Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2020, 18:49   #1
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard onterecht verplaatsen?

Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline  
Oud 14 augustus 2020, 18:57   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.686
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)
Ik ben het hier volledig mee eens.
Het is wel niet zo dat de moderatie steeds verkeerd is, in mijn geval (onlangs i.v.m. Will Tura) had de moderatie gelijk.

Maar het is zoals u schrijft is het niet altijd duidelijk waar iets moet staan.
Zo was er een discussie over die buschauffeur die niet in quarantaine ging. De TS had dit terecht bij corona geplaatst. De moderatie verplaatste het naar mobiliteit.

Het verhaal ging helemaal niet over de bus, maar over het feit dat iemand, die uit een rode zone kwam, niet in quarantaine gegaan was.
Volgens deze denkwijze, zou indien een voetballer zich niet aan de quarantaineregels zou gehouden hebben, onder sport moeten staan, terwijl dat helemaal niets met sport te maken heeft.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline  
Oud 14 augustus 2020, 19:44   #3
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.678
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ydde Bekijk bericht
Het lijkt mij dat nieuwe discussies, ongelezen en slechts beoordeeld op de naam (onderwerp) ondoordacht gecatalogeerd en verplaatst worden. Mijn inzending 'de elfjes' is ontegensprekelijk een poging om de toekomst van twee politieke partijen te voorspellen; weliswaar in een vrij onbekende dichtvorm 'elfjes' (daardoor de naam in onderwerp) maar een uitnodiging tot discussie. Ik neem aan dat de moderator niet de tijd heeft om elk nieuw onderwerp zelf na te lezen, maar ik neem eveneens aan dat lezers, die zich storen aan bepaalde zaken, zéér snel een 'klacht' formuleren. Met beleefde groeten
Eddy (ydde)
Al dat gezever over verplaatste draadjes. Het overkomt iedereen. Ik zaag daar niet over. En nu ga jij de moderatie even uitdagen met een draad over elfjes.
Dadeemelee is offline  
Oud 14 augustus 2020, 21:46   #4
ydde
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Mechelen
Berichten: 993
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Al dat gezever over verplaatste draadjes. Het overkomt iedereen. Ik zaag daar niet over. En nu ga jij de moderatie even uitdagen met een draad over elfjes.
Uitdagen ? Zagen ? Ik neem zo maar aan dat geïnteresseerden, ook indien ze niet onmiddellijk snappen waar of over wat het gaat, de moeite doen om even een en ander na te kijken. Ik neem ook aan dat diegenen die iemand een zaagkloot vinden, zich niet verplicht voelen om de betreffende draad te volgen. Ik vraag me af waarom u de moeite doet om op dit gezever te reageren? Voel u niet verplicht om hier een gemotiveerd antwoord te formuleren. Het forum is groot genoeg, u vindt ongetwijfeld ruimschoots voldoende draadjes die aan uw wensen voldoen. Toch met dank voor uw verduidelijkende commentaar. (SIC)
__________________
Voor got, voor vrijheid en voor Ydde
ydde is offline  
Oud 15 augustus 2020, 00:04   #5
Pontifex
Super Moderator
 
 
Geregistreerd: 2 juli 2011
Berichten: 6.858
Standaard

Pontifex is offline  
Discussie gesloten


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be