Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 25 augustus 2016, 20:16   #421
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Ontneem salafisten, jihadisten en radicale imams hun nationaliteit en DEPORTEER ze naar de islamitische staat.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:21   #422
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Maar ik heb "a life" en dat wil ik zo houden!
That's the spirit !

http://www.groepsf.be/sint-franciscu...-geen-leeftijd
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:27   #423
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.770
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ontneem salafisten, jihadisten en radicale imams hun nationaliteit en DEPORTEER ze naar de islamitische staat.
Ik vrees dat men dat hier niet voldoende zal vinden. Als ik pleit om salafisme in belgië uit te roeien, onmogelijk te maken, predikanten beroepsverbod te geven, buitenlandse predikanten te deporteren ( got it ? ) salafistische moskees hun voltallig bestuur ontslaan en vervangen door normale mensen, elke aanzet tot religieuze terreur repressief aanpakken, alle buitenlandse salafistische predikanten onmiddellijk uit te wijzen, dan krijg ik een container vol kritiek over mijn kop. Ik ben dan een linkiewinkie, een poco. Neen, het is maar goed als je loopt te emmeren over het uitzetten van alle moslims uit europa. De schuldigen aanpakken is ruim onvoldoende voor die keyboard warriors.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:41   #424
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Al uw bla bla ten spijt blijf je maar reageren, zegt dat niet eerder alles over uw eigen persoon ?
Jij blijft evengoed reageren, niet te verwarren met argumenteren.
Zegt dat ook iets over jouw persoon?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:41   #425
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik vrees dat men dat hier niet voldoende zal vinden. Als ik pleit om salafisme in belgië uit te roeien, onmogelijk te maken, predikanten beroepsverbod te geven, buitenlandse predikanten te deporteren ( got it ? ) salafistische moskees hun voltallig bestuur ontslaan en vervangen door normale mensen, elke aanzet tot religieuze terreur repressief aanpakken, alle buitenlandse salafistische predikanten onmiddellijk uit te wijzen, dan krijg ik een container vol kritiek over mijn kop. Ik ben dan een linkiewinkie, een poco. Neen, het is maar goed als je loopt te emmeren over het uitzetten van alle moslims uit europa. De schuldigen aanpakken is ruim onvoldoende voor die keyboard warriors.
De focus moet inderdaad liggen op de rotte appels.

Er bestaat echter geen gematigde islam.

Het feit dat de zogenaamde "gematigde moslims" hun mond niet opentrekken bij de zoveelste aanslag, is een vorm van goedkeuring.

Of je dat nu graag hebt of niet.

Als men kijkt naar de geschiedenis, blijkt dat overal waar moslims in grote getallen toekomen er miserie ontstaat.

Ze dragen niets bij, integendeel, ze usurperen enkel.

Ik zie meer en meer hoofddoekjes op straat, ze radicaliseren massaal omdat dit nu eenmaal de ware aard van de islam is.

We leven letterlijk en figuurlijk op een tikkende tijdbom, kijk maar naar hun thuislanden.

Een volledige de-islamisering is dan ook aan de orde.

- Stop de erkenning en de subsidiëring van de islam.

- Ontneem salafisten, jihadisten en radicale imams hun nationaliteit en DEPORTEER ze naar de islamitische staat.

- Verbied islamitische klederdracht.

- Verbied moskeeën, sluit de theehuizen die tot de nok vol drugs zitten.

- Zorg ervoor dat vreemdelingen geen enkel recht hebben op kindergeld, uitkeringen, sociale woningen.

==> Waarom niet? Daar hebben ze helemaal geen recht op!
Daar hebben ze nooit aan bijgedragen!

- SLUIT
EINDELIJK
ONZE
GRENZEN
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.

Laatst gewijzigd door Demper : 25 augustus 2016 om 20:41.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:43   #426
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Get a life !!
Fantastisch argument!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 20:45   #427
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Get a better life dan.
Denk eraan dat a better life voor de ene ongewenste gevolgen kan hebben voor de andere.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:00   #428
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De focus moet inderdaad liggen op de rotte appels.

Er bestaat echter geen gematigde islam.

Het feit dat de zogenaamde "gematigde moslims" hun mond niet opentrekken bij de zoveelste aanslag, is een vorm van goedkeuring.

Of je dat nu graag hebt of niet.

Als men kijkt naar de geschiedenis, blijkt dat overal waar moslims in grote getallen toekomen er miserie ontstaat.

Ze dragen niets bij, integendeel, ze usurperen enkel.

Ik zie meer en meer hoofddoekjes op straat, ze radicaliseren massaal omdat dit nu eenmaal de ware aard van de islam is.

