Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Arabische lente
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht.

 
 
Discussietools
Oud 16 augustus 2016, 20:22   #61
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Alles oké?
Ik wil een fatwa over U uitroepen
Peche is offline  
Oud 16 augustus 2016, 20:23   #62
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik wil een fatwa over U uitroepen
Ik zou u een cursus Nederlands willen aanraden.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 16 augustus 2016, 20:24   #63
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Wederom, ad hominem. Massa: aanschouw het uitdoven van Ruben.
Peche is offline  
Oud 16 augustus 2016, 20:35   #64
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wederom, ad hominem. Massa: aanschouw het uitdoven van Ruben.
Want een fatwa is niet persoonlijk.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 16 augustus 2016, 20:45   #65
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dat van mij was duidelijk lol. Uw gebeuren is hier weldra geëindigd en ik ben uw laatste aandacht. IK degene die ge zo verafschuwt bonjourt U hier nog in alle beleefdheid buiten, en als ge blijft. FUTILE. Ik platvloers U, met alle plezier, anytime, anywhere.
Peche is offline  
Oud 16 augustus 2016, 21:03   #66
Piero
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Piero's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 15.521
Standaard Weinig hulp voor bevolking

Van de door Rusland afgekondigde gevechtspauze om konvooien met hulpgoederen door te laten is nog niet veel terecht gekomen. Toch hebben enkele konvooi en Aleppo bereikt ondanks de bombardementen van de Russen en de Syrische luchtmacht..
]De Volkskrant Rusland kondigde deze week een dagelijkse gevechtspauze van drie uur aan zodat hulpgoederen de inwoners van Aleppo kunnen bereiken, maar tot nu toe houden de strijdende partijen zich hier niet aan. Toch hebben enkele hulpkonvooien de stad de afgelopen dagen weten te bereiken. Voor het eerst sinds weken zijn er weer groenten en fruit te koop op markten.

Luchtbrug
Groenten te koop op een markt in een oppositiewijk in Aleppo.
Groenten te koop op een markt in een oppositiewijk in Aleppo. © AFP
De Duitse minister van Buitenlandse Zaken Frank-Walter Steinmeier wil een luchtbrug om de inwoners van Aleppo van broodnodige hulpgoederen te voorzien. Hij wijst erop dat de Contactgroep voor Syrië, waarin de belangrijkste bij Syrië betrokken landen zitting hebben, ooit heeft afgesproken dat 'een luchtbrug kan worden overwogen als humanitaire hulp stelselmatig wordt tegengehouden'.
Piero is offline  
Oud 16 augustus 2016, 21:12   #67
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Het dodental in Syrië valt toch goed mee? Tijdens WO II vielen er meer dan 50.000 doden per dag. Nu misschien 100, nog niet.
__________________
https://stratlingo.com

Laatst gewijzigd door Snerror : 16 augustus 2016 om 21:12.
Snerror is offline  
Oud 16 augustus 2016, 21:17   #68
Nebur
Minister-President
 
Nebur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2010
Berichten: 5.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat van mij was duidelijk lol. Uw gebeuren is hier weldra geëindigd en ik ben uw laatste aandacht. IK degene die ge zo verafschuwt bonjourt U hier nog in alle beleefdheid buiten, en als ge blijft. FUTILE. Ik platvloers U, met alle plezier, anytime, anywhere.
__________________

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline  
Oud 16 augustus 2016, 21:58   #69
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 juli 2011
Berichten: 14.308
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Dat van mij was duidelijk lol. Uw gebeuren is hier weldra geëindigd en ik ben uw laatste aandacht. IK degene die ge zo verafschuwt bonjourt U hier nog in alle beleefdheid buiten, en als ge blijft. FUTILE. Ik platvloers U, met alle plezier, anytime, anywhere.
Laat vooral niet na om een screenshot te nemen van uw kwakje ....
DucDEnghien is offline  
Oud 16 augustus 2016, 22:23   #70
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

China heeft aangekondigd ook logistieke steun te verlenen aan de syrische regering. Sorry als k in het buitenland ben typ ik niet zoveel want vermoeiend met een smartphone.
tomm is offline  
Oud 16 augustus 2016, 22:23   #71
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

