Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 november 2017, 10:56   #41
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Het is vooral een win-win situatie: win voor de studenten die geen huur moeten betalen, win voor de eigenaars die geen leegstandsbelasting moet betalen en een dik financieel verlies voor de moloch, de staat. Good old capitalism.
Allemaal goed en wel maar wat heeft dit te maken met dat kraken door Roma?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 19:47   #42
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Er kwam veel Kritiek op de totale anarchie, Roma kraken huizen in Gent en de regeringsloosheid in Brussel Met het Marokkaans voetbal gedrocht.

Allemaal goed en wel de beloftes van de politiek nu, maar het crapuul zal dan wel opgepakt moeten worden!!! En de vele politieke cowboy sheriffs in Brussel blijven natuurlijk het onbetwiste duidelijke probleem punt. Op vragen over een eengemaakte Brusselse politiezone, herhaalde Jambon voorstander te zijn van grotere zones, maar dat hij een studie die momenteel loopt, afwacht. Onderzoeken ???…. De bewijzen van falen worden al jaren steeds opnieuw geleverd. Door vooral linkse druk heeft men er een politiek gestuurde politie van gemaakt na het verwijderen van de Neutrale Rijkswacht. Met meest botsende politieke strevers in Brussel! Waardoor samen werken moet falen. Waardoor uitoefenen van ordehandhaven in ieder Brusselse gemeente anders is, de wetboek anders geïnterpreteerd word. Ook al met toedoen van politieke implantaten in justitie!

Met steeds weer het open trekken van hun paraplusysteem door hooft politie de burgemeester wat bij de Rijkswacht onmogelijk was, regel was regel wet was wet!

Misschien was daardoor bij het krapuul de Rijkswacht niet gelieft maar de meerderheid van de bevolking kon de neutrale en correcte houden wel waarderen met respect voor de Rijkswacht. Wat nu voor de politie volledig weg is, ondanks hun niets doen politiek nu.

Ik stel ook vast...

Bovendien is de systematische maatschappelijk verzuring door alle linkse partijen nu al sinds de laatste verkiezing bezig. De constante omdat links even niet verkozen werd. De aanvallen van de linkse vakbonden met de nodige scheld partijen en het gijzelen van de treinreizigers. En het bewust wijgeren niet in grijpen zoals met de het Marokkaans voetbal krapuul, de Roma krakers in Gent met de bedoeling de brave burger die niet op links stemde te straffen, door hen te kwellen, te hekelen, te tergen.

Om zo de onvrede op te drijven in de maatschappij met steun van linkse belangengroepen die stoken op internet. Waardoor krapuul de indruk gegeven word dat ze tegen de regering, politie … de gevestigde orde mogen rebelleren, afbreken en plunderen!
Wat gaat links hun volgende stap zijn ???>> de pogingen van de regering om het crapuul terug in goede banen te leiden door druk op hen te zetten beschrijven als REPRESSIE VAN RECHTS?
Huidig werkwijze gedrag van links is identiek, hoe links de bevolking ooit opjutte om de Russische tsaar te vermoorden en de macht te grijpen enz. ! Hallo Links we zijn niet het lijfeigenen volk van Rusland ten tijde van de tsaren! We zijn niet de hongerlijdende chinezen ten tijde van opkomst Mao, We zijn niet onderdrukt door zuid Amerikaanse dictaturen en co >>> we leven in 1 van de beste landen ter wereld om te leven stop met het ophitsen om af te breken en werk mee aan de verdere opbouw van dit land.
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 20:35   #43
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De politie heeft een aantal nieuwe auto's besteld die aangepast zijn om het hoofd te bieden aan die wantoestanden in Bussel, 1 versnelling vooruit en 4 achteruit.
Als die nieuwe auto's vuilkarren zijn, is dat misschien de oplossing, snel achteruit rijdend zo het "vuil" opscheppen, de straat ruimen!!!! Een de pneumatische pers er op ....zonder gekwetsten bij de politie.

Robatisatie is de toekomst....
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:24   #44
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ach Jinnih Beels kan er ook wat van....



https://www.hln.be/nieuws/binnenland...elen~a870c974/

Zou madam al weten dat de Italianen hun uitschakeling aan datzelfde WK op een héél andere manier hebben beleefd....

Hebben die zich hier tegenover onze maatschappij baldadig gedragen na hun verliesmatch....

