Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 november 2017, 18:44   #21
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.879
Standaard

Er mag gerust meer respect getoond worden voor het “Nederlands”. Ik ben het volmondig met u eens.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 november 2017, 20:48   #22
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Bekijk de beelden >>> allemaal hebben ze met voorbedachten rade kledij aan met kap, waar ze zichzelf mee kunnen verbergen tegen beelden van camera’s.

Ze waren met voorbedachten rade van plan om rellen uit te lokken om te kunnen plunderen!!! Toestaand dat in Afrikaans continent gebruikelijk is werd hier geïmporteerd!!!
Gewonde agenten
Bij de rellen raakten 22 agenten gewond. Één agent ligt nog altijd in het ziekenhuis. Ook de brandweer werd aangevallen. Zij gaan een klacht indienen tegen onbekenden, want tijdens de rellen kon de politie geen enkele dader oppakken.
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 19:27   #23
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Wie ontwricht nu ons land???….door steeds weer toe te laten dat toxische vergiftigende toe standen niet geneutraliseerd worden.

Dat heeft de politie vastgesteld, die stelt dat het pand “vrij netjes” werd achtergelaten. De eigenaar is het daar niet mee eens, maakt hij op Facebook duidelijk. “Het is onbewoonbaar. En wie gaat dat betalen?”

“Onze fantastische opvang in café Den Anker is geëindigd”, schrijft de eigenaar van het pand op Facebook. “Drie weken hebben we ons hart getoond en geluisterd naar de Gentse burgervader. En dit is het resultaat...” De Roma zijn een zwaar probleem in Gent.

Het is weeral duidelijk dat de links politiek gestuurde politie NIET de waarheid verteld, doelbewust en verkeerde verklaring aflegde ten nadele van de huis eigenaar!!!
De 24-jarige Gentenaar AA Gent-supporter die he pand bestormde word blijkbaar door Gent ALS voorbeeld nu al 24 dagen gevangen gehouden.

Dieven enz. worden onmiddellijk losgelaten, rellen en plunderen van winkels zelfs geen aanhouding, moest de bevolking niet zo massaal geprotesteerd hebben was dat waarschijnlijk ook zo gebleven!

Maar verzet tegen krakers ooooohlaaaa dat is zwaar crimineel gedrag!

Het gedrag van links is totaal niet aanvaardbaar, kan alleen maar leiden tot veel meer uitbarstingen van woede bij de bevolking! Want dat was de rechtstreekse oorzaak van de actie van de AA Gent-supporters, door de onverschillige houden van het Gents bestuur ten aanzien van de huizen eigenaars !

Wat een discriminatie tegen plaatselijke bevolking!!!

Maar ja wat wil je sp.a en de ruk van Extreem Links Agalev-Groen in Gent, die zelfs voorstelde toen het Roma krakenen in Gent ter sprake kwam in het parlement om privé bezit woningen te annexeer om vreemdelingen te huisvesten.

sp.a en Extreem Links Agalev-Groen streeft natuurlijk naar eenheidsworst burgers/zombies die willoos reageren op wat links met hen uitspookt! Hun links dictatuur gedrag is hier weer duidelijk zichtbaar!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 19:49   #24
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wie ontwricht nu ons land???….door steeds weer toe te laten dat toxische vergiftigende toe standen niet geneutraliseerd worden.

Dat heeft de politie vastgesteld, die stelt dat het pand “vrij netjes” werd achtergelaten. De eigenaar is het daar niet mee eens, maakt hij op Facebook duidelijk. “Het is onbewoonbaar. En wie gaat dat betalen?”
https://www.facebook.com/erik.acke/p...89441048157215
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:17   #25
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wie zijn de opdracht gevers die onze maatschappij door vergiftegen dood.

Dit moet niet weg gemoffeld worden onder neven discussie:Vreemdelingen, integratie, geloof enz. NEEN dit is een thema voor Wat in België gebeurd = binnenland.

Zijn Vreemdelingen, integratie, geloof enz. eenvoudig weg alleen thema’s die gebruikt worden om onze maatschappij stelselmatig te vergiftegen met dag dagelijkse verziekende inentingen waar goede huisvaders/moeders machteloos tegen staan.

Omdat er machten aan het werk zijn die toelaten dat het vergiften gebeurd.

Heeft men over de loden jaren ’80 met CCC en bende van Nijvel en alle ander toestanden waarvan er vermoeden is dat het was om het land te ontwrichten om ander politieke richting de macht te bezorgen!

