Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 24 oktober 2017, 00:50   #281
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Nu reeds draait deze bedrieglijke manipulatie machine op volle toeren om met een aanvaardbare uitleg de verontwaardiging en de woede van de bevolking in te dammen en een zondebok te leveren, mogelijk een kleine vis die niet teveel weet. De echte haaien blijven buiten schot.
Woede van de bevolking indammen, lol. Wat gaat de bevolking doen misschien? Nog een witte mars organiseren?

Nee, het heroprakelen van deze geschiedenis is relevant voor de politieke situatie nu. Wie heeft er baat bij dat de politie en het gerecht efkes in een heel vies daglicht komt te staan? Zijn er misschien bepaalde 'hervormingen' waarbij er communautair tegengestribbeld wordt?

Ik ben ervan overtuigd dat dit een schot van De Wever is, mooi getimed met de NATO-oefeningen, als opening van een herfstoffensief. Omdat hij van zichzelf vindt dat hij een slimme is, heeft zijn plan ook verschillende lagen:

1. 't Is de moment als de volgende regering de grondwet gaat wijzigen;
2. die 'hervorming' bij de Walen moet er toch door, willen of niet;
3. het leidt aandacht af van de crisis in de huidige regering over het bedrog van de tax shift;
4. de CD&V gaat in de klappen delen, altijd aan de macht in die jaren, dus op de hoogte en mee verantwoordelijk;

We moeten veronderstellen dat dit oud nieuws voor de mensen die 'au courant' zijn. Het parket en de insiders zijn al twee jaar of al veel langer op de hoogte. Nee, dit is gemaakt voor publieke consumptie.
discuz is offline  
Oud 24 oktober 2017, 00:58   #282
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.295
Standaard

Citaat:
De broer van C.B, ‘De Reus’ van de Bende van Nijvel, roept bij VRT NWS iedereen die iets meer weet over de zaak op om ermee naar buiten te komen. Volgens de man is er een doofpotoperatie aan de gang en is zijn broer altijd van hogerhand beschermd geweest: “Er zijn mensen die liever niet bekend worden. Als alles uitkomt, zal België te klein zijn.”
En het lijkt of de pers mee het deksel op de pot houdt om België te behouden. Wat houden ze nog allemaal voor zich, man man man.
discuz is offline  
Oud 24 oktober 2017, 01:03   #283
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.570
Standaard

18-05-2015
Overlijden BONKOFFSKY Christiaan


Wij vernemen het overlijden van collega 1WM o.r.
BONKOFFSKY Christiaan
Geboren op 4 april 1954 en overleden op 14 mei 2015
Oudgediende Bde AALST
Crematie op 20 mei 2015
Oprechte deelneming en medeleven aan de familie en nabestaanden

18-05-2015, 20:30 Geschreven door leon de winter

http://blog.seniorennet.be/rijkswach...php?ID=1766138
daiwa is offline  
Oud 24 oktober 2017, 05:40   #284
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
18-05-2015
Overlijden BONKOFFSKY Christiaan


Wij vernemen het overlijden van collega 1WM o.r.
BONKOFFSKY Christiaan
Geboren op 4 april 1954 en overleden op 14 mei 2015
Oudgediende Bde AALST
Crematie op 20 mei 2015
Oprechte deelneming en medeleven aan de familie en nabestaanden

18-05-2015, 20:30 Geschreven door leon de winter

http://blog.seniorennet.be/rijkswach...php?ID=1766138
Altijd al geweten dat senioren.net gelinkt was aan de bende van Nijvel.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline  
Oud 24 oktober 2017, 05:50   #285
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Altijd al geweten dat senioren.net gelinkt was aan de bende van Nijvel.
De Panda gaat je dat niet in dank afnemen.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 24 oktober 2017, 05:56   #286
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
De Panda gaat je dat niet in dank afnemen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 24 oktober 2017, 06:29   #287
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Je stelt dat VB'ers die zeggen dat die raids schandalig waren eigenlijk hypocriet zijn?

