Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 19 december 2015, 12:06   #21
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
2 dagen geen politics forum!
Ik stond op de rand van moorden

whatsup?
Het forum wordt al zo lang verwaarloosd: nog maar één min of meer actieve moderator en geen enkele poging tot vervanging van degenen die het zijn afgetrapt. Ik ga op den duur nog denken dat dit forum alleen nog bestaat bij wijze van experiment: wat als je een hoop halvegaren tegen elkaar loos laat gaan zonder enige vorm van toezicht?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 19 december 2015, 12:08   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als je a knuppelt, moet je ook b knuppelen.
Geef eens een iets volledigere uitleg.

.
Moeten staat op stal.
Als je wil weten wat ik weet hoef je maar een mail of PB-tje te doen naar Maarten Malaisse.
De man is wel druk bezet. Hij opent daarom soms een hele week lang "zijn" forum niet.
Met alle gevolgen vandien voor de forumverslaafden.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 12:24   #23
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Het forum wordt al zo lang verwaarloosd: nog maar één min of meer actieve moderator en geen enkele poging tot vervanging van degenen die het zijn afgetrapt. Ik ga op den duur nog denken dat dit forum alleen nog bestaat bij wijze van experiment: wat als je een hoop halvegaren tegen elkaar loos laat gaan zonder enige vorm van toezicht?
Ik geloof niet dat de enige mod die nog min of meer actief is het forum verwaarloost. Integendeel. Pontifex heeft er, gratis voor niks, meer moeite en vrije tijd in gestoken dan eender welke mod "die het is afgetrapt".

Toch heb je gelijk als je denkt dat het forum verwaarloost wordt. Die indruk heb ik ook. Ik denk echter niet dat de reden voor de verwaarlozing die jij aanhaalt klopt. Dat de politieke fora hun beste tijd hebben gehad, en zelfs facebook en twitter serieuze concurrentie krijgen, lijkt mij eerder een reden voor de verwaarlozing door de hoofdverantwoordelijke voor Politics.be.

Hopelijk hebben de forummers dankzij die paar dagen deprivatie van forumgenot geen voorproefje gekregen van wat de toekomst brengen zal. Dan pas zal de hoop halvegaren die hier tegen elkaar te keer gaat beseffen dat ze niet alleen een hoop halve garen zijn maar een hoop ondankbare halve garen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 12:32   #24
Den Duisteren Duikboot
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Den Duisteren Duikboot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 januari 2003
Berichten: 13.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik geloof niet dat de enige mod die nog min of meer actief is het forum verwaarloost. Integendeel. Pontifex heeft er, gratis voor niks, meer moeite en vrije tijd in gestoken dan eender welke mod "die het is afgetrapt".
Ik zeg ook niet dat Pontifex het verwaarloost, hé. Dat staat er niet.

Citaat:
Toch heb je gelijk als je denkt dat het forum verwaarloost wordt. Die indruk heb ik ook. Ik denk echter niet dat de reden voor de verwaarlozing die jij aanhaalt klopt. Dat de politieke fora hun beste tijd hebben gehad, en zelfs facebook en twitter serieuze concurrentie krijgen, lijkt mij eerder een reden voor de verwaarlozing door de hoofdverantwoordelijke voor Politics.be.
Er is hier nog steeds veel activiteit en volgens mij nog veel meer potentieel. Maar dan moet er iemand aan het stuur zitten die een visie ontwikkelt om dat potentieel waar te maken. Waarom niet de fakkel doorgeven aan nieuwe mensen met frisse ideeën?
Den Duisteren Duikboot is offline  
Oud 19 december 2015, 12:38   #25
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Er zit hier ook ene met moordneigingen omdat hij het twee-en-een-halve dag zonder zijn verslaving moest doen.
Waarom vit je daar niet op?
omdat hij wél ironie snapt
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline  
Oud 19 december 2015, 12:53   #26
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik zeg ook niet dat Pontifex het verwaarloost, hé. Dat staat er niet.



Er is hier nog steeds veel activiteit en volgens mij nog veel meer potentieel. Maar dan moet er iemand aan het stuur zitten die een visie ontwikkelt om dat potentieel waar te maken. Waarom niet de fakkel doorgeven aan nieuwe mensen met frisse ideeën?
Voor zover ik het kan beoordelen ZIT hier iemand aan het roer met een visie, maar daar wordt klaarblijkelijk geen aandacht aan geschonken.

Degenen die het aftrapten h�*dden trouwens nieuwe ideeën.

En in no time was er een nieuw forumreglement geboren.....
Wie het niet onderschreef kon niet langer reageren of zijn mailbox gebruiken. Ook niet de forummers met tienduizenden postst zonder één strafpunt te hebben opgelopen.

Van dat soort nieuwe ideeën, verlos ons Heer.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 12:59   #27
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Er is hier nog steeds veel activiteit en volgens mij nog veel meer potentieel. Maar dan moet er iemand aan het stuur zitten die een visie ontwikkelt om dat potentieel waar te maken. Waarom niet de fakkel doorgeven aan nieuwe mensen met frisse ideeën?
Niks zo erg als een Fuhrer die visies ontwikkelt. Nee, veel beter dat vrijheid heerst en dat er geen bemoeienissen zijn.
patrickve is offline  
Oud 19 december 2015, 13:08   #28
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
omdat hij wél ironie snapt
Juist ja....
Daarom startte jij meteen nadat het forum weer beschikbaar was deze draad...

