Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 oktober 2017, 16:46   #41
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN
 
The Paulus Experience's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2003
Locatie: Jem Enfous
Berichten: 23.176
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Achzo, die 'grote adverteerders' zijn nogal op hun ethiek gesteld.
En daarom willen ze niet met Alex Jones geassocieerd worden, maar wel met rapvideo's waarin blanke kinderen opgehangen worden.
Die video is wansmakelijk, dat is een feit, en een ander feit is dat je de "golden rule" niet begrijpt;
he who has the gold rules.
__________________
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 18:39   #42
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Achzo, die 'grote adverteerders' zijn nogal op hun ethiek gesteld.
En daarom willen ze niet met Alex Jones geassocieerd worden, maar wel met rapvideo's waarin blanke kinderen opgehangen worden.
Alex Jones!

Zijn eigen advocaat zegt dat hij een 'performance artist' is.

Zijn complottheorieën zijn echt compleet wacko! Bvb die van de Sandy Cook elementery school!

Ook goed om te weten, Alex Jones verkoopt zelf zijn eigen merkprodukten via zijn shows, om een 'centje bij te verdienen'. Produkten die natuurlijk niet de geclaimde werking hebben ...

Hij is een oplichter! Als ge dat niet ziet, ....!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 19 oktober 2017 om 18:42.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 20:16   #43
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Heb je die video eigenlijk écht bekeken
Ja en die is niet fraai. Racistische wraakfantasieën op onschuldige kinderen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
en versta je wat die gast zegt?
Ik heb de songtektst hier al ge-quote. "Idioot" is te zacht uitgedrukt voor het niveau van die lyrics.

Citaat:
https://genius.com/Xxxtentacion-look...l-video-lyrics
Citaat:
I can go on forever about the fact that murder is murder whether you're black or white. You should always feel free to voice your opinion, but to act out on these irrational thoughts in every shape or form is disgusting. You cannot, as black or white, call yourself the supreme race when moved out of your comfort by the opposition's color, their skin color. That is no form of being or demonstrating being a supreme being

If you are a supremacist, be unmoved by the opposition. Remain unscathed in the comfort of your own home, in your own realm. Demonstrate care for the youth's future, white or black, black or white. Are you willing to risk your child's future due to your own bigotry? The choice is yours, but your child will not stand for the hate. This generation will be loved, nurtured, heard and understood
Dat is niet de songtekst maar een misleidende CYA disclaimer op het einde van de video. Compleet in tegenspraak met de beelden. Daarmee treedt hij toe tot een rijke traditie:

vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 20:34   #44
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ah ik heb het eens opgezocht: die video is een protest tegen geweld.
Trouwens, jouw oogappel is hard aan het werk om de misdaadstatistieken van zwarte Amerikanen nog wat rampzaliger te maken:

Citaat:
In 2014, Onfroy was sent to a youth detention center for a year on gun possession charges. According to him, during his time in detention, the district attorney was attempting to try the artist as an adult for gun possession charges which, according to him, would have had a sentence of 5-10 years in prison.

In July 2016, he was arrested and charged with robbery and assault with a deadly weapon. After posting the bail of $10,000 in early October of the same year, while awaiting trial, the rapper was arrested again later that month on charges of false imprisonment, witness tampering, and aggravated battery of a pregnant victim. On March 26, 2017, X was released from jail on bail for his probation of robbery and assault with a deadly weapon started on March 27, 2017 and will last until March 26, 2023. His trial for aggravated battery of a pregnant victim was originally going to take place in May 2017 and has since been pushed back several times, and was set to take place place on October 5, 2017. On September 8, 2017, Pitchfork leaked the victim testimony of Geneva Ayala, the victim in X's aggravated battery case. The trial has since been delayed again, and no date has been released.
https://en.wikipedia.org/wiki/XXXTentacion



"aggravated battery of a pregnant victim". En dat protesteert dan tegen geweld. Door video's te maken waarin hij een kind ophangt. Allemaal heel arty en edgy hoor.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 20:36   #45
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ja en die is niet fraai. Racistische wraakfantasieën op onschuldige kinderen.

