Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 april 2017, 12:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard Wie the fuck is burgemeester Delomez ?

En waar the fuck ligt het Franse dorpje Annezin ?

Want ik vind wel dat die man meer haar op zijn tanden heeft, en meer zijn politieke beginselen volgt, dan de PS met Di Pupo en Onkeldinges.

De inwoners van de gemeente Annezin hebben met een meerderheid gestemd op La Le Pen.
En dat zint meneer de burgemeester niet.
Dus zegt hij moedig en uit de grond van zijn politieke hart:

titel: ‘Ik neem ontslag want ik kan mijn leven niet wijden aan domkoppen’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170424_02848558



Citaat:
De burgemeester van de gemeente Annezin, in het departement Pas-de-Calais in het noordoosten van het land, wil ontslag nemen uit zijn functie nu blijkt dat zijn inwoners massaal op Marine Le Pen van het Front National hebben gestemd.

Le Pen kreeg tijdens de eerste ronde van de presidentsverkiezingen in Annezin 38,07% van de stemmen achter haar naam. ‘Dit is een catatrofe! Het is goed mogelijk dat ik ontslag neem want ik kan mijn leven niet wijden aan deze domkoppen’, zei Daniel Delomez zondag aan de lokale krant l’Avenir de l’Artois.

Een dag later kwam hij enigszins terug op dat taalgebruik. Hij had spijt dat hij woorden had gebruikt ‘die niet tot zijn gebruikelijke woordenschat behoren’. Maar terugkeren op zijn ontslag doet de man niet. ‘Ik ga ontslag nemen. Ik zal niet terugkeren op wat ik heb gezegd.’

De inwoners van Annezin kunnen het discours van Le Pen duidelijk smaken. Ze behaalde 38,07% van de stemmen. De extreemlinkse Jean-Luc Mélenchon volgde op ruime afstand (19,28%). Die andere winnaar, Emmanuel Macron moest het stellen met 17,29% van het kiespubliek in Annezin.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 13:07   #2
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En waar the fuck ligt het Franse dorpje Annezin ?

Want ik vind wel dat die man meer haar op zijn tanden heeft, en meer zijn politieke beginselen volgt, dan de PS met Di Pupo en Onkeldinges.

De inwoners van de gemeente Annezin hebben met een meerderheid gestemd op La Le Pen.
En dat zint meneer de burgemeester niet.
Dus zegt hij moedig en uit de grond van zijn politieke hart:

titel: ‘Ik neem ontslag want ik kan mijn leven niet wijden aan domkoppen’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170424_02848558
Neerkijken op zijn bevolking, dus. Het had best Pandaseut kunnen zijn. Misschien is die burgemeester zelf wel de domkop. Het departement Pas de Calais is trouwens qua islamitische migratie niet echt een oase van rust en sereniteit. Die mensen stemden op Le Pen omdat zij waarschijnlijk, na veertig jaar wanbeleid, hun laatste strohalm van hoop op beter bestuur is.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 24 april 2017 om 13:08.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 13:45   #3
vanderzapig
Europees Commissaris
 
vanderzapig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juni 2013
Berichten: 6.898
Standaard

Hij kan misschien zijn licht opsteken bij Robert Menard, de burgemeester van Béziers. Die meldde op twitter dat er in zijn stad een klas was met 91% moslims en dat dit wees op een trend waarbij de autochtone bevolking vervangen wordt door moslim immigranten. Geen speld tussen te krijgen dus. Maar het leverde hem een aanklacht wegens racisme op.

http://www.bbc.com/news/world-europe-38407045

Of neem nu Brigitte Bardot. Ze heeft al 5 processen achter de rug, met steeds hogere boetes als resultaat, gewoon omdat ze de islamisering van haar land blijft aanklagen.

http://politiek.tpo.nl/2016/11/21/za...geert-wilders/

Le Pen is de enige kandidaat met wie er hoop is op het herstellen van de souvereiniteit van het Franse volk en van de vrijheid van meningsuiting.

Met de jungle van Calais nog vers in het geheugen heeft meer dan 60% van zijn gemeente toch niet op Le Pen gestemd. Daarom vermoed ik dat er bij zijn ontslag andere redenen hebben gespeeld en is dit gewoon het eerste het beste excuus.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 24 april 2017 om 13:47.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:37   #4
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Gisteren ergens gehoord of gelezen: De Fransen hebben "volwassen" gestemd.
Met de volwassen stemmende Fransen werden, uiteraard, niet de Fransen bedoeld die voor Le Pen stemden....

Vanmorgen een paar zinnetjes onzin gehoord uit de mond van Verhofstadt: de mensen bekritiseren Europa, maar ze willen Europa behouden.

Ik weet niet wie vanmorgen dienst had op radio 1 maar het was een man. Hij brak het betoog van Verhofstadt met duidelijk genoegen af.

Vandaag gelezen in de onlinekranten: alle "grote" Belgische staatsmannen hebben de ex.Rotschild bankier en toekomstige Franse president volwassen geluk gewenst met zijn overwinning.

