Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 april 2015, 05:38   #23441
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.776
Standaard

Wat ooit Lierke plezierke was is nu ......

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...+Snelnieuws%29
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 10:51   #23442
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisc...aanderen.dhtml

De wedstrijd tussen Destelbergen en Genc Turk Gent, in vierde provinciale reeks A van de provincie Oost-Vlaanderen, is in de 43ste minuut gestaakt bij een 2-0 stand. Scheidsrechter met dienst Lothar Van Impe kreeg enkele rake klappen te verwerken van supporters en zakte in elkaar. Hij diende afgevoerd te worden naar het ziekenhuis.
"De wedstrijd verliep van bij aanvang redelijk bitsig en de scheidsrechter had al enkele gele en rode kaarten getrokken", meldde sportief verantwoordelijke Patrick Maes van VS Destelbergen. "Toen hij in de 43ste minuut opnieuw een rode kaart trok, sloegen de stoppen door bij enkele supporters van Genc Turk Gent. Zij sprongen op het veld, belaagden de scheidsrechter en de man kreeg bovendien enkele rake klappen. Hij zeeg neer en moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis."

Geen probleem hoor .
Ik las het op teletekst.
Ik dacht : Gent, het zullen wel Turken zijn.
En zie ik heb gelijk.
Geen problemen in Gent aldus Termont.
Leugenaar.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 12:22   #23443
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Die scheidsrechter zal wel een racist geweest zijn.
Yep !

Citaat:
De match tussen Destelbergen en Genç Turk, in vierde provinciale A, ontspoorde al in de eerste helft. "Ik werd constant uitgedaagd door de spelers van Genç Turk, bijna allemaal van Turkse origine", doet Lothar Van Impe zijn verhaal in Het Laatste Nieuws.

"Bij elke fout die ik floot, kwam dezelfde opmerking. Dat ik een racist ben. Wat is dus niét ben, zeker niet. Maar ik liet het over me heen gaan."
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 12:38   #23444
Drukazz
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 31 augustus 2014
Berichten: 6.208
Standaard

Ik heb de indruk dat Turkse en Marokkaanse ouders aan hun baby eerst het woord racist leren ipv mama en papa
Drukazz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 12:40   #23445
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Wat ooit Lierke plezierke was is nu ......

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2015...+Snelnieuws%29
Place your bets

- groep van drie
- vallen jonge vrouw aan in horde
- bedreigen helpers met een mes

° Finnen (0 punten)
° Chinezen (9 punten)
° Vlamingen (250.000 punten).
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 12:58   #23446
DeProf_eet
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 april 2012
Berichten: 4.769
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat Turkse en Marokkaanse ouders aan hun baby eerst het woord racist leren ipv mama en papa
Nee, dat komt pas op de derde of 4e plaats. Papiers en OCMW dat zijn de eerste woordjes die ze te leren krijgen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 13:39   #23447
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Place your bets

- groep van drie
- vallen jonge vrouw aan in horde
- bedreigen helpers met een mes

° Finnen (0 punten)
° Chinezen (9 punten)
° Vlamingen (250.000 punten).
Waarschijnlijk Finnen .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 15:43   #23448
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Waarschijnlijk Finnen .
het wordt zo overduidelijk dat het niet meer plezant is hé.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 17:27   #23449
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Ik lees:
"De wedstrijd verliep van bij aanvang redelijk bitsig en de scheidsrechter had al enkele gele en rode kaarten getrokken", meldde sportief verantwoordelijke Patrick Maes van VS Destelbergen. "Toen hij in de 43ste minuut opnieuw een rode kaart trok, sloegen de stoppen door bij enkele supporters van Genc Turk Gent. "

Dus moeten ze maar eens stoppen met dat gedoe met die gekleurde kaarten.
Die waren er vroeger niet en toen werden scheidsrechters niet het ziekenhuis ingeslagen.
Oorzaak en gevolg, weet je wel?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 17:34   #23450
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Ik kan wel zeggen dat ik, als het mij zou overkomen, ik andere conclusies had getrokken over hoe de wereld draait:
Citaat:
Tweeënhalf jaar geleden werd de man - toen amper 16 - ook al eens in elkaar geslagen door een jeugdspeler van 17 na een gele kaart. De dader gaf hem rake klappen en trapte hem op het hoofd, waarna hij in elkaar zakte en het bewustzijn verloor. Toen lag hij vier dagen in het ziekenhuis met een zware hersenschudding. Toch laat de scheids zich niet bang maken: "Als het kan, wil ik volgend weekend alweer fluiten", klinkt het in Het Laatste Nieuws.
http://www.demorgen.be/sport/19-jari...rter-a2284994/
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 18:24   #23451
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
het wordt zo overduidelijk dat het niet meer plezant is hé.
Ik kon er goed mee omgaan , maar nu wordt ik mentaal moe .
Mijn kinderen zijn groot genoeg , mijn kleinkinderen kunnen beter niet in Vilvoorde opgroeien .
Het besluit is genomen , ik vertrek .
Maar waarheen ?

