Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 20 september 2016, 07:48   #1
Chapiro
Provinciaal Statenlid
 
Chapiro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 februari 2015
Berichten: 784
Standaard Alleen naar Duitsland om geld

Hoop dat Merkel snel wordt afgeserveerd.

https://ejbron.wordpress.com/2016/09...-geld-krijgen/
__________________
Zij die de zee bevaren veranderen van klimaat maar niet van aard.
Horatius
Chapiro is offline  
Oud 20 september 2016, 08:03   #2
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Hoe zou je zelf zijn....Indien je ergens ter wereld, waar de leefomstandigheden beter zijn dan thuis, je het (minstens)10-voudige kan krijgen dan wat je in uw eigen land kan verdienen door te werken?
Een voorbeeld
Een gewone wedde hier 1700€ netto en ergens ter wereld KRIJG je 17000€....Morgen, of liever nog vandaag, vertrekken?
Je kan ze geen ongelijk geven....maar moet je het daarvoor toelaten?
Skobelev is offline  
Oud 20 september 2016, 08:06   #3
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoe zou je zelf zijn....Indien je ergens ter wereld, waar de leefomstandigheden beter zijn dan thuis, je het (minstens)10-voudige kan krijgen dan wat je in uw eigen land kan verdienen door te werken?
Een voorbeeld
Een gewone wedde hier 1700€ netto en ergens ter wereld KRIJG je 17000€....Morgen, of liever nog vandaag, vertrekken?
Je kan ze geen ongelijk geven....maar moet je het daarvoor toelaten?
Ja en iemand die in fabels gelooft dat ie héél zijn leven alles voor niks gaat krijgen is een groot stom kalf. Ik zie méér het zo.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 20 september 2016, 09:19   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoe zou je zelf zijn....Indien je ergens ter wereld, waar de leefomstandigheden beter zijn dan thuis, je het (minstens)10-voudige kan krijgen dan wat je in uw eigen land kan verdienen door te werken?
Een voorbeeld
Een gewone wedde hier 1700€ netto en ergens ter wereld KRIJG je 17000€....Morgen, of liever nog vandaag, vertrekken?
Klopt. En stel dat je in uw eigen land 0 € netto verdient en je elke dag levend verbrand kunt worden door de bombardementen, dan is de keuze nog sneller gemaakt.

Citaat:
Je kan ze geen ongelijk geven....maar moet je het daarvoor toelaten?
Wel, Merkel is iemand die altijd elke controverse heeft geschuwd. Ze is Frau Teflon: altijd de weg van de minste weerstand behandelen, alle problemen wegmoffelen en de hele tijd sussen.

Het was dan ook een verrassing dat ze nu plots een statement leek te maken. Wir schaffen das. Maar ook hier was ze niet de leider die heel Europa dacht te zien. Neen, de vluchtelingen waren er al. De Centraal-Europese landen lieten hen gewoon door.

Ze had de keuze: ofwel de vluchtelingen laten sterven aan de Duitse grenzen, waardoor Frau Teflon de geschiedenis zou ingaan als Frau Grausam, ofwel ze binnenlaten. Ze had ook niet veel tijd. En ze bedacht, nuchter en Duits als ze is: de Duitse demografie heeft nu eenmaal jonge vluchtelingen broodnodig. Ook was er een massale solidariteitsbeweging met vluchtelingen in Duitsland en ook het fameuze Aylan-effect.

De weg van de minste weerstand was dus van de vluchtelingen niet te laten sterven aan de Duitse grenzen en de vlaag van voluntarisme binnen de bevolking te ondersteunen met een "Wir schaffen das".

Het is eigenlijk heel grappig hoe Merkel, de heldin van kleinburgerlijk rechts tijdens de Griekse crisis, nu plots hun duivel werd. Kleinburgers hebben toch echt keine Ahnung.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 20 september 2016, 09:22   #5
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hoe zou je zelf zijn....Indien je ergens ter wereld, waar de leefomstandigheden beter zijn dan thuis, je het (minstens)10-voudige kan krijgen dan wat je in uw eigen land kan verdienen door te werken?
Een voorbeeld
Een gewone wedde hier 1700€ netto en ergens ter wereld KRIJG je 17000€....Morgen, of liever nog vandaag, vertrekken?
Je kan ze geen ongelijk geven....maar moet je het daarvoor toelaten?
Dat is een heel terechte opmerking. In de meeste landen, zeker buiten Europa bestaat totaal geen sociale zekerheid. Mensen leven in grote armoede en onzekerheid, wie ziek, invalide of oud wordt, niet voor de kinderen kan zorgen, of een vrouw is binnen landen die vrouwen veel beperkingen opleggen, hangt af van de goodwill van familie , als die er al is.

