, een exclusief feest geeft, is het bijna voltallige schepencollege aanwezig. En de burgemeester heeft een kabinetschef gehad, op het ogenblik dat er over dit dossier beslist werd, die eerder voor die bouwpromotor gewerkt heeft. Dat is wat vragen oproept.”
“De vraag is dus niet: heeft Bart De Wever eigenlijk een rijkelijkere levensstijl dan hij geweten wil hebben?”, gaat Nagels op Facebook verder. “De vraag is: heeft dit stadsbestuur beslist om deze bouwpromotor hoger te laten bouwen, dus meer geld te laten verdienen, vanwege de innige persoonlijke en politieke banden tussen hen en diens familie?”

http://www.gva.be/
Annick jemagmijneukeninruilvooreenmandaat De Ridder is duidelijk een dame van vele talenten, zo blijkt opnieuw.

Die Tom Nagels vat het verhaal goed samen en kijkt naar de inhoud, niet naar de lege bak cola zero waar de fanclub van BDW nu naar wijst.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 05:59   #271
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.092
Standaard

5 vragen die Bart De Wever weigert te beantwoorden

en ik zit er nog wel met een aantal die niet specifiek naar De Wever toe gericht zijn ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:00   #272
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.092
Standaard

en toen werd het stil
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 16:31   #273
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Dirk van Duppen over madamme De Ridder.

De ontboezemeningen van en over Annick De Ridder en de scherpe pen van schrijver en theatermaker Tom Nagels

...[/url]
Annick de Ridder is een geit eerste klas. Ze heeft zich trouwens ook laten rollen door Huts. Ze was nochtans gewaarschuwd dat Huts ne lepe is ....
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 20:56   #274
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Annick de Ridder is een geit eerste klas. Ze heeft zich trouwens ook laten rollen door Huts. Ze was nochtans gewaarschuwd dat Huts ne lepe is ....

En...en....én een overloopster eerste klas. Net zoals Huub Broers. Wat een platbroek deze Broers. Niet te vertrouwen zulke mensen. Nóóit meer te vertrouwen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2017 om 20:58.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:04   #275
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Mijn vermoeden is dat jullie nog steeds niet bekomen zijn van Bart De Wever's overwinning op de trado's, en vooral van zijn succes overal waar hij mee bezig is.

Président �* vie Bart Dewever verdient 7000€ per maand. Dat zegt hij zelf zonder blozen. Een schande!

Nu kan men opperen: ja maar die getaoeëerde voetballers verdienen nóg meer. Ewel, ook een schande!!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2017 om 21:06.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:09   #276
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Annick de Ridder is een geit eerste klas. Ze heeft zich trouwens ook laten rollen door Huts. Ze was nochtans gewaarschuwd dat Huts ne lepe is ....
Nadat ze eerst zatte Ludo als sexpop gebruikt had, toen die nog dienstig was voor het lanceren van haar politieke carrière.
Zatte Ludo dacht dat hij de nieuwe liefde gevonden had...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:11   #277
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Annick de Ridder is een geit eerste klas. Ze heeft zich trouwens ook laten rollen door Huts. Ze was nochtans gewaarschuwd dat Huts ne lepe is ....
Aha ! D�*t is een verhaal dat ik nog niet ken. Is het scabreus ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:14   #278
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.587
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
5 vragen die Bart De Wever weigert te beantwoorden

en ik zit er nog wel met een aantal die niet specifiek naar De Wever toe gericht zijn ...
Bedankt voor de link. Doet me eraan denken dat ik mijn abo moet hernieuwen. Geen enkele van de reguliere media is al ooit zo diep kunnen indringen in dit aantwaarpse shit dossier als Apache.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:21   #279
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 44.721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Annick de Ridder is een geit eerste klas. Ze heeft zich trouwens ook laten rollen door Huts. Ze was nochtans gewaarschuwd dat Huts ne lepe is ....
Vuige opportuniste die Annick de Ridder. Maar ze gaat nog eens goed op haar bek gaan. Dat staat nu al vast.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 november 2017 om 21:24.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 21:21   #280
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Aha ! D�*t is een verhaal dat ik nog niet ken. Is het scabreus ?
Ik ook niet. Ik dacht dat ze na Ludo ook Fernand misbruikt had.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be