Ik kan het weten want Maarten verwittigde mij dat hij het probleem met het forum had opgelost. (De portaalsite van Politics.be bleef in de ether)

Nietszche is een trol, en trollen weten waarom ze andere trollen gerust laten.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 13:18   #29
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Niks zo erg als een Fuhrer die visies ontwikkelt. Nee, veel beter dat vrijheid heerst en dat er geen bemoeienissen zijn.
Ik denk dat Maarten en Pontifex hier hetzelfde over denken, maar vrijheid van de ene wordt onvrijheid van de andere als er niet verstandig wordt omgesprongen met vrijheid. Van dat soort forumverbruikers bestaan er een hele hoop. En daar zijn intelligente rotzakken bij die precies weten hoever ze kunnen gaan.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 13:49   #30
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.331
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Johan heeft gelijk.

Is dat een reden om te lachen?
Ik lach vooral om zijn wereldvreemdheid.
Nietzsche is offline  
Oud 19 december 2015, 14:22   #31
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

We zullen wel zien van wie we straks verlost zijn. Evenals van de posts van een schaamteloos scheldkanon. Daar hoeft niet eens iemand voor op het rode driehoekje te drukken.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 14:25   #32
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik lach vooral om zijn wereldvreemdheid.
Als dat zou kloppen is dat een wereldvreemdheid met een hoog realiteitsgehalte.
Wat ik van jouw bijdragen aan dit forum niet kan zeggen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 19 december 2015 om 14:25.
Knuppel is offline  
Oud 19 december 2015, 14:38   #33
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het probleem was nochtans in een mum van tijd opgelost nadat de "juiste" man in actie kwam.

Maar dat jij aan N-VA-trollen denkt die het forum gehackt zouden hebben verbaast mij niet in het minst. Het is een kenmerk van de stropende boswachter dat hij anderen van stropen verdenkt.

"Aan zichzelf denken onbetrouwbare mensen eerlijke mensen te kennen".
Je moet jezelf kennen nietwaar
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline  
Oud 19 december 2015, 14:39   #34
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Hij is een beetje overgevoelig.
Volgens mij koopt hij iedere keer een nieuwe brievenbus als er een pamfletje van N-VA in zijn bus terecht komt.
Absoluut, de oude is dan besmet
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline  
Oud 19 december 2015, 14:40   #35
non-conformist
Europees Commissaris
 
non-conformist's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2013
Berichten: 6.210
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Niks zo erg als een Fuhrer die visies ontwikkelt. Nee, veel beter dat vrijheid heerst en dat er geen bemoeienissen zijn.
Ik denk niet dat die van Antwerpen d�*t begrepen heeft.
__________________
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience."
non-conformist is offline  
Oud 19 december 2015, 15:55   #36
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik denk dat Maarten en Pontifex hier hetzelfde over denken, maar vrijheid van de ene wordt onvrijheid van de andere als er niet verstandig wordt omgesprongen met vrijheid. Van dat soort forumverbruikers bestaan er een hele hoop. En daar zijn intelligente rotzakken bij die precies weten hoever ze kunnen gaan.
In het werkelijke leven heet dat een advokaat
patrickve is offline  
Oud 19 december 2015, 17:21   #37
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Ik ga op den duur nog denken dat dit forum alleen nog bestaat bij wijze van experiment: wat als je een hoop halvegaren tegen elkaar loos laat gaan zonder enige vorm van toezicht?
Dan krijg je geween, tandengeknars en zelfmoorden bij bosjes.

Enkel mensen die buiten het internet geen leven hebben ondervinden last van een forum die enkele dagen offline is. Get a life zeggen we daartegen.
Hypochonder is offline  
Oud 19 december 2015, 17:34   #38
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Bij mij 4 dagen. Een uitleg van de moderatie is op zijn plaats.
De moderatie is jou (en mij) helemaal niets verplicht, als ze het wensen kunnen ze een mededeling doen, of niet, allebei goed.

Dit is een op gratis publiek forum, als het morgen totaal wegvalt voor altijd, is dat ook zo. Een paar kilo relativering zou niet slecht zijn.
parcifal is offline  
Oud 19 december 2015, 18:15   #39
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Bij mij 4 dagen. Een uitleg van de moderatie is op zijn plaats.

Beste,

De functie van een moderator is modereren.
Dat klinkt misschien stupide, maar het kan blijkbaar geen kwaad om daar eens op te wijzen omdat modereren iets anders is dan beheren.

Modereren, behelst enkel het ingrijpen op inhoudelijk vlak.
Beheren daarentegen, vereist technische kennis op IT-vlak.
Als het forum op technisch niveau in de soep draait, dan zit ik daar voor niets tussen, en bijgevolg snap ik niet waarom ik volgens u zonodig een uitleg moet verzinnen over zaken die mijn competentie overstijgen.

Pontifex.
Pontifex is offline  
Oud 19 december 2015, 18:23   #40
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door non-conformist Bekijk bericht
Ik denk niet dat die van Antwerpen d�*t begrepen heeft.
Die van Mons en van Oostende hebben dat wél begrepen, zeker?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be