Voeg daarbij de huidige communicatiemiddelen, waarbij je hoort en ziet hoe wie zich in Europa wist te vestigen, zelfs illegaal, wel middelen van bestaan weet te veroveren. Het is echt niet vreemd dat iedereen die kan, ook probeert om een graantje mee te pikken.

Hoe valt dit te veranderen? Niet, omdat sociale zekerheid gefinancieerd wordt door belastingen, wat betekent dat je een georganiseerde samenleving nodig hebt, met opgeleide mensen die kennis bezitten en wiens basisnoden zo gegarandeerd worden dat voor hun kinderen studeren in toegankelijk onderwijs mogelijk is, en voor ouders de garantie van een basisinkomen wanneer ze niet kunnen werken, er moet ook voldoende werkgelegenheid zijn.

Infrastructuur binnen landen moet snel vervoer en bereikbaarheid mogelijk maken, zolang in landen een kleine elite zich schaamteloos verrijkt op de kap van hun broeders en zusters, waarbij corruptie normaal is, zal die stroom nooit stil vallen.

Maar het is de vraag of wij die stroom die binnenkomt, wel kunnen financieren, hebben we werk voor zoveel ongeschoolden, huisvesting, en geld om ook in al hun basisnoden te voorzien?
En dan hebben we het nog niet over samenlevingsproblemen, die het invoegen van mensen soms heel moeilijk tot onmogelijk maakt.

Moet en mag die rekening voor de huidige bevolking zijn? Denk van niet maar zo is het wel en dat leidt meer en meer tot spanningen.
alice is offline  
Oud 20 september 2016, 12:06   #6
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.240
Standaard

ik ga mijzelf insmeren met schoensmeer en overal racist brullen. Dan kan ik eindelijk gaan rentenieren.
__________________
Het probleem met de wereld is dat de lompe mensen vol zelfzekerheid zitten en de slimme mensen vol twijfels.
IJsboer is offline  
Oud 20 september 2016, 12:12   #7
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 17.826
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Klopt. En stel dat je in uw eigen land 0 € netto verdient en je elke dag levend verbrand kunt worden door de bombardementen, dan is de keuze nog sneller gemaakt.
Asjeblief zeg, jij wéét toch dat zeer weinigen dat fabeltje nog geloven...
__________________
* Verder ben ik van mening dat de 0VLD, voor het welzijn van dit land en zijn burgers, moet vernietigd worden.
* Eenvoudig truukje om de d/t regels voor werkwoorden toe te passen.
E. Gidius is offline  
Oud 20 september 2016, 12:18   #8
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.451
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een heel terechte opmerking. In de meeste landen, zeker buiten Europa bestaat totaal geen sociale zekerheid. Mensen leven in grote armoede en onzekerheid, wie ziek, invalide of oud wordt, niet voor de kinderen kan zorgen, of een vrouw is binnen landen die vrouwen veel beperkingen opleggen, hangt af van de goodwill van familie , als die er al is.

Voeg daarbij de huidige communicatiemiddelen, waarbij je hoort en ziet hoe wie zich in Europa wist te vestigen, zelfs illegaal, wel middelen van bestaan weet te veroveren. Het is echt niet vreemd dat iedereen die kan, ook probeert om een graantje mee te pikken.

Hoe valt dit te veranderen? Niet, omdat sociale zekerheid gefinancieerd wordt door belastingen, wat betekent dat je een georganiseerde samenleving nodig hebt, met opgeleide mensen die kennis bezitten en wiens basisnoden zo gegarandeerd worden dat voor hun kinderen studeren in toegankelijk onderwijs mogelijk is, en voor ouders de garantie van een basisinkomen wanneer ze niet kunnen werken, er moet ook voldoende werkgelegenheid zijn.

Infrastructuur binnen landen moet snel vervoer en bereikbaarheid mogelijk maken, zolang in landen een kleine elite zich schaamteloos verrijkt op de kap van hun broeders en zusters, waarbij corruptie normaal is, zal die stroom nooit stil vallen.

Maar het is de vraag of wij die stroom die binnenkomt, wel kunnen financieren, hebben we werk voor zoveel ongeschoolden, huisvesting, en geld om ook in al hun basisnoden te voorzien?
En dan hebben we het nog niet over samenlevingsproblemen, die het invoegen van mensen soms heel moeilijk tot onmogelijk maakt.

