Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 10 maart 2015, 12:00   #541
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Een echte moslim assimileert of integreert NOOIT in onze Westerse samenleving. Deze stelt de islam altijd boven onze maatschappij. Natuurlijk zullen sommige islamieten zich tolerant gedragen voor de camera, maar zijn zij dat werkelijk? Ik kan bijvoorbeeld ook verkondigen dat ik geen dief ben, maar toch elke nacht op strooptocht gaan.
Voeg er nog aan toe dat een aanhanger van de Islam altijd liegt tegen ons.
Sukkelaar is offline  
Oud 10 maart 2015, 12:06   #542
MultiMAN
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 december 2014
Berichten: 824
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Voeg er nog aan toe dat een aanhanger van de Islam altijd liegt tegen ons.
De Vlaam, met als oerkreet: "Vlaanderen onafhankelijk" , liegt nooit.
MultiMAN is offline  
Oud 10 maart 2015, 12:11   #543
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Begrijp ik wel.
Maar als degelijk gasten dagelijks hun venijn en vergif in onze maatschappij zitten te spuwen zonder tegenwoord (ook al mag je dat blijven en blijven herhalen...) krijgen zij en sommigen wellicht het gevoel dat ze "gewonnen"hebben, dat we hun visie eigenlijk aan het aanvaarden zijn.
Misschien moeten we eens een lijstje met vragen en opmerkingen samenstellen die in "de loop der tijden" op het forum zijn gemaakt en gesteld en waarvoor de antwoorden maar niet komen...want die hebben ze niet. En dan dat lijstje als enig antwoord op al hun postings geven.
Ook ik heb al met de gedachte gespeeld om niet meer te reageren op zijn dwaasheden. Maar ik geef het niet op. Nederlanders zouden zeggen : je maintiendrais.
Sukkelaar is offline  
Oud 10 maart 2015, 20:40   #544
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Je kunt geen godsdienst verbieden, wat wil je dan bereiken door op straat te gaan roepen : "weg met de islam" ?

Subsidiëring stopzetten zeg je ? Denk je dat dit ook maar iets zou veranderen ? Dan krijg je een voor 100% door de salafisten gesponsorde horde immams binnen en is de boel helemaal naar de kloten.
Het enige wat kan helpen is die extreme immams buiten houden, visum weigeren en de bestaande veel beter screenen en desnoods gedwongen laten stoppen indien ze radicaliteit preken.

En doe aub niet onnozel : geen enkele autochtoon is tegen westerse waarden...

Onnozel? Waarom lieg jij zo? Waarom ontken jij het zonlicht? Ik heb het met EIGEN OGEN kunnen lezen hier op het forum dat iemand er voor pleitte dat de Westerse beschaving weg moest. Anderen vonden het niet erg dat de Vlamingen, de autochtone Vlamingen uitsterven. DAT HEB IK MET EIGEN OGEN GEZIEN! Lees eens wat er hier op het forum allemaal "gezegd" wordt! En dan zou ik onnozel doen.
Stefanie is offline  
Oud 10 maart 2015, 20:45   #545
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Mag een huisbaas dan zelf niet meer beslissen aan wie hij zijn huis wenst te verhuren?
Van de PS niet.
Stefanie is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be