Ik heb de songtektst hier al ge-quote. "Idioot" is te zacht uitgedrukt voor het niveau van die lyrics.

Dat is niet de songtekst maar een misleidende CYA disclaimer op het einde van de video. Compleet in tegenspraak met de beelden. Daarmee treedt hij toe tot een rijke traditie:

Je zit selektief te quoten en dat je niet wil toegeven dat het een anti-geweld video is zegt veel.
Volgende keer niet meer over manipulated media praten

Dit is de volledige officiële video:
https://www.youtube.com/watch?v=qku2WZ7aRYw

Dit is de volledige tekst:
https://genius.com/Xxxtentacion-look...l-video-lyrics

Grappig dat je Magritte aanhaalt want dat is het precies en de white trash is er ingelopen ook.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2017 om 20:38.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 20:59   #46
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Je zit selektief te quoten
Waar dan? Ik heb de volledige songtekst ge-quote.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
en dat je niet wil toegeven dat het een anti-geweld video is zegt veel.
Wat er niet is kan ik ook niet toegeven.

Ik zie niets in die video waarin wordt geprotesteerd tegen geweld. Ik zie alleen maar racistisch geweld. Eerst een verwijzing naar een historische lynching. En dan de wraak op een onschuldig kind.

Het is niet omdat meneer-de-zwangere-vrouwen-afrosser op het einde van de video even de beelden komt tegenspreken dat je hem moet beginnen geloven in plaats van je eigen ogen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Grappig dat je Magritte aanhaalt want dat is het precies
Juist.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
en de white trash is er ingelopen ook.
Jouw masker van anti-racisme zakte af. Misschien een betere rekker kopen?
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:09   #47
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Bedankt voor de correctie.
Uit je door jouw gelinkte factcheck:



Wanneer gaan BLM en hun vele cheerleaders eens iets zeggen over die scheve verhouding?



Je eigen policor link geeft toe dat het gewoon waar is.

Natuurlijk worden procentueel meer zwarten door politie gedood omdat zwarte arrestanten procentueel veel vaker gewelddadig zijn. Dit maakt politieagent hypernerveus tijdens arrestaties. Ook zwarte agenten.

En ja, heel soms wordt er eens een ongewapende zwarte doodgeschoten door een racistische blanke agent. In het licht van de verzwegen hoge graad van geweld met een zwarte dader is dit allesbehalve een aanwijzing voor systematisch raciaal geweld van blank tegen zwart.
Ik denk dat hier iemand mijn punt aan het missen is. De stelling was dat de wereld anti-blank racistisch is. Dus ik dacht, ik geef eens een paar redenen om optimistisch te zijn over je kansen om niet door ISIS gedood te worden als je blank bent. Wat volgt is vervolgens geen mooi bewijs dat de wereld er wel degelijk veel beter uit ziet als je in een aarden hutje in de binnenlanden van Tanzania geboren bent, maar een strontstorm aan dat racisme tegen niet-blanke mensen dat helemaal niet bestaat omdat iedereen zo tegen zielige rijke blanke mannen is.

Ik probeer niet aan te tonen dat wie dan ook het extra slecht heeft, ik probeerde anderen zover te krijgen dat ze het aantonen, ze beweerden tenslotte bij een zwaar benadeelde groep te horen, en het lukt ze nog niet echt.

Ik verlaat dit topic dan ook weer maar snel, ik moet ondertussen beter weten dan in dit soort topics rond te hangen. Jammer, je zou nog bijna een zinnige discussie over zo'n soort beleid kunnen hebben als het niet over kanalen vol doorzichtige leugens zou gaan.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 oktober 2017 om 21:11.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:10   #48
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Ik zie niets in die video waarin wordt geprotesteerd tegen geweld. Ik zie alleen maar racistisch geweld. Eerst een verwijzing naar een historische lynching. En dan de wraak op een onschuldig kind.
Ik heb een tip voor jou: een boek waar oorlogsvoering verheerlijkt wordt.

Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:15   #49
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

En dan nu, ter ere van Bovenbuur die mijn krakkemikkige crime-chart succesvol ge-debunked heeft, de officiële statistieken:

https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s..._race_2015.xls

In 2015 telt de FBI 15326 moorden in de USA. Waaronder 4636 gepleegd door blanken en 5620 gepleegd door zwarten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...ed_States#Race

In 2015 leefden er 232,943,055 blanken en 39,908,095 zwarten in de USA.

De kans dat een zwarte een moord pleegt is dus ( 5620 : 39908095 ) : (4636 : 232943055) oftewel 7 keer groter dan dat een blanke zoiets doet.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:15   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik denk dat hier iemand mijn punt aan het missen is. De stelling was dat de wereld anti-blank racistisch is. Dus ik dacht, ik geef eens een paar redenen om optimistisch te zijn over je kansen om niet door ISIS gedood te worden als je blank bent. Wat volgt is vervolgens geen mooi bewijs dat de wereld er wel degelijk veel beter uit ziet als je in een aarden hutje in de binnenlanden van Tanzania geboren bent, maar een strontstorm aan dat racisme tegen niet-blanke mensen dat helemaal niet bestaat omdat iedereen zo tegen zielige rijke blanke mannen is.

Ik probeer niet aan te tonen dat wie dan ook het extra slecht heeft, ik probeerde anderen zover te krijgen dat ze het aantonen, ze beweerden tenslotte bij een zwaar benadeelde groep te horen, en het lukt ze nog niet echt.

Ik verlaat dit topic dan ook weer maar snel, ik moet ondertussen beter weten dan in dit soort topics rond te hangen. Jammer, je zou nog bijna een zinnige discussie over zo'n soort beleid kunnen hebben als het niet over kanalen vol doorzichtige leugens zou gaan.
Er zijn er hier inderdaad die denken dat geboren worden als blanke een nadeel is.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:30   #51
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
En dan nu, ter ere van Bovenbuur die mijn krakkemikkige crime-chart succesvol ge-debunked heeft, de officiële statistieken:

https://ucr.fbi.gov/crime-in-the-u.s..._race_2015.xls

In 2015 telt de FBI 15326 moorden in de USA. Waaronder 4636 gepleegd door blanken en 5620 gepleegd door zwarten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...ed_States#Race

In 2015 leefden er 232,943,055 blanken en 39,908,095 zwarten in de USA.

De kans dat een zwarte een moord pleegt is dus ( 5620 : 39908095 ) : (4636 : 232943055) oftewel 7 keer groter dan dat een blanke zoiets doet.
Welke conclusie trek jij daar dan uit?

Dat zwarten een minderwaardig ras zijn?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:31   #52
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Ik denk dat hier iemand mijn punt aan het missen is. De stelling was dat de wereld anti-blank racistisch is.
Nee, het onderwerp van deze draad was dat Youtube video's die niet in hun ideologisch kraam passen censureert of naar onder duwt in de ranking.

Een voorbeeld van anti-blank racisme dat blijkbaar wel door de beugel kon van YT kwam daarbij op de proppen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat volgt is vervolgens geen mooi bewijs dat de wereld er wel degelijk veel beter uit ziet als je in een aarden hutje in de binnenlanden van Tanzania geboren bent, maar een strontstorm aan dat racisme tegen niet-blanke mensen dat helemaal niet bestaat omdat iedereen zo tegen zielige rijke blanke mannen is.
Niemand beweert dat heel de wereld anti-blank racistisch is, of dat het leven van een Tanzaniaan in Tanzania beter is dan dat van een blanke in een Westers land.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:40   #53
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Welke conclusie trek jij daar dan uit?

