Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 16 april 2015, 14:30   #41
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, ge moet zeker geen Knack betalen, want stel u voor dat ge die journalisten betaalt voor hun werk.
Het is beter te profiteren en te parasiteren van iemands werk. Proficiat!
En toch heeft hij gelijk : waarom de vijandige pers betalen? En omdat zij weten dat zij weinig verkocht worden publiceren zij via internet toch maar hun artikels die anders nooit zouden gelezen worden.
Sukkelaar is offline  
Oud 25 april 2015, 17:49   #42
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Zo'n zes, zeven miljoen EURO zullen wel voldoende zijn, en je zal zelfs geen bonus moeten geven opdat ik ginder zou blijven.

http://www.privateislandsonline.com/...-islands-dubai
U geld geven is de oplossing niet om van u af te zijn. Maar het is mij onmogelijk om hier te zeggen wat wél de goede oplossing zou zijn.
griezel is offline  
Oud 25 april 2015, 17:53   #43
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik stel voor dat je het artikel (bij voorkeur in het magazine zelf) nog eens herleest.
Maar da's natuurlijk een kwestie van het te willen begrijpen. Ik snap dat de conclusies van Elchardus (en Scheffer, Cliteur, Putnam, Glazer, Salter, Uslucan, Sennels, Koopmans, Hagen,... ) niet bij Uw multiculturele lifestyle passen, en daarom liever niet begrijpt.

Om het in 1 woord samen te vatten; zelfsegregatie.
Uit eigen wil zonderen zij zich af van ons en onze levensstijl. Zij willen met de tijd hier het boeltje overpakken en het runnen volgens hun normen. Wij zullen dan moeten assimileren, en als volk verdwijnen. D�*t s hun plan.
Je zult die mensen NOOIT integreren.
griezel is offline  
Oud 25 april 2015, 17:56   #44
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Nee, ge moet zeker geen Knack betalen, want stel u voor dat ge die journalisten betaalt voor hun werk.
Het is beter te profiteren en te parasiteren van iemands werk. Proficiat!
Als dat boekske in een café op tafel ligt, dan is dat reeds gekocht geweest door de uitbater. De mogelijkheid tot lectuur is inbegrepen bij de service.
Niks profiteren / parasiteren.
Ofwel heeft iemand het laten liggen, en dan is het van iedereen.
griezel is offline  
Oud 25 april 2015, 17:59   #45
griezel
Banneling
 
 
Geregistreerd: 7 april 2015
Berichten: 3.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En ik weet waarom. Knack heeft 'een andere mening' dan u. En dat kunt gij niet verdragen. Alleen kranten en tijdschriften die uw mening uitdragen zijn toegelaten.
De meeste mensen kopen weekbladen waar ze zichzelf in kunnen vinden. Daarom zijn er zoveel verschillende . En allen zijn toegelaten.
Stop met onzin spuien.

Laatst gewijzigd door griezel : 25 april 2015 om 17:59.
griezel is offline  
Oud 25 april 2015, 18:39   #46
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
Als dat boekske in een café op tafel ligt, dan is dat reeds gekocht geweest door de uitbater. De mogelijkheid tot lectuur is inbegrepen bij de service.
Niks profiteren / parasiteren.
Ofwel heeft iemand het laten liggen, en dan is het van iedereen.
Volg de thread AUB voor ge reageert. Ik reageerde op het volgende:

Dat klopt, Ik wil mijn geld niet geven aan zulk blad, en hoop dat het één deze dagen op de fles gaat.

Deze persoon WIL niet betalen voor de Knack, maar leest het toch. En er is maar 1 reden voor. Er staan dingen in waar hij het niet mee eens is.
Het gaat hier dus om OPZETTELIJK parasiteren. En het ergste is, hij vindt dat magazines die een andere mening hebben dan hij heeft, failliet moeten gaan.

En ik dacht dat we in een democratie leefden waar iedereen ermee eens is dat er verschillende meningen mogen bestaan. Er is nog veel werk aan de winkel.
geertvdb is offline  
Oud 25 april 2015, 18:40   #47
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
De meeste mensen kopen weekbladen waar ze zichzelf in kunnen vinden. Daarom zijn er zoveel verschillende . En allen zijn toegelaten.
Stop met onzin spuien.
Ik zal het nog eens herhalen, want dat is bij u noodzakelijk:

Dat klopt, Ik wil mijn geld niet geven aan zulk blad, en hoop dat het één deze dagen op de fles gaat.
geertvdb is offline  
Oud 25 april 2015, 19:27   #48
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Volg de thread AUB voor ge reageert. Ik reageerde op het volgende:

Dat klopt, Ik wil mijn geld niet geven aan zulk blad, en hoop dat het één deze dagen op de fles gaat.

