Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 mei 2014, 15:45   #201
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
[i]Saoedi-Arabië schort handel met Nederland op door uitspraken Geert Wilders

Zou niet in m'n hoofd opkomen durven te beweren ......
Prachtig,
bedankt voor het bevestigen van een mening die ik al een tijdje heb, over "Linkse Gutmenschen" en hun principes.

Geert Wilders is een racistische Nazi-NSB'er, en dus is alles wat hij zegt en of doet verwerpelijk en verkeerd.

Maar handel drijven met Saoedi-Arabië is niets mis mee.
Datzelfde Saoedi-Arabië dat het internationaal terrorisme financiert, waar vrouwen tweederangs burgers zijn, waar slavernij nog steeds bestaat, waar anders gelovigen worden vervolgd, en ga zo maar door.

Tja dan is het natuurlijk "not done", dat er een mogelijkheid bestaat dat z'n land zich beledigd voelt door wat een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger in Nederland uitspookt.
En moet er zodoende alles maar dan ook alles uit de kast gehaald worden, om er voor te zorgen dat deze handel niet bedreigt wordt.

Ik zou zeggen doe aangiften tegen Geert Wilders en begin een rechtszaak.
Goed om te weten dat handel belangrijker voor u is dan onze westerse normen en waarden Adrian M.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 16:54   #202
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Prachtig,
bedankt voor het bevestigen van een mening die ik al een tijdje heb, over "Linkse Gutmenschen" en hun principes.

Geert Wilders is een racistische Nazi-NSB'er, en dus is alles wat hij zegt en of doet verwerpelijk en verkeerd.

Maar handel drijven met Saoedi-Arabië is niets mis mee.
Datzelfde Saoedi-Arabië dat het internationaal terrorisme financiert, waar vrouwen tweederangs burgers zijn, waar slavernij nog steeds bestaat, waar anders gelovigen worden vervolgd, en ga zo maar door.

Tja dan is het natuurlijk "not done", dat er een mogelijkheid bestaat dat z'n land zich beledigd voelt door wat een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger in Nederland uitspookt.
En moet er zodoende alles maar dan ook alles uit de kast gehaald worden, om er voor te zorgen dat deze handel niet bedreigt wordt.

Ik zou zeggen doe aangiften tegen Geert Wilders en begin een rechtszaak.
Goed om te weten dat handel belangrijker voor u is dan onze westerse normen en waarden Adrian M.


Jeff
Vooral als Indo zou je behoren weten dat Saoedie Arabië voor ons, tot aan ruwweg WOII, uitzonderlijk belangrijk is geweest.
De geschiedenis is anders gelopen anders had Nederland wellicht daar het belangrijkse olie land geweest en niet de US.
We waren er uitermate trots op dat we de meeste Mekka gangers leverden van alle landen ... uit Indië
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 16:59   #203
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Prachtig,
bedankt voor het bevestigen van een mening die ik al een tijdje heb, over "Linkse Gutmenschen" en hun principes.

Jeff
Eh, links ? Geen idee waar je dat uit op zou kunnen maken.
By the way, rechtse partijen zoals SGP en CU behoren nu dus eveneens tot de linksen dan zeker?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 17:30   #204
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Prachtig,
bedankt voor het bevestigen van een mening die ik al een tijdje heb, over "Linkse Gutmenschen" en hun principes.

Geert Wilders is een racistische Nazi-NSB'er, en dus is alles wat hij zegt en of doet verwerpelijk en verkeerd.

Maar handel drijven met Saoedi-Arabië is niets mis mee.
Datzelfde Saoedi-Arabië dat het internationaal terrorisme financiert, waar vrouwen tweederangs burgers zijn, waar slavernij nog steeds bestaat, waar anders gelovigen worden vervolgd, en ga zo maar door.

