Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 oktober 2017, 19:33   #21
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.628
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht


Die transgender demonen is een brug te ver voor mij. Hollywood en playboy loopt er vol van, dit is je reinste bedrog en volksverlakkerij.

Snap jij nu niet dat heel die mumbo jumbo over 100 geslachten was om die transgenderbeesten te aanvaarden. Heel dat feminisme was bedrog, het was puur voor ons om die freaks te aanvaarden. En zo de domme agenda van de elite er door te duwen. Hetzelfde met dat gezeik over dat geslacht en ras alleen maar cultureel bepaald is. Kom zeg, dit is walgelijk.

Maar op zich is het goed geweest voor de rechten van vrouwen e.d. anderzijds was het puur bedrog.
Bedrog

Al eens erin gelopen? Met iemand meegegaan die een verrassing in petto had?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 20:06   #22
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Waar staat de 't' voor in LGBT?
Waar gaan de getallen in het artikel over?




Neem je tijd.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 oktober 2017 om 20:13.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 20:12   #23
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.006
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Als een 49-jarige seks heeft met een 9-jarige, als een vrouw en burka draagt, als jongeren zich in coma zuipen, zelfs als mensen die ik niet ken elkaar de kop in slaan, .. dan heb ik daar allemaal persoonlijk geen last van. Is 'ergens persoonlijk last van hebben' het enige criterium dat geldt om ergens uitspraken over te mogen doen?
Maar dat zijn toch wel voornamelijk dingen waar wel iemand last van heeft, die 9-jarige bijvoorbeeld gaat geen hele prettige avond hebben. Transgender zijn daar heeft alleen de persoon die het heeft last van, en de mate waarin ze er last van hebben is bijna rechtevenredig gekoppeld aan hoeveel mensen hen uitschelden voor bedriegers, zondaars en weet ik veel wat. Die mevrouw in de boerka heeft er ook voornamelijk zelf last van, maar als je daar wat aan probeert te doen door die dingen te verbieden komt ze helemaal nooit het huis meer uit. Maar transgender acceptatie is simpel, het helpt mensen en schaadt niemand.

Nee serieus, noem mij eens een goede reden waarom het verkeerd is om ervoor uit te komen dat je transgender bent, geef eens aan wie het slachtoffer is.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 20:46   #24
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Waar gaan de getallen in het artikel over?




Neem je tijd.
Over mensen die zich aangetrokken voelen tot iemand van hetzelfde geslacht. Dat gaat volgens u niet over transgenders?

'Transgender' slaat onder andere op mensen die aan crossdressing doen en vinden dat ze in het verkeerde lichaam zijn geboren.. Hoeveel van die mensen zouden zich niet aangetrokken voelen tot mensen van hetzelfde geslacht (en dan bedoel ik hun echte geslacht, niet hun hersenspinsels)?

Laatst gewijzigd door mvd : 23 oktober 2017 om 20:49.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 20:51   #25
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Maar dat zijn toch wel voornamelijk dingen waar wel iemand last van heeft, die 9-jarige bijvoorbeeld gaat geen hele prettige avond hebben. Transgender zijn daar heeft alleen de persoon die het heeft last van, en de mate waarin ze er last van hebben is bijna rechtevenredig gekoppeld aan hoeveel mensen hen uitschelden voor bedriegers, zondaars en weet ik veel wat. Die mevrouw in de boerka heeft er ook voornamelijk zelf last van, maar als je daar wat aan probeert te doen door die dingen te verbieden komt ze helemaal nooit het huis meer uit. Maar transgender acceptatie is simpel, het helpt mensen en schaadt niemand.

Nee serieus, noem mij eens een goede reden waarom het verkeerd is om ervoor uit te komen dat je transgender bent, geef eens aan wie het slachtoffer is.
Is 'ergens persoonlijk last van hebben' het enige criterium dat geldt om ergens uitspraken over te mogen doen?
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2017, 20:55   #26
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht

Nee serieus, noem mij eens een goede reden waarom het verkeerd is om ervoor uit te komen dat je transgender bent, geef eens aan wie het slachtoffer is.
Als een zwarte beweert dat hij eigenlijk een blanke is, maar dat hij in het verkeerde lichaam is geboren, dan is de eerste vraag niet ''waarom is het verkeerd?''. Dan is de eerste vraag of die persoon psychisch wel in orde is.

Heb je verder nog iets te zeggen over de vraag in mijn OP?
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2017, 07:35   #27
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.756
Standaard

One millennial girl wrote, "Our generation genuinely just does not care. They don’t see couples and go, 'That’s a straight couple, that’s a gay couple.' They just think, 'That’s a couple, those two people are in love and it doesn’t matter.'" One of her male counterparts shared that sentiment, adding, "No one cares. You just want to be who you are. If someone is happy, who cares?"

Dat is natuurlijk pure onzin. Ook mijn generatie ziet een homokoppel als homokoppel en een hetero koppel als een hetero koppel. Op zich is daar niets mis mee.

Wat zij beschrijven is gewoon hoe ze zouden willen dat het is (en misschien in een héél beperkt kennissengroepje van hen ook zo is).
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2017, 11:35   #28
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.223
Standaard

Verdeel en heers tegenwoordig wordt niet enkel meer op groepen individuen gebruikt maar dus ook op de individuelen. Verbrijzel de identiteiten van de individuen en heers over de gebroken slaven.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2017, 17:26   #29
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.009
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Verdeel en heers tegenwoordig wordt niet enkel meer op groepen individuen gebruikt maar dus ook op de individuelen. Verbrijzel de identiteiten van de individuen en heers over de gebroken slaven.
Oei ! Dat klinkt depressief. En diep.
Misschien wat meer uitleg geven ?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be