We leven letterlijk en figuurlijk op een tikkende tijdbom, kijk maar naar hun thuislanden.

Een volledige de-islamisering is dan ook aan de orde.

- Stop de erkenning en de subsidiëring van de islam.

- Ontneem salafisten, jihadisten en radicale imams hun nationaliteit en DEPORTEER ze naar de islamitische staat.

- Verbied islamitische klederdracht.

- Verbied moskeeën, sluit de theehuizen die tot de nok vol drugs zitten.

- Zorg ervoor dat vreemdelingen geen enkel recht hebben op kindergeld, uitkeringen, sociale woningen.

==> Waarom niet? Daar hebben ze helemaal geen recht op!
Daar hebben ze nooit aan bijgedragen!

- SLUIT
EINDELIJK
ONZE
GRENZEN

Dat mag niet... al dit geleuter over het VB en FDW, van geen enkele tel. Das enkel kleinzielig borstgeklop.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...rs-opened.html

Citaat:
Borders are the worst invention ever!' EU chief Jean-Claude Juncker widens rift with European leaders as he calls for open borders
http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...e-landen.dhtml

Na de hoogopgeleide Syriers, nu de Noord Afrikanen. Ze worden moedwillig geimporteerd. GET USED TO IT!

Citaat:
Angela Merkel roept de Europese Unie op een akkoord te sluiten met Noord-Afrikaanse landen waarbij elke nieuwe immigrant uit die landen die in Europa aankomt zou gecompenseerd worden met het terugsturen van een andere. Zo wil Merkel, naar analogie met de deal die de EU met Turkije sloot, de aanzwellende vluchtlingencrisis indijken. De Duitse bondskanselier roept Europese lidstaten ook op meer vluchtelingen op te nemen die al in Griekenland zijn aangekomen.
Iedereen is vluchteling, we worden doelbewust vermengd tot elke kleur gewoon bruin is. Zwelg ondertussen maar in jullie links/rechts sprookje...
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 augustus 2016 om 21:03.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:11   #429
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Zwelg ondertussen maar in jullie links/rechts sprookje...
Wat kom je hier nu weer braken op rechts?

Wat ben jij dan: centrum?

De EU zorgt ervoor dat mensen als Farage en Trump enorm scoren.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:17   #430
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
De EU zorgt ervoor dat mensen als Farage en Trump enorm scoren.
Als ze scoren en iets verwezenlijken laat het me vooral weten...

Ik zou niet liever hebben dat Farage de UK leidde, of Trump de US (al ben ik daar nog niet echt uit).

Maar dat doen ze niet. Ik probeer enkel aan te tonen dat de links/rechts tegenstelling goed zijn werk levert en het vuur aanwakkert net wanneer het moet. Nu dus.

En maak me vooral wakker wanneer de EU valt...

En trust me , in deze braak ik echt niet op "rechts", what's in a word?
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 augustus 2016 om 21:20.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:25   #431
Demper
Secretaris-Generaal VN
 
Demper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 40.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
Als ze scoren en iets verwezenlijken laat het me vooral weten...

Ik zou niet liever hebben dat Farage de UK leidde, of Trump de US (al ben ik daar nog niet echt uit).

Maar dat doen ze niet. Ik probeer enkel aan te tonen dat de links/rechts tegenstelling goed zijn werk levert en het vuur aanwakkert net wanneer het moet. Nu dus.

En maak me vooral wakker wanneer de EU valt...

En trust me , in deze braak ik echt niet op "rechts", what's in a word?
Farage heeft zijn zin gekregen.
Farage heeft zijn politiek doel verwezenlijkt.
Farage heeft de EU een ongeziene uppercut verkocht.

Trump gaat hoger scoren dan men doet uitschijnen in de peilingen.
Ik had ook mijn twijfels, maar er is gewoon geen alternatief.
Je moet echt een domme Amerikaan zijn om Trump geen kans te geven.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Demper heeft gelijk.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:32   #432
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Farage heeft zijn zin gekregen.
Farage heeft zijn politiek doel verwezenlijkt.
Farage heeft de EU een ongeziene uppercut verkocht.

Trump gaat hoger scoren dan men doet uitschijnen in de peilingen.
Ik had ook mijn twijfels, maar er is gewoon geen alternatief.
Je moet echt een domme Amerikaan zijn om Trump geen kans te geven.
Nog niet, juich nooit te vroeg.

Er zal alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
Er zal alles aan gedaan worden om 't het VK zo moeilijk mogelijk te maken.
Er zal alles aan gedaan worden opdat Trump niet verkozen wordt, zelfs misdaden worden niet geschuwd.
Er zal alles aan gedaan worden om van Europa te maken wat de EU bandietenbende wil. Om de grenzen open te zetten & houden.
Teneinde hun misdaden te maskeren.

