Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 februari 2003, 19:21   #41
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Waarom niet? Het zou hun zwaar geschut zonder munitie zetten. Eens kijken hoe de overige partijen daarna op de rood-groene dictatuur zouden reageren...
Dat betwijfel ik sterk. Mocht het N-VA bijvoorbeeld veel stemmen halen en zelfs het Vlaams Blok voorbij zou steken, dan zou ook het N-VA onder vuur komen te liggen. Dan had men andere argumenten gezocht om deze Vlaamsgezinde partij ten gronde te richten. D�*�*r draait het tenslotte om. Het Belgisch establishment en de vele lakeien (die we ook onder de Vlamingen vinden) heeft sedert WO I altijd al geprobeerd de Vlaamsgezinde partijen in de grond te boren. Men vreest Vlaamsgezinde partijen die een te grote aanhang krijgen...
Daar zit zeker iets in! Herinner u de koldereske aanklacht van B-Plus tegen de N-VA omdat zij "nationalistische rassenhaat" zouden propageren door de Vlaming duidelijk te maken hoeveel geld hem jaarlijks ontstolen werd.
Gelukkig hebben we daar weinig meer van gehoord...
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 19:25   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Was het B-plus (vooral SP-ers dus) of was het de BUB?

Toch geen schrik van de BUB, zeker?
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 19:25   #43
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN
 
Supe®Staaf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 juni 2002
Berichten: 43.125
Standaard

Knuppel is een van de weinige forumgangers alhier, wier inzichten me écht ongerust maken, wat betreft het voortbestaan van mijn aanbeden landje.
Mochten alle flaminganten haar opinies delen, dan zag het er bleek uit voor mij.
Gelukkig blijven de meeste anderen lekker wild om zich heen (en naar mekaar) schoppen, zoals op mijn favoriete topic, van eigen hand nog wel:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1517
8)
__________________
Voor Vorstelijke salarissen..Voor Vrijheid van meningsuiting En Voor Rechtstreekse democratie
Supe®Staaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 19:51   #44
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf®
Knuppel is een van de weinige forumgangers alhier, wier inzichten me écht ongerust maken, wat betreft het voortbestaan van mijn aanbeden landje.
Mochten alle flaminganten haar opinies delen, dan zag het er bleek uit voor mij.
Gelukkig blijven de meeste anderen lekker wild om zich heen (en naar mekaar) schoppen, zoals op mijn favoriete topic, van eigen hand nog wel:
http://www.politics.be/phpBB/viewtopic.php?t=1517
8)
Bedankt voor het compliment, Superstaaf maar eigenlijk vertel ik een zeer oud verhaal. Slechts twee gezegden maken dat meteen duidelijk.

1/ Verdeel en heers.

2/ Eendracht maakt macht.

Lagere school en beroepsonderwijs zijn voldoende om die taal te begrijpen.
Ze ook spreken is een ander paar mouwen.
Zelfs universitairen hebben er blijkbaar de grootste moeite mee.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2003, 23:53   #45
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Was het B-plus (vooral SP-ers dus) of was het de BUB?

Toch geen schrik van de BUB, zeker?
B-Plus, voornamelijk bemand met de grote vrienden en partners van de "progressieve Vlaams-nationalisten" van Spirit, de SP.A'ers namelijk.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be