Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Economie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 juli 2017, 18:53   #3541
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard Mijn Eerste Indruk

Mijn eerste indruk is dat Meester TANGHE het proces van Leuven aan het herdoen is ,dat hij al gewonnen heeft nota bene.

Ik heb een zeer beperkt beroep gedaan en geen re match !
Ik moet in principe enkel de KBO laten zien dat de maatschap ADOPONT is opgericht en dat ze al mijn handelingen en verbintenissen heeft overgenomen.
Of adopont solvabel is of niet doet niets terzake, dat kan men alleen maar vaststellen als men gaat ontvangen .(Een schuld is haalbaar en niet draagbaar)
Mijn beroep is niet tergend en roekeloos want ik heb het recht van de toepassing van art 60 te vragen.
Ik ga dus enkel antwoorden op die zaken die specifiek en uitdrukkelijk te maken hebben met de ontbindende voorwaarde van art 60.

Ik heb slechts 10 minuten pleiten gevraagd en weet heus niet hoe ik die moet gaan opvullen met enkel over art 60 te lullen ,want de rest is irrelevant.
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 18:58   #3542
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

ik stel vast dat meester Tanghe zelfs de moeite deed in uw citaten ook uw taalfouten mee te nemen
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 19:06   #3543
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht

Ik heb slechts 10 minuten pleiten gevraagd en weet heus niet hoe ik die moet gaan opvullen met enkel over art 60 te lullen ,want de rest is irrelevant.
Je bent echt niet verplicht tijd op te maken. Het is geen voetbalmatch of zo. Gewoon zeggen dat je verwijst naar je schriftelijke conclusies is voldoende en zal iedereen enorm plezieren.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 20:10   #3544
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
ik stel vast dat meester Tanghe zelfs de moeite deed in uw citaten ook uw taalfouten mee te nemen

Meester Tanghe lacht er niet meer mee

Citaat:
Deze houding moet worden gesanctioneerd. Concluanten maken aanspraak op een schadevergoeding voor tergend en roekeloos hoger beroep van 15.000 €, geraamd ex aequo et bono. Concluanten suggereren ook de toepassing van de burgerrechtelijke sanctie voorzien door art. 780bis Ger.W.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 20:39   #3545
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Lol, toch onontvankelijkheid wegens berusting in het eerste vonnis op basis van uitspraken hier gedaan

Doc, hoe ga je nu bewijzen dat je niks te maken hebt met de bedrijvendocter van dit forum nu hij de besluiten van Tanghe heeft gepost ?

Maar Tanghe wordt inhalig. 15000€ zonder minste bewijs van geleden schade ? 1500€ zal genoeg zijn zeker ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 21:46   #3546
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lol, toch onontvankelijkheid wegens berusting in het eerste vonnis op basis van uitspraken hier gedaan

Doc, hoe ga je nu bewijzen dat je niks te maken hebt met de bedrijvendocter van dit forum nu hij de besluiten van Tanghe heeft gepost ?

Maar Tanghe wordt inhalig. 15000€ zonder minste bewijs van geleden schade ? 1500€ zal genoeg zijn zeker ?
Dit is mijn volgende stap nadat adopont is verschenen in de kbo


Eiser in hoger beroep heeft aan de geïntimideerde op datum van …….. per aangetekend schrijven een kennisgeving van het procesbekwaam worden van de materiële gedingpartij –de commerciële maatschap adopont KB nr …………….. gezonden.(zie inventaris van de stukken)

Eiser in hoger beroep heeft aan het Hof van beroep op datum van …….. per aangetekend schrijven een kennisgeving van het procesbekwaam worden van de materiële gedingpartij –de commerciële maatschap adopont KB nr …………….. gezonden.(zie inventaris van de stukken)


De commerciële maatschap adopont heeft ook per aangetekend schrijven op datum van……………………..haar kennisgeving van het procesbekwaam worden overgemaakt aan de geïntimideerde.(zie inventaris van de stukken).

