Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 december 2009, 19:46   #1
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard Komende fatale pandemie, tengevolge van het mexicaanse vaccin

Ik weet niet of we dit serieus moeten nemen, maar begin januari zullen we het wel weten zeker?
http://ken-welch.com/Commentary/Pandemic1.html

Lijkt me nogal rechts getint qua 'toon'.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 2 december 2009 om 19:49.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2009, 20:27   #2
kgeefgenefok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 november 2009
Berichten: 261
Standaard

The Antiterrorist on H1N1

Part1
http://www.youtube.com/watch?v=njBL-5dtCW4
Part2
http://www.youtube.com/watch?v=rO_WQKRAlLY
Part3
http://www.youtube.com/watch?v=ygI1BdNuEsQ
Part4
http://www.youtube.com/watch?v=kjzImoIznsI

Red uzelf!
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 10:56   #3
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

thx !
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 11:56   #4
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door citaat uit artikel
dissolve the Federal government and remake the world into what you might call a global corporate feudalism.
Waarom beogen ze iets wat al lang bestaat? De regeringen zijn maar facade en werken bijna altijd met dezelfde personen.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 13:54   #5
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Waarom beogen ze iets wat al lang bestaat? De regeringen zijn maar facade en werken bijna altijd met dezelfde personen.
Omdat het nog steeds langsonder op is. Het is nog geen regime. Wel al (handels) overeenkomsten. Maar ze zijn goed bezig de wetten en controle aan te scherpen.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 14:07   #6
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Omdat het nog steeds langsonder op is. Het is nog geen regime. Wel al (handels) overeenkomsten. Maar ze zijn goed bezig de wetten en controle aan te scherpen.
Inderdaad, doch twijfel ik of het ooit tot een effectief regime komt (hoewel men bij de vriendelijke mensen van Citybank daar anders over denkt: http://www.scribd.com/doc/6674229/Ci...-Report-Part-2). De mensen worden nu al in slaap gewiegd door de media, en met nog wat maatregelen zoals inperking van privacy en internetcensuur zitten we helemaal 'gebeiteld'.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 14:18   #7
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Inderdaad, doch twijfel ik of het ooit tot een effectief regime komt (hoewel men bij de vriendelijke mensen van Citybank daar anders over denkt: http://www.scribd.com/doc/6674229/Ci...-Report-Part-2). De mensen worden nu al in slaap gewiegd door de media, en met nog wat maatregelen zoals inperking van privacy en internetcensuur zitten we helemaal 'gebeiteld'.
Waarom twijfel je dan nog als je het zo hard (en harder) ziet voor je ogen gebeuren???
Is het zoiets als: "ik WIL het niet geloven?"
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 14:18   #8
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Ok, terug even ontopic, heeft iemand het artikel als es (snel) doorlezen?
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 14:21   #9
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonQuiSjot Bekijk bericht
Waarom twijfel je dan nog als je het zo hard (en harder) ziet voor je ogen gebeuren???
Is het zoiets als: "ik WIL het niet geloven?"
Je hebt gelijk. Ik spreek je zeker niet tegen daarin. Ik heb gewoon moeite met overdreven samenzweringstheorieën. Niet dat je die per se poneert, maar bepaalde mensen houden ervan om daar constant over te zwanzen en het tegen je te gebruiken, terwijl ze zelf het punt niet zien.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart

Laatst gewijzigd door RodeLantaarn : 3 december 2009 om 14:23.
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 14:47   #10
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Ik spreek je zeker niet tegen daarin. Ik heb gewoon moeite met overdreven samenzweringstheorieën. Niet dat je die per se poneert, maar bepaalde mensen houden ervan om daar constant over te zwanzen en het tegen je te gebruiken, terwijl ze zelf het punt niet zien.
Bedankt voor dit!
Moeilijke met die theorieën is dat het een aanname of conclusie is van wat mensen zien. Integenstelling tot de 'wetenschap' of 'media' waar men verwacht dat je alles gewoon kritiekloos slikt en door verkondigt.