Deze persoon WIL niet betalen voor de Knack, maar leest het toch. En er is maar 1 reden voor. Er staan dingen in waar hij het niet mee eens is.
Het gaat hier dus om OPZETTELIJK parasiteren. En het ergste is, hij vindt dat magazines die een andere mening hebben dan hij heeft, failliet moeten gaan.

En ik dacht dat we in een democratie leefden waar iedereen ermee eens is dat er verschillende meningen mogen bestaan. Er is nog veel werk aan de winkel.
Ik zie dat ge in Uw kinderlijke houding blijft hangen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Hoewel ik Uw reactie nogal kinderlijk vind, ga ik toch reageren.

Knack is nu eenmaal een blad met een rechts lezerspubliek dat vroeger veel diverser was wat betreft meningen.
Knack heeft een lange traditie (ik ben er mee opgegroeid), en hou niet van de linkse putch van het blad, en hou ook niet van het vrij forum geven aan polariserende (bijna racistische) instellingen zoals "het minderhedenforum" en zeikstraalnikkers zoals moentoesoer aldoedoedoedoe.

Kack is geen tijdschrift of journalistiek meer, maar is een platform dat activisten ter linkerzijde verzameld, maar dat verpakt wordt als "objectieve journalistiek".

Wat dat betreft heb ik veel meer respect voor "de wereld morgen". Die zijn tenminste eerlijk.

Ik heb heel veel interesse in andere meningen, maar hou er niet van als die meningen door nieuwe missiepaters als zijnde geboden worden verkondigd.
__________________
Mein Land
F.B. is offline  
Oud 25 april 2015, 20:38   #49
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik zie dat ge in Uw kinderlijke houding blijft hangen.
Kinderlijk?? Is dat uw 'argument'?
geertvdb is offline  
Oud 25 april 2015, 20:46   #50
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Knack is nu eenmaal een blad met een rechts lezerspubliek dat vroeger veel diverser was wat betreft meningen..
Wie zegt dat? Is daar onderzoek naar gedaan? Waar haalt gij dat?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Knack heeft een lange traditie (ik ben er mee opgegroeid), en hou niet van de linkse putch van het blad, .
Heel spijtig voor u, maar gij zijt niet de baas van knack, en en het is de beslissing van de redactie van Knack welke koers zij volgen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht

en hou ook niet van het vrij forum geven aan polariserende (bijna racistische) instellingen zoals "het minderhedenforum" en zeikstraalnikkers zoals moentoesoer aldoedoedoedoe..
En GIJ verwijt MIJ kinderachtigheid??
Dit is het toppunt van hypocrisie!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Kack is geen tijdschrift of journalistiek meer, maar is een platform dat activisten ter linkerzijde verzameld, maar dat verpakt wordt als "objectieve journalistiek"..
Flauwe kul! Gewoon omdat er iets instaat dat u niet aanstaat ....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
I
Wat dat betreft heb ik veel meer respect voor "de wereld morgen". Die zijn tenminste eerlijk..
daar geloof ik niets van!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
I
Ik heb heel veel interesse in andere meningen, maar hou er niet van als die meningen door nieuwe missiepaters als zijnde geboden worden .
niemand verplicht u de Knack te lezen hoor, dus uw vergelijking van misiepaters is totale nonsens.
geertvdb is offline  
Oud 26 april 2015, 05:49   #51
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

spa zal hun hypocriete en averechtse visie en standpunten nooit veranderen want anders komt de kiesdrempel wel zeer dicht.

Wat die kerel zegt in dat interview is voor ieder helder denkend mens toch al lang duidelijk. Het maakt geen hol uit of je die mensen zomaar onze nationaliteit geeft en volledige toegang tot onze sociale zekerheid, radicalisering heeft daar gewoonweg niks mee te maken. Een groot deel van de autochtonen bekijkt hen toch altijd als paria's (en terecht) en ook dat werkt radicalisering in de hand. Het door links gevoerde beleid heeft dit enkel maar versterkt.
Hypochonder is offline  
Oud 26 april 2015, 17:20   #52
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Wie zegt dat? Is daar onderzoek naar gedaan? Waar haalt gij dat?


Heel spijtig voor u, maar gij zijt niet de baas van knack, en en het is de beslissing van de redactie van Knack welke koers zij volgen



En GIJ verwijt MIJ kinderachtigheid??
Dit is het toppunt van hypocrisie!


