Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2017, 04:32   #1
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard the secret slaves of the middle east

https://www.youtube.com/watch?v=jb_pBhWi1YM

(ik wist niet goed waar het te plaatsen, dus post ik het hier maar)

jullie zullen er wellicht weet van hebben namelijk dat het uitbuiten - meer bepaald het ronduit misbruiken - van goedkope arbeidskrachten in de dienstmeisjes sector in het M-O er schering & inslag is, en dat de slachtoffers in veel gevallen gewoon de mond gesnoerd worden....

met de komst vd sociale media alsook sommige organisaties die zich voor deze vrouwen inzetten wordt dit de laatste tijd gelukkig meer & meer publiek gemaakt

het doet me bvb goed te zien ad hand vd vele comments op bovenstaand YT filmpje dat dergelijk leed alsnog niet in de doofpot verdwijnt en dat nogal wat mensen er ronduit verontwaardigd op reageren

het is dan ook wraakroepend wat daar zoal aan bod komt, i mean: die arme meisjes & vrouwen hebben vaak helemaal niets of niemand om op terug te vallen en moeten uit pure armoede in mensonwaardige omstandigheden een bestaan zien op te bouwen, allemaal omdat er in hun landen van herkomst (de Filipijnen, Ethiopië en andere delen van Afrika) geen sociaal vangnet bestaat zoals hier in het rijke Westen het geval is...

en hoewel ik reeds lang weet had van dergelijke wantoestanden doet het me wel degelijk iets: wat ben ik opgelucht van dergelijk lot niet te moeten ondergaan en zonder zorgen m'n buikske rond kan eten, een dak boven m'n hoofd heb, een douche kan nemen enz. enz. zonder dat ik van hot naar haar moet draven voor gemene Arabieren die er dan nog eens in nogal wat gevallen niet voor terug zouden deinzen om me af te rossen, vernederen, aanranden en/of verkrachten.... overigens is het zelfs niet eens het monopolie vd Middle East om hun personeel op dergelijke manier uit te buiten want in Maleisië, Hong Kong enz. kunnen ze er ook wat van...

thus 'thank you belgium' i shall say, 'you are not so bad after all'..... yes, i am very lucky ^^
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2017, 10:12   #2
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 62.795
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Maar jongedame toch. Daarvoor moeten die rijke tapijtsnufferlaars nog niet eens voor in hun zandbak te zitten.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ling~ac1c8b1b/
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2017, 20:46   #3
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be