Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 april 2017, 01:27   #141
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Dat land heeft een andere kijk op vrouwenrechten, maar voor feministen telt natuurlijk alleen de 'westerse' visie rond vrouwenrechten.

Ik vind het juist positief. Het feit dat onze politici zo heftig reageren, toont aan dat het iets positiefs is.
LOL
Rusland wordt bekritiseerd voor het minste geringste, terwijl vrouwen er evenveel rechten hebben als hier, maar een land waar vrouwen zich zelfs niet alleen over straat mogen begeven zonder gegeseld te worden,dat is "een andere visie". Maar het is wel een land dat veel Belgische wapens koopt en een belangrijke bondgenoot van de VS.
En al de rest is hypocriet gelul.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 01:31   #142
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Die vrouwen zijn gewoon gelukkig. http://www.independent.co.uk/news/wo...-a6802516.html

Onze vrouwen zijn halve venten en slikken antidepressiva.
Dat het feminisme hier doorgeslagen is, daar ben ik het mee eens. Maar dat vrouwen in talloze delen van de wereld nog steeds onderdrukt worden, is onmiskenbaar. Feminisme is nodig in die landen, hier in tegendeel, heb je eerder een beweging nodig die opkomt voor de mannen. (die hier bvb. systematisch benadeeld worden bij hoederecht zaken)
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 01:34   #143
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht

Dit is Ameera Al-Taweel, een Saoedische prinses zonder hoofddoek of burka
Zij mag zelfs roken en drinken.

]
Prinsen en prinsessen mogen alles in die landen. Ze hebben geld en connecties.
Maar Saudi-Arabië financiert wel de meest radicale variant van de Islam. Zeker ook in België, en de gevolgen daarvan zie je overal. Het is niet alleen de hypocrisie van de religie die hier telt, maar eerst en vooral de hypocrisie van het Westen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 01:36   #144
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.124
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De creatie van een IS-prinsdom in het grensgebied tussen Irak en Syrië is een doelstelling van beide. Zowel de VS als Saoedi-Arabië staan erachter. En Turkije en Qatar ook. Van België weten we dat het slaafs de VS volgt. De stemming in de VN moet gezien worden in dat licht. Het slaafse volgen van de VS. Vergeet de normen en de waarden.
Veel van wat jullie zeggen is gewoon waar. Maar moest je nu je absurde samenzweringstheorieën laten vallen, en vooral je antisemitisme, zou je de wereld kunnen zien zoals die is. De meeste mensen worden teveel beïnvloed door de propaganda van de elite die de media in handen hebben, zonder dat ze het zelfs beseffen, zo werkt ons systeem.
Veel Joden hebben exact dezelfde opinie als U. Maar ze zijn bang van neo-nazi's als Diego, terecht.

Laatst gewijzigd door tomm : 29 april 2017 om 01:38.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 06:58   #145
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Als ze even niet gelukkig zijn dan zal hun ventje hen net lang genoeg klop geven tot ze weer gelukkig zijn.
Die SA domineren de vrouwen & onderdrukken de vrouwen in hun geestelijke vrijheden een teken van niet zelf ontwikkeling als man of religie van het zevenste knoopsgat , want vrouwen zijn die gene die " hen mannen op de wereld zetten... respect voor vrouwen de moeders de schepsters van de mensheid ( de soms arme mensheid)
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:13   #146
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Die SA domineren de vrouwen & onderdrukken de vrouwen in hun geestelijke vrijheden een teken van niet zelf ontwikkeling als man of religie van het zevenste knoopsgat , want vrouwen zijn die gene die " hen mannen op de wereld zetten... respect voor vrouwen de moeders de schepsters van de mensheid ( de soms arme mensheid)
Georganiseerde religie is een ziekte en immoraliteit. Je moet niet heel de tijd alles op mannen steken; het zijn de imams en priesters e.d. die vooral de complete onderdrukking willen van de vrouw. Vrouwen hebben geen enkele ideologie gecreëerd; "denken" en ideologieën verzinnen blijkt vooral een bezigheid te zijn van mannen.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:19   #147
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Georganiseerde religie is een ziekte en immoraliteit. Je moet niet heel de tijd alles op mannen steken; het zijn de imams en priesters e.d. die vooral de complete onderdrukking willen van de vrouw. Vrouwen hebben geen enkele ideologie gecreëerd; "denken" en ideologieën verzinnen blijkt vooral een bezigheid te zijn van mannen.
pardon ? en wat met al die dames die in de politiek bezig zijn ? en wat met al die dames die onderneemster zijn? en wat met al die dames die een universiteit diploma haalden ? en wat met al die dames die dokter of gelijk welke een ander hoge functie bekleden ?
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:26   #148
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
pardon ? en wat met al die dames die in de politiek bezig zijn ? en wat met al die dames die onderneemster zijn? en wat met al die dames die een universiteit diploma haalden ? en wat met al die dames die dokter of gelijk welke een ander hoge functie bekleden ?
Ik heb het hier over metafysica, religie, filosofie, wetenschap, ideologieën. Een doctrine met bepaalde dogma's, principes, ethiek, enz...

