Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 november 2017, 19:00   #61
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
En nog een pikant detail in heel deze stinkende zaak is wat je vandaag in GVA kan lezen in verband met de Gecoro onder de titel "“Vriendjespolitiek sijpelt binnen bij onafhankelijke adviesraad Gecoro”.

Gisteren stond het nog online op de website ook (weliswaar in de +zone), maar vandaag is dat daar vreemd genoeg niet meer te lezen... gelukkig was de krant al gedrukt. Ik citeer een paar relevante stukjes:







Niemand die zich vragen stelt waarom Rob Van de Velde (bijgenaamd Rob Envelop) plots een stap achteruit zet in de politiek?
Is dat familie van Rob Klop?
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 19:29   #62
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Daar gaat het natuurlijk niet over.
Maar voor NVA-bedwelmden is dat de ultieme bliksemafleider.
Neen dus, de sossen deden het graaien even goed.

Maar het was de NVA die verandering beloofde.
En het is de NVA die zich aan het sossenniveau heeft aangepast.
Wij zijn dus in dezelfde aap gelogeerd als toen de sjoemelsossen hier nog iets te zeggen hadden.
En wij krijgen dezelfde broodjes aap te vreten van onze politici als deze die in de sossentijd door onze strot werden geramd.
Alleen diezelfde broodjes aap, smaken er nu nog eens rot bij !
Vertel nu eens welke ploeg er straks in de plaats zou moeten komen die het zeker beter zal doen dan de NVA?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 20:25   #63
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vertel nu eens welke ploeg er straks in de plaats zou moeten komen die het zeker beter zal doen dan de NVA?
Simpel, je moet er zelfs géén glazen bol voor hebben: Wie in de plaats komt beslist de verkiezing in een democratie.

Alleeeeeeen, in communistisch China word gebouwd en gemoderniseerd aan F1 tempo, Autostrades, bruggen, nieuwbouw enz. enz.

Hier, door jaren lang afremmend gereutel door extreem links Agalev-groen met steeds weer vragen naar onderzoek op onderzoek en studies die stukken van mensen kosten maar géén vooruitgang opleveren. Wat het best op de acties van linkse vakbond lijkt, stokken in de wielen steken >>> Staken=nietsdoen!

Hier doet extreem links Agalev-groen niets anders dan stokken in de wielen steken, alles tegenhouden, afremmen en vooral alles met verzurende prietpraat de perceptie geven dat alles verkeerd is, wat onzekerheid en lam legende angst onder de mensen brengt.

Aan iedere negatieve klank koppelen extreem links Agalev-groen zich aan. Wat positief maatschappelijk evolueren verstikt!!!

En dat allemaal om in het nieuws te komen voor partij eigenbelang!!!!

>> Niets maar dan ook niets is goed volgens zwartgallig extreem links Agalev-groen en overal hebben ze wel hun oplossing voor…als milieu vriendelijk voorgestelde toestanden die hun extreme linkse “alles AAN en VOOR de staat” streven moeten ondersneeuwen.

Kritiek op alles en iedereen maar dat Agalev-groen tengronde Extreem links is word zorgvuldig gecamoufleerd, verzwegen. Dat leugenachtig geniepig gedrag is volgens hen dan "PLOTS" niet oneerlijk!

Hoe kan een maatschappij dan nog positief evolueren??? Oooit was links pace-love-rock&roll, oooooh ja er was wat gereutel daarover door de conservatieven maar de wereld maakte toen ook hier te lande positieve vooruitgang. >>>Toen nog met efficiënte strenge neutrale Rijkswacht om crapuul zonder pamperen op te pakken.
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 18 november 2017 om 20:39.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2017, 22:58   #64
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
...
Kritiek op alles en iedereen maar dat Agalev-groen tengronde Extreem links is word zorgvuldig gecamoufleerd, verzwegen. Dat leugenachtig geniepig gedrag is volgens hen dan "PLOTS" niet oneerlijk!

...
Volgens epicurist_dirk verzwijgt de NVA de wandaden van de sossen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=201

Dat zou niet mogen.

Foei NVA

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 november 2017 om 22:58.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2017, 08:20   #65
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Volgens epicurist_dirk verzwijgt de NVA de wandaden van de sossen.

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=201

Dat zou niet mogen.

Foei NVA
Kritiek op alles en iedereen maar dat Agalev-groen tengronde Extreem links is word zorgvuldig gecamoufleerd, verzwegen. Dat leugenachtig geniepig gedrag is volgens hen dan "PLOTS" niet oneerlijk! Als extreem links Agalev-groen al over de basis van hun programma niet open en eerlijk is hoe kan wat er op volgt dan correct zijn?????

