Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 7 augustus 2017, 10:22   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Im Barcelona zijn er bepaalde actiegroepjes die blijkbaar liever vluchtelingen dan toeristen hebben. Mss een goed idee om ze daarheen te versluizen?
Lijkt mij géén slecht plan.

Misschien ze ook allemaal gelijk richting Duitsland sturen want daar 'schaffen' ze toch nog steeds met de wijze woorden: Trekt er uwe plan mee Merkel, have FUN!
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 11:16   #22
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Absurd is dat het VB het zo stom aan boord heeft gelegd en er zelf voor gezorgd heeft, misschien opzettelijk, dat ze veel kunnen zeggen maar niets moeten doen! Leve de oppositie!
En wat doet uw partijtje, behalve de autochtone bevolking uitmelken?
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2017, 11:28   #23
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.542
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Absurd is dat het VB het zo stom aan boord heeft gelegd en er zelf voor gezorgd heeft, misschien opzettelijk, dat ze veel kunnen zeggen maar niets moeten doen! Leve de oppositie!
Als het VB niet had bestaan, zat de NVA nu in een cordon. Men heeft het VB genekt, omdat zij een bedreiging vormden voor hun machtspositie. Het vermeende racisme was maar een stok om te slaan. Een tweede partij in een cordon durfden de linkse en de traditionele ratten niet aan. Nu is de NVA zelf een traditionele rat geworden. Zij houden zich angstvallig en krampachtig vast aan hun macht. Het merendeel van hun verkiezingsbeloftes op zij al lang opgeborgen.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 7 augustus 2017 om 11:58.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 17:36   #24
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En wat doet uw partijtje, behalve de autochtone bevolking uitmelken?
En jij weet wat "mijn partijtje" is?
Niets is zo dom als voor eens en altijd "tot een partij" horen! Ooit waren de sossen hier wellicht nodig om een aantal zaken voor "de mensen" goed en beter te maken. En kijk wat er nu van onze sossen overblijft!
Al de mensen die nu en dan van partij veranderen gebruiken niets meer dan hun verstand en passen zich aan aan de nieuwe omstandigheden!
Voor het ogenblik zie ik de NVA het best zitten en die bakken er ook het meeste van nu! "De autochtone bevolking uitmelken" is onnozele praat van bepaalde andere partijen die de mensen nu links laten liggen.
Reeds dikwijls gestelde vraag maar zonder antwoord: welke partij zie jij zitten die het beter zou kunnen doen dan de NVA nu? Welke partij zou het huidige multiculdrama beter aanpakken en hoe om maar één voorbeeld te geven?
Zo goed als zeker weer geen antwoord...

Laatst gewijzigd door andev : 9 augustus 2017 om 17:39.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 21:06   #25
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En jij weet wat "mijn partijtje" is?
Niets is zo dom als voor eens en altijd "tot een partij" horen! Ooit waren de sossen hier wellicht nodig om een aantal zaken voor "de mensen" goed en beter te maken. En kijk wat er nu van onze sossen overblijft!
Al de mensen die nu en dan van partij veranderen gebruiken niets meer dan hun verstand en passen zich aan aan de nieuwe omstandigheden!
Voor het ogenblik zie ik de NVA het best zitten en die bakken er ook het meeste van nu! "De autochtone bevolking uitmelken" is onnozele praat van bepaalde andere partijen die de mensen nu links laten liggen.
Reeds dikwijls gestelde vraag maar zonder antwoord: welke partij zie jij zitten die het beter zou kunnen doen dan de NVA nu? Welke partij zou het huidige multiculdrama beter aanpakken en hoe om maar één voorbeeld te geven?
Zo goed als zeker weer geen antwoord...
Welk multiculdrama?? Let me remind you: blanken hebben eeuwen aan een stuk andere continenten geplunderd, binnengevallen & overheerst met bruut geweld, de plaatselijke bevolking uitgemoord, uitgebuit enz. enz. En nu er wat kleurlingen een graantje van deze verworven rijkdommen wensen mee te pikken is het hek vd dam hoor want de vadsige blanke man zou wel eens kunnen inboeten aan zijn/haar levensstijl die tenslotte grotendeels berust op uitbuiting vd rest vd wereld. Well too bad, but now it's payback time. Hadden de blanken destijds maar thuis moeten gebleven zijn.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2017, 22:42   #26
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Welk multiculdrama?? Let me remind you: blanken hebben eeuwen aan een stuk andere continenten geplunderd, binnengevallen & overheerst met bruut geweld, de plaatselijke bevolking uitgemoord, uitgebuit enz. enz. En nu er wat kleurlingen een graantje van deze verworven rijkdommen wensen mee te pikken is het hek vd dam hoor want de vadsige blanke man zou wel eens kunnen inboeten aan zijn/haar levensstijl die tenslotte grotendeels berust op uitbuiting vd rest vd wereld. Well too bad, but now it's payback time. Hadden de blanken destijds maar thuis moeten gebleven zijn.
Ja, en die blanke onderhoudt u nu.