Dat zwarten een minderwaardig ras zijn?
Dat ze globaal genomen minder intelligentie bezitten dan andere rassen, is een vastgesteld feit.

Maar over de betrokken rapper gesproken, het zou eens 'n zwangerevrouwafrossende blanke skinhead met stijve rechterarm moeten zijn, die 'n YT-video maakt van een jong zwart meisje dat opgehangen wordt, voor zover die dan nog niet door het videokanaal al lang weggezjost zou geweest zijn.
Dadidinges stond dan wsl als eerste op de barricaden, om het blanke racisme daarin aan te duiden.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 21:50   #54
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dat ze globaal genomen minder intelligentie bezitten dan andere rassen, is een vastgesteld feit.
Holadijee.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Maar over de betrokken rapper gesproken, het zou eens 'n zwangerevrouwafrossende blanke skinhead met stijve rechterarm moeten zijn, die 'n YT-video maakt van een jong zwart meisje dat opgehangen wordt, voor zover die dan nog niet door het videokanaal al lang weggezjost zou geweest zijn.
Als hij daarmee geweld aanklaagt zou hij helemaal niet weggejost zijn. Er zouden wel vele idiote zwarten met oogkleppen zijn die zouden beginnen janken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Dadidinges stond dan wsl als eerste op de barricaden, om het blanke racisme daarin aan te duiden.
Ik ben voor vrije meningsuiting (binnen de wettelijke grenzen). Voor mij mag white trash zoveel onzin uitkramen als ze willen.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 22:14   #55
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

De facto VS overheid censuur op Facebook aangekondigd. Het excuus is 'Russia meddling'. Handig.

Bloomberg:
"Facebook Inc. is looking to hire people who have national security clearances, a move the company thinks is necessary to prevent foreign powers from manipulating future elections through its social network, according to a person familiar with the matter.

Workers with such clearance can access information classified by the U.S. government. Facebook plans to use these people -- and their ability to receive government information about potential threats -- to search more proactively for questionable social media campaigns ahead of elections, according to the person, who asked not to be identified because the information is sensitive. A Facebook spokesman declined to comment."

Als het zo verder gaat is dat wat de overheid 'fake news' noemt in feite de real news.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 22:17   #56
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Holadijee.
Hoe ? Geloof je het niet ?
Citaat:
Als hij daarmee geweld aanklaagt zou hij helemaal niet weggejost zijn.

Citaat:
Er zouden wel vele idiote zwarten met oogkleppen zijn die zouden beginnen janken.
Ja, BLM-ers genoeg op de wereld die al 'racisme' roepen bij het zien van 'n blanke.
Citaat:
Ik ben voor vrije meningsuiting (binnen de wettelijke grenzen).
Ja, laat de overheid maar bepalen wat onder die vrijheid mag vallen...
Kortom 'vrije meningsuiting' in de zin van dat gegeven bestaat hier gewoonweg niet.
Citaat:
Voor mij mag white trash zoveel onzin uitkramen als ze willen.
Da's gemakkelijk gezegd als je zelf geen videokanaal hebt.
YT en FB denken daar blijkbaar anders over.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 22:25   #57
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
De facto VS overheid censuur op Facebook aangekondigd. Het excuus is 'Russia meddling'. Handig.

Bloomberg:
"Facebook Inc. is looking to hire people who have national security clearances, a move the company thinks is necessary to prevent foreign powers from manipulating future elections through its social network, according to a person familiar with the matter.

Workers with such clearance can access information classified by the U.S. government. Facebook plans to use these people -- and their ability to receive government information about potential threats -- to search more proactively for questionable social media campaigns ahead of elections, according to the person, who asked not to be identified because the information is sensitive. A Facebook spokesman declined to comment."