Zelfs al zouden VB'ers hetzelfde wereldbeeld hebben als 'die netwerken van extreem-rechts', sluit dat dan automatisch uit dat ze zich mogen distantiëren van die aanslagen? Dat hetzelfde wereldbeeld hebben een automatische goedkeuring inhoudt van geweldsmisdrijven gepleegd door anderen?

Geldt dat dan ook voor de moslims die zich distantiëren van moslimterreur door openlijk te zeggen dat ze die aanslagen schandalig vinden? Nochtans delen zij dezelfde ideologie als die van moslimterroristen.

Je gaat je snel vastrijden.

Daarom zie ik twee maten en twee gewichten.
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline  
Oud 24 oktober 2017, 06:47   #288
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.
Van de uitvoerders waren er wellicht wel een aantal (extreem) rechts, de opdrachtgevers die achter de schermen aan de touwtjes trokken en nadien het onderzoek saboteerden dat waren eerder kaloten en sossen. Die zijn volgens mij terug te vinden in onder andere deze lijsten:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...enlandse_Zaken

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_...s_van_Justitie
Hypochonder is offline  
Oud 24 oktober 2017, 06:53   #289
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.
Allez, en waarom is het dan in Franstalig België dat ze al die moeite deden om het in de doofpot te steken?
Net nog gehoord op de radio, het onderzoek lag 5 jaar stil, "om het te vertalen".
Ik kan begrijpen dat dat tijd kost, maar wie het heeft willen overhevelen wist natuurlijk dat dat dan moest gebeuren.

Ik denk dat de getuigenis van de ex-vrouw een streep door de rekening is van al diegene die het graag weer als een bekentenis van een fantast hadden willen afdoen.
Nu hebben ze dus 3 getuigenissen die zeggen dat het die man is.
Spijtig dat ze geen DNA sporen hebben, en mochten ze die hebben, zullen die wel vervuild geraakt zijn.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 24 oktober 2017, 06:58   #290
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.243
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Allez, en waarom is het dan in Franstalig België dat ze al die moeite deden om het in de doofpot te steken?
Net nog gehoord op de radio, het onderzoek lag 5 jaar stil, "om het te vertalen".
Ik kan begrijpen dat dat tijd kost, maar wie het heeft willen overhevelen wist natuurlijk dat dat dan moest gebeuren.

Ik denk dat de getuigenis van de ex-vrouw een streep door de rekening is van al diegene die het graag weer als een bekentenis van een fantast hadden willen afdoen.
Nu hebben ze dus 3 getuigenissen die zeggen dat het die man is.
Spijtig dat ze geen DNA sporen hebben, en mochten ze die hebben, zullen die wel vervuild geraakt zijn.
Nu gaat Dali vertellen dat de Blokkers in de jaren '80 eigenlijk geïnfiltreerde Walen waren die er voor werden uitgestuurd door het FN en RW om de opkomst Extreem rechts in Vlaanderen te fnuiken.
Skobelev is offline  
Oud 24 oktober 2017, 07:06   #291
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.725
Standaard

Het is hier natuurlijk wel politics.be, maar ik vind het wel wat triest te moeten zien dat dat dan direct gezien wordt als "een aanval van Dewever", en gelinkt wordt naar de huidige politieke partijen, die toen niet eens bestonden.
Het is ook iets dat ik herken uit de jaren '80.
Van zodra er ook maar iets van doorbraak was, was het ruzie tussen alle politieke partijen, en werd er van alles bijgesleurd.
Maakt dat misschien ook deel uit van de strategie?
Zoveel elementen in de pers brengen, en dan iedere keer weer een aantal mensen die het komen ontkennen, en anderen die het stellig verdedigen, zodat je ook als kijker/luisteraar compleet het noorden kwijtraakt?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 24 oktober 2017, 07:30   #292
alberto
Minister-President
 