Nogal een groot verschil tussen beide bevolkingsgroepen waarvan er maar één uitblinkt in baldadigheid....
Ah volgens Jinnih moet de politie veel meer aanwezig zijn in die probleemwijken. Weet Jinnih niet dat de aanwezigheid van de politie in zulke wijken als provocerend wordt beschouwd. Eén ding is zeker: Jinnih heeft haar plaatsje gevonden in de juiste partij.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:27   #45
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ik ken heel wat ex-studenten die huizen gekraakt hebben in samenspraak met de eigenaars van die huizen. De eigenaars speculeerden op een opwaardering van hun pand en ondertussen werd het pand door de krakers toch nog steeds een beetje verzorgd (opwarmen, kleine klusjes, ...).
Die Roma staan er trouwens om bekend de huizen die ze kraken zeer goed te verzorgen.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 22:32   #46
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik hoop dat het na de volgende gemeenteraadsverkiezingen gedaan zal zijn met het Gentse rode imperium. De marxistische drang om "af te pakken" van iemand die iets in eigendom heeft zit er ook zowel bij de rode als bij de groene sossen diep ingebakken.
Nochtans zijn de Roden er als de kippen bij om te graaien als ze zelf eigendom kunnen verwerven.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 november 2017, 23:15   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ah volgens Jinnih moet de politie veel meer aanwezig zijn in die probleemwijken. Weet Jinnih niet dat de aanwezigheid van de politie in zulke wijken als provocerend wordt beschouwd. Eén ding is zeker: Jinnih heeft haar plaatsje gevonden in de juiste partij.
Volgens haar moet de politie blijkbaar "mama & papa" gaan spelen.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 16 november 2017 om 23:15.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 05:02   #48
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Volgens haar moet de politie blijkbaar "mama & papa" gaan spelen.
Hoeveel meer moet nog gepamperd worden, er zijn al honderden belangengroepen en toestanden.

Al meer dan 20 jaar hoor ik dat er geld uitgetrokken word “OM AANWEZIG TE ZIJN” en al 20 jaar hoor ik dat het steeds te weinig is!!

Dat geld is zoals met samusocial ook in de zakken verdwenen zeker… als na al die jaren nog niets als resultaat zichtbaar is !! In tegendeel anarchie en intifada Brussel is nu een feit!!!

Franstaligen zwegen over de anarchie en de intifada in Brussel>>> cdH en PS stelde zoals steeds vandaag in het parlement: het probleem was is >>>te weinig financiële middelen! Dus GELD! GELD!GELD! Nog nooit iets anders gehoord van hen, GELD! GELD!GELD!

Terwijl duidelijk was dat de federale politie zat te wachten op eenoproep >>>maar niet door de politieke PS sheriffs opgeroepen werd om hen te versterken!! Dus bewust chaos uitlokken en toelatenn.

Wel was de opdracht de oproerkraaiers te verdrijven naar een andere politie zone!!!!! Om zou het probleem op de andere politiezone te kunnen steken. Gewoon te gortig in sjoemel gemeenten-gemeenschap Brussel.
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 07:01   #49
Mindset
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 juli 2015
Berichten: 5.257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Wat denken jullie....is een huiszoeking bij deze niet gepast? Als hij daar zo met machinegeweren staat te pronken?

https://www.hln.be/de-krant/-alles-a...uwen~afc59d37/
"even opgepakt"
Mindset is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 11:52   #50
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ah volgens Jinnih moet de politie veel meer aanwezig zijn in die probleemwijken. Weet Jinnih niet dat de aanwezigheid van de politie in zulke wijken als provocerend wordt beschouwd. Eén ding is zeker: Jinnih heeft haar plaatsje gevonden in de juiste partij.
dat iemand hier eens een correcte definitie geeft van een probleemwijk. Dertig jaar geleden sprak men ook al over "probleemwijken". Het lijkt dat het "bedrijven" zijn die overgaan van vader op zoon.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 11:58   #51
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Volgens haar moet de politie blijkbaar "mama & papa" gaan spelen.
Met haar verleden als lastige tante in het korps van Antwerpen en Mechelen, vraag ik me af hoe lang het zal duren alvorens ze in aanvaring zal komen met Almaci (gesteld dat Groen-Rood in Antwerpen aan de macht komt natuurlijk.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 11:59   #52
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat iemand hier eens een correcte definitie geeft van een probleemwijk. Dertig jaar geleden sprak men ook al over "probleemwijken". Het lijkt dat het "bedrijven" zijn die overgaan van vader op zoon.
Tja, als de politieke wil er niet is om probleemwijken aan te pakken, dan gaan die inderdaad over op de volgende generaties.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 14:13   #53
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Met haar verleden als lastige tante in het korps van Antwerpen en Mechelen, vraag ik me af hoe lang het zal duren alvorens ze in aanvaring zal komen met Almaci (gesteld dat Groen-Rood in Antwerpen aan de macht komt natuurlijk.
Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat de Antwerpenaars dat niet moeten ondergaan, want dat zou echt rampzalig zijn voor de stad.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 14:19   #54
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Svennies : 17 november 2017 om 14:29.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 14:28   #55
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik hoop uit de grond van mijn hart, dat de Antwerpenaars dat niet moeten ondergaan, want dat zou echt rampzalig zijn voor de stad.
Als de Antwerpenaars zo stom zijn om op dat samenraapsel van groene én rode achterlijkheid te stemmen,dan verdienen ze niet beter...