Omdat jij te tam bent om jezelf te voeden en anders gewoon zou doodgaan.

Wat zegt dat in feite over "jouw ras" ? Als mensen pandas niet voeden en beschermen waren ze ook al lang uitgestorven omdat het lompe beesten zijn.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 00:08   #27
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, en die blanke onderhoudt u nu.

Omdat jij te tam bent om jezelf te voeden en anders gewoon zou doodgaan.

Wat zegt dat in feite over "jouw ras" ? Als mensen pandas niet voeden en beschermen waren ze ook al lang uitgestorven omdat het lompe beesten zijn.
Hmm dat denk ik niet....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 00:10   #28
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, en die blanke onderhoudt u nu.

Omdat jij te tam bent om jezelf te voeden en anders gewoon zou doodgaan.

Wat zegt dat in feite over "jouw ras" ? Als mensen pandas niet voeden en beschermen waren ze ook al lang uitgestorven omdat het lompe beesten zijn.
Nogmaals: ik heb niet gevraagd om naar hier te komen, too bad maar 't is nu eenmaal zo, dat noemen ze schadevergoeding.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 07:03   #29
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nogmaals: ik heb niet gevraagd om naar hier te komen, too bad maar 't is nu eenmaal zo, dat noemen ze schadevergoeding.....
Wedden dat je ginderachter wel aan het werken was gezet ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 07:44   #30
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nogmaals: ik heb niet gevraagd om naar hier te komen, too bad maar 't is nu eenmaal zo, dat noemen ze schadevergoeding.....
Heeft men u gevraagd om hier te blijven? Alle kansen gehad maar geen enkele genomen?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 07:47   #31
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Ja, en die blanke onderhoudt u nu.

Omdat jij te tam bent om jezelf te voeden en anders gewoon zou doodgaan.