alberto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 december 2005
Locatie: Planeet Mars
Berichten: 4.510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.
Zou ge dan niet verwachten dat ze dan vreemdelingen zouden viseren bij hun overvallen.
alberto is offline  
Oud 24 oktober 2017, 07:41   #293
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.
Ouch... dat gaat sommige opa's hier serieuze butthurt geven...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 24 oktober 2017, 07:52   #294
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ouch... dat gaat sommige opa's hier serieuze butthurt geven...
Allez, Pandareus staat alweer te feesten bovenop de lijken van de slachtoffers.
Ben je niet beschaamd om het leed van die mensen te misbruiken voor je politieke spelletjes?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 24 oktober 2017, 07:57   #295
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.575
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Het is hier natuurlijk wel politics.be, maar ik vind het wel wat triest te moeten zien dat dat dan direct gezien wordt als "een aanval van Dewever", en gelinkt wordt naar de huidige politieke partijen, die toen niet eens bestonden.
Het is ook iets dat ik herken uit de jaren '80.
Van zodra er ook maar iets van doorbraak was, was het ruzie tussen alle politieke partijen, en werd er van alles bijgesleurd.

Maakt dat misschien ook deel uit van de strategie?
Zoveel elementen in de pers brengen, en dan iedere keer weer een aantal mensen die het komen ontkennen, en anderen die het stellig verdedigen, zodat je ook als kijker/luisteraar compleet het noorden kwijtraakt?
Voor al wie de jaren tachtig als jong en kritisch medemens heeft meegemaakt: bravo met die opmerking. Korte en o zo duidelijke omschrijving van de ware politiek toen. (cfr vandaag maar wel veel lomper nu.)
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline  
Oud 24 oktober 2017, 08:04   #296
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Voor al wie de jaren tachtig als jong en kritisch medemens heeft meegemaakt: bravo met die opmerking. Korte en o zo duidelijke omschrijving van de ware politiek toen. (cfr vandaag maar wel veel lomper nu.)
Ik ben er nu 48, was in 1985, op het einde van de aanslagen van de Bende van Nijvel dus 16 jaar.
Ik luisterde 's middags altijd naar "Actueel" op de BRT radio.
Herinner mij nog de stem van Jos Bouveroux, die voor de zoveelste keer de verbanden aanhaalde tussen Baron de Bonvoisin, Vandenboeynants, de bende Haemer (kan zijn dat dat later was), de Cépic, Bouhouche, Beijer, enz.
Al die pistes waren toen al bekend, was het niet in de jaren '80, was het in de jaren '90.
Ik heb dat altijd met veel aandacht gevolgd, per slot van rekening was iedereen in gevaar, zo leek het ten minste, het gebeurde in meerdere steden, gewoon in de supermarkt, en je hoefde er niets voor te doen, en zelfs kinderen waren niet veilig.
In tegenstelling tot ETA was het motief of het doel ook niet echt duidelijk.

Ik heb nu opnieuw het gevoel dat het allemaal weer heel snel gaat verzanden.
Nu gaan er allerlei fantasten elkaar voor de voeten lopen met tegenstrijdige verhalen.
De politieke spelletjes zijn er ook weer : wel of niet een onderzoekscommissie.
Dossier verhuizen, maar naar waar?
En Vermassen wordt direct zwartgemaakt.

We moeten het gerecht vertrouwen, en hun werk laten doen?
Die pipo's die al 30 jaar er niet in slagen de foto's te zien die ze in hun dossier hebben liggen?
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...
De gemuilkorfde is offline  
Oud 24 oktober 2017, 08:15   #297
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
hamac's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2014
Locatie: Limbabwe
Berichten: 15.798
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Vastrijden?

De ex-vrouw van Bonkoffsky verklaart dat hij extreem rechtse denkbeelden had en niet moest weten van vreemdelingen. Doe er het drankprobleem nog bij en je hebt het prototype van een blokker uit de jaren '80.


En iedereen met haar dat een week (of twee) niet gewassen was en tegen het kapitalisme was, kon gelinkt worden aan de CCC. Zelfde wereldbeeld en prototype.
Dat was zowat de meerderheid van de linkse partijen.

Het kan goed zijn dat men moet zoeken binnen de extreem-rechtse strekkingen bij de rijkswacht van weleer. Het wordt meer en meer bevestigd dat 'de reus' extreem-rechtse ideeën had en verkondigde.

