Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 5 april 2013, 10:06   #1
populier
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 4 april 2013
Locatie: Dilsen-Stokkem
Berichten: 1
Standaard Hulp gevraagd bij thesis onderzoek naar gedrag fietsers aan een verkeerslicht

Hallo iedereen,

Ik ben een masterstudent Verkeerskunde en ik voer momenteel in het kader van mijn thesis een onderzoek naar het gedrag van fietsers aan een verkeerslicht. Ik zoek nog personen die mijn enquête willen invullen.

Ik zou het appreciëren moest u even tijd kunnen vrijmaken om de volgende enquête in te vullen. Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten in beslag en de resultaten worden volledig anoniem verwerkt. Bovendien maakt u door deel te nemen kans om een cinematicket voor 2 te winnen (er worden 20 tickets verloot onder alle deelnemers).

De enquête bereikt u via volgende link:
https://uhasselteconomics.eu.qualtri...xvNqjRq3D7ePCR

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Bert Vanderspikken
Student Verkeerskunde – Verkeersveiligheid
Universiteit Hasselt
populier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 april 2013, 10:53   #2
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.235
Standaard

Alvast wat geluk bij uw onderzoek, ik ga helaas niet meedoen omdat ik te weinig fietser ben die verkeerslichten passeert, ook omdat ik zulke wegen nooit opzoek als ik eens met de fiets rij; in het dun bevolkte Noord-Limburg is dat geen probleem.

Ik kan je wel een interessante tip geven, maar die site zul je alvast wel kennen:
http://www.astronomie.be/rik.gheysen...atistieken.htm 8.a .b .c