Moet en mag die rekening voor de huidige bevolking zijn? Denk van niet maar zo is het wel en dat leidt meer en meer tot spanningen
.
Je weet, evenzeer als ik, dat wie tegen de massale instroom is wordt verketterd en gedemoniseerd. Dat zijn fascisten pur sang. Dolf himself zou er persoonlijk bij verbleken.
Dat de erfenis van de door vorige generaties opgebouwde sociale structuur te grabbel wordt gegooid aan al wat hier, met de goedkeuring van de politieke elite, komt aanwaaien of aanspoelen.
Er verder in dit land voor niets nog geld is. Niet voor gehandicapten, niet voor langdurig zieken, niet voor onze ouderen, die nota bene hun ganse leven hebben gewerkt en afgedragen, niet voor scholen, niet voor infrastructuur, kortom voor niets behalve om de instromenden van een voor hun normen nooit gezien luizenleven te voorzien. Voeg daar nog aan toe dat de Belgische Aboriginal eerder negatief wordt gediscrimineerd tov de nieuwe Belgen en het plaatje is compleet. De dagelijkse indoctrinatie van de islam en zijn volgelingen in alle media, uitzonderingen op bestaande wetten die ze krijgen, zijn schoolvoorbeelden van de richting waarin we evolueren.
Is het dat wat we willen? Een land die, omwille van het politiek correct fabeltje, met zijn oorspronkelijke bevolking de afgrond ingaat? Ik pas daar voor.
Skobelev is offline  
Oud 20 september 2016, 12:33   #9
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Asjeblief zeg, jij wéét toch dat zeer weinigen dat fabeltje nog geloven...
Maar natuurlijk, het overgrote deel van die zogenaamde "vluchtelingen" komt niet eens uit een oorlogsgebied.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline  
Oud 20 september 2016, 15:43   #10
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is een heel terechte opmerking. In de meeste landen, zeker buiten Europa bestaat totaal geen sociale zekerheid. Mensen leven in grote armoede en onzekerheid, wie ziek, invalide of oud wordt, niet voor de kinderen kan zorgen, of een vrouw is binnen landen die vrouwen veel beperkingen opleggen, hangt af van de goodwill van familie , als die er al is.

Voeg daarbij de huidige communicatiemiddelen, waarbij je hoort en ziet hoe wie zich in Europa wist te vestigen, zelfs illegaal, wel middelen van bestaan weet te veroveren. Het is echt niet vreemd dat iedereen die kan, ook probeert om een graantje mee te pikken.

Hoe valt dit te veranderen? Niet, omdat sociale zekerheid gefinancieerd wordt door belastingen, wat betekent dat je een georganiseerde samenleving nodig hebt, met opgeleide mensen die kennis bezitten en wiens basisnoden zo gegarandeerd worden dat voor hun kinderen studeren in toegankelijk onderwijs mogelijk is, en voor ouders de garantie van een basisinkomen wanneer ze niet kunnen werken, er moet ook voldoende werkgelegenheid zijn.

Infrastructuur binnen landen moet snel vervoer en bereikbaarheid mogelijk maken, zolang in landen een kleine elite zich schaamteloos verrijkt op de kap van hun broeders en zusters, waarbij corruptie normaal is, zal die stroom nooit stil vallen.

Maar het is de vraag of wij die stroom die binnenkomt, wel kunnen financieren, hebben we werk voor zoveel ongeschoolden, huisvesting, en geld om ook in al hun basisnoden te voorzien?
En dan hebben we het nog niet over samenlevingsproblemen, die het invoegen van mensen soms heel moeilijk tot onmogelijk maakt.