De commerciële maatschap adopont heeft ook per aangetekend schrijven op datum van……………………..haar kennisgeving van het procesbekwaam worden overgemaakt aan het hof van beroep en medegedeeld dat zij desnoods bewarend wil tussenkomen om de belangen van eiser in hoger beroep te verdedigen.(zie inventaris van de stukken).
Bijgevoegde afbeelding(e)
  
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2017, 23:21   #3547
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 06:01   #3548
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Dit is mijn volgende stap nadat adopont is verschenen in de kbo


Eiser in hoger beroep heeft aan de geïntimideerde op datum van …….. per aangetekend schrijven een kennisgeving van het procesbekwaam worden van de materiële gedingpartij –de commerciële maatschap adopont KB nr …………….. gezonden.(zie inventaris van de stukken)

Eiser in hoger beroep heeft aan het Hof van beroep op datum van …….. per aangetekend schrijven een kennisgeving van het procesbekwaam worden van de materiële gedingpartij –de commerciële maatschap adopont KB nr …………….. gezonden.(zie inventaris van de stukken)


De commerciële maatschap adopont heeft ook per aangetekend schrijven op datum van……………………..haar kennisgeving van het procesbekwaam worden overgemaakt aan de geïntimideerde.(zie inventaris van de stukken).

De commerciële maatschap adopont heeft ook per aangetekend schrijven op datum van……………………..haar kennisgeving van het procesbekwaam worden overgemaakt aan het hof van beroep en medegedeeld dat zij desnoods bewarend wil tussenkomen om de belangen van eiser in hoger beroep te verdedigen.(zie inventaris van de stukken).
Ik zou in een volgend besluit toch proberen wat tegenargumenten te verzinnen tegen die opgeworpen onontvankelijkheid en dat tergend en roekeloos geding.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 06:53   #3549
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Ik zou in een volgend besluit toch proberen wat tegenargumenten te verzinnen tegen die opgeworpen onontvankelijkheid en dat tergend en roekeloos geding.
neen ik houd mij enkel aan art 60 en de ontbindende voorwaarde


Als het hof van beroep van oordeel is dat een uitlating op politics telt dan wordt ze beroemd en politics ook (dat haalt frontpagina )
Bijgevoegde afbeelding(e)
 
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 06:56   #3550
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ik houd mij enkel aan art 60 en de ontbindende voorwaarde


Als het hof van beroep van oordeel is dat een uitlating op politics telt dan wordt ze beroemd en politics ook (dat haalt frontpagina )
Tiens ja, ik heb over jou nog niet veel gelezen in de Gazet de laatste 10 jaar... ging jij niet beroemd worden in de media en een aantal organisaties de grond inboren?
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 06:57   #3551
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ik houd mij enkel aan art 60 en de ontbindende voorwaarde


Als het hof van beroep van oordeel is dat een uitlating op politics telt dan wordt ze beroemd en politics ook (dat haalt frontpagina )
Beroemd ? Joepie, nieuwe leden
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2017, 07:35   #3552
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ik houd mij enkel aan art 60 en de ontbindende voorwaarde


Als het hof van beroep van oordeel is dat een uitlating op politics telt dan wordt ze beroemd en politics ook (dat haalt frontpagina )
Want uw zaak was in eerste aanleg zo'n groot media-item?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 juli 2017 om 07:57.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2017, 07:18   #3553
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Want uw zaak was in eerste aanleg zo'n groot media-item?
Neen maar ik heb er wel veel RES klanten mee gemaakt en er komen er wekelijks bij ,heb zelfs 3 sterfhuisconstructies moeten uitvoeren bij RES klanten.
Res klanten zijn mijn natuurlijke klanten,de meeste zitten in moeilijkheden en sluiten zich daarom aan om hun omzet te verhogen.
Sommige zitten op "vijf voor 12 "
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Wet_continuiteit_ondernemingen.jpg‎
Bekeken: 76
Grootte:  22,9 KB
ID: 106485  

__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven

Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 14 juli 2017 om 07:24.
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2017, 20:38   #3554
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Die gedetailleerde conclusie van Tanghe heeft em blijkbaar gekalmeerd
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2017, 23:29   #3555
Wapper
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Wapper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juni 2014
Locatie: 't Steen
Berichten: 15.456
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die gedetailleerde conclusie van Tanghe heeft em blijkbaar gekalmeerd
Hij behoort overduidelijk tot het slag mensen dat zich publiek te kakken zet zonder het zelf te beseffen.
More popcorn!


