Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 november 2009, 22:06   #21
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Porpo toch; ik heb ook een godsdienst; ben katholiek opgevoed.
Verschil tussen mij en vele moslims; ik eet,drink,schijt,pis,heb sex en rook wanneer ik dat wil.
Ik laat een boek/godsdienst zo'n zaken niet bepalen.
Ik doe zelf mijn ding en vind godsdiensten sowieso al dikke zever.

Wij zijn wel geevolueerd,jullie niet,integendeel,helemaal niet zelfs.
Blijf maar lekker hangen in de middeleeuwen.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:15   #22
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
ik heb ook een godsdienst;
en vind godsdiensten sowieso al dikke zever.
Je kan jouw tijd met iets anders doorbrengen ipv meedoen aan discussies over onderwerpen die jou niet interesseren (bepaald dikke zever te zijn).
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:16   #23
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.684
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Blijf maar lekker hangen in de middeleeuwen.
Dat recht hebben ze maar dan niet hier.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:17   #24
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Je kan jouw tijd met iets anders doorbrengen ipv meedoen aan discussies over onderwerpen die jou niet interesseren (bepaald dikke zever te zijn).
O jawel hoor,er is mij eentje die mijn aandacht wekt wegens gevaarlijk en vrouwonvriendelijk.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 22:34   #25
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Etienne Vermeersch zou misschien beter één keer samen gaan zitten met de Zwitserse filosoof Tariq Ramadan om de basis van islamitische theologie en islam te leren.

Tariq Ramadan als (8ste) meest invloedrijke intellectueel in de wereld (2008) volgens The British Prospect and the American Foreign Policy magazines, is misschien een beetje te ver gegaan. Laat me maar zeggen de professor Yahya Michot (wordt ook Jean Michot of Nasreddin Lebatelier genoemd), hij kan ook heel goed de basis van islamitische theologie, islam, islamitisch denken en islamitische filosofie aan de heer Etienne Vermeersch leren. Ik ben zeker.
En ik die dacht dat de poco's en zelfislamiseerders in deze draad al bijzonder tevredenstellend de standpunten waartegen zij opkomen hadden onderbouwd. Maar eigenlijk ontbrak er nog zo eentje!

Nu hebben we van de bekeringsijver ook een mooi voorbeeldje: nog een reden om te eisen dat onze kinderen met rust worden gelaten. Porpo jongen, ik moet de eerste mohammedaan nog tegenkomen die met enig inzicht over, zeg maar, Ibn Arabi of El Halladj kon meepraten. Interessante figuren, maar gesloten boeken voor de hedendaagse moslims. En al bij al in die hele islamitische wereld zoveel grote denkers als in een Indisch boerendorp. Als jullie niet overal met jullie leer de andere mensen in de weg kwamen lopen, zou vrijwel geen hond zich nog voor de islam interesseren, en wel omdat hij in spiritueel en intellectueel opzicht bitter weinig te bieden heeft in vergelijking met, bij voorbeeld, het hindoeïsme of het boeddhisme.

Waarom wil je ons per se je rommel opdringen?

Slotsom: blijf uit de buurt van onze kinderen met die rotzooi!

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 27 november 2009 om 22:36.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 09:39   #26
hotschizodiscocop
Staatssecretaris
 
hotschizodiscocop's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2007
Berichten: 2.945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Etienne Vermeersch heeft alvast een duidelijk verschil ontdekt tussen de iSSlam en het christendom. De eerste heet dan ook 'the religion of peace'

"Ik heb het christendom vroeger hard aangepakt, maar kreeg nooit bedreigingen. 'We gaan voor u bidden', kreeg ik toen te horen", lacht Vermeersch. "De islam is daar veel dreigender in."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...cherming.dhtml
Toch even vermelden dat het Christendom nog altijd een zeer verderfelijke invloed uitoefent in het Westen - het gaat om subtiele psychologische manipulatie en symboliek die in het onderbewustzijn van de mens wordt ingevoerd.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 19:51   #27
porpo
Europees Commissaris
 
porpo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2009
Berichten: 6.053
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Toch even vermelden dat het Christendom nog altijd een zeer verderfelijke invloed uitoefent in het Westen - het gaat om subtiele psychologische manipulatie en symboliek die in het onderbewustzijn van de mens wordt ingevoerd.
Er is geen bewijs dat die dreigingsbrief door een moslim werd gestuurd, en helemaal niet om een religieuze reden. Maar dit is wel anders:
Abortusarts vermoord in kerk

Had hij dat misschien niet gezien of moesten we nog meer voorbeelden vermelden?