Wat zegt dat in feite over "jouw ras" ? Als mensen pandas niet voeden en beschermen waren ze ook al lang uitgestorven omdat het lompe beesten zijn.
ben er toch niet helemaal uit of het nu echt lomp dan wel slim is om anderen het werk voor u te laten doen, op voorwaarde dat je wel overleeft natuurlijk ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 14:25   #32
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Bij transportfirma Mainfreight in de Zandvoordestraat werden gisteren twee illegale vluchtelingen uit een vrachtwagen gehaald. De Hongaarse vrachtwagen kwam rond 9 uur aan en de chauffeur hoorde plots geklop in de oplegger. De politie vond twee illegalen in de truck. "Eén persoon had recent al een bevel gekregen om het land te verlaten", zegt Katrien Jonckheere van PZ Oostende. (BBO)
Te belachelijk voor woorden! Dweilen met de multiculkraan open...
Dus pas bevel gekregen om het land te verlaten... en zit zogoed als meteen in een andere vrachtwagen richting Engeland.
En nu?
Opnieuw "bevel om het land te verlaten" en hop naar de volgende vrachtwagen? Niet eens grappig meer...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 14:35   #33
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.505
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Welk multiculdrama?? Let me remind you: blanken hebben eeuwen aan een stuk andere continenten geplunderd, binnengevallen & overheerst met bruut geweld, de plaatselijke bevolking uitgemoord, uitgebuit enz. enz. En nu er wat kleurlingen een graantje van deze verworven rijkdommen wensen mee te pikken is het hek vd dam hoor want de vadsige blanke man zou wel eens kunnen inboeten aan zijn/haar levensstijl die tenslotte grotendeels berust op uitbuiting vd rest vd wereld. Well too bad, but now it's payback time. Hadden de blanken destijds maar thuis moeten gebleven zijn.
Wat een afgedraaide steeds weerkerende zever!
Vroeger is vroeger en nu is nu!
En onze islambroeders, wat hebben die uitgespookt in de voorbije eeuwen???
Hoeveel doden, slaven, gewonden enz hebben die op hun kerfstok?
Die komen niet in aanmerking voor wat je hierboven schrijft?
Er is een multiculdrama nu. En het zal echt uitlopen op een drama als het nog een tijdje verder loopt zoals nu! Al die tienduizenden vreemdelingen die maar blijven toestromen kunnen niet eeuwig en zonder enige beperking verder onderhouden en van alles voorzien worden!
Het is net een ballon die men opblaast en blijft opblazen... tot ze ontploft.
En dan zullen al die aangespoelde vreemdelingen misschien tot de conclusie moeten komen dat ze beter in hun land waren gebleven en het daar in orde hadden moeten brengen ipv het ook nog op een ander te gaan verpesten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 16:37   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.433
Standaard

Kan zijn dat het dubbel is maar toch ...

Francken ziet twee pistes om "businessmodel van mensensmokkelaars te doorbreken"

Citaat:
"Er is meer nodig in de strijd tegen mensensmokkelaars." Staatssecretaris Theo Francken onderschrijft het punt dat Vincent Cochetel van vluchtelingenorganisatie UNHCR vandaag in 'De Morgen' maakte. De oplossingen van beide heren verschillen echter danig.
Er blijken op dat vlak nogal véél verschillen te zijn in de zin van dat er nog steeds een groep mensen is die ze met enige graagte welkom heten.

Zie Canada op huidig ogenblik.

Mocht ik van Trump zijn, ik stuurde ze allemaal door naar Cananda zoals wij ze hier in de EU moeten doorsturen naar Duitsland waar ze nog steeds 'schaffen' �* la Merkel.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2017 om 16:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 16:56   #35
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Welk multiculdrama?? Let me remind you: blanken hebben eeuwen aan een stuk andere continenten geplunderd, binnengevallen & overheerst met bruut geweld, de plaatselijke bevolking uitgemoord, uitgebuit enz. enz. En nu er wat kleurlingen een graantje van deze verworven rijkdommen wensen mee te pikken is het hek vd dam hoor want de vadsige blanke man zou wel eens kunnen inboeten aan zijn/haar levensstijl die tenslotte grotendeels berust op uitbuiting vd rest vd wereld. Well too bad, but now it's payback time. Hadden de blanken destijds maar thuis moeten gebleven zijn.
Strak argument. Dus stel dat jouw grootvader een seriemoordenaar en verkrachter is ben jij dan ook slecht? Mogen we jou dan ophangen en in vierendelen voor de daden van je grootvader?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2017, 17:00   #36
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 16.984
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Nogmaals: ik heb niet gevraagd om naar hier te komen, too bad maar 't is nu eenmaal zo, dat noemen ze schadevergoeding.....
Ja als we zo gaan beginnen.... ik heb nog zeer veel morele schade opgelopen door mijn geboortetrauma. Ik zal alle moeders ter wereld aanklagen met de duurste advocaten. Kom zeg... je gebral hier...
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 00:37   #37
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
BRON

Detail tekst:



Had ik al lang in de mot dat er in West-Vlaanderen meer en meer aan het 'rondspoken' waren van dat soort onverlaten des Aardkloots dezes.