Als het zo verder gaat is dat wat de overheid 'fake news' noemt in feite de real news.
Facebook is gemaakt voor het klootjesvolk.

Nu komen ze blijkbaar tot de constatatie dat hun gebruikers (het klootjesvolk) het geloven als er een nutter over reptilians of het bouwen van een Mexicaanse muur komt fantaseren.

En dan gaan ze proberen die nutters eruit te krijgen ipv het IQ van hun gebruikers te verhogen.

Als je een gebruiker van facebook bent Bach: jammer maar helaas
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 22:39   #58
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bach's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 14.519
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Facebook is gemaakt voor het klootjesvolk.

Nu komen ze blijkbaar tot de constatatie dat hun gebruikers (het klootjesvolk) het geloven als er een nutter over reptilians of het bouwen van een Mexicaanse muur komt fantaseren.

En dan gaan ze proberen die nutters eruit te krijgen ipv het IQ van hun gebruikers te verhogen.

Als je een gebruiker van facebook bent Bach: jammer maar helaas
Ik denk niet dat dit ingrijpen van de overheid in Facebook veel zal veranderen aan 'nutters' zoals u ze noemt. Reptilian theorieën worden niet gevaarlijk geacht. Wat we kunnen vaststellen is bijvoorbeeld een 50 procent verminderd opduiken in zoekresultaten van eerder linkse en anti oorlogs websites sinds Google haar algoritmes veranderde om fake news tegen te gaan. De reptilians en holle maan gelovers hoeven niet te vrezen. Integendeel zelfs. Dat soort van theorieën wordt zelfs gepromoveerd via history channel en dergelijke. Dat het 'klootjesvolk' nonsens gelooft kan de overheid niet echt schelen (jammer genoeg). Dat het zaken gelooft die het officiële discours tegen spreken, al dan niet waarheidsgetrouw, kan de overheid wel schelen. Die anti 'fake news' acties zijn daarom puur en simpel censuur te noemen en geen kwestie van educatie.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 oktober 2017 om 22:42.
Bach is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 22:51   #59
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.929
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Ik denk niet dat dit ingrijpen van de overheid in Facebook veel zal veranderen aan 'nutters' zoals u ze noemt. Reptilian theorieën worden niet gevaarlijk geacht. Wat we kunnen vaststellen is bijvoorbeeld een 50 procent verminderd opduiken in zoekresultaten van eerder linkse en anti oorlogs websites sinds Google haar algoritmes veranderde om fake news tegen te gaan. De reptilians en holle maan gelovers hoeven niet te vrezen. Integendeel zelfs. Dat soort van theorieën wordt zelfs gepromoveerd via history channel en dergelijke. Dat het 'klootjesvolk' nonsens gelooft kan de overheid niet echt schelen (jammer genoeg). Dat het zaken gelooft die het officiële discours tegen spreken, al dan niet waarheidsgetrouw, kan de overheid wel schelen. Die anti 'fake news' acties zijn daarom puur en simpel censuur te noemen en geen kwestie van educatie.
Er zijn twee dingen:

- hate speech moet wel geweerd worden, altijd.

- fake news is iets wat niet te stoppen is. Voor facebook en Youtube die steunen op bijdragen van externen is het niet te doen om een schifting te maken en mijn oordeel is dat als je alles gelooft wat daar gezegd wordt, dan heb je pas problemen.

Facebook en Youtube zijn commerciële dingen, dat is fun en onzin.

Voor serieuze zaken lees je de serieuze pers.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2017, 23:14   #60
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Thuleander's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 oktober 2013
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
- hate speech moet wel geweerd worden, altijd.
Wat is 'hate speech' en wie bepaalt dat?
En waarom zou dat bovendien geweerd moeten worden?


Citaat:
Voor serieuze zaken lees je de serieuze pers.
Wat bedoel je met 'serieuze pers'?
Pers die geen politieke agenda heeft?
Pers die niet commercieel is?

Welke pers is dat dan?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be