En gaan ze Brussel achterna....

Samen...het putteke in...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 14:30   #56
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als de Antwerpenaars zo stom zijn om op dat samenraapsel van groene én rode achterlijkheid te stemmen,dan verdienen ze niet beter...

En gaan ze Brussel achterna....

Samen...het putteke in...
T'is maar de vraag hoeveel stemgerechtigde autochtone Antwerpenaren die stad nog telt, want de allochtone stemmen gaan sowieso naar "samen".
Maar je kan een Wereldhaven toch niet toevertrouwen aan tuinkabouters en moslimknuffelaars.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 17 november 2017 om 14:31.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2017, 21:40   #57
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.632
Standaard

De maandag na het,inmiddels beruchte,weekend van 11 november werd de reeds lang uitstaande kritiek opgedoken van de vele politiezones in het Brussels Grootstedelijk Gewest.

De Burgemeester van Brussel,gevolgd door de collegas van andere "gemeentes" in Bx susten met de ,ook al lang uitstaande-,tegenwerping dat een eengemaakte politiezone niet de oplossing zou zijn.....

Verder kritiseerden ze het (trage) optreden van de federale politie,terwijl nochtans de "lokale" politiekorpsen,bijna op schijtafstand van elkaar,eigenlijk vrij veel manschappen zouden kunnen inzetten om elkaar te helpen...veel rapper dan een "federaal" hulppeleton dat zou kunnen......

enfin.....

Jammer genoeg,vrijwel op de dagt (woensdag zeker?) dat er opnieuw rellen uitbraken,met hetzelfde schorremorrie dat genadeloos gebruik maakt van "andermans" menigte om hel en vernieling te zaaien....scheidden de Bx-bourgmesters een nieuwe klacht af .Er zouden MEER politieagenten in de korpsen van Bx moeten komen....

Kelt gewaagt de stelling te poneren dat meer agenten in die Bx minikorpsjes ,onder uiteindelijk bevel van een amateur-burgemeester,hoogstwaarschijnlijk niet de opolossing van het probleem zullen bieden.....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 17 november 2017 om 21:41.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 07:35   #58
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Het geklungel, de incompetentie, de corruptie, de schandalen, de concentraties van schorremorrie in en rond de WalloBrux baronieën dat is waar de PS zich opperbest in voelt. En ondertussen mag de hele wereld toekijken hoe de zogenaamde hoofdstad van Europa volledig naar de knoppen gaat.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 08:10   #59
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.632
Standaard

De zaak wordt steeds erger...

Nu lees ik berichten dat,naarmate de ergste relschoppers bekend raken (opsporings- en detectieteams doen tenslotte wél hun werk hé) er een lijst verschijnt van figuren met best wel indrukwekkende strafbladen voor hun jonge leeftijd....

.....nu had ik toch die discussie al jaaaaaaaren geleden gehoord,wat doen met "veelplegers"......

Ondergeteknde had zelfs gehoopt dat er onderhand een oplossing voor was..?

Er is gewoon een nieuwe generatie straatschoffies bijgekomen....das al...

__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.

Laatst gewijzigd door kelt : 18 november 2017 om 08:12.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 12:18   #60
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hela, het zijn niet de nieuwkomers die het probleem zijn maar de verharde racistische houding van de Vlamingen die hard moet aangepakt worden...

http://www.knack.be/nieuws/belgie/za...ad-925779.html
Sukkelaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be