John Crombez verklaarde als een grote, volwassen jongen "dat links niet dood is in Frankrijk". Dat klopt. Toch op een goede 6% na. In Olland is links 3% minder dood.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:42   #5
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Gisteren gehoord van een vriendin: Haar mentaal gehandicapt kleinkind zit als enige van autochtone vlees en bloede in een klasje van acht kinderen. Hopelijk spreken de klasgenootjes van het kind voldoende Nederlands....om te kunnen volgen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:47   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Neerkijken op zijn bevolking, dus. Het had best Pandaseut kunnen zijn. Misschien is die burgemeester zelf wel de domkop. Het departement Pas de Calais is trouwens qua islamitische migratie niet echt een oase van rust en sereniteit. Die mensen stemden op Le Pen omdat zij waarschijnlijk, na veertig jaar wanbeleid, hun laatste strohalm van hoop op beter bestuur is.
Ik zou graag hebben dat Di Rupo ook zo neerkijkt op de nazistische bevolking van Vlaanderen, en voortaan met ons ook niets meer te maken wil hebben. Met andere woorden, dat hij de stekker uit b. trekt.

Terug op die Franse burgemeester:
wellicht zijn er heel veel Franse burgemeesters die evenveel neerkijken op hun bevolking, maar wel lekker blijven zitten.
Dan waardeer ik meer deze burgemeester die tenminste durft uitkomen voor zijn mening, zelfs al is ze niet helemaal de mijne.
(wat mezelf betreft: ik ben Europealist. Le Pen is zo dom als een koe, met haar zever voor een Frexit. De EU moet hervormd worden, niet afgeschaft.)

.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:48   #7
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Met de jungle van Calais nog vers in het geheugen heeft meer dan 60% van zijn gemeente toch niet op Le Pen gestemd. Daarom vermoed ik dat er bij zijn ontslag andere redenen hebben gespeeld en is dit gewoon het eerste het beste excuus.
De reden staat hierboven toch? Meer dan 60% stemde niet op Le Pen, en als de burgemeester uit zijn pijp komt wordt hij van racisme beschuldigd.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:52   #8
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
ik ben Europealist. Le Pen is zo dom als een koe, met haar zever voor een Frexit. De EU moet hervormd worden, niet afgeschaft.)
Verhofstadt zegt krek hetzelfde, alleen zit da joenk al j�*ren aan de europese knopjes en toch is er van fatsoenlijke hervormingen nog geen hol in huis gekomen. Alleen de banken worden beter van Europa. En dat zal niet veranderen met de ex.Rotschild bankier die president van Frankrijk zal worden, noch met de Europese grote lichten die van Europa gemaakt hebben wat het is: een geldfabriekje voor bankiers en politici, gefinancierd door de uitgeperste belastingbetaler.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 24 april 2017 om 15:57.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 15:54   #9
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik zou graag hebben dat Di Rupo ook zo neerkijkt op de nazistische bevolking van Vlaanderen, en voortaan met ons ook niets meer te maken wil hebben. Met andere woorden, dat hij de stekker uit b. trekt.

Terug op die Franse burgemeester:
wellicht zijn er heel veel Franse burgemeesters die evenveel neerkijken op hun bevolking, maar wel lekker blijven zitten.
Dan waardeer ik meer deze burgemeester die tenminste durft uitkomen voor zijn mening, zelfs al is ze niet helemaal de mijne.
(wat mezelf betreft: ik ben Europealist. Le Pen is zo dom als een koe, met haar zever voor een Frexit. De EU moet hervormd worden, niet afgeschaft.)

.
De EU is vandaag een soort "Groot-Duitsland". Beter afschaffen en terug heropbouwen. En niet meer met een gecentraliseerd bestuur (vanuit Berlijn), maar met een maximale autonomie van de lidstaten (een beetje als de USA, dus), zeker wat (islamitische) migratie betreft.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:01   #10
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De EU is vandaag een soort "Groot-Duitsland". Beter afschaffen en terug heropbouwen.
Hitler kreeg in extremis wat hij wilde en Merkel maakt zijn werk af.

Afschaffen die handel en zeker niet heropbouwen!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:05   #11
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
De EU is vandaag een soort "Groot-Duitsland". Beter afschaffen en terug heropbouwen. En niet meer met een gecentraliseerd bestuur (vanuit Berlijn), maar met een maximale autonomie van de lidstaten (een beetje als de USA, dus), zeker wat (islamitische) migratie betreft.
Ik raad u aan dit artikel eens te lezen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ijziging.dhtml

Ge gaat misschien nog van gedacht veranderen.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:10   #12
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik raad u aan dit artikel eens te lezen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ijziging.dhtml

Ge gaat misschien nog van gedacht veranderen.
en "haar" desastreuze migratie-politiek moeten we er maar bij nemen ???
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:38   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik raad u aan dit artikel eens te lezen: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ijziging.dhtml

Ge gaat misschien nog van gedacht veranderen.
Ik begrijp héél goed dat jij het fantastisch vindt dat Merkel Trump haar wil opdrong, maar wat heeft dat te maken met een burgemeester die de pijp aan Maarten geeft omdat hij zich het slachtoffer weet van het immigratiebeleid van Merkel en haar Europese aanhang der "grote" staatslieden?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:41   #14
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
en "haar" desastreuze migratie-politiek moeten we er maar bij nemen ???
Uiteraard!
Merkel heeft Trump op zijn anti-Europese knieën gedwongen. Daarvoor nemen we er de islamisering van Europa toch met plezier bij?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 16:58   #15
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Ik begrijp héél goed dat jij het fantastisch vindt dat Merkel Trump haar wil opdrong, maar wat heeft dat te maken met een burgemeester die de pijp aan Maarten geeft omdat hij zich het slachtoffer weet van het immigratiebeleid van Merkel en haar Europese aanhang der "grote" staatslieden?
Is het weer te moeilijk?