Tja dan is het natuurlijk "not done", dat er een mogelijkheid bestaat dat z'n land zich beledigd voelt door wat een democratisch verkozen volksvertegenwoordiger in Nederland uitspookt.
En moet er zodoende alles maar dan ook alles uit de kast gehaald worden, om er voor te zorgen dat deze handel niet bedreigt wordt.

Ik zou zeggen doe aangiften tegen Geert Wilders en begin een rechtszaak.
Goed om te weten dat handel belangrijker voor u is dan onze westerse normen en waarden Adrian M.


Jeff
Saoedi Arabië is een land waar het stenigen van homoseksuelen, het afhakken van armen benen en hoofden pure traditie en cultuur is. En dit gerechtvaardigd vanuit het geloof.
Niet echt mijn cultuur en ook niet echt mijn geloof.
En ik denk van maar weinigen in Europa.
Het grappige is dat islamieten wel mogen zeggen dat Christus niet gekruisigd is maar dat wij niets over hun profeet mogen zeggen.
Totaal krankzinnig dus. En die PVDA en andere linkse mensen lopen te schreeuwen over Rusland, maar over Saoedi-Arabië hoor je ze nooit.
Totaal hypocriet dus. Maar ja, best wel logisch, want hun achterban is grotendeels Arabisch.In

Maar aan de andere kant: spreken is zilver en zwijgen is goud. Ik voeg dan hieraan toe: wees dan wel consequent in je zwijgen!!
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 17 mei 2014 om 17:46.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 17:42   #205
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

-
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 17 mei 2014 om 17:45.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 18:34   #206
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Saoedi Arabië is een land waar het stenigen van homoseksuelen, het afhakken van armen benen en hoofden pure traditie en cultuur is. En dit gerechtvaardigd vanuit het geloof.
Niet echt mijn cultuur en ook niet echt mijn geloof.
En ik denk van maar weinigen in Europa.
Het grappige is dat islamieten wel mogen zeggen dat Christus niet gekruisigd is maar dat wij niets over hun profeet mogen zeggen.
Totaal krankzinnig dus. En die PVDA en andere linkse mensen lopen te schreeuwen over Rusland, maar over Saoedi-Arabië hoor je ze nooit.
Totaal hypocriet dus. Maar ja, best wel logisch, want hun achterban is grotendeels Arabisch.In

Maar aan de andere kant: spreken is zilver en zwijgen is goud. Ik voeg dan hieraan toe: wees dan wel consequent in je zwijgen!!
Vrees toch echt wel dat u dit over de brede lijn kunt plaatsen en niet als specifiek pvda of links.
Zowel bij rechts als bij links ziet u dit stramien. Vanuit o.a. handelsoogpunt gooit geen van deze partijen graag de eigen glazen in.
Turkije was ook al zo'n gedoe met Wilders, waar niemand blij mee was.
Die klojo veroorzaakt steevast problemen welke ons economisch kunnen schaden. In de huidige economische situatie is hij gewoonweg een ramp.

Wat de Oekraiene en Rusland betreft is de opstelling al jaren geweest geen Oekraiene bij de EU, met name ook van Timmermans. Timmermans: over hooguit misschien jaar. Simpelweg vanwege onze grote belangen in Rusland. Met name Philips heeft sterk ingezet op Rusland, wat nu dus niet echt voordelig uit zou kunnen gaan pakken.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 17 mei 2014 om 18:35.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 19:09   #207
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Rectificatie. Timmermans: "over hooguit misschien 30 jaar"
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 20:05   #208
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vrees toch echt wel dat u dit over de brede lijn kunt plaatsen en niet als specifiek pvda of links.
Zowel bij rechts als bij links ziet u dit stramien. Vanuit o.a. handelsoogpunt gooit geen van deze partijen graag de eigen glazen in.
Turkije was ook al zo'n gedoe met Wilders, waar niemand blij mee was.
Die klojo veroorzaakt steevast problemen welke ons economisch kunnen schaden. In de huidige economische situatie is hij gewoonweg een ramp.