Moet en mag die rekening voor de huidige bevolking zijn? Denk van niet maar zo is het wel en dat leidt meer en meer tot spanningen.
Kijk alice , ik weet dat je een hekel hebt aan mij maar ik zou eens willen inhaken op wat je hier schrijft ; iedere Westerling kan dit wel aanhalen ;dat het hier socialer en beter is ergens of bij die Afrikanen en noem maar op landen waar er wanhoop heerst , maar wie heeft hier in België onze sociale zekerheid opgestart & opgebouwd uitgebouwd ? ja wie ? ga mij nu niet vertellen dat er nu nog nooit een politieker de kans gekregen heeft in de laatste 50 jaar vanhier om ons model te verkopen aan de minder ontwikkelde landen ?? ons voorbeeld van de sociale zekerheid bedoel ik , na de 2e wereld oorlog hebben wij toch ook alles moeten herinrichten ? ik geloof erin dat met goede wil dit voorbeeld kon opgestart worden in de minder bedeelde landen ... ,maar sommige EU leiders teren liever op miserie om zo zelf hun zakken te kunnen vullen op de kap van het kiesvee dat ze zeggen ... het lijkt erop dat er geen vrede en welvaart mag komen gewoon niet mag dien indruk krijgt toch een gezond denkende mens.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 20 september 2016, 19:16   #11
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kijk alice , ik weet dat je een hekel hebt aan mij maar ik zou eens willen inhaken op wat je hier schrijft ; iedere Westerling kan dit wel aanhalen ;dat het hier socialer en beter is ergens of bij die Afrikanen en noem maar op landen waar er wanhoop heerst , maar wie heeft hier in België onze sociale zekerheid opgestart & opgebouwd uitgebouwd ? ja wie ? ga mij nu niet vertellen dat er nu nog nooit een politieker de kans gekregen heeft in de laatste 50 jaar vanhier om ons model te verkopen aan de minder ontwikkelde landen ?? ons voorbeeld van de sociale zekerheid bedoel ik , na de 2e wereld oorlog hebben wij toch ook alles moeten herinrichten ? ik geloof erin dat met goede wil dit voorbeeld kon opgestart worden in de minder bedeelde landen ... ,maar sommige EU leiders teren liever op miserie om zo zelf hun zakken te kunnen vullen op de kap van het kiesvee dat ze zeggen ... het lijkt erop dat er geen vrede en welvaart mag komen gewoon niet mag dien indruk krijgt toch een gezond denkende mens.
Waarom zou ik een hekel aan je hebben? Dit is een discussieforum dus we hoeven het niet steeds met mekaar eens te zijn, dat moet je niet persoonlijk opvatten. Je bevestigt wat ik schreef. Wat is nu je punt?
alice is offline  
Oud 20 september 2016, 19:22   #12
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Klopt. En stel dat je in uw eigen land 0 € netto verdient en je elke dag levend verbrand kunt worden door de bombardementen, dan is de keuze nog sneller gemaakt.



Wel, Merkel is iemand die altijd elke controverse heeft geschuwd. Ze is Frau Teflon: altijd de weg van de minste weerstand behandelen, alle problemen wegmoffelen en de hele tijd sussen.

Het was dan ook een verrassing dat ze nu plots een statement leek te maken. Wir schaffen das. Maar ook hier was ze niet de leider die heel Europa dacht te zien. Neen, de vluchtelingen waren er al. De Centraal-Europese landen lieten hen gewoon door.

Ze had de keuze: ofwel de vluchtelingen laten sterven aan de Duitse grenzen, waardoor Frau Teflon de geschiedenis zou ingaan als Frau Grausam, ofwel ze binnenlaten. Ze had ook niet veel tijd. En ze bedacht, nuchter en Duits als ze is: de Duitse demografie heeft nu eenmaal jonge vluchtelingen broodnodig. Ook was er een massale solidariteitsbeweging met vluchtelingen in Duitsland en ook het fameuze Aylan-effect.

De weg van de minste weerstand was dus van de vluchtelingen niet te laten sterven aan de Duitse grenzen en de vlaag van voluntarisme binnen de bevolking te ondersteunen met een "Wir schaffen das".

Het is eigenlijk heel grappig hoe Merkel, de heldin van kleinburgerlijk rechts tijdens de Griekse crisis, nu plots hun duivel werd. Kleinburgers hebben toch echt keine Ahnung.
Ja kom zeg denk je echt dat iemand die zaken nog gelooft? Wij hebben vluchtelingen niet nodig maar omgekeerd, en onder die vluchtelingen zitten er veel die dit niet zijn. Mensen komen voor de centen, wat ik hen niet kwalijk neem maar wel ons beleid, Europa had voor betere tijdelijke opvang moeten zorgen, maar tegelijkertijd niet zo'n enorme aantallen moeten toelaten op Europees grondgebied.
Dat heeft gevolgen voor burgers hier, kijk maar naar de sociale zekerheid, steeds meer besparingen!
alice is offline  
Oud 20 september 2016, 19:35   #13
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja kom zeg denk je echt dat iemand die zaken nog gelooft? Wij hebben vluchtelingen niet nodig maar omgekeerd, en onder die vluchtelingen zitten er veel die dit niet zijn. Mensen komen voor de centen, wat ik hen niet kwalijk neem maar wel ons beleid, Europa had voor betere tijdelijke opvang moeten zorgen, maar tegelijkertijd niet zo'n enorme aantallen moeten toelaten op Europees grondgebied.
Dat heeft gevolgen voor burgers hier, kijk maar naar de sociale zekerheid, steeds meer besparingen!
En vooral hen duidelijk maken dat hun verblijf hier slechts tijdelijk kan zijn en dat ze niet een Europese nationaliteit kunnen verwerven.
__________________
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord
Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort.
quercus is offline  
Oud 20 september 2016, 20:54   #14
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Asjeblief zeg, jij wéét toch dat zeer weinigen dat fabeltje nog geloven...
Je hebt gelijk. Oorlogen bestaan niet, hongersnood bestaat niet en hongersnood al evenmin. Die zogenaamde vluchtelingen komen allemaal uit Zwitserland om de filerijdende, door de Waal uitgezogene en door zijn kijvende vrouw vernederde verkavelingsvlaam nog dieper in de ellende te duwen. Allemaal op last van Frau Merkel, die al die kijvende vrouwen in het kwadraat vertegenwoordigt.
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 20 september 2016, 21:01   #15
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Hongersnood bestaat niet en hongersnood al evenmin ?