Die burgemeester zei dat de "le pen" kiezers domkoppen zijn. Want met een frexit bereik je hetzelfde als de Britten (zie artikel). Je staat op de zoveelste rij. Een verenigd Europa staat vooraan. En heeft meer macht en invloed dan landen die apart willen handelen. En of het over economie gaat of over vluchtelingen maakt geen verschil.

Of denkt gij dat bv een onafhankelijk Vlaanderen de grenzen hermetisch kan sluiten? Dat gaat lachen worden hier aan de Maas: de Vlaamse strijdtroepen die met roeibootjes 's nachts gaan patrouilleren....
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 17:03   #16
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
DewareJakob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 december 2010
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 14.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Is het weer te moeilijk?

Die burgemeester zei dat de "le pen" kiezers domkoppen zijn. Want met een frexit bereik je hetzelfde als de Britten (zie artikel). Je staat op de zoveelste rij. Een verenigd Europa staat vooraan. En heeft meer macht en invloed dan landen die apart willen handelen. En of het over economie gaat of over vluchtelingen maakt geen verschil.

Of denkt gij dat bv een onafhankelijk Vlaanderen de grenzen hermetisch kan sluiten? Dat gaat lachen worden hier aan de Maas: de Vlaamse strijdtroepen die met roeibootjes 's nachts gaan patrouilleren....
De door afschaffing van de transfers de asielzoekend Walen tegenhouden?
__________________
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven.
Robert Lieberman
DewareJakob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 17:40   #17
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 44.938
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En waar the fuck ligt het Franse dorpje Annezin ?

Want ik vind wel dat die man meer haar op zijn tanden heeft, en meer zijn politieke beginselen volgt, dan de PS met Di Pupo en Onkeldinges.

De inwoners van de gemeente Annezin hebben met een meerderheid gestemd op La Le Pen.
En dat zint meneer de burgemeester niet.
Dus zegt hij moedig en uit de grond van zijn politieke hart:

titel: ‘Ik neem ontslag want ik kan mijn leven niet wijden aan domkoppen’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170424_02848558
Hij kan dus niet leven met de uitslag van democratische verkiezingen? Good riddance.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
And I declared I would stop the motor of the world.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 17:52   #18
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
En waar the fuck ligt het Franse dorpje Annezin ?

Want ik vind wel dat die man meer haar op zijn tanden heeft, en meer zijn politieke beginselen volgt, dan de PS met Di Pupo en Onkeldinges.

De inwoners van de gemeente Annezin hebben met een meerderheid gestemd op La Le Pen.
En dat zint meneer de burgemeester niet.
Dus zegt hij moedig en uit de grond van zijn politieke hart:

titel: ‘Ik neem ontslag want ik kan mijn leven niet wijden aan domkoppen’
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20170424_02848558
Hier se : https://www.google.be/maps/dir/Vlaan...97!2d50.532327
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 18:15   #19
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.088
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Hij kan misschien zijn licht opsteken bij Robert Menard, de burgemeester van Béziers. Die meldde op twitter dat er in zijn stad een klas was met 91% moslims en dat dit wees op een trend waarbij de autochtone bevolking vervangen wordt door moslim immigranten. Geen speld tussen te krijgen dus. Maar het leverde hem een aanklacht wegens racisme op.

http://www.bbc.com/news/world-europe-38407045

Of neem nu Brigitte Bardot. Ze heeft al 5 processen achter de rug, met steeds hogere boetes als resultaat, gewoon omdat ze de islamisering van haar land blijft aanklagen.

http://politiek.tpo.nl/2016/11/21/za...geert-wilders/

Le Pen is de enige kandidaat met wie er hoop is op het herstellen van de souvereiniteit van het Franse volk en van de vrijheid van meningsuiting.


Met de jungle van Calais nog vers in het geheugen heeft meer dan 60% van zijn gemeente toch niet op Le Pen gestemd. Daarom vermoed ik dat er bij zijn ontslag andere redenen hebben gespeeld en is dit gewoon het eerste het beste excuus.
Binnen twee weken ga ik intens genieten van de nederlaag van Marine, la pute de Putin.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 april 2017, 18:31   #20
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.986
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Binnen twee weken ga ik intens genieten van de nederlaag van Marine, la pute de Putin.
het islamitisch crapule zal daar ook van genieten ; je zal dus in prima gezelschap zijn.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be