Maar je ging de mist in door te zeggen dat het VB dat wijst op de vele fouten in het onderzoek, niet te veel van de toren moet blazen omdat het geestesgenoten zouden zijn. Ik wijs je op je hypocrisie en dan ga je maar hameren op Demol zodat je je eigen tegenspreekt met "Mijns inziens hadden ze er niks mee te maken, maar het zijn wel geestesgenoten".

Als het extreem-rechts was, dan was het in het verleden en zelfs nu nog een heel mooie kans om het aan het licht te brengen zodat ze in een heel slecht daglicht kwamen/komen te staan.
Of moest het gedekt blijven omdat hetzelfde 'gedachtegoed' wat breder gedragen werd bij de gevestigde orde en zelfs politieke strekkingen zoals de voorganger van de 'humanisten' van nu?

Zoals ik al schreef, als 'geestesgenoot' zijn van daders van geweldsmisdrijven een aanmaning zou moeten zijn om 'niet te fel van de toren te blazen', dan zou iedereen, ook jij en ik, moeten zwijgen.
__________________
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill

Laatst gewijzigd door hamac : 24 oktober 2017 om 08:29.
hamac is offline  
Oud 24 oktober 2017, 08:24   #298
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik ben er nu 48, was in 1985, op het einde van de aanslagen van de Bende van Nijvel dus 16 jaar.
Ik luisterde 's middags altijd naar "Actueel" op de BRT radio.
Herinner mij nog de stem van Jos Bouveroux, die voor de zoveelste keer de verbanden aanhaalde tussen Baron de Bonvoisin, Vandenboeynants, de bende Haemer (kan zijn dat dat later was), de Cépic, Bouhouche, Beijer, enz.
Al die pistes waren toen al bekend, was het niet in de jaren '80, was het in de jaren '90.
Ik heb dat altijd met veel aandacht gevolgd, per slot van rekening was iedereen in gevaar, zo leek het ten minste, het gebeurde in meerdere steden, gewoon in de supermarkt, en je hoefde er niets voor te doen, en zelfs kinderen waren niet veilig.
In tegenstelling tot ETA was het motief of het doel ook niet echt duidelijk.

Ik heb nu opnieuw het gevoel dat het allemaal weer heel snel gaat verzanden.
Nu gaan er allerlei fantasten elkaar voor de voeten lopen met tegenstrijdige verhalen.
De politieke spelletjes zijn er ook weer : wel of niet een onderzoekscommissie.
Dossier verhuizen, maar naar waar?
En Vermassen wordt direct zwartgemaakt.