China heeft aangekondigd ook logistieke steun te verlenen aan de syrische regering. Sorry als k in het buitenland ben typ ik niet zoveel want vermoeiend met een smartphone.
tomm is offline  
Oud 16 augustus 2016, 22:24   #72
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.056
Standaard

China heeft aangekondigd ook logistieke steun te verlenen aan de syrische regering. Sorry als k in het buitenland ben typ ik niet zoveel want vermoeiend met een smartphone.
tomm is offline  
Oud 16 augustus 2016, 22:37   #73
Snerror
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 13 mei 2010
Berichten: 7.445
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
China heeft aangekondigd ook logistieke steun te verlenen aan de syrische regering. Sorry als k in het buitenland ben typ ik niet zoveel want vermoeiend met een smartphone.
Geen probleem, ik heb het 3 keer gelezen. Waar lees je dat?
__________________
https://stratlingo.com
Snerror is offline  
Oud 17 augustus 2016, 14:27   #74
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Aka de forumgek.
Let op: strikt genomen noemt de moderatie dit "een persoonlijke aanval" en krijg je hier banpunten voor.

Feit is dat bepaalde forummers (noot voor de moderatie: ik viseer niemand in het bijzonder) zulke vreemde zaken zeggen dat elk redelijk persoon geneigd is te twijfelen aan hun geestelijke gezondheid - maar het vreemdste is dat het verboden is dit ook te zeggen. Met zo'n reglement zijn er geen checks & balances meer op de gekte, en dan krijg je natuurlijk al het gedaas over ruimtewezentjes (ook hier viseer ik niemand in het bijzonder).
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 17 augustus 2016, 14:29   #75
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Geen probleem, ik heb het 3 keer gelezen. Waar lees je dat?
Liever drie keer een post met inhoud, dan een bepaald soort "andere posts", hé... Ik viseer niemand in het bijzonder, volg mijn blik (niet).


Er is ook een artikel van RT, maar laat ons het houden op Reuters:
http://www.reuters.com/article/us-mi...-idUSKCN10R10R
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 17 augustus 2016, 14:37   #76
Kallikles
Secretaris-Generaal VN
 
Kallikles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 oktober 2005
Berichten: 21.225
Standaard

Mijn commentaar: Chinezen hebben niet de gewoonte om betrokken te geraken in militaire conflicten ver van hun grenzen (ze hebben wel schermutselingen gehad met buurlanden), maar hun buitenlandse zaken-doctrine is wel vrij duidelijk. Die draait rond de "soevereiniteit van de staat": zij zijn tegen regime change en werken met gelijk welke buitenlandse regering, hoe tegengesteld de ideologie van die regering ook moge zijn t.o.v. de Chinese Communistische Partij.

(Noot: ik heb het over het China van nu; in het heetst van de "kleine koude oorlog" op de "secundaire breuklijn" Sovjet-Unie - China was dat ooit wel anders; toen heeft China zelfs steun verleend aan b.v. de staatsgreep tegen Allende door Pinochet. Alles was toen goed om het "Sovjetimperialisme" te dwarsbomen...)
__________________
islamophobie et bêtise ordinaire:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 17 augustus 2016, 19:26   #77
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Mijn commentaar: Chinezen hebben niet de gewoonte om betrokken te geraken in militaire conflicten ver van hun grenzen (ze hebben wel schermutselingen gehad met buurlanden), maar hun buitenlandse zaken-doctrine is wel vrij duidelijk. Die draait rond de "soevereiniteit van de staat": zij zijn tegen regime change en werken met gelijk welke buitenlandse regering, hoe tegengesteld de ideologie van die regering ook moge zijn t.o.v. de Chinese Communistische Partij.

(Noot: ik heb het over het China van nu; in het heetst van de "kleine koude oorlog" op de "secundaire breuklijn" Sovjet-Unie - China was dat ooit wel anders; toen heeft China zelfs steun verleend aan b.v. de staatsgreep tegen Allende door Pinochet. Alles was toen goed om het "Sovjetimperialisme" te dwarsbomen...)
China wordt intern ook geconfronteerd met Moslimterrorisme. Dat, en het gegeven dat een paniekin het westen slecht is voor het consumentenvertrouwen (en dus de Chinese economie), doen vermoeden dat de Chinezen niet aan de zijlijn gaan toekijken
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 17 augustus 2016, 19:27   #78
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Mijn commentaar: Chinezen hebben niet de gewoonte om betrokken te geraken in militaire conflicten ver van hun grenzen (ze hebben wel schermutselingen gehad met buurlanden), maar hun buitenlandse zaken-doctrine is wel vrij duidelijk. Die draait rond de "soevereiniteit van de staat": zij zijn tegen regime change en werken met gelijk welke buitenlandse regering, hoe tegengesteld de ideologie van die regering ook moge zijn t.o.v. de Chinese Communistische Partij.