Wat de Oekraiene en Rusland betreft is de opstelling al jaren geweest geen Oekraiene bij de EU, met name ook van Timmermans. Timmermans: over hooguit misschien jaar. Simpelweg vanwege onze grote belangen in Rusland. Met name Philips heeft sterk ingezet op Rusland, wat nu dus niet echt voordelig uit zou kunnen gaan pakken.
Die gidsmentaliteit van de PVDA en andere linksgroene rakkers ben ik meer dan spuugzat. Volkomen hypocriet, dit gedoe, is bij de VVD en anderen veel minder aanwezig!!!
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 20:33   #209
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Die gidsmentaliteit van de PVDA en andere linksgroene rakkers ben ik meer dan spuugzat. Volkomen hypocriet, dit gedoe, is bij de VVD en anderen veel minder aanwezig!!!
Geloof je het zelf
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 mei 2014, 20:49   #210
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Geloof je het zelf
Dit is zijn feiten, dus ik hoef het per se niet te geloven. Hoeveel keren hebben wij ons niet tot gidsland verklaard? Hoe worden wij voor ons gedrag niet uitgelachen? Veelal waren dit PvdA lieden en aanverwante artikelen..
.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 17 mei 2014 om 20:52.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 07:46   #211
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 5 november 2013
Berichten: 14.092
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Dit is zijn feiten, dus ik hoef het per se niet te geloven. Hoeveel keren hebben wij ons niet tot gidsland verklaard? Hoe worden wij voor ons gedrag niet uitgelachen? Veelal waren dit PvdA lieden en aanverwante artikelen..
.
Nederland heeft weinig PvdA premiers gekend.
In de jaren '70 premier Den Uyl en in de jaren '90 premier Kok.
In beide periodes heeft Nederland een geweldige welvaartssprong gemaakt en in de jaren ,90 werd over een nieuwe gouden eeuw gesproken.

Dus je moet niet overdrijven met al je gevaar van links.
Het CDA is bijna altijd aan de macht geweest en ook vaak de VVD.

Arrogantie zit in de aard van de Nederlanders van alle politieke kleuren.

Zelfs een partij die niets heeft te bieden zoals de PVV is nog arrogant.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 09:37   #212
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.680
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Nederland heeft weinig PvdA premiers gekend.
In de jaren '70 premier Den Uyl en in de jaren '90 premier Kok.
In beide periodes heeft Nederland een geweldige welvaartssprong gemaakt en in de jaren ,90 werd over een nieuwe gouden eeuw gesproken.

Dus je moet niet overdrijven met al je gevaar van links.
Het CDA is bijna altijd aan de macht geweest en ook vaak de VVD.

Arrogantie zit in de aard van de Nederlanders van alle politieke kleuren.

Zelfs een partij die niets heeft te bieden zoals de PVV is nog arrogant.
U bent kennelijk de gigantische werkeloosheid vergeten van de jaren 80. U heeft net als die oligargische partijen van toen een selectief geheugen. De hele gezinshereniging in de jaren 70 is een historische fout geweest. En de ellende zie je nu wekelijks op de tv. Vroeger in de jaren 50 hing het touwtje uit de deur voor de melkboer die langskwam. En nu?? Inbraak na inbraak. En door wie? Dat kun je wekelijks terugzien op de televisie.
U vindt dit kennelijk allemaal geweldig?? Zeg dat dan ook. En kom niet niet met relativerende zoetsappige verhaaltjes aanzetten..
.
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 10:18   #213
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Vooral als Indo zou je behoren weten dat Saoedie Arabië voor ons, tot aan ruwweg WOII, uitzonderlijk belangrijk is geweest.
Wat een belachelijke reactie op dat gene wat ik aanhaalde, namelijk dat Saoedi-Arabië een verwerpelijk land is. Wat gewoon zo is!, maar u mag het ontkennen natuurlijk.