Maar NIEMAND wil het gevaar zien, ach ja het is dan ook vakantie, ze zijn allemaal weg.

Het begint er 'leuker en leuker' op te worden. <- door Sarcasmus.

* mensen die in elkaar geslagen worden en waar men geld van eist.

* meisjes/vrouwtjes die betast worden.

* Vrachtwagenchauffeurs die overvallen worden.

* Inbraken op vrachtwagen �* la 'The Fast and the furious'

En nog tal van zaken waar wij mensen vroeger nooit met te maken hadden tot men de grenzen maar lukraak ging open zetten en éne waazinnige Duitse 'wir schaffen das' gilde.

Heb 'wij' een boodschap aan dat dit soort van toestanden in stijgende lijn gaat en onze levens bedreigd worden?

We kunnen er niet naast kijken maar dit gaat van kwaad naar erger.

Ik ben niet altijd akkoord met de rijstijl van sommige vrachtwagenchauffeurs maar het zijn wel die mensen die zorgen dat alle waren en etenswaren op de juiste plaatsen terecht komen als men die dan nog gaat aanvallen ...
De vrachtwagenchauffeurs zitten anders in de beste positie om de politiek af te dwingen van de nodige maatregelen te nemen. Ze zijn georganiseerd en ze hebben de middelen om alles plat te leggen. Als ze dat niet doen of willen doen, ja dan moeten ze maar verder op hun tronie laten kloppen hé.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2017, 00:57   #38
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een afgedraaide steeds weerkerende zever!
Vroeger is vroeger en nu is nu!
En onze islambroeders, wat hebben die uitgespookt in de voorbije eeuwen???
Hoeveel doden, slaven, gewonden enz hebben die op hun kerfstok?
Die komen niet in aanmerking voor wat je hierboven schrijft?
Er is een multiculdrama nu. En het zal echt uitlopen op een drama als het nog een tijdje verder loopt zoals nu! Al die tienduizenden vreemdelingen die maar blijven toestromen kunnen niet eeuwig en zonder enige beperking verder onderhouden en van alles voorzien worden!
Het is net een ballon die men opblaast en blijft opblazen... tot ze ontploft.
En dan zullen al die aangespoelde vreemdelingen misschien tot de conclusie moeten komen dat ze beter in hun land waren gebleven en het daar in orde hadden moeten brengen ipv het ook nog op een ander te gaan verpesten!
En er zijn nog altijd van die randdebielen die menen die aangespoelde te moeten verdedigen.

Enkele dagen terug stond ik in de rij ergens aan te schuiven toen iemand aanhaalde, in verband met die gasten die ze vanonder een trein vandaan hebben gehaald die aldaar verdoken zaten om zo hun bestemming te bereiken. "Hoe hopeloos kan iemand zijn?" werpten een van de omstaanders op.

Nee, hoe hebzuchtig kan iemand zijn?

Geen enkele asielgerechtigde aangespoelde heeft het nodig zich te versteken onder een trein om hier een nieuw leven op te starten. Die kan zich in eender welk land aanbieden om asiel te bekomen. Het zijn alleen zij die geen recht hebben op asiel die tot dat soort praktijken overgaan. Moet ge weten dat ze dan al eerder 3500 euro hebben neergeteld voor de mensensmokkelaars.

3500 euro Is een flink pak geld in het land waarvan ze vandaan komen, een som die zomaar ginder niet iedereen bij elkaar krijgt en waarmee ge daar met gemak een eigen zaak kunt opstarten, maar nee,... veel is niet veel genoeg en het gras is hier veel groener dan ginder. Dat die kerels dergelijk risico nemen is hun verantwoordelijkheid, niet de onze.

Wanneer ge dat dan oppert staan ze enkel nog wat verbijsterd te hoofdschudden maar tegenargumenten blijven uit.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be