Maar hoe hypocriet is men al jaren bezig met stelselmatig daadwerkelijk aantoonbaar onze maatschappij langzaam te doden door dagdagelijkse impulsen van maatschappelijk gif toe te laten, te verschonen tot zelfs te steunen!!.
Door gebruik te maken van>>> criminelen/vandalen/agressievelingen/vechters en messen trekkers om zij die het gedrocht willen aanpakken steeds weer in en kwaad daglicht te stellen en via pers en tv rond te strooien dat “ze met praten geknuffeld “ moeten worden om resultaat te halen. Met als resultaat dat die gedrochten hun gesterkt voelen en steeds meer de midden vinger naar onze machteloze geworden maatschappij op steken. Naar de ontwrichte samenleving waar ziekmakende factoren steeds meer voet aan wal krijgen door hulp van belangen groepen en hun advocaten!!!

Door Criminelen/vandalen/agressievelingen/vechters en messen trekkers steeds weer los te laten op onze maatschappij. Zodat ze met hun gif strooien verder kunnen doen.

Orde en tucht is en vuil woord geworden, word op geblazen door gemakzuchtige nietsdoen knuffelaars om electoraal gewin.

Door steeds opnieuw maatschappij verzurende zaken te laten uitdijen en aan te vallen >> wie er iets wil aandoen iedereen de mond te snoeren die aandurft het te zeggen.

Dit is georganiseerd moord met voorbedachte rade van onze maatschappij!
Hoe hypocriet nu weer in Gent, waar stad Gent en hun politieke politie en privé woning die gekraakt werd daar Roma krakers om er een rovershol van te maken, om het huis zelf leeg te roven gewoon hun gang laten gaan…
omdat de aangepaste wet nog niet in tekst in het staatsblad staat.

Maar wie hield/houd de wet tegen, wie is nu nog steeds zo hypocriet dat ze de huis eigenaars, hun stads burgers die belasting betalen en grondlasten betalen enz. laten stikken om hun links denken voorrang te gunnen.

Sp.a in Gent en Agalev-Groen zouden liever huizen annexeren om de op de beelden van VRT duidelijk zichtbaar gespuis onderdak te verlenen.

Wie ontwricht nu daadwerkelijk aantoonbaar onze maatschappij, de goede orde?????

Hoe Hypocriet:
… omdat het op beeld vast gelegd werd >>> het CRAPULEUS gedrag….is blijkbaar erger dan privé woning kraken en leegroven!!!


Het parket van Oost-Vlaanderen opent een onderzoek naar de krakers aan het huis in Gent die gisteren een cameraploeg van de VRT hebben belaagd.
Toen een VRT-cameraploeg gisteren het huis naderde om er poolshoogte te nemen, werden ze meteen klemgereden door een auto. De bestuurder stapte uit en liep op de journalisten af, waarna nog enkele andere mannen het voertuig omsingelden. Een iemand probeerde de deur van het busje te openen, de wagen werd bespuwd en er werden obscene gebaren geuit richting de journalisten.

Het parket heeft de beelden die de journalisten konden maken opgevraagd. “De politie van Gent heeft opdracht gekregen om een proces-verbaal op te stellen wegens kwaadwillige belemmering van het verkeer en bedreigingen door middel van gebaren of zinnebeelden, de verdachten te identificeren en te verhoren.

OOOOOOOOhlaaaa.... een privé woning word gekraakt en leeg geroofd....helaaaa, halloooooooooooooo, Hulllllllllllp
Ik snap uw titel niet, zelfs niet na meerdere keren herlezen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 november 2017, 21:58   #26
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik snap uw titel niet, zelfs niet na meerdere keren herlezen.
Haha, de titel zet aan tot denken… is zoals Jan Hoed stelde: het is pas kunst als het tot nadenken aanzet…
Wel de verwijzingen naar niet oppakken bij rellen, Roma huiskraak toestanden en totaal geen steun voor de eigenaars… wat uitvloeisel is van gedogen beleid dat leid op termijn tot afbraak van onze maatschappij.

Dus: Wie zijn de opdracht gevers die onze maatschappij door vergiftigen dood????
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2017, 11:20   #27
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Kortom, de wet is de wet, zelfs als het een Grondwet is.
Niet helemaal maar het zijn wel dezelfden die ze moeten aanpassen zij het wel met andere meerderheden.
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be