https://www.google.be/webhp?sourceid...an%20ik%20heen
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 18:38   #23452
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Kheb zondag de trein genomen vanuit Vilvoorde .
Hans Bonte moet dat ook eens doen .
Ik was de enige autochtoon op die trein .
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 19:17   #23453
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Kheb zondag de trein genomen vanuit Vilvoorde .
Hans Bonte moet dat ook eens doen .
Ik was de enige autochtoon op die trein .
Mijn dochter nam altijd de bus toen ze in Gent woonde. Ik ga alle dagen op verlof naar Turkije zei ze.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2015, 19:33   #23454
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Mijn dochter nam altijd de bus toen ze in Gent woonde. Ik ga alle dagen op verlof naar Turkije zei ze.
Mijn kinderen zijn door hun moeder , (afgestudeerde Hans Bonte pijper .)
Misschien is het voor 1 mogelijk om een job te vinden ?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2015, 13:06   #23455
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Mijn kinderen zijn door hun moeder , (afgestudeerde Hans Bonte pijper .)
Misschien is het voor 1 mogelijk om een job te vinden ?
Qué?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2015, 07:37   #23456
Maori
Minister-President
 
Maori's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juni 2011
Berichten: 5.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Opvallend is de duidelijkheid van dit artikel:

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-b...eren-a2266790/

waarom zit man in Marokko en laat ie een psychisch getormenteerde moeder met zes kinderen hier alleen?
Coz he can. And coz he doesn't give a F.
__________________
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 08:32   #23457
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

OK. ter verandering heb ik hier een zeer zwaar twijfelgeval.

het betreft

een bende

maarre..... heeft te maken met computer, eerst telefoneren, dan met de gegevens aan het werk.

Wat zijn de odds? "Nederlanders" geeft dan weer geen enkele aanwijzing.

Citaat:
Nederlandse bende plunderde jarenlang Belgische bankrekeningen
Vandaag om 06:09 door Nikolas Vanhecke


Mail
Print
Nederlandse bende plunderde jarenlang Belgische bankrekeningen
1 miljoen computers gekraakt bij nieuwe cyberaanval Foto:
Twee jaar lang heeft een Nederlandse bende het ene na het andere Vlaamse gezin opgelicht. Ze stalen minstens zeven miljoen euro.
Een lid van de bende belde de slachtoffers op en deed alsof ze voor de bank werkte. Ze moest zogezegd online bankieren veiliger maken en gaf daarvoor telefonisch instructies. Meer dan 2.000 Vlamingen volgden die instructies, maar toen ze nadien hun rekeningen controleerden, zagen ze dat die waren gepluimd.

De bende maakte gebruik van honderden stromannen, vooral in België gerecruteerd, om het geld naar hun rekening over te schrijven.

Vanaf de zomer van 2012 tot januari 2014 organiseerde de bende de oplichtingen vanuit een doorsnee gezinswoning in het Nederlandse Hilversum. Hun activiteit valt netjes af te lezen in de statistieken van Febelfin, de federatie van de Belgische financiële sector: de organisatie had nagenoeg het monopolie op ‘phishing’.

In totaal heeft de bende meer dan zeven miljoen euro gestolen. Ook al hadden de banken zich in deze zaak amper iets te verwijten, het merendeel van de fraude betaalden ze wel terug aan hun klanten.

Op donderdag 30 januari 2014 belde de telefoniste met een man uit het Antwerpse en slaagde ze erin 20.000 euro over te schrijven. Maar speurders volgden het gesprek en de transactie mee. Er volgden huiszoekingen in België en Nederland. Verschillende mensen van de bende werden aangehouden. Het kopstuk van de bende is echter nog niet gevonden en wordt internationaal opgespoord.

Op slag daalde het aantal gevallen van phishing wel spectaculair.

Komende week beslist de raadkamer over de vervolging van 24 bendeleden. Het federaal parket wil hen voor de rechter brengen voor lidmaatschap van een criminele organisatie, informaticabedrog en -sabotage. Op die twee laatste tenlasteleggingen staat maximaal vijf jaar straf. Voor de Belgische wetgever maakt het vandaag niet uit of je één persoon of 2.500 families via de computer hebt bestolen.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150417_01636329
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2015, 09:12   #23458
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
In het onderzoek naar de terreurcel van Verviers is onlangs een nieuwe, achtste verdachte onder aanhoudingsbevel geplaatst. Wie de man is en wanneer hij precies is opgepakt, is voorlopig onduidelijk. Zowel zijn advocaat als het federaal parket doet er voorlopig het zwijgen toe. De man is vrijdag samen met vier andere verdachten in het dossier voor de Brusselse raadkamer verschenen en die heeft de aanhouding van de vijf mannen met een maand verlengd. Een andere verdachte in het onderzoek werd vorige week vrijgelaten door de onderzoeksrechter.

