Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 27 maart 2015, 10:39   #61
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Nergens !
Edoch.
Er staat wel degelijk in de Koran dat vrouwen hun lichaam moeten bedekken.
Het is geen toeval dat de klederdracht waar islamitische vrouwen aan worden onderworpen een symbool van de islam is zoals het vrijheidsbeeld dat is voor de VS en het hakenkruis dat was voor de nazi's.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 10:52   #62
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Edoch.
Er staat wel degelijk in de Koran dat vrouwen hun lichaam moeten bedekken.
Het is geen toeval dat de klederdracht waar islamitische vrouwen aan worden onderworpen een symbool van de islam is zoals het vrijheidsbeeld dat is voor de VS en het hakenkruis dat was voor de nazi's.
33.59 Zegt in feite enkel dat ze "iets van hun kleding over zich moeten laten hangen " zodat ze herkenbaar zijn als moslima.

Komt van een verhaal dat ooit Alice hier postte: blijkbaar was één van de haremvrouwen van Mo 's nachts buiten de tent geweest en lastiggevallen door één van zijn kapo's.
Daarop kwam alras het vers naar beneden dwarrelen dat de vrouwen van Mo iets van hun kleding over zich moesten laten hangen zodat men wist dat het over een eigendom van Mo ging en ze die vrouwen dus met rust lieten.

Meer hoef ik daarover niet weten om me niet door een hoofddoek te laten helpen, noch in de winkel, noch in kantoor. Iemand met het teken van "verkracht niet mij maar deze ongehoofddoekte hoer" wil ik niet in mijn buurt.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 maart 2015 om 10:52.
circe is offline  
Oud 27 maart 2015, 11:10   #63
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
33.59 Zegt in feite enkel dat ze "iets van hun kleding over zich moeten laten hangen " zodat ze herkenbaar zijn als moslima.

Komt van een verhaal dat ooit Alice hier postte: blijkbaar was één van de haremvrouwen van Mo 's nachts buiten de tent geweest en lastiggevallen door één van zijn kapo's.
Daarop kwam alras het vers naar beneden dwarrelen dat de vrouwen van Mo iets van hun kleding over zich moesten laten hangen zodat men wist dat het over een eigendom van Mo ging en ze die vrouwen dus met rust lieten.

Meer hoef ik daarover niet weten om me niet door een hoofddoek te laten helpen, noch in de winkel, noch in kantoor. Iemand met het teken van "verkracht niet mij maar deze ongehoofddoekte hoer" wil ik niet in mijn buurt.
Wat ik er over heb gezegd is geen verhaal, vrouwen moesten s'nachts buiten stadsmuren naar latrines en werden lastig gevallen, vandaar het advies de boezem te bedekken en niet met je voeten te stampen waardoor de aandacht op de destijds gebruikelijke enkeljuwelen ging.
Die doek dan los over je hoofd laten hangen, was mode , afgekeken van Joodse vrouwen die het weer bij Persische dames hadden gezien.
Het ging inderdaad over jezelf onderscheiden van anderen.
alice is offline  
Oud 27 maart 2015, 12:16   #64
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Het gaat allang niet meer om juwelen aan de aandacht van rovers te onttrekken maar om niet als hoer bestempeld te worden. Bindt een kind van zes een doek op de kop en huwelijk het uit aan een oude, hitsige klootzak. Daar is niks mis mee voor Allah's uitverkoren volk. Een volwassen vrouw zonder kopvod is echter een hoer die het uitlokt dat ze door het verzamelde muzelrattentuig verkracht wordt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 12:26   #65
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xander XIII Bekijk bericht
De logica is soms ver te zoeken; en voor elk weldenkend mens helaas niet te vinden. Als je een vat vol tegenstrijdigheden zoekt, dan ben je zoet met wel religieus boek ook.
Dat klopt.
Het gaat HIER EN NU echter niet over religieuze boeken maar over de manier waarop hun volgelingen wat daarin geschreven staat in de 21ste eeuw in de praktijk brengen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 27 maart 2015, 12:31   #66
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drukazz Bekijk bericht
Een radicale ideologie heeft radicale volgers.
Vermits "ongelovigen" volgens de Islam mogen onderworpen, gediscrimineerd, en zelfs vermoord worden, berust de Islam niet alleen op een radicale ideologie maar op een moorddadige.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 28 maart 2015, 01:45   #67
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Vermits "ongelovigen" volgens de Islam mogen onderworpen, gediscrimineerd, en zelfs vermoord worden, berust de Islam niet alleen op een radicale ideologie maar op een moorddadige.
Maar daar mag je dan geen kritiek op hebben. Begrijpe wie kan.
daiwa is offline  
Oud 8 april 2015, 12:11   #68
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
We zijn zo naar een bepaald toppunt aan het rijzen; en eens daarover barst de zweer open.