Om dan te gaan beginnen over Saoedi-Arabië van vroeger wanneer iemand het heeft over het Saoedi-Arabië van vandaag de dag is absurd!.
Sowieso het land bestaat pas sinds 1932, en daarvoor stond de Arabische archipel na de val van het Ottomaanse rijk onder westelijk bestuur hetzij invloed.

Totaal niet te vergelijken met vandaag de dag dus!.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
De geschiedenis is anders gelopen anders had Nederland wellicht daar het belangrijkse olie land geweest en niet de US.
Anders, als, indien,.. Ja zo lust ik er nog wel een paar.
Indien Nederland van na WW2 zijn kaarten beter had gespeeld, dan waren nu grote delen van Noord-West Duitsland van Nederland.

Dan had Nederland haar eigen Gemenebest van Naties gehad, dan was Indonesië een Federatie geweest en geen republiek, dan hadden de Molukkers hun eigen land, en was Suriname een Vrijstaat binnen het Koninkrijk der Nederlanden net zoals Aruba vandaag de dag dat is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
We waren er uitermate trots op dat we de meeste Mekka gangers leverden van alle landen ... uit Indië
En vandaag de dag kunnen mensen zoals u "trots" zijn op "onze" Syrië-gangers.
Driekwart Nederlandse moslims vindt Syrië-gangers helden


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 10:18   #214
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

dubbel
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.

Laatst gewijzigd door Pinda : 18 mei 2014 om 10:19.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 10:29   #215
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Eh, links ? Geen idee waar je dat uit op zou kunnen maken.
U bent links.
En lijkt qua houding veel op deze man;

Herken de Freek de Jonge
Aahsielug. Brutale neger duwt Freek de Jonge om

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
By the way, rechtse partijen zoals SGP en CU behoren nu dus eveneens tot de linksen dan zeker?
Nope de SGP is rechts, en zo ver ik weet zijn zij dat altijd al geweest.
De ChristenUnie weet het zelf niet zo goed;

Arie Slob hekelt discussie links-rechts bij ChristenUnie

Maar aangezien zij zichzelf "christelijk en sociaal" noemen, zijn zij in mijn ogen een midden partij zoals het CDA dat ook is.
En naargelang de wind waait, mee wapperen met rechts of links.

Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 10:53   #216
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Saoedi Arabië is een land waar het stenigen van homoseksuelen, het afhakken van armen benen en hoofden pure traditie en cultuur is. En dit gerechtvaardigd vanuit het geloof.
Niet echt mijn cultuur en ook niet echt mijn geloof.
En ik denk van maar weinigen in Europa.
Inderdaad.
Maar voor mensen zoals Adrian M, is handel heilig.

Dus zwijgen en de andere kant opkijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Het grappige is dat islamieten wel mogen zeggen dat Christus niet gekruisigd is maar dat wij niets over hun profeet mogen zeggen.
Totaal krankzinnig dus. En die PVDA en andere linkse mensen lopen te schreeuwen over Rusland, maar over Saoedi-Arabië hoor je ze nooit.
Totaal hypocriet dus. Maar ja, best wel logisch, want hun achterban is grotendeels Arabisch.In
Ja,. of wat dacht je van een simpele tekening, zo ver ik weet leeft die Deense cartoonist nog steeds in angst en onder beveiliging.

Maar goed net als met die simpele film van Wilders, in dergelijke gevallen dient de "vrijheid van meningsuiting" een pas opzij te maken.
Anders kost ons dat handel, en dat is het aller belangrijkste in de wereld.

Verder weet ik als Amsterdammer donders goed, hoe hypocriet en corrupt de PvdA is.
Nog nooit heeft er eentje zich verontschuldigd aan het volk en zijn verantwoordelijkheid genomen.
Laat staan dat zo iemand wordt geroyeerd door de partij.

Ach ja.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Maar aan de andere kant: spreken is zilver en zwijgen is goud. Ik voeg dan hieraan toe: wees dan wel consequent in je zwijgen!!
"Liever staand ten onder, dan knielend verder" .


