Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2014
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014

 
 
Discussietools
Oud 23 februari 2014, 13:46   #61
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
fuck man, dat je nog steeds fok schrijft zoals de kleuters in de speeltuin. Toegegeven, ze doen dat veelal uit verveling en simpele domheid.
Je moet uw eigen tekortkomingen overigens niet op mij projecteren.
.. blij dat u hiermee aangeeft dat het proberen van de geschiedenis vervalsen een 'tekortkoming' is .. u maakt voortgang .. het verdraaien van feiten en het proberen om de betekenis van woorden zich voor eigen gewin toe te eigenen overstijgt echter de kwalificatie van tekortkoming .. edoch .. uw ontboezeming mag dan wel een kleine stap voor u zijn, voor vlaems-nazionalisten is dit een reuzensprong .. van toegevingen gesproken .. zoals al vaker aangegeven herschrijf ik de geschiedenis niet, noch voel ik daar enige aandrang toe dit te proberen .. strikt gesproken is het dus onmogelijk voor mij om wat uw verkeerdelijk als een 'tekortkomingen' benoemt op u te projecteren .. ik val in herhaling Pé : je beheerst de woordenschat - de spelling ervan althans - maar de betekenis van woorden ontglipt u grandioos .. arme begoochelde man ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 14:26   #62
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. blij dat u hiermee aangeeft dat het proberen van de geschiedenis vervalsen een 'tekortkoming' is .. u maakt voortgang .. het verdraaien van feiten en het proberen om de betekenis van woorden zich voor eigen gewin toe te eigenen overstijgt echter de kwalificatie van tekortkoming .. edoch .. uw ontboezeming mag dan wel een kleine stap voor u zijn, voor vlaems-nazionalisten is dit een reuzensprong .. van toegevingen gesproken .. zoals al vaker aangegeven herschrijf ik de geschiedenis niet, noch voel ik daar enige aandrang toe dit te proberen .. strikt gesproken is het dus onmogelijk voor mij om wat uw verkeerdelijk als een 'tekortkomingen' benoemt op u te projecteren .. ik val in herhaling Pé : je beheerst de woordenschat - de spelling ervan althans - maar de betekenis van woorden ontglipt u grandioos .. arme begoochelde man ..
Wie probeert u hier eigenlijk te overtuigen ?

Ik ben overtuigd dat je jezelf niet eens gelooft.
Desalniettemin: Leve de sostalisten. Fok ja, leve de sostalisten.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 16:17   #63
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Wie probeert u hier eigenlijk te overtuigen ?

Ik ben overtuigd dat je jezelf niet eens gelooft.
Desalniettemin: Leve de sostalisten. Fok ja, leve de sostalisten.
.. Pé het tekent u ten voeten uit .. niet praat u als een kaketoe de vlaems-nationalisten naar de mond; maar daarenboven is de enige stijlfiguur die u bij machte bent te beheersen het plagiëren, wat zeg ik het naäpen van ondergetekende chroniqueur .. wat een onbetekenend leven moet u niet lijden .. arme begoochelde man ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 17:29   #64
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. Pé het tekent u ten voeten uit .. niet praat u als een kaketoe de vlaems-nationalisten naar de mond; maar daarenboven is de enige stijlfiguur die u bij machte bent te beheersen het plagiëren, wat zeg ik het naäpen van ondergetekende chroniqueur .. wat een onbetekenend leven moet u niet lijden .. arme begoochelde man ..
Kwam het woord 'sostalist' dan van u ?
Ik dacht het niet.
Overigens wat is het nu eigenlijk ?
Vlaams nationalist,
Vlaems nationalist of
Vlaems Nazionalist.
Je kan blijkbaar je eigen stupiditeiten niet volhouden. Dat tekent u ten voeten uit. Wat een onbetekenend leven moet u niet lijden .. arme begoochelde man.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 februari 2014 om 17:30.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 18:20   #65
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Kwam het woord 'sostalist' dan van u ?
Ik dacht het niet.
Overigens wat is het nu eigenlijk ?
Vlaams nationalist,
Vlaems nationalist of
Vlaems Nazionalist.
Je kan blijkbaar je eigen stupiditeiten niet volhouden. Dat tekent u ten voeten uit. Wat een onbetekenend leven moet u niet lijden .. arme begoochelde man.
.. Pé dat u dit nog niet doorheeft .. de drie bestaan .. u bent overduidelijk een vlaems-nazionalist .. zelden iemand gezien die zo inspiratieloos en anaal gefikseerd is .. arme begoochelde man ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 18:22.
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 18:56   #66
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6;7024829[B
].. het tekent u en uw kornuiten ten voeten uit .. niet dat u zich niet realiseert wat er racistisch is aan uw uitspraak, wel dat u en uw kornuiten altijd de onschuld zelf spelen en van krommenaas gebaren .. wat een armzalig leven moeten u en uw kornuiten niet leven : nooit durven uitkomen voor uw eigen mening ..
[/b]
ter info uw post over het optreden van FDF-parlementslid Gisèle Mandaila
Ik kon het niet beter uitdrukken over uw eigen afdruksels; wat lompe napraat van enkele omhooggevallen prietpraters waar het racisme inderdaad van alle kanten vanaf druipt. En dan durven ze zich nog sterk maken dat ze tegen racisme zijn!
marie daenen is offline  
Oud 23 februari 2014, 19:09   #67
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Ik kon het niet beter uitdrukken over uw eigen afdruksels; wat lompe napraat van enkele omhooggevallen prietpraters waar het racisme inderdaad van alle kanten vanaf druipt. En dan durven ze zich nog sterk maken dat ze tegen racisme zijn!
.. tit for tat, marie thumas .. kan u mij één post opduiken waarin ik een racistische uitspraak gemaakt zou hebben .. wie A zegt moet maar in staat zijn om B te zeggen .. anders houdt men best zijn klep .. wellicht tot nooit meer marie ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 19:12.
4x10E6 is offline  
Oud 23 februari 2014, 19:25   #68
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. Pé dat u dit nog niet doorheeft .. de drie bestaan .. u bent overduidelijk een vlaems-nazionalist .. zelden iemand gezien die zo inspiratieloos en anaal gefikseerd is .. arme begoochelde man ..
Ik ben niet degene die moet overgaan tot lage beledigingen aan de ander zijn adres.

....
voor ik het vergeet.
arme begoochelde man.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 23 februari 2014 om 19:26.
stuyckp is offline  
Oud 23 februari 2014, 19:38   #69
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Ik ben niet degene die moet overgaan tot lage beledigingen aan de ander zijn adres.

....
voor ik het vergeet.
arme begoochelde man.
.. ik ben sprakeloos Pé, voor u is het epitheton vlaems-nazionalist een lage belediging .. u zou potjandorie fier moeten zijn op die titel .. waar is uw trots gevaren, Pé .. hoe verward en begoocheld moet u niet zijn .. arme zool ..
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 23 februari 2014 om 19:39.
4x10E6 is offline  
Oud 25 februari 2014, 13:01   #70
stuyckp
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 juli 2011
Locatie: Hoevenen
Berichten: 15.767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. Pé dat u dit nog niet doorheeft .. de drie bestaan .. u bent overduidelijk een vlaems-nazionalist .. zelden iemand gezien die zo inspiratieloos en anaal gefikseerd is .. arme begoochelde man ..
Ik zou degene die een ander parodieert, niet direct beschuldigen van gebrek aan inspiratie.
Maar dat had u blijkbaar in al uw hoogmoed zelf nog niet door.
Als ik u was zou ik toch een andere hobby zoeken.
stuyckp is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be