Gebrek aan calamiteiten ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 20 september 2016, 22:16   #16
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Oorlogen bestaan niet, hongersnood bestaat niet en hongersnood al evenmin. Die zogenaamde vluchtelingen komen allemaal uit Zwitserland om de filerijdende, door de Waal uitgezogene en door zijn kijvende vrouw vernederde verkavelingsvlaam nog dieper in de ellende te duwen. Allemaal op last van Frau Merkel, die al die kijvende vrouwen in het kwadraat vertegenwoordigt.
Vertel mij eens waarom al die moslims hier op seksvakantie komen.

Waar zijn al die vrouwen en kinderen gebleven?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline  
Oud 21 september 2016, 00:22   #17
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Oorlogen bestaan niet, hongersnood bestaat niet en hongersnood al evenmin. Die zogenaamde vluchtelingen komen allemaal uit Zwitserland om de filerijdende, door de Waal uitgezogene en door zijn kijvende vrouw vernederde verkavelingsvlaam nog dieper in de ellende te duwen. Allemaal op last van Frau Merkel, die al die kijvende vrouwen in het kwadraat vertegenwoordigt.
Dat oorlogen bestaan zal niemand ontkennen, vooral in Islamitische landen is dit zo. Maar dat betekent niet dat die enorme stroom vluchtelingen niet vooral economische vluchtelingen zijn, waar gewoon handel in gedreven wordt waardoor regelrechte mensenhandelaars erg rijk werden.
De rest van je commentaar druipt weer van minachting voor Vlamingen en vrouwen in de politiek.
alice is offline  
Oud 21 september 2016, 00:23   #18
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En vooral hen duidelijk maken dat hun verblijf hier slechts tijdelijk kan zijn en dat ze niet een Europese nationaliteit kunnen verwerven.
Mee eens maar wel menswaardige tijdelijk opvang! Voor wie werkelijk vluchteling is, niet voor iedere economische migrant.
alice is offline  
Oud 21 september 2016, 05:02   #19
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.598
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Maar natuurlijk, het overgrote deel van die zogenaamde "vluchtelingen" komt niet eens uit een oorlogsgebied.
En toch zijn er nog steeds véél mensen die dat niet willen inzien, zeker politici die zien dat niet 'zo' of willen het gewoon niet zien om de één of andere 'duistere reden'

Het ging om een TIJDELIJKE humanitaire hulp voor Syriërs niet hééééél Afrika dat meekomt.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 21 september 2016 om 05:03.
Universalia is offline  
Oud 21 september 2016, 08:51   #20
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
En toch zijn er nog steeds véél mensen die dat niet willen inzien, zeker politici die zien dat niet 'zo' of willen het gewoon niet zien om de één of andere 'duistere reden'

Het ging om een TIJDELIJKE humanitaire hulp voor Syriërs niet hééééél Afrika dat meekomt.
Dat we mensen helpen die uit oorlogsgebied komen, tot ze kunnen teruggaan is prima.
En binnen die groep mogen ook alle mensen die bijvoorbeeld al veilig waren in andere landen maar toch naar West Europa komen, ook verblijf geweigerd worden.
Maar wanneer is vastgesteld dat je niet uit oorlogsgebied komt, zou je dezelfde dag op een vliegtuig moeten zitten.
Alleen is dat moeilijk te organiseren, mensen kennen het klappen van de zweep, wanneer je niet zegt waar je dan wel vandaan komt is die uitwijzing al niet mogelijk.
Sommige landen nemen mensen ook gewoon niet terug, oplossingen bedenken klinkt eenvoudig maar het uitvoeren is een ander paar mouwen.
alice is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be