Flauwe kul! Gewoon omdat er iets instaat dat u niet aanstaat ....


daar geloof ik niets van!


niemand verplicht u de Knack te lezen hoor, dus uw vergelijking van misiepaters is totale nonsens.
Ik denk niet dat jij in het dagelijkse leven gewoon bent om in discussie met iemand te gaan.
Gewoon zeggen "Flauwe kul", "geloof ik niets van", "hypocriet", "totale nonsens"... is niet vol-doen-de. Op een gegeven moment moet je eens met iets afkomen wat gewicht in de schaal legt.
Ook die puberale emoticons werken meestal niet als het over sociologie gaat.
__________________
Mein Land

Laatst gewijzigd door F.B. : 26 april 2015 om 17:22.
F.B. is offline  
Oud 27 april 2015, 20:31   #53
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
En ik dacht dat we in een democratie leefden waar iedereen ermee eens is dat er verschillende meningen mogen bestaan.
Wat bedoelde Louis Tobback dan met : '' Als we ze niet in het stemhokje kunnen verslaan moeten we er maar op kloppen.''

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 april 2015 om 20:34.
daiwa is offline  
Oud 27 april 2015, 22:43   #54
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Ik denk niet dat jij in het dagelijkse leven gewoon bent om in discussie met iemand te gaan.
Gewoon zeggen "Flauwe kul", "geloof ik niets van", "hypocriet", "totale nonsens"... is niet vol-doen-de. Op een gegeven moment moet je eens met iets afkomen wat gewicht in de schaal legt.
Ook die puberale emoticons werken meestal niet als het over sociologie gaat.
Hola! Geen persoonlijke aanvallen AUB. Ik kan in 'in het dagelijkse leven zeer goed in discussie met iemand gaan'. Ik heb geen enkele boodschap aan zulke loze beschuldigingen, ok?
Ik reageer op flauwe kul zoals men MOET reageren op flauwe kul. Gij 'denkt' te weten wat het lezerspubliek was/is van Knack. Gij projecteert gewoon uw persoonlijke politieke voorkeur (extreem rechts) op heel het lezerspubliek van Knack. Niet iedereen heeft dezelfde mening als u, ooit al eens aan gedacht? En eigenlijk is dat irrelevant. Knack beslist ZELF welke koers het vaart. Uw mening daaromtrent is totaal, maar dan ook totaal onbelangrijk.
Gij denkt grappig te zijn met idiote termen als zeikstraalnikkers zoals moentoesoer aldoedoedoedoe.. En ge verwijt mij kinderachtig te zijn. Sommige mensen hebben geen enkel schaamtegevoel.
geertvdb is offline  
Oud 28 april 2015, 06:21   #55
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN
 
Bad Attila's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juni 2005
Locatie: Brussel
Berichten: 21.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door griezel Bekijk bericht
U geld geven is de oplossing niet om van u af te zijn. Maar het is mij onmogelijk om hier te zeggen wat wél de goede oplossing zou zijn.
Nu ben ik eens echt onder de indruk, sie.
__________________
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul.
Bad Attila is offline  
Oud 28 april 2015, 13:03   #56
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Hola! Geen persoonlijke aanvallen AUB. Ik kan in 'in het dagelijkse leven zeer goed in discussie met iemand gaan'. Ik heb geen enkele boodschap aan zulke loze beschuldigingen, ok?
Ik reageer op flauwe kul zoals men MOET reageren op flauwe kul. Gij 'denkt' te weten wat het lezerspubliek was/is van Knack. Gij projecteert gewoon uw persoonlijke politieke voorkeur (extreem rechts) op heel het lezerspubliek van Knack. Niet iedereen heeft dezelfde mening als u, ooit al eens aan gedacht? En eigenlijk is dat irrelevant. Knack beslist ZELF welke koers het vaart. Uw mening daaromtrent is totaal, maar dan ook totaal onbelangrijk.
Gij denkt grappig te zijn met idiote termen als zeikstraalnikkers zoals moentoesoer aldoedoedoedoe.. En ge verwijt mij kinderachtig te zijn. Sommige mensen hebben geen enkel schaamtegevoel.
Man, wat een grandioze en kinderachtige eikel ben jij. Mij persoonlijke aanval verwijten, en zelf reacties plaatsen vol "onzin", "Flauwe kul", "hypocriet",...
Vervolgens draai jij mijn redenering om om ze dan tegen mij te gebruiken. Ik stel net dat Knack te weinig andere meningen aan bod laat, waarvan die van die van ME een uitzondering is. Ik schat Uw leeftijd op 15?
__________________
Mein Land
F.B. is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be