Schietpartij in Verviers
De terreurcel van Verviers werd in januari opgerold bij een grootscheepse actie van het federaal parket en de federale politie. Die vielen binnen in een hele resem woningen in Verviers, Sint-Jans-Molenbeek, Brussel, Sint-Agatha-Berchem, Anderlecht en Liedekerke. Bij één van de twee huiszoekingen in Verviers openden twee verdachten onmiddellijk het vuur op de speciale eenheden van de federale politie. In het vuurgevecht dat daarop volgde, vonden de twee schutters de dood.

Oorlogswapens

In hetzelfde pand in Verviers bevond zich nog een derde man, Marouane El Bali, die echter niet deelnam aan het vuurgevecht maar uit het raam sprong. In het pand werden onder meer vier oorlogswapens, vier handvuurwapens, munitie, explosieven en politie-uniformen gevonden maar ook een hoop belastende documenten. Volgens het federaal parket stonden de twee neergeschoten verdachten op het punt een aanslag te plegen op politiemensen en -commissariaten en zou El Bali de terreurcel logistieke ondersteuning gegeven hebben, maar zelf ontkent hij dat. Hij werd opgepakt en onder aanhoudingsbevel geplaatst. Vrijdag heeft de Brusselse raadkamer die aanhouding nogmaals met een maand verlengd.

Naast Marouane El Bali verschenen vrijdag nog vier andere verdachten voor de Brusselse raadkamer. Het ging onder meer om Mohamed Hamja Arshad Mamood Hajni, Souhaid El Abdi en Abdelmounaïm Haddad. Mohamed Hamja Arshad Mamood Hajni werd op donderdag 15 januari opgepakt in het Brusselse en zou de terreurcel van Verviers een aantal spullen geleverd hebben. De man, die nog vier jaar als bewakingsagent voor de MIVB heeft gewerkt, had bij zijn eerste verschijning voor de raadkamer, in januari, nog elke betrokkenheid bij het dossier ontkend maar verklaarde later dat hij door andere verdachten in het dossier bedreigd werd en onder druk werd gezet om mee te werken aan de terreurplannen. Hij wordt echter ook in het bad getrokken door Marouane El Bali. Volgens de speurders van de Brusselse federale gerechtelijke politie (FGP) zou El Bali immers een bepaald telefoonnummer gebruikt hebben dat door de FGP afgeluisterd werd, maar volgens El Bali had hij dat toestel geleend van Mohamed Hamja Arshad Mamood Hajni. Die zag zijn aanhouding vrijdag ook verlengd worden.

Opgepakt in Frankrijk

Souhaib El Abdi was op 15 januari in allerijl met zijn broer Ismaël naar Frankrijk gevlucht, maar het tweetal werd nog dezelfde nacht opgepakt in Modane, vlakbij de Italiaanse grens en in de dagen daarop aan België uitgeleverd. Souhaib verklaarde in het onderzoek dat hij zich bezighield met handel in valse identiteitsdocumenten en daarom gevlucht was. Hij had daarbij een beroep gedaan op zijn broer omdat hij zelf geen auto heeft. Ook de aanhouding van Souhaibn El Abdi werd vrijdag verlengd. Zijn broer Ismaël zit ook nog in de cel, maar moest vrijdag niet voor de raadkamer verschijnen.

Enkelband

De raadkamer verlengde vrijdag ook de aanhouding van Abdelmounaïm Haddad. Na de inval van de federale politie in Verviers had het federaal parket voor de man een opsporingsbericht laten verspreiden omdat vermoed werd dat hij op de vlucht was geslagen naar Spanje. Toen het opsporingsbericht de Spaanse en Belgische media haalde, ging Abdelmounaim Haddad, die al die tijd thuis zat met een enkelband, zich aanbieden bij de federale politie.

Over de vijfde man die vrijdag voor de raadkamer verschenen is, is voorlopig weinig meer bekend dan dat hij onlangs van zijn vrijheid is beroofd en in verdenking gesteld is voor deelname aan de activiteiten van een terroristische groep.

Een andere verdachte in het dossier die eveneens aangehouden was, Billel Houhoud, werd vorige week door de onderzoeksrechter vrijgelaten. De 26-jarige Houhoud was op 15 januari opgepakt in Sint-Jans-Molenbeek. In zijn woning was een vuurwapen aangetroffen, maar de man heeft steeds ontkend dat hij iets met terrorisme te maken had.