Laatst gewijzigd door porpo : 29 november 2009 om 19:53.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 22:49   #28
koppijn
Minister-President
 
koppijn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2008
Locatie: a'pen
Berichten: 4.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Er is geen bewijs dat die dreigingsbrief door een moslim werd gestuurd, en helemaal niet om een religieuze reden. Maar dit is wel anders:
Abortusarts vermoord in kerk

Had hij dat misschien niet gezien of moesten we nog meer voorbeelden vermelden?
Aangezien het anoniem is kan het in weze van iedereen komen maar de tekst en de reden voor die dreigbrief laat niet veel twijfel over:
"Ik raad u aan om voortaan goed om je heen te kijken want ik heb op de Koran gezworen dat je darmen in de Gentse straten te rapen zullen zijn." Dat kreeg Vermeersch toegestuurd na zijn kritiek op de felle reactie van de moslimwereld op de Mohammedcartoons in 2006.
En betreft die abortusarts uit de US, je wilt toch niet dat we alle religieuze gewelddelicten van de laatste maand alleen al in Pakistan gaan opsommen porpo, dan zijn we een tijdje bezig. http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...Pakistan.dhtml
__________________
"L'homme n'est ni ange ni bête, et le malheur veut que qui veut faire l'ange fait la bête."Blaise Pascal
koppijn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 00:55   #29
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Etienne Vermeersch zou misschien beter één keer samen gaan zitten met de Zwitserse filosoof Tariq Ramadan om de basis van islamitische theologie en islam te leren.
#MeToo: Tariq Ramadan op non-actief in Oxford
7 nov 2017
Gewelddadige verkrachting van twee vrouwen, en seksuele intimidatie van minderjarigen.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 06:01   #30
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
#MeToo: Tariq Ramadan op non-actief in Oxford
7 nov 2017
Gewelddadige verkrachting van twee vrouwen, en seksuele intimidatie van minderjarigen.
Bij die Hollywood types verschiet er niemand van. Het is algemeen geweten hoe het er in dat wereldje aan toe gaat. Waarom worden we bedolven onder schijtmuziek. Omdat je om airplay te krijgen met je billen bloot moet. Maar theologen, imams, priesters en bisschoppen dat is nog altijd een serieuze stap verder. Die zijn bovenop ranzig en verkrachter de grootste hypocrieten op aarde. Iedereen die religie aan hangt is gewoon compleet gestoord. Geloven in een god, een al, een eeuwige energie, ... allemaal goed en wel. Een metafysische leidraad zoeken is niet slecht. Maar die religies van het boek daar vind je alleen hypocrisie en waanzin. Tariq Ramadan, de hoop voor een Europese islam, verkrachter en pedo-aanrander ... we staan er goed voor ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 19:53   #31
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.537
Standaard

Hopla Charlie Hebdo plaatst een cartoon over de verkrachter en pedofiel Tariq Ramadan en onmiddellijk krijgen ze weer doodsbedreigingen.
Voor de moslims is het duidelijk mijn kind schoon kind net als bij de pedo priesters van de katholieke kerk.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2017, 21:43   #32
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Hopla Charlie Hebdo plaatst een cartoon over de verkrachter en pedofiel Tariq Ramadan en onmiddellijk krijgen ze weer doodsbedreigingen.
Voor de moslims is het duidelijk mijn kind schoon kind net als bij de pedo priesters van de katholieke kerk.
Tariq Ramadan. Z'n grootvader is de stichter van de Moslimbroederschap in Egypte.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  DN-NcuuW0AEaxHb.jpg-large-e1510083564404.jpeg‎
Bekeken: 85
Grootte:  93,5 KB
ID: 107627  

__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2017, 06:03   #33
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.537
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Tariq Ramadan. Z'n grootvader is de stichter van de Moslimbroederschap in Egypte.
Idd. Zeer onwijs van hem van jonge meisjes aan te randen en te verkrachten. Maar bij de moslims is het hem al vergeven. Voor hen maakt het niets uit. Blijkbaar is het in de Islam niets abnormaals. Diegenen die erop wijzen zijn het die moeten boeten ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2017, 11:21   #34
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.034
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Idd. Zeer onwijs van hem van jonge meisjes aan te randen en te verkrachten. Maar bij de moslims is het hem al vergeven. Voor hen maakt het niets uit. Blijkbaar is het in de Islam niets abnormaals. Diegenen die erop wijzen zijn het die moeten boeten ...
De islam is een cultuur. Het westen is een non cultuur. Begrijpt u dat probleem?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2017, 11:44   #35
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Toch even vermelden dat het Christendom nog altijd een zeer verderfelijke invloed uitoefent in het Westen - het gaat om subtiele psychologische manipulatie en symboliek die in het onderbewustzijn van de mens wordt ingevoerd.
Subtiliteit is iets wat de islam alvast niet verweten kan worden.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 november 2017, 11:47   #36
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Er is geen bewijs dat die dreigingsbrief door een moslim werd gestuurd, en helemaal niet om een religieuze reden. Maar dit is wel anders:
Abortusarts vermoord in kerk

Had hij dat misschien niet gezien of moesten we nog meer voorbeelden vermelden?
Inderdaad het is welhaast ondenkbaar dat een moslim een dreigement zou sturen. Dat is alvast in het verleden nog nimmer of nooit gebeurd.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be