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 10:55   #217
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
U bent links.
Jeff
Gosh ... als je tegen Wilders bent ben je dus links. Da's nu net wat ik aangaf over de PVV en CU.
Vanuit uw optiek zijn ze dus eveneens aan te merken als ..... links.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 11:03   #218
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 6 mei 2012
Berichten: 14.071
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pinda Bekijk bericht
Inderdaad.
Maar voor mensen zoals Adrian M, is handel heilig.

Anders kost ons dat handel, en dat is het aller belangrijkste in de wereld.


Jeff
Daarom zaten we dan ook ruwweg 300 jaar in jouw Indië. We lieten de godsdienst (Islam) van de bewoners voor wat het was.
Nog gekker, we hielpen ze met bedevaart naar Mekka
De KMA in Breda stond vlak na WOI zelfs al open voor moslims. In de jaren 50 werd er zelfs zoiets als een moskee of gebedsruimte geopend in de KMA

Laatst gewijzigd door Adrian M : 18 mei 2014 om 11:06.
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 11:23   #219
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Gosh ... als je tegen Wilders bent ben je dus links.
Nope..
U bent niet links omdat u tegen Wilders bent, als zijnde tegen zijn standpunten.
Neen u bent links in mijn ogen omdat u aan karaktermoord en het demoniseren van Wilders doet.

Uw noemt in all u arrogantie hem onnozel, autist, mongool en ga zo maar door, en spreekt ronduit denigrerend over zijn aanhang.
Dergelijke manier van spreken zie je vooral bij de Vara, de Volkskrant, NRC Handelsblad.

En natuurlijk altijd maar weer die WW2 vergelijking, het fascisme erbij halen, godwinnen en als trap na het etiket "extreem-rechts" op hem en zijn PVV plakken.

Mensen zoals u,.. zogenaamd tegen haat zaaien, maar ondertussen doen jullie daar net zo hard aan mee.

Betweterig, hypocriet en belerend zoals Freek de Jonge,
Oftewel "links".

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Da's nu net wat ik aangaf over de PVV en CU.
Vanuit uw optiek zijn ze dus eveneens aan te merken als ..... links.
Over de ChristenUnie ben ik al duidelijk geweest.
De PVV is in mijn ogen midden rechts, ik heb hen nooit aangeduid als zijnde links en al helemaal niet als extreem-rechts.


Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 11:31   #220
Pinda
Parlementsvoorzitter
 
Pinda's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2011
Locatie: Amsterdam / Nederland
Berichten: 2.498
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Daarom zaten we dan ook ruwweg 300 jaar in jouw Indië. We lieten de godsdienst (Islam) van de bewoners voor wat het was.
Nog gekker, we hielpen ze met bedevaart naar Mekka
De KMA in Breda stond vlak na WOI zelfs al open voor moslims. In de jaren 50 werd er zelfs zoiets als een moskee of gebedsruimte geopend in de KMA
Mijn Indië?..
Ik ben geboren en getogen in Amsterdam!, dus hoezo mijn Indië?.

En verder over al dat historische waar u wederom mee komt aanzetten.
Dat is mooi man, maar tijden veranderen. U leeft kennelijk nog in het verleden.

Dankzij onder andere Saoedi-Arabië wordt het internationaal terrorisme aangewakkerd tegen het Westen.
Waarbij de islam als een handig excuus wordt gebruikt.

Als u zo begaan bent met moslims, dan weet u dus dat zwijgen niet helpt.
Maar juist stelling nemen tegen de radicale islam, en onze normen en waarden verdedigen.
En niet elke keer onder het motto van politieke correctheid, een knieval maken en toegeven. En ja dat is wat de PvdA zeker in Amsterdam keer op keer gedaan heeft.

Jeff
__________________
Een Belgicist over Nederland.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Alles wat ik beweer over Nederland is correct.
Pinda is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be