Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 maart 2015, 20:01   #41
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
ik reagier hier enkel op de post die ik vond jongen. Ik vind die piste namelijk heel erg waarschijnlijk. Het is nu niet dat zulke dingen nog niet gebeurd zijn door mensen met een sudden jihad syndroom.

Maar ik las nu net dat het lief de verbintenis NIET had verbroken, dus bye bye de piste van de depressieve minnaar.
Het was dan ook een:

Optie, meisje.
Another Jack is offline  
Oud 27 maart 2015, 20:31   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik had dan toch minstens een "allahu akbar" op de tapes en een opeising door een radicale groep verwacht.
Dat klopt, maar misschien komt dat nog.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 20:36   #43
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt, maar misschien komt dat nog.
Dat is wat je hoopt, althans...
Another Jack is offline  
Oud 27 maart 2015, 20:52   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Vandaar dat ik schreef" ik geloof ( deze berichtgeving! ) niet zomaar en wacht af welk nieuws( weten, niet weten) er nog komt".
Dat klopt. Ik ben te vlug geweest.

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 27 maart 2015, 21:14   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Dat is wat je hoopt, althans...
Dat is wat jij niet hoopt, athans.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 22:54   #46
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat is wat jij niet hoopt, athans.
Ik heb geen belangen in andermans leed.
Another Jack is offline  
Oud 27 maart 2015, 22:58   #47
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
E.J.Bron is een joodse site.
Kom Circe, sarcasme moet je toch wel vatten?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 28 maart 2015, 01:41   #48
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Enfin, depressie was het dus ook niet.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150327_01601322

Citaat:
De copiloot van de neergestorte vlucht van Germanwings verzweeg een ziekte voor zijn werkgevers. Dat zegt het Duitse parket. Bij huiszoekingen zijn medische documenten gevonden die op een bestaande ziekte en medische behandeling wijzen. Het universitair ziekenhuis in Düsseldorf bevestigt dat de copiloot daar behandeld werd. Maar dat was niet voor een depressie.
misschien was hij aan het herstellen van zijn besnijdenis?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 28 maart 2015, 01:57   #49
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Toch is er iets vreemd, wie depressief is, zelfmoord wil plegen neemt meestal geen meer dan 100 onschuldige burgers mee.
.
Uitgezonderd bij familiale drama's is het idd uitzonderlijk dat de zelfmoordenaar anderen mee neemt in de dood.
Enkel in de islamcultuur is dat dagelijkse kost.
daiwa is offline  
Oud 28 maart 2015, 02:12   #50
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Enfin, depressie was het dus ook niet.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150327_01601322
misschien was hij aan het herstellen van zijn besnijdenis?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Uitgezonderd bij familiale drama's is het idd uitzonderlijk dat de zelfmoordenaar anderen mee neemt in de dood.
Enkel in de islamcultuur is dat dagelijkse kost.
Ik blijf bij mijn vermoeden dat het een zelfmoordterrorist was en dat er weer iets word verzwegen, en nee ik spreek niet van een complot, maar een of twee details die weggelaten worden kan al heel veel verschil geven. En ligt die vliegroute van dat vliegtuig nu ja of nee op een paar minuten vliegafstand van niet minder dan 7 kerncentrales ??? Ja, iedereen kan dat zien op een kaart van Frankrijk. ik geloof niet in toeval. De enige plaats in Frankrijk waar er zoveel (7) kerncentrales in de buurt liggen is daar !!!!
DeProf_eet is offline  
Oud 28 maart 2015, 02:16   #51
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat klopt, maar misschien komt dat nog.
Niet noodzakelijk Knuppel, want de originele missie was misschien een van die 7 kerncentrales op een aantal minuten vliegafstand ? De operatie was dus misschien mislukt. Misschien heeft die piloot gedacht een paar honerd wil er nu wel meenemen maar mijn familie die wil besparen door niet in die kerncentrales te crashen ?
DeProf_eet is offline  
Oud 28 maart 2015, 04:35   #52
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Dat die zichzelf van kant maakte , ZIJN probleem (!!!!) , maar ....
150 onschuldige mee de dood inrammen , onbegrijpelijk !!!!!!!!
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 28 maart 2015, 04:44   #53
zonbron
Secretaris-Generaal VN
 
zonbron's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 december 2010
Berichten: 36.784
Cool

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
In beide gevallen: walgelijk.

link: https://ejbron.wordpress.com/2015/03...n-de-berg-aan/
titel: Copiloot van Airbus was islambekeerling. Hij stuurde het vliegtuig bewust tegen de berg aan.
Laat ons de slachtoffers even ondervragen. Of ze een zelfmoordenaar allerhande minder indrukwekkend vinden dan een AQ-er of IS-nozem.

Ben benieuwd.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het zal weer het gekende Zonbron momentje zijn.
HIER
zonbron is offline  
Oud 28 maart 2015, 05:17   #54
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Optie:
- co-piloot is verliefd op moslimlief
- hij moet zich dus bekeren tot islam
- heeft dat allemaal braafkes gedaan
- moslimlief moet toch nog trouwen met importneef
- piloot laat zien dat hij jihadi-jef is en gaat naar de maagd van 72, met medeneming van 149 kaffers.
nederig vraagje:

Mocht U ooit een tripje met eender welk gemeenschappelijk vervoer plannen, zou U dan de goedheid willen hebben om me te verwittigen?
Ik zal die dag wat langer thuis blijven want alhoewel ik voorstander ben van wat pittigheid in het leven, wil ik dat toch niet overdrijven en mijn beste kansen op overleven benutten.
Nutters zijn nu eenmaal niet mijn ding en wens ik dan ook te vermijden wanneer mogelijk.