(Noot: ik heb het over het China van nu; in het heetst van de "kleine koude oorlog" op de "secundaire breuklijn" Sovjet-Unie - China was dat ooit wel anders; toen heeft China zelfs steun verleend aan b.v. de staatsgreep tegen Allende door Pinochet. Alles was toen goed om het "Sovjetimperialisme" te dwarsbomen...)
China wordt intern ook geconfronteerd met Moslimterrorisme. Dat, en het gegeven dat een paniekin het westen slecht is voor het consumentenvertrouwen (en dus de Chinese economie), doen vermoeden dat de Chinezen niet aan de zijlijn gaan toekijken
__________________
r
koe de poing is offline  
Oud 18 augustus 2016, 09:59   #79
LETSPANIC
Schepen
 
Geregistreerd: 11 mei 2009
Berichten: 469
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Het dodental in Syrië valt toch goed mee? Tijdens WO II vielen er meer dan 50.000 doden per dag. Nu misschien 100, nog niet.
Precies ! : Al dit gedoe, van de laatste jaren, zijn niets meer of minder dan:

- Kleinigheden uit de 'geschiedenis'.

De 'terroristen' onrusten: Niet meer dan crimineel gepruts, van enkele 'slecht' opgevoede 'moslim' jongeren. Deze die (zoals heel veel 'Eu' jongeren), qua 'werk' , niet aan de bak kunnen komen.

Deze laats genoemden, ondanks doorstane levensmoeilijkheden, gaan merendeels NIET hun ongenoegen uiten, door 'her' en 'der' , iets aan mensenlevens te gaan oogsten! (zonder enig voorbarig etnisch verschil te maken)

De 'klungelingste' manier, waarop de overheden het probleem aanpakken, (in 't tegendeel), zullen waarschijnlijk wel de 'geschiedenis-manual's', bereiken!

Voor Vlaanderen, wijs ik met de vinger naar (zonder fouten risico) de: 'Nva' en aanhang !
__________________

De waarheid, niets dan mijn waarheid:
..............................Zo helpe mij God.
LETSPANIC is offline  
Oud 18 augustus 2016, 14:41   #80
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LETSPANIC Bekijk bericht
Precies ! : Al dit gedoe, van de laatste jaren, zijn niets meer of minder dan:

- Kleinigheden uit de 'geschiedenis'.

De 'terroristen' onrusten: Niet meer dan crimineel gepruts, van enkele 'slecht' opgevoede 'moslim' jongeren. Deze die (zoals heel veel 'Eu' jongeren), qua 'werk' , niet aan de bak kunnen komen.

Deze laats genoemden, ondanks doorstane levensmoeilijkheden, gaan merendeels NIET hun ongenoegen uiten, door 'her' en 'der' , iets aan mensenlevens te gaan oogsten! (zonder enig voorbarig etnisch verschil te maken)

De 'klungelingste' manier, waarop de overheden het probleem aanpakken, (in 't tegendeel), zullen waarschijnlijk wel de 'geschiedenis-manual's', bereiken!

Voor Vlaanderen, wijs ik met de vinger naar (zonder fouten risico) de: 'Nva' en aanhang !
Volg eens de strijd via bv www.southfront.org, dan zul je snel van gedacht veranderen. Alleen met de slag rond Aleppo zijn er meerdere duizenden Jihadi terroristen kapot gemaakt. Zowel door de massale bombardementen als tijdens gevechten met het syrische leger, hezbollah of de kurdische rebellen.
De grote kuis is bezig in mossul, raqqa, in Aleppo. Sinds gisteren hebben de russen de beschikking over een luchtmachtbasis in Iran, vanwaar ze gemakkelijk de hele grensregio tussen syrië en Irak kunnen bestrijken. Tot hiertoe was dat de blinde vlek. Wees maar zeker dat het extermineren van IS en Al Nusra nu veel sneller zal gaan.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be