Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 november 2017, 12:49   #41
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Sinds maart 2017 is die politieke praatbarak daarmee bezig, we zijn nu november en NOG kan een Bélg/Vlaming zich niet beroepen op de wét om zijn eigendom te vrijwaren van inbrekers!
Om de burger regeltjes door de strot te duwen om te pluimen, hebben ze geen dág nodig.
Het enige dat nog mankeerde bij het filmen van deze criminelen waren kalasjnikovs en je waande je in oorlogsgebied! Hallucinant gewoon en beschamende blaam voor die bende politici.
Mocht uw laatste zin waarheid zijn dan nog haalde Termont gelaten zijn schouders op, het kan hem en zijn rode bende enerzijds geen hol schelen en anderzijds lachen ze in hun vuistje dat de huidige machthebbers hiervan de schuld krijgen.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 12:54   #42
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat is wel goed geplaatst onder de linkse gordel Jakob. Maar dat beginnen ze stilaan gewoon te worden...
Als je geen ballen hebt, kan er ook niet tegen gesjot worden...
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 13:50   #43
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Dat is wel goed geplaatst onder de linkse gordel Jakob. Maar dat beginnen ze stilaan gewoon te worden...
Hoezo? Is het dan niet een schande dat mensen gewoon zichzelf een woning toe eigenen, omdat iemand er niet is en vervolgens spuwen, seksueel intimideren om zelfs geen cameraploeg in de buurt te hebben?

Wanneer dan een medeforummer begint over wit mensjes alsof de kleur er toe doet en maandag om de banaliteiten te bespreken, dan is dit evengoed een stomp onder gordels. Mag gezegd worden, toch?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 14:12   #44
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Vandaar uw favoriete uitdrukking 'witmens','gespuis', en vele meer, om daarvan zeker niet te worden beschuldigd...
En zijn die links of rechts ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 14:28   #45
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En zijn die links of rechts ?
Dpg, als jij zo graag misprijzend over "witmens" neuzelt, mogen we daar dan uit besluiten dat jijzelf geen "witmens" bent? Het zou mij benieuwen of je het lef hebt om daar eerlijk en waarheidsgetrouw op te antwoorden. Komaan! Want zitten zeveren in het kader van de anonimiteit van het forum is natuurlijk gemakkelijk.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 16:49   #46
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dpg, als jij zo graag misprijzend over "witmens" neuzelt, mogen we daar dan uit besluiten dat jijzelf geen "witmens" bent? Het zou mij benieuwen of je het lef hebt om daar eerlijk en waarheidsgetrouw op te antwoorden. Komaan! Want zitten zeveren in het kader van de anonimiteit van het forum is natuurlijk gemakkelijk.
Ai ai nog eentje die denkt dat witmenskes over rassen gaat.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:16   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ai ai nog eentje die denkt dat witmenskes over rassen gaat.
Neen, ik heb het in de verste verte niet over "rassen". Wat jij natuurlijk wel graag zou hebben. Maar ondertussen heb je toch nog niet op mijn vraag geantwoord. Hoe zit het nu? Ben je "witmens" of niet? Als je graag anderen zit te jennen met jouw gezever over "witmensen" zou je tenminste moeten de moed opbrengen om eens eerlijk te antwoorden.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:26   #48
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN
 
Hypochonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 december 2008
Berichten: 21.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, ik heb het in de verste verte niet over "rassen". Wat jij natuurlijk wel graag zou hebben. Maar ondertussen heb je toch nog niet op mijn vraag geantwoord. Hoe zit het nu? Ben je "witmens" of niet? Als je graag anderen zit te jennen met jouw gezever over "witmensen" zou je tenminste moeten de moed opbrengen om eens eerlijk te antwoorden.
Een pijnlijke vraag voor DPD zo te zien...
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:29   #49
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Neen kleuterklas in het algemeen en je bent goed je best aan het doen om te bewijzen dat je daar nog steeds hoort.
Besef je dat dit een hoog 'alwadaddezegtdazeddezelf'-gehalte aan het krijgen is?
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 18:30   #50
No Apologies
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 mei 2017
Berichten: 4.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Sinds maart 2017 is die politieke praatbarak daarmee bezig, we zijn nu november en NOG kan een Bélg/Vlaming zich niet beroepen op de wét om zijn eigendom te vrijwaren van inbrekers!
Om de burger regeltjes door de strot te duwen om te pluimen, hebben ze geen dág nodig.
Het enige dat nog mankeerde bij het filmen van deze criminelen waren kalasjnikovs en je waande je in oorlogsgebied! Hallucinant gewoon en beschamende blaam voor die bende politici.
Beschamend wat onze politici ervan bakken. Inderdaad.
__________________
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen
No Apologies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 19:38   #51
epicurist_dirk
Staatssecretaris
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 2.991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Sinds maart 2017 is die politieke praatbarak daarmee bezig, we zijn nu november en NOG kan een Bélg/Vlaming zich niet beroepen op de wét om zijn eigendom te vrijwaren van inbrekers!
Om de burger regeltjes door de strot te duwen om te pluimen, hebben ze geen dág nodig.
Het enige dat nog mankeerde bij het filmen van deze criminelen waren kalasjnikovs en je waande je in oorlogsgebied! Hallucinant gewoon en beschamende blaam voor die bende politici.
Oma, juist dat is inderdaad de kern van de zaak!