Ta.
Jay-P. is offline  
Oud 28 maart 2015, 06:26   #55
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Niet noodzakelijk Knuppel, want de originele missie was misschien een van die 7 kerncentrales op een aantal minuten vliegafstand ? De operatie was dus misschien mislukt. Misschien heeft die piloot gedacht een paar honerd wil er nu wel meenemen maar mijn familie die wil besparen door niet in die kerncentrales te crashen ?
Of dat hij gepopt werd door die Franse Mirage voor hij ze kon bereilken, zou dan ook een te volgen piste kunnen zijn. Tja wie zal het zeggen.
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline  
Oud 28 maart 2015, 07:25   #56
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik blijf bij mijn vermoeden dat het een zelfmoordterrorist was en dat er weer iets word verzwegen, en nee ik spreek niet van een complot, maar een of twee details die weggelaten worden kan al heel veel verschil geven. En ligt die vliegroute van dat vliegtuig nu ja of nee op een paar minuten vliegafstand van niet minder dan 7 kerncentrales ??? Ja, iedereen kan dat zien op een kaart van Frankrijk. ik geloof niet in toeval. De enige plaats in Frankrijk waar er zoveel (7) kerncentrales in de buurt liggen is daar !!!!
Weer die complottheorieën, weer 'het kan geen toeval zijn'... alsof we dat nog niet genoeg op deze site hebben. Zie ook de piramide thread alhier heden ten dage.
geertvdb is offline  
Oud 28 maart 2015, 08:47   #57
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Of dat hij gepopt werd door die Franse Mirage voor hij ze kon bereilken, zou dan ook een te volgen piste kunnen zijn. Tja wie zal het zeggen.
Die Mirage die een "kijkje" kwam nemen, is inderdaad ook iets vreemd.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 28 maart 2015, 09:35   #58
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Weer die complottheorieën, weer 'het kan geen toeval zijn'... alsof we dat nog niet genoeg op deze site hebben. Zie ook de piramide thread alhier heden ten dage.
Blijft het toch wel zo dat iedere zinvolle verklaring in de media ontbreekt!
Er wordt wel erg geprobeerd om de man af te schilderen als depressief, terwijl dat niet verklaart waarom hij zoveel mensen meenam op zijn tocht naar de dood. Het is hoe dan ook een terroristische daad, en gezien het spanningsveld wat er al is, kan het best dat de media zaken uit het nieuws houdt.
alice is offline  
Oud 28 maart 2015, 09:38   #59
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik blijf bij mijn vermoeden dat het een zelfmoordterrorist was en dat er weer iets word verzwegen, en nee ik spreek niet van een complot, maar een of twee details die weggelaten worden kan al heel veel verschil geven. En ligt die vliegroute van dat vliegtuig nu ja of nee op een paar minuten vliegafstand van niet minder dan 7 kerncentrales ??? Ja, iedereen kan dat zien op een kaart van Frankrijk. ik geloof niet in toeval. De enige plaats in Frankrijk waar er zoveel (7) kerncentrales in de buurt liggen is daar !!!!
Intussen ben ik van het zelfmoordmissie gedachte afgestapt gezien de huidige technologische ontwikkelingen in de luchtvaart zou ik eerder denken aan een 'geveinsde' zelfmoordmissie, wilt gewoon zeggen dat er een false flag aan de gang is...

Mocht het zo zijn dat deze vliegtuig op afstand werd bestuurd en de co piloot op dat moment door een giftige goedje in de cockpit bewusteloos werd, de suggestie van het rustig ademen duidt daarop aan volgens de opnames !

Dus de hoofdpiloot zou negen op de tien kansen niets aan kunnen doen hebben omdat de deur enkel van binnenuit kon geopend worden of via een code aan de buitenkant maar die was blijkbaar uitgeschakeld in dat geval...geeft wel te denken dat er gevallen waren met een giftige wolkje in die cockpit van een reeks airbus modellen waarvan onlangs 1 recent een noodlanding moest maken !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 28 maart 2015 om 09:51.
Kristof Piessens is offline  
Oud 28 maart 2015, 09:51   #60
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens Bekijk bericht
Intussen ben ik van het zelfmoordmissie gedachte afgestapt gezien de huidige technologische ontwikkelingen in de luchtvaart zou ik ik eerder denken aan een 'geveinsde' zelfmoordmissie, wilt gewoon zeggen dat er een false flag aan de gang is...

Mocht het zo zijn dat deze vliegtuig op afstand werd bestuurd en de co piloot op dat moment door een giftige goedje in de cockpit bewusteloos werd, de suggestie van het rustig ademen duidt daarop aan volgens de opnames !

Dus de hoofdpiloot zou negen op de tien kansen niets aan kunnen doen hebben omdat de deur enkel van binnenuit kon geopend worden of via een code aan de buitenkant maar die was blijkbaar uitgeschakeld in dat geval...geeft wel te denken dat er gevallen waren met een giftige wolkje in die cockpit van een reeks airbus modellen waarvan onlangs 1 recent een noodlanding moest maken !
Voila, Kamiel Vandendurpel heeft het opgelost.
"Cetero censeo birrum bibendum esse"
Jay-P. is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be