We moeten het gerecht vertrouwen, en hun werk laten doen?
Die pipo's die al 30 jaar er niet in slagen de foto's te zien die ze in hun dossier hebben liggen?
Op Bonkoffsky na zijn alle namen die nu weer naar boven gespit reeds 30 jaar dezelfde. Indertijd lachte men met het journalistiek werk van Walter De Bock en Hugo Gijsels. Zij wezen er toen al op dat de sporen manifest richting actieve of passieve hulp vanuit de rijkswacht wezen. Diezelfde rijkswacht mocht dan het onderzoek voeren. Het was van in het begin dus ten dode opgeschreven.
En toen er voldoende honderduizenden meestal nutteloze bladzijden in het dossier zaten om het quasi onmogelijk te maken om uit te spitten heeft wat ping-pong tussen dendermonde en charleroi de rest gedaan.
Vergeet ook niet dat in de belangrijkste periode (eerste jaar en volgende) het gerecht van Dendermonde totaal zijn tijd heeft zitten verliezen door mordicus te blijven zoeken richting Philippe De Staercke en Patrick Haemers. Die stomme klootzakken zijn jaren blijven beweren dat "de reus" Haemers was.
Bonkoffsky moet in die dagen nogal gelachen hebben, als hij de gazet las.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
Oud 24 oktober 2017, 08:33   #299
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
De gemuilkorfde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2010
Berichten: 13.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Vergeet ook niet dat in de belangrijkste periode (eerste jaar en volgende) het gerecht van Dendermonde totaal zijn tijd heeft zitten verliezen door mordicus te blijven zoeken richting Philippe De Staercke en Patrick Haemers. Die stomme klootzakken zijn jaren blijven beweren dat "de reus" Haemers was.
Bonkoffsky moet in die dagen nogal gelachen hebben, als hij de gazet las.
De piste Haemers is zo dwaas niet.
Haemers en zijn bende hebben in de jaren '90 bloedige aanvallen gedaan op geldtransporten.
En bij politiediensten bestaat altijd het gevaar dat ze gaan samenwerken met zware criminelen.
Ik bljif ook vinden dat robottekening nummer 8 toch gelijkenissen met Patrick Haemers vertoont.
En er is de link met Vandenboeynants, die 'ontvoerd' (?) werd door Haemers, precies op het moment dat hij in nauwe schoentjes kwam en voor het gerecht moest verschijnen...
Men liet zijn pijp en zijn hoorapparaat achter, kwestie dat de speurders op een visitekaartje zouden krijgen dat VDB ontvoerd was.
VDB die zelf minister van landsverdediging geweest is, en de Rijkswacht viel onder Defensie, VDB die uit de partij komt van de Cépic, de extreem-rechtse vleugel van de PSC.
Haemers was ook een reus, en volgens Vermassen waren er 2 reuzen in die bende, dus het feit dat ze Bonkoffsky hebben betekent niet dat Haemers die andere reus niet zou kunnen zijn.
Dat lach je niet allemaal zomaar eventjes weg.
__________________
Met zijn nieuwe kiescampagne bewijst de VLD dat 1 april niet tot 1 dag beperkt hoeft te zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 24 oktober 2017 om 08:38.
De gemuilkorfde is offline  
Oud 24 oktober 2017, 08:49   #300
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
De piste Haemers is zo dwaas niet.
Haemers en zijn bende hebben in de jaren '90 bloedige aanvallen gedaan op geldtransporten.
En bij politiediensten bestaat altijd het gevaar dat ze gaan samenwerken met zware criminelen.
Ik bljif ook vinden dat robottekening nummer 8 toch gelijkenissen met Patrick Haemers vertoont.
En er is de link met Vandenboeynants, die 'ontvoerd' (?) werd door Haemers, precies op het moment dat hij in nauwe schoentjes kwam en voor het gerecht moest verschijnen...
Men liet zijn pijp en zijn hoorapparaat achter, kwestie dat de speurders op een visitekaartje zouden krijgen dat VDB ontvoerd was.
VDB die zelf minister van landsverdediging geweest is, en de Rijkswacht viel onder Defensie, VDB die uit de partij komt van de Cépic, de extreem-rechtse vleugel van de PSC.
Haemers was ook een reus, en volgens Vermassen waren er 2 reuzen in die bende, dus het feit dat ze Bonkoffsky hebben betekent niet dat Haemers die andere reus niet zou kunnen zijn.
Dat lach je niet allemaal zomaar eventjes weg.
Maar door het onderzoek volledig op Haemers (en vooral op Philippe De Staercke ! ) te richten heeft men nagelaten ernstig te zoeken op de sporen richting rijkswacht zelf en specifiek de groep Dyane.

Haemers was een gangster, drugsverslaafde, uiterst explosief en tot extreem geweld bereid. Philippe De Staercke kwam uit het marginale borinage milieu. Geen militaire training, geen tactische kennis, onbestaande ideologie behalve hun portefeuille en hun maag. Ga je als Cepic in d�*t milieu een commando selecteren om een over jaren gespreide serie aanvallen uit te voeren zonder geldmotief maar enkel maar om het regime te veranderen ?
Hadden die dat gedaan, dan hadden Haemers en De Staercke al lang hun broodheren-opdrachtgevers aan de galg gepraat.
Puur materieel heb je absoluut een punt , en die gelijkenis maakte dat plausibel. Maar al de rest ontbrak. Een coke snuivende Haemers die met militaire precisie overvallen uitvoert en 28 mensen executeert ?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be