Opgepakt in Griekenland

De aanhouding van de laatste verdachte in het dossier, de Algerijn Omar D., is een tweetal weken geleden al verlengd door de raadkamer. D. werd op 17 januari opgepakt in de Griekse hoofdstad Athene omdat hij in het bezit was van een gsm-toestel waarmee vanuit Griekenland contacten zouden zijn gelegd met leden van de terreurcel in België. Vermoedelijk zijn die contacten gelegd door de man die beschouwd wordt als het brein van de de terreurcel, Abdelhamid Abaaoud.

Volgens zijn advocaat, meester Mehdi Abbes, heeft zijn cliënt nooit contact gehad met Abaaoud of met andere betrokkenen in het dossier. Hij zou het toestel gekocht hebben zonder sim-kaart en zou het willen verkopen hebben. De man zou ook geen extremist of radicale moslim zijn.
.
Kijk eens aan...een volle bak verrijkend moslimgespuis! "Maar ze zijn niet allemaal zo en we mogen ze niet allen over dezelfde kam scheren enz"... ik weet het!
In de tijd van de nazi's ware alle nazi's ook geen moordenaars enz! Wat hen niet belette als geheel van "een zekere invloed uit te oefenen" op de maatschappij...
Voornaamste is dat we geen racisten zijn of worden en dat we leren samenleven met die lieverdjes die ons naar het leven staan, gesteund door Allah! We moeten ons gewoon een beetje aanpassen aan hen! Misschien met ons te bekeren tot de islam?
O ja! Wat was de vraag weer? Waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen?
Ik zou het niet weten, ingebakken en aangeboren racisme waarschijnlijk...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2015, 10:30   #23459
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Een agent is bij de arrestatie van een voortvluchtige Belgische man in het Nederlandse Ede meerdere keren met een mes gestoken en zwaargewond geraakt. De politieman is geopereerd en zijn toestand is stabiel.

Het incident gebeurde woensdagavond. De man zat in een hotel aan de Arnhemseweg in Ede. Bij het zien van de agenten pakte hij een mes. Hij wist de agent meerdere keren te steken, meldt de politie .

De man werd in ons land gezocht vanwege de zware mishandeling van een vrouw. ‘Hij had een aantal dagen geleden een vrouw zwaar mishandeld en werd gezocht door de Belgische politie’, luidt het. ‘Bij een eerdere poging de man aan te houden, reed de man in op de agenten en vluchtte. Hierbij had de man ook mogelijk een vuurwapen laten zien.’
uit DSonline vandaag
We hebben er weer het raden naar... een "Belg"?
Gezien het soort "incident" ga je meteen weer aan een bepaalde soort "Belgen" denken die evenveel Belg zijn als de koeien in een weide...
Het maakt er onze reputatie als land en als inwoner niet beter op, die berichten in de pers over al die "Belgen" die voor dat soort incidenten zorgen! Gezien het "multiculturele moeras" waar we zitten in te ploeteren mochten de media wel eens wat duidelijker zijn met hun berichtgeving en de moed hebben om een koe een koe te noemen! De manier waarop ze nu voortdurend mist spuien heeft dus als gevolg dat we bij "incidenten" met bepaalde kenmerken meteen aan "een bepaalde bevolkingsgroep" denken! Indien ze dat willen vermijden zodat we geen verkeerde conclusies meer trekken, moeten ze maar eens een beetje duidelijker zijn in hun berichtgeving!

Laatst gewijzigd door andev : 23 april 2015 om 10:31.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2015, 11:53   #23460
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We hebben er weer het raden naar... een "Belg"?
Gezien het soort "incident" ga je meteen weer aan een bepaalde soort "Belgen" denken die evenveel Belg zijn als de koeien in een weide...
Het maakt er onze reputatie als land en als inwoner niet beter op, die berichten in de pers over al die "Belgen" die voor dat soort incidenten zorgen! Gezien het "multiculturele moeras" waar we zitten in te ploeteren mochten de media wel eens wat duidelijker zijn met hun berichtgeving en de moed hebben om een koe een koe te noemen! De manier waarop ze nu voortdurend mist spuien heeft dus als gevolg dat we bij "incidenten" met bepaalde kenmerken meteen aan "een bepaalde bevolkingsgroep" denken! Indien ze dat willen vermijden zodat we geen verkeerde conclusies meer trekken, moeten ze maar eens een beetje duidelijker zijn in hun berichtgeving!
Vermits nationalisme toch zo foei is, moeen ze die vermelding over de zogenaamde nationaliteit voor mijn part ook achterwege laten.

Dat ze dan spreken over "iemand die woonachtig is in Belgique".

trefwoorden
  • 26 jaar
  • Aalst
  • mes
  • vlucht naar Nederland (familie?)
  • ook nog gezocht voor andere feiten in Nederland
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 24 april 2015 om 11:54.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be