Ik zeg alleen maar dat mannen zich daar veel meer mee bezighouden dan vrouwen. Als ik ergens over filosofie begin tegen een vrouw lopen ze bijna allemaal weg. Allemaal. Zo is het maar net, koekie.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:35   #149
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ik heb het hier over metafysica, religie, filosofie, wetenschap, ideologieën. Een doctrine met bepaalde dogma's, principes, ethiek, enz...

Ik zeg alleen maar dat mannen zich daar veel meer mee bezighouden dan vrouwen. Als ik ergens over filosofie begin tegen een vrouw lopen ze bijna allemaal weg. Allemaal. Zo is het maar net, koekie.
ja als je tegen "een vrouw begint lopen ze allemaal weg ... goedje.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:37   #150
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.055
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
ja als je tegen "een vrouw begint lopen ze allemaal weg ... goedje.
Welke filosofen heb jij al gelezen? Nietzsche (de grootmeester) zijn werk al doorworsteld?
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 07:42   #151
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Welke filosofen heb jij al gelezen? Nietzsche (de grootmeester) zijn werk al doorworsteld?
Ik verdiep mij graag .... er is zoveel om je te verdiepen op de wereld "teveel voor een mensen leven mee te vullen..je krijgt het niet gedaan in een mensenleven denk ik ... geschiedenis , verleden , cultuur ,allemaal boeiende materie ...............................................

ik leer graag bij als halve domme kloot

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 april 2017 om 07:43.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 09:55   #152
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ik verdiep mij graag .... er is zoveel om je te verdiepen op de wereld "teveel voor een mensen leven mee te vullen..je krijgt het niet gedaan in een mensenleven denk ik ... geschiedenis , verleden , cultuur ,allemaal boeiende materie ...............................................

ik leer graag bij als halve domme kloot
Zeg maar hele....
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:35   #153
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zeg maar hele....
Niet , ik laat me niet uit mijn loods slaan door een verzopen kalf zonder poten ...het gaat echt niet lukken ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 10:41   #154
de vuile muilekoek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 30 juni 2014
Berichten: 14.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zeg maar hele....
Heb je zelf zoveel te vertellen Jack ? altijd maar mensen er proberen onderuit te halen met zware schedelslagen .. .. zijn niet de interessantste mensen hé.... iets leren van Jack ? gene vetten denk ik
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 11:13   #155
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Niet , ik laat me niet uit mijn loods slaan door een verzopen kalf zonder poten ...het gaat echt niet lukken ...


Muyle heeft heel wat in haar marge. Nu kan ze ook al iemand uit haar loods slaan

Met dergelijke exemplaren zou je SA nog gelijk gaan geven
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 11:56   #156
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Veel van wat jullie zeggen is gewoon waar. Maar moest je nu je absurde samenzweringstheorieën laten vallen, en vooral je antisemitisme, zou je de wereld kunnen zien zoals die is. De meeste mensen worden teveel beïnvloed door de propaganda van de elite die de media in handen hebben, zonder dat ze het zelfs beseffen, zo werkt ons systeem.
En wie juist is die zgn elite?
Kan je daar eens wat namen op plakken ?
Noot: je weet toch dat de CEO van de BBC een Jood is ?
Over propaganda gesproken, indeed.
Citaat:
Veel Joden hebben exact dezelfde opinie als U. Maar ze zijn bang van neo-nazi's als Diego, terecht.
Iemand die de kuiperijen van het zionisme doorziet is geen neo-nazi, Tomm, maar het bekt wel goed, ntl, in de hoop daarmee alle aantoonbare feiten te negeren en onder de anti-semitische mat te vegen.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 29 april 2017 om 11:59.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 12:01   #157
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 32.366
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Ik vind het positief dat net dat land dat lid van wordt.
Dat ze dat willen kan als enigszins een stap vooruit gezien worden, hun invloed is sowieso nihil om hun visie door te duwen.
Dus zij zitten daar om te leren

Om dezelfde reden zouden Philip Dewinter en Gerolf Annemans een postje moeten krijgen bij Unia.

De ene kan pakweg president worden, de andere secretaris-generaal of zo.

Nu we toch met z'n allen bezig zijn met 'leren', kunnen we maar beter een hele stap vooruit zetten.
__________________
"HELL IS EMPTY, AND ALL THE DEVILS ARE HERE."
(W. Shakespeare)
https://www.youtube.com/watch?v=FuFtfhOipNQ
https://www.youtube.com/watch?v=etviGf1uWlg
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 12:11   #158
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Heb je zelf zoveel te vertellen Jack ? altijd maar mensen er proberen onderuit te halen met zware schedelslagen .. .. zijn niet de interessantste mensen hé.... iets leren van Jack ? gene vetten denk ik
Verder alles OK in uw loods?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 12:12   #159
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
En wie juist is die zgn elite?
Kan je daar eens wat namen op plakken ?
Noot: je weet toch dat de CEO van de BBC een Jood is ?
Over propaganda gesproken, indeed.

Iemand die de kuiperijen van het zionisme doorziet is geen neo-nazi, Tomm, maar het bekt wel goed, ntl, in de hoop daarmee alle aantoonbare feiten te negeren en onder de anti-semitische mat te vegen.
Is dat erg, een CEO die Jood is?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 april 2017, 13:13   #160
dpg
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 oktober 2010
Berichten: 13.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zeg maar hele....
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be