Laatst gewijzigd door Wapper : 14 juli 2017 om 23:49.
Wapper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2017, 02:32   #3556
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Die gedetailleerde conclusie van Tanghe heeft em blijkbaar gekalmeerd
neen ,want ik blijf bij mijn art 60 ontbindende voorwaarden
mijn conclusie antwoorden wachten enkel nog op het kbo nummer van adopont zodra ik die heb worden ze opgezonden en publiceer ik het hier.
Laat ze wel nog even nalezen door questa law omdat ik die potpourri niet vertrouw.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2017, 09:48   #3557
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
neen ,want ik blijf bij mijn art 60 ontbindende voorwaarden
mijn conclusie antwoorden wachten enkel nog op het kbo nummer van adopont zodra ik die heb worden ze opgezonden en publiceer ik het hier.
Laat ze wel nog even nalezen door questa law omdat ik die potpourri niet vertrouw.
Tuurlijk, vooral eigenzinnig verder doen.

Niet repliceren op de opgeworpen onontvankelijkheid en de ingestelde schadevergoeding zal door het hof enkel kunnen geïnterpreteerd worden als dat je je er bij neerlegt.

Waarom laat je je conclusie niet opstellen door je advocaat ? Geen geld genoeg ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2017, 16:17   #3558
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Tuurlijk, vooral eigenzinnig verder doen.

Niet repliceren op de opgeworpen onontvankelijkheid en de ingestelde schadevergoeding zal door het hof enkel kunnen geïnterpreteerd worden als dat je je er bij neerlegt.

Waarom laat je je conclusie niet opstellen door je advocaat ? Geen geld genoeg ?
heb kort gerepliceert ,is niet belangrijk want ADOPONT komt tussen als rechtsopvolger en daar kan je geen onontvankelijkheid of schade tegen oproepen.
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2017, 16:43   #3559
bedrijven docter
Minister
 
bedrijven docter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2016
Locatie: berchem
Berichten: 3.416
Stuur een bericht via Skype™ naar bedrijven docter
Standaard ok zo !! heb dit toegevoegd in mijn besluiten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Tuurlijk, vooral eigenzinnig verder doen.

Niet repliceren op de opgeworpen onontvankelijkheid en de ingestelde schadevergoeding zal door het hof enkel kunnen geïnterpreteerd worden als dat je je er bij neerlegt.

Waarom laat je je conclusie niet opstellen door je advocaat ? Geen geld genoeg ?
Ik heb een zeer beperkt beroep gedaan en geen re match !
Ik moet in principe enkel de KBO laten zien dat de maatschap ADOPONT is opgericht en dat ze al mijn handelingen en verbintenissen heeft overgenomen.
Of adopont solvabel is of niet doet niets terzake, dat kan men alleen maar vaststellen als men gaat ontvangen .(Een schuld is haalbaar en niet draagbaar)

Mijn beroep is niet tergend en roekeloos want ik heb het recht van de toepassing van art 60 te vragen.
Ik antwoord dus enkel op die zaken die specifiek en uitdrukkelijk te maken hebben met de ontbindende voorwaarde van art 60.

Eiser in hoger beroep heeft geen uitdrukkelijk afstand gedaan van hoger beroep . Nergens heeft eiser in hoger beroep uitdrukkelijke afstand gedaan bij een gewone akte, die ondertekend wordt door de partij of door haar gemachtigde die, tenzij de wet anders bepaalt, een bijzondere volmacht heeft, en die aan de tegenpartij betekend wordt, indien deze de afstand niet vooraf heeft aangenomen.(art 824 Ger W)
__________________
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven
bedrijven docter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2017, 16:50   #3560
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bedrijven docter Bekijk bericht
Ik heb een zeer beperkt beroep gedaan en geen re match !
Ik moet in principe enkel de KBO laten zien dat de maatschap ADOPONT is opgericht en dat ze al mijn handelingen en verbintenissen heeft overgenomen.
Of adopont solvabel is of niet doet niets terzake, dat kan men alleen maar vaststellen als men gaat ontvangen .(Een schuld is haalbaar en niet draagbaar)

Mijn beroep is niet tergend en roekeloos want ik heb het recht van de toepassing van art 60 te vragen.
Ik antwoord dus enkel op die zaken die specifiek en uitdrukkelijk te maken hebben met de ontbindende voorwaarde van art 60.

Eiser in hoger beroep heeft geen uitdrukkelijk afstand gedaan van hoger beroep . Nergens heeft eiser in hoger beroep uitdrukkelijke afstand gedaan bij een gewone akte, die ondertekend wordt door de partij of door haar gemachtigde die, tenzij de wet anders bepaalt, een bijzondere volmacht heeft, en die aan de tegenpartij betekend wordt, indien deze de afstand niet vooraf heeft aangenomen.(art 824 Ger W)
En questa law ? Te duur ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be