Laatst gewijzigd door SDX : 25 augustus 2016 om 21:38.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:35   #433
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Farage heeft zijn zin gekregen.
Farage heeft zijn politiek doel verwezenlijkt.
Farage heeft de EU een ongeziene uppercut verkocht.

Trump gaat hoger scoren dan men doet uitschijnen in de peilingen.
Ik had ook mijn twijfels, maar er is gewoon geen alternatief.
Je moet echt een domme Amerikaan zijn om Trump geen kans te geven.
Brexit is een woord tot nu toe...

En Trump wordt elke dag in elke MSM met de grond gelijk gemaakt, volledig onterecht trouwens. Clinton zou een ramp zijn, en een overwinning voor zij die het niet goed voor hebben met de wereld.

De EU pleit nog steeds voor meer integratie en open grenzen.

Deze krachten worden niet zomaar weggezet. Ik hoop met jou dat het wel zo wordt, maar ik vrees ervoor, een oorlog zal zich eerder aandienen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...espreken.dhtml

Citaat:
Vicevoorzitter en buitenlandcoördinator Federica Mogherini en de commissarissen Johannes Hahn (Uitbreiding) en Dmitris Avromopoulos (Migratie) voeren begin september gesprekken met de Turkse regering.
Je weet wie Avromopoulos is?

__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 21:55   #434
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.916
Standaard

Citaat:
Er zal alles aan gedaan worden opdat Trump niet verkozen wordt, zelfs misdaden worden niet geschuwd.
Er zal alles aan gedaan worden om van Europa te maken wat de EU bandietenbende wil. Om de grenzen open te zetten & houden.
Teneinde hun misdaden te maskeren.
2!

Toch lijkt het moeilijk voor velen dit in te zien en makkelijk zich te verliezen in "petty politics".
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks

Laatst gewijzigd door Reverberation : 25 augustus 2016 om 21:55.
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 22:35   #435
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nog niet, juich nooit te vroeg.

Er zal alles aan gedaan worden om dat te voorkomen.
Er zal alles aan gedaan worden om 't het VK zo moeilijk mogelijk te maken.
Er zal alles aan gedaan worden opdat Trump niet verkozen wordt, zelfs misdaden worden niet geschuwd.
Er zal alles aan gedaan worden om van Europa te maken wat de EU bandietenbende wil. Om de grenzen open te zetten & houden.
Teneinde hun misdaden te maskeren.
Zonder twijfel!

En de machtelozen, ze staan erbij en kijken er naar.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 22:36   #436
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
2!

Toch lijkt het moeilijk voor velen dit in te zien en makkelijk zich te verliezen in "petty politics".
Dat is dan ook hetgeen waar de EU in voorziet; brood & spelen.

Alhoewel...'t brood opgeraakt.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 23:13   #437
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Het brood is allang op.
Nu ons pensioen nog opsouperen.
De enige zorg van de EU zijn de banken.

Vervolg in deze draad:

http://forum.politics.be/showthread....37#post8212537
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2016, 23:19   #438
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reverberation Bekijk bericht
...



Je weet wie Avromopoulos is?

Eurocommissaris van migratie, die - als hij zijn zin zou krijgen - elk land ter wereld onveilig verklaart, behalve Europese landen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2016, 00:12   #439
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 114.679
Standaard

Citaat:
De voorlopige deal met Turkije over het stoppen van de vluchtelingenstroom — die volgende week zou moeten worden beklonken op een nieuwe EU-Turkije-top — kan volgens de hoogste juridische adviseurs van de EU-instellingen alleen werken als Turkije als ‘veilig’ wordt beschouwd.

Griekenland heeft Turkije al tot ‘veilig derde land’ verklaard. Volgens de asielwetgeving van de Europese Unie is dat voldoende. De regeling voor terugname van vluchtelingen speelt zich immers af tussen deze twee landen. Maar eurocommissaris Dimitris Avro*mopoulos van migratie zei donderdag dat dit ‘een kwestie voor de hele EU is en dat die positie de komende dagen nader moet *worden uitgewerkt’.
Avro*mopoulos ziet de bui hangen. Als Erdogan zijn keutel intrekt omdat zijn chantage niet werkt zit Griekenland met de gebakken peren=de vluchtelingen die Turkije niet meer terugneemt.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2016, 02:10   #440
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het brood is allang op.
Nu ons pensioen nog opsouperen.
De enige zorg van de EU zijn de banken.

Vervolg in deze draad:

http://forum.politics.be/showthread....37#post8212537
Ik wou dat het de blanken waren.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be