Vele theorieën kunnen op die manier heel shockerend over komen (NWO, FEMA camps) of totaal van de pot gerukt zijn, (holle aarde: hier ook weer, wie beslist wat waar is?).
Maar ze zijn meestal wel gebasseerd op info of foto's die men vind.
Soms gaan die een eigen leven leiden en soms zijn er dingen waar men liever niet over spreekt (kaart van Piri Reis, Batterij van Bagdad, reuzenbeenderen, Antikitera mechanisme, etc,...) Omdat dit te confronterend is met de huidige wetenschap of aanname of wereldbeeld.
Het wereldbeeld is immer zeer beperkt van een groot deel van de bevolking.
Dikwijls ook heel territoriaal en egoïstisch. (in trappen: mannen zijn slimmer dan vrouwen, ik ben beter dan mijn gebuur, die van het andere dorp zijn dwazerikken, oost-vlamingen zijn vriendelijker dan west-vlamingen, Nederlanders arroganter, Amerikanen ook, en dan zitten we zowat aan de dampkring qua overtreffende trap: wij zijn de enige in het heelal.

Anyway...

Toch vind ik het steeds de moeite elke bewering, hoe gek ook, te blijven onderzoeken.
Dat de nazi's een ubermensch wouden scheppen is geschiedenis, maar dat er nu weer vergelijkbare tendenzen zijn, lacht iedereen weg...

We moeten nu eenmaal toegeven dat onze geest sterk geïndoctrineert is. Ik hou niet van het pretentieus klein geestig redeneren, zoals ik ben god en allewijs en machtig en heb de waarheid in pacht ...
Twijfelen mag/moet maar laat wat ruimte voor andere ideeën ook.

History proves that's wrong!
Zo ook met dit artikel die claimt dat er een hele grote outbreak komt, doordat het vaccin een reactie gaat geven op het komende virus dat gereleased zal worden.
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 15:14   #11
skaldis
Banneling
 
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 3.520
Standaard

Ik zou wel eens een lijstje willen zien met alle deadlines die we al overleefd hebben sinds het wereldwijde web opgang heeft gemaakt. Pinky & the brain hebben zo dikwijls nog niet geprobeerd de aarde of het heelal over te nemen.
Ik ben zelf een doemdenker en zie het einde nog deze eeuw door de klimaatveranderingen en overbevolking. En ik ben naar het schijnt ook altijd al behept geweest met een eigenaardige fantasie maar al dat NWO gezever vind ik er toch over. De wereld is nooit een statisch gegeven en zal dus steeds naar een ander evenwicht, orde gaan en zo ook het mensenleven erop. Wanneer hebben beleidsdaden al geleid tot de bedoelde resultaten en dat zonder onverwachte neveneffecten ? Nog bijna nooit. We hollen steeds achter de feiten aan, onze kijk en kennis verandert steeds en zal steeds veranderen. Het is dan ook weinig waarschijnlijk dat er een NWO masterplan zou zijn.
Wat niet betekent dat we niet op onze hoede moeten zijn voor wat machthebbers allemaal uitsteken.
skaldis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2009, 15:31   #12
DonQuiSjot
Provinciaal Statenlid
 
DonQuiSjot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2006
Berichten: 707
Standaard

Skaldis,
Dus je ontkent dat bv. in Hongarije en het oostblok van nacht op dag het communistisch regime is ingevoerd? Dat was niet wereldwijd, maar toch zo een 1/5 vd wereld ruwgeschat. Zie de Berlijnse muur. Die stond er op 1 nacht.

Dus je onkent dat de EU tot stand is gekomen en dat de stappen weldegelijk uitgevoerd worden. Zie bv. recent Zeitgeist, er zijn al wat dingen uitgekomen of aan het uitkomen.
De dollar is toch goed aan het crashen, niet?
En wat met de info van de elite zelf? Sorros gaf onlangs nog in een reportage toe dat ze de dollar gaan laten crashen om de wereldmunt in te voeren.

Je kan ontkennen en blijven ontkennen, maar het veranderd niets aan wat gebeurd.

Betreft het klimaat en global warming, daar geloof ik dan weer niet in.

Je ziet, we hebben allemaal zo onze concept
__________________
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails?
citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu
Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft.





= Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! =




www.swingstar.eu

Laatst gewijzigd door DonQuiSjot : 3 december 2009 om 15:40.
DonQuiSjot is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be