Ik schreef ook inderdaad: Ook strikt genomen mag links nog heel dankbaar zijn dat NVA het gesjoemel van links in Antwerpen tot nu toe NIET aan de schandpaal gehangen heeft, zoals PVDA in Wallonië met PS graaiers wel doet!!!! = van de regeer/burgemeester situatie gebruik maken om politici van de tegenpartijen te vermorzelen.

Ik zou dat doen ja, maar Ik vermoed dat NVA in Antwerpen niet de roddel toer opgaat zoals Links. Ze de boel in stilte opkuisend evalueren, waardoor er door sommigen (links) veel kritiek is op het beleid. Dat door BDW gekozen word voor vooruitgang en niet voor scheldende verstikkende tijdrovende bagger toestanden is zijn recht.

Oppositie voeren in een democratie moet!!!OK. Maar kankeren op en over ieder woord zoals links, hun strijdtroepen-vakbond en belangengroepen doet omdat ze even niet in de regering zitten levert géén vooruitgang. Creëert alleen een verzuurde maatschappij met verstikkende angst, haat en woede! Het gereutel omdat BDW in Antwerpen ging eten, waar het hier overgaat is gewoon oproerkraaien!

Ook ergens gelezen voor Vlaming géén sociale woning, omdat er geen beschikbaar zijn !?!?
LINKEROEVER, Lode Zielenslaan Woonhaven Antwerpen. Sociale woningen.
Aantal nieuwe appartementen sociale woningen 63 Totale prijs 9.383.507 euro. Prijs per appartement 148.945 euro

>>>>> Aantal Europeanen die er wonen 0,0
dus ja voor de Antwerpenaar moet nog veel veranderen na jaren van links bestuur!
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 november 2017 om 08:30.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2017, 08:20   #66
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Over het onderwerp zelf: BDW gaat eten....

Toch raar dat men de rijke regio steeds aanwijst Sint Martens Laten, Knokke maar noooit verwijst naar de rijke gemeenten in BRUSSEL,

Nooit verwijst wat daar gebeurd bij onder andere de erfgenamen "van" die ooit Leopold II in Congo hielpen stelen en ginder hun fortuin opbouwden door handen afkappen enz.!!!!!! Is dat omdat ze in Brussel kunnen parasiteren en in Parijs economisch zitten? Men in dorpen gemeenschap Brussel, Brussels gewest, Bruxel Wallon, onder Brusselse justitie, handelsrechtbank ... alleen maar aanwezig is om te sjoemelen!!!!

De perceptie bij links is dat de rijken in Vlaanderen wonen en het gesjoemel in Vlaanderen gebeurt!! Brussel is aallen maar arm.....heeft geld nodig, stelling PS en links deel cdH, Ecolo!!!!

Hoe komt het dat er nooit opmerkingen gemaakt worden over het lobby werk in Brussel, waar ze dag in dag uit gaan eten met bedrijven, waar ze steeds weer samen zitten aan tafel op alle niveaus? En wel reutel omdat BDW in Antwerpen ging eten? Dit niet onderzocht word...indien nodig, maar onmiddellijk in de pers en op TV door grootmeester Agalev-groen als groot gesjoemel gelanceer word!!! Standaard oproerkraaien van extreem links Agalev-groen-Ecolo!

Schreef het eerder: Hoe kan een maatschappij dan nog positief evolueren???
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 november 2017 om 08:32.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2017, 08:20   #67
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.964
Standaard

Oooit was links pace-love-rock&roll, oooooh ja er was wat gereutel daarover door de conservatieven maar de wereld maakte toen ook hier te lande positieve vooruitgang. >>>Toen nog met efficiënte strenge neutrale Rijkswacht om crapuul zonder pamperen op te pakken.

Terwijl nu pace-love-rock&roll bij links vervangen is door kankeren en vooral alles blokkeren. Extreem links Agalev-groen de wollen sokken, de bloemen en gezang van de pace-love-rock&roll tijd verbannen heeft door schelden en ruzie stoken via niet Vlaams maar agressief geimporteerd gedrag patroon! Deze welvaartsgarantie van Agalev-groen zal ook wel niet voor de Vlaming zijn zeker? Maar en systeem om “alles AAN en VOOR de staat uit te bouwen met eenheidsworst mensen in armoede die niets inde pap te brokken hebben zoals in Venezuela?
__________________
Al heb ik dyslexie en probeer ik te beschrijven. Dat ik Toch droom van een kanton systeem hier, met functioneel referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 november 2017 om 08:32.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2017, 10:05   #68
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.746
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Jammer voor Groen natuurlijk dat CD&V er ook bij betrokken is. SAMEN gaat nooit 50% halen, dus wie willen ze dan als coalitiepartner? Het VB?
Woutertje gaat waarschijnlijk voor de Absolute Meerderheid van "samen".
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be