Ben tegen geweld maar had het al veel voorspeld dat mensen het niet zouden blijven pikken. Dat huis eigenaars niet bijgestaan worden door de links politieke Gentse politie als hun huis gekraakt word, terwijl al eeuwen het eigendom recht boven alles staat (in Gent stond). Dus ook in ons met pleisters opgelapt >> op Napoleon gebaseerd wetboek!!!!

Gelet op het feit dat de goede huisvaders/moeders die belastingen en grondlasten betalen tot misschien wel en enkeling leegstand taksen op géén enkel begrip of steun kan rekenen van ordediensten VAN Gents sp.a- Agalev-Groen stadsbestuur. Waardoor steeds meer goede huisvaders/moeders Gent verlaten en Gent op termijn en rovershol zal zijn met uitzaaiende maatschappij ziekmakende structuur..

Daardoor machteloos te moeten toezien hoe criminelen hun huizen inpalmen. Ontslaat zo medeleven rebellie, in dit geval van uit de voedbalclub supporters omdat er anders gewoonweg niets is dat onrecht aanpakt.Wij hebben immers géén vecht en stoot troepen zoals Turken enz., er zijn alleen de politieke stoottroepen de vakbonden en die steunen de burger/de privé in dit geval nooit!!

Wij hebben ons na WOII op dialoog gebaseerd. Echter deze is door eenzijdig gedrag van Links in Gent onbestaand geworden!!! Waardoor de Gentse bevolking zich steeds meer als Don Quichot in eigen stad begint te voelen

Spijtig dat zij nu omschreven worden als hooligans!!! En de Roma als sukkelaars geknuffeld.

'Politiediensten die in de buurt van de woning aanwezig waren,…..Zes arrestaties na raid op door Roma gekraakte woning in Gent.

De politiek links gestuurde politie was dus ter plaatse om de BENDE Roma krakers te beschermen!!!!!,

Roma krakers die van en privé woning hun rovershol maakten. Die de woning leegroven en meestal ook afbreken wat ze kunnen verslepen? Die worden dus met een patrouille 24 uur beschermt!!

Zes arrestaties van verbouwereerde Gentenaars????… die zijn dan toch ZEKER OOK nadien toch onmiddellijk vrijgelaten door de ook al politieke implantaten bij politie en justitie???

Wat nu al jaren gebeurd met alle anderen die baldadig deden? Terreur zaaien, op straat, aan stations, scholen, al of niet gewapend met messen of ijzen baren, chaos schoppend, mensen bedreigen tot afkloppen op de trein, de bus, ….

Stelde het al: Wie zij de opdrachtgevers, wie zorgt er voor dat door druppels gewijsde chaos, terreur gif in onze maatschappij toe te laten onder het mom van gedogen beid gans het land uiteindelijk verzuurd geraakt en zo onleefbaar tot gedood word door totale maatschappij vergiftiging.

En wie zal de opdrachten geven om het volk hard aanpakken die de verloedering van ons land niet meet pikken en zelf de zaak willen in handen nemen?

Wie zal dan zo hypocriet zijn????? Wat dan zeker tot nog meer ontwrichting van ons land zal leiden!!!
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
directe referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek, economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 4 november 2017 om 19:50.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 19:39   #52
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Een pijnlijke vraag voor DPD zo te zien...
Inderdaad, het lijkt mij dat het voor hem om een erg ongemakkelijke vraag gaat. Iets in de aard van "an inconvenient truth".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:36   #53
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, ik heb het in de verste verte niet over "rassen". .
Waar heb je het dan wel over
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:39   #54
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Waar heb je het dan wel over
Begrijp je het weeral niet?
Het ging over jouw meesmuilend gebruik van "witmensen". Ik vraag jou of jij daar ook toe behoort. Maar je vermijdt angstvallig er op te antwoorden. Dan kom je aandraven met "Waar heb je het dan wel over".
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:45   #55
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Begrijp je het weeral niet?
Het ging over jouw meesmuilend gebruik van "witmensen". Ik vraag jou of jij daar ook toe behoort. Maar je vermijdt angstvallig er op te antwoorden. Dan kom je aandraven met "Waar heb je het dan wel over".
Als ik vind dat vlaams nationalisten uitschot zijn, vraag je dan ook of ik een vlaams nationalist bent ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 20:52   #56
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.095
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ik vind dat vlaams nationalisten uitschot zijn, vraag je dan ook of ik een vlaams nationalist bent ?
Ik ga het op een voor jou (hoop ik) meer begrijpelijke wijze herformuleren.
Als jij de term "witmensen" gebruikt om tegenstanders op dit forum in een hoek te plaatsen, dan vraag ik jou: "wat ben jij dan?". Is het nu duidelijk? Of ga je nog steeds pogen de vraag te omzeilen?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2017, 21:03   #57
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik ga het op een voor jou (hoop ik) meer begrijpelijke wijze herformuleren.
Als jij de term "witmensen" gebruikt om tegenstanders op dit forum in een hoek te plaatsen, dan vraag ik jou: "wat ben jij dan?". Is het nu duidelijk? Of ga je nog steeds pogen de vraag te omzeilen?
Je gaat me dus niet vragen of ik een vlaams nationalist ben, waarom vraag je dat wel als ik het over witmenskes heb ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 00:29   #58
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
...
Spijtig dat zij nu omschreven worden als hooligans!!! En de Roma als sukkelaars geknuffeld.