.
Het probleem is dat wij - de autochtonen - langzamerhand in de minderheid geraken. En vermits wij in een democratie leven, waar de meerderheid het voor het zeggen heeft, is ons einde dus nabij.
Dat zal dan het gevolg zijn van weinig-kindjes-maken : een soort langzame zelfmoord. De genadeslag zullen de migranten ons dan geven, de dag dat de zweer openbarst. Met tien tegen één winnen ze zeker en vast.
griezel is offline  
Oud 8 april 2015, 16:50   #69
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 79.997
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Het probleem is dat wij - de autochtonen - langzamerhand in de minderheid geraken. En vermits wij in een democratie leven, waar de meerderheid het voor het zeggen heeft, is ons einde dus nabij.
Dat zal dan het gevolg zijn van weinig-kindjes-maken : een soort langzame zelfmoord. De genadeslag zullen de migranten ons dan geven, de dag dat de zweer openbarst. Met tien tegen één winnen ze zeker en vast.
Hoe dicht staan we daar al bij ?

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 8 april 2015, 22:27   #70
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe dicht staan we daar al bij ?

.
Hoe dicht juist weet ik niet . Maar als ik zo zie naar de aantallen schoolkinderen duidelijk van vreemde afkomst in zo ongeveer alle grote steden in België, en in andere West Europese landen, aantallen die jaar na jaar groter worden, dan is het toch langzamerhand tijd om ons zorgen te maken...
Immigratie...Een sneeuwbal-effect. Boven aan de berg begon het met een klein klompje sneeuw, dat naar beneden begon te rollen, maar tegen dat het beneden aankwam, was het een afschuwelijk grote hoop sneeuw geworden, een lawine, die alles op zijn weg verpletterd.
griezel is offline  
Oud 9 april 2015, 22:42   #71
Midas
Partijlid
 
Midas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2004
Berichten: 264
Standaard

De economische en politieke klasse (zowel midden, links als rechts) zijn verantwoordelijk voor de massa-import van allerlei soorten vreemdelingen. Iets waar de gewone europese burger NOOIT om heeft gevraagd.

Islam en democratie willen doen samenleven is net hetzelfde als water en vuur trachten te verenigen, namelijk onmogelijk. Zwart en blank in Amerika leven als meer dan 300 jaar in onmin samen. En net dat soort maatschappij, wil men ook in Europa persé invoeren.

Wat sociaal en economische is opgebouwd na WOII, is de vorige en huidige politieke generatie totaal aan het verkwanselen en kapot aan het maken.

Men beseft niet waar men mee bezig is in West-Europa.
Men is bezig zijn eigen volk en cultuur kapot te maken.
Midas is offline  
Oud 10 april 2015, 13:52   #72
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Midas Bekijk bericht
De economische en politieke klasse (zowel midden, links als rechts) zijn verantwoordelijk voor de massa-import van allerlei soorten vreemdelingen. Iets waar de gewone europese burger NOOIT om heeft gevraagd.

Islam en democratie willen doen samenleven is net hetzelfde als water en vuur trachten te verenigen, namelijk onmogelijk. Zwart en blank in Amerika leven als meer dan 300 jaar in onmin samen. En net dat soort maatschappij, wil men ook in Europa persé invoeren.

Wat sociaal en economische is opgebouwd na WOII, is de vorige en huidige politieke generatie totaal aan het verkwanselen en kapot aan het maken.

Men beseft niet waar men mee bezig is in West-Europa.
Men is bezig zijn eigen volk en cultuur kapot te maken.
2!
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline  
Oud 10 april 2015, 14:29   #73
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Daarnet op een speelplein, ik was wat uit het zicht schommeltje aan het duwen... zat er zo'ne geilerd met zijn fiets rond mijn vriendin te hijgen...
En als ge iets zegt komen ze met 7 vragen wat het probleem is.... dat spel heeft niet lang geduurd.
En weet ge wat ik het laatst verweten kreeg? Dat IK een racist ben.
Amai m'n kloten
Peche is offline  
Oud 10 april 2015, 16:50   #74
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Daarnet op een speelplein, ik was wat uit het zicht schommeltje aan het duwen... zat er zo'ne geilerd met zijn fiets rond mijn vriendin te hijgen...
En als ge iets zegt komen ze met 7 vragen wat het probleem is.... dat spel heeft niet lang geduurd.
En weet ge wat ik het laatst verweten kreeg? Dat IK een racist ben.
Amai m'n kloten
U heeft net kennis gemaakt met de geimporteerde cultuur , voelt u zich verrijkt ?
U lijkt wel verrast , blijkbaar nog niet veel "verrijkers" tegengekomen in hun natuurlijke habitat .
vlaams realist is offline  
Oud 10 april 2015, 19:01   #75
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Daarnet op een speelplein, ik was wat uit het zicht schommeltje aan het duwen... zat er zo'ne geilerd met zijn fiets rond mijn vriendin te hijgen...
En als ge iets zegt komen ze met 7 vragen wat het probleem is.... dat spel heeft niet lang geduurd.
En weet ge wat ik het laatst verweten kreeg? Dat IK een racist ben.
Amai m'n kloten
Even plezant als een confrontatie met een nest ratten...
andev is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be