Politiediensten die in de buurt van de woning aanwezig waren,…..Zes arrestaties na raid op door Roma gekraakte woning in Gent.

De politiek links gestuurde politie was dus ter plaatse om de BENDE Roma krakers te beschermen!!!!!,

Roma krakers die van en privé woning hun rovershol maakten. Die de woning leegroven en meestal ook afbreken wat ze kunnen verslepen? Die worden dus met een patrouille 24 uur beschermt!!

Zes arrestaties van verbouwereerde Gentenaars????… die zijn dan toch ZEKER OOK nadien toch onmiddellijk vrijgelaten door de ook al politieke implantaten bij politie en justitie???

...

En wie zal de opdrachten geven om het volk hard aanpakken die de verloedering van ons land niet meet pikken en zelf de zaak willen in handen nemen?
Men baseert zich op de letter van de wet voor de kleine man op straat.
Als men genoeg geld heeft, gaat het om de geest van de wet.

Dit gezegd zijnde, ben ik ook voorstander om de wet maximaal na te leven. Maar als men ziet hoe wetten in de praktijk uitpakken en/of toegepast worden, is het soms ronduit onbegrijpelijk en/of schandalig.

Als gevolg hiervan probeert de overheid de situatie nog onder controle te houden door repressiever op te treden i.p.v. de wetten ter veranderen naar meer logica.
Dit gezegd zijnde: de NVA doet dit met man en macht, maar de opdracht is groot, vergt tijd, en zij worden belemmerd door al diegenen die deze wetten hebben gestemd.

Gevolg: de bevolking wordt het beu, en zal inderdaad het recht in eigen handen beginnen nemen.

Wat betreft de 'hooligans': in dit geval sta ik volledig achter hen.
Zij tonen net aan hoe verkeerd onze wetten zijn en hoe de Gent faalt om iets te doen.
Was de politie daar niet toevallig, dan was het krakersprobleem opgelost.

Belangrijke noot: geen blaam naar de politie ! Zij voeren enkel uit wat hen wordt opgelegd.
Dit neemt niet weg dat zijzelf ook naar eigen dunken kunnen handelen, net zoals Gent dit kan, zo-ook de bevolking.


Als men met enig gevoel voor rechtvaardigheid zelf handelt in een overduidelijk verkeerde situatie zoals deze, in welke mate moet men iemand beperken door wetten?
.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 07:00   #59
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Indien, kan, als en zou. Maar ik twijfel er sterk aan. In Gent is men aan het oogsten wat men gezaaid heeft.
Gent is dat dat stadje naast die slechte brug?

Roma's eruit en gelijk terug huiswaarts sturen case closed.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2017, 10:36   #60
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Als ik vind dat vlaams nationalisten uitschot zijn, vraag je dan ook of ik een vlaams nationalist bent ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
In de kleuterklas doen ze ook aan vakjesdenken zoals gij.
Man toch... Neem je jezelf wel au sérieux?
Het is in bijna elk van je posten dat je mensen in vakjes steekt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Je gaat me dus niet vragen of ik een vlaams nationalist ben, waarom vraag je dat wel als ik het over witmenskes heb ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
En zijn die links of rechts ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Dingen zien die er niet zijn, daar bestaat medicatie voor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Het huillie huillie moment van de vlaams nationalisten is aangebroken.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Die islambashers waren er eerst als jodenbashers, toen na de oorlog als polenbashers, toen waren de italianen aan de beurt en later de Turken en de Marokkanen. Toen ze daarvoor op hun vingers getikt werden als kleuterkes werden ze"islambashers", ze waren er dus wel degelijk voor de moslims hier hun intrede deden.
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman

Laatst gewijzigd door DewareJakob : 5 november 2017 om 10:44.
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be