Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 4 april 2017, 20:32   #121
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat Midden-Oosten is imo 1 rotte boel, men doet er denk ik goed aan zich daar als Westen weg te trekken, hen zelf de kastanjes uit het vuur laten halen, ze in quarantaine plaatsen en tegelijkertijd een migratiebeleid zoals in Australië te adopteren, plus afschaffing van het kindergeld vanaf het 3de kind - i.e. op die manier de verovering via de baarmoeder tegen gaan + een duidelijk signaal stellen: wie eigenlijk niet kan/wil betalen moet dat dan ook maar niet op kosten vd gemeenschap doen. Ideaal zou natuurlijk zijn heel dat godsdienst gedoe een halte toe te roepen, daarmee bedoel ik 'alle godsdiensten dus ook de katholieke die nog steeds gesubsidieerd wordt enz. enz. Wie daar niet mee akkoord gaat, tja, moet dan maar op zijn kin kloppen. Maar zoals het nu evolueert, is gewoon nog meer paniek en paranoïa zaaien. Ik durf bvb nog amper de tram nemen met die kwieten. Ik ben dan wel links en voor de kleurtjes/multicul maar er zijn limieten. Als men de gewelddadige debiel wenst uit te hangen ok maar doe dat dan maar in land/oord van herkomst. Duh.
Tot daar je kinderwens ?

En wat vinden je vriendjes van de pvda van je 'racistisch' discours ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 4 april 2017, 20:38   #122
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Dat Midden-Oosten is imo 1 rotte boel, men doet er denk ik goed aan zich daar als Westen weg te trekken, hen zelf de kastanjes uit het vuur laten halen, ze in quarantaine plaatsen en tegelijkertijd een migratiebeleid zoals in Australië te adopteren, plus afschaffing van het kindergeld vanaf het 3de kind - i.e. op die manier de verovering via de baarmoeder tegen gaan + een duidelijk signaal stellen: wie eigenlijk niet kan/wil betalen moet dat dan ook maar niet op kosten vd gemeenschap doen. Ideaal zou natuurlijk zijn heel dat godsdienst gedoe een halte toe te roepen, daarmee bedoel ik 'alle godsdiensten dus ook de katholieke die nog steeds gesubsidieerd wordt enz. enz.' Wie daar niet mee akkoord gaat, tja, moet maar op zijn kin kloppen. Maar zoals het nu evolueert, is gewoon nog meer paniek en paranoïa zaaien. Ik durf bvb nog amper de tram nemen met die kwieten. Ik ben dan wel links en voor de kleurtjes/multicul maar er zijn limieten. Als men de gewelddadige debiel wenst uit te hangen ok maar doe dat dan maar in land/oord van herkomst. Duh.
jawadde, straffe praat voor iemand die:
1) zelf geen roots heeft in ons land
2) zelf zit te profiteren op kosten van de maatschappij
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline  
Oud 4 april 2017, 20:40   #123
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.361
Standaard

Over het Midden-Oosten gesproken: Arabieren zijn nu eenmaal een tikkeltje inferieur. Het enige waar je voor moet zorgen is dat ze niet naar hier komen.
Nietzsche is offline  
Oud 4 april 2017, 20:45   #124
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.002
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ken jij moslims die dat openlijk beweren ?
Ik ken eigenlijk heel weinig moslims. Met de weinigen waarmee ik professioneel mee te maken had, heb ik het nog nooit over Mohamed gehad. Zij hebben daar blijkbaar ook geen behoefte toe.

In het dorp zie ik soms een knappe moslima lopen. Ik weet dat ze een moslima is omdat ze een hoofdoek draagt, maar dat is meer een hoofddoek zoals je ze in een cabrio ziet, voor de rest is ze nogal westers gekleed.
Ik zal haar eens vragen wat ze van Mohamed vindt, misschien heb ik beet

Ken jij veel moslims?

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 4 april 2017 om 20:51.
Dadeemelee is offline  
Oud 4 april 2017, 20:52   #125
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Los van de islam vind ik Arabieren feitelijk een agressief volk, ook is volgens mij de keuze en wijze van adoreren van hun heilig boek niet zomaar onstaan, zo heb ik een theorie ivm soort van godsdienstbeleving naargelang afstamming (roots) die zich uit in het karakter/de natuur van de mensen. Christenen/blanken waren voordien ook erg agressief met hun wil tot prosyletisme maar de huidigen zijn op dat vlak tenminste bijgedraaid, Boeddhisten, Hindoeïsten/aziaten zijn dan weer gemoedelijker van aard, en Islamieten/vnl Arabieren, tja dat zijn nog de herrieschoppers zoals de christenen weleer. De islam hoort bijgevolg niet in deze contreien, althans is wat ik er momenteel over denk, ze moeten nog een renaissance ondergaan en dat dient eerlijk gezegd niet ten koste te gaan van de rest. Dus kappen ermee en tegelijk afschaffing van godsdienstvrijheid. Enkel met de harde hand zullen zij dat inzien, het is tenslotte bijna het enige waar ze een zeker respect voor hebben, kijk maar naar hun regimes �* la Saddam & co.
bembem is offline  
Oud 4 april 2017, 22:39   #126
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik ken eigenlijk heel weinig moslims.
Bij de meeste Belgen/Europeanen is dat zo.

Citaat:
Met de weinigen waarmee ik professioneel mee te maken had, heb ik het nog nooit over Mohamed gehad. Zij hebben daar blijkbaar ook geen behoefte toe.
Uiteraard niet, met kuffars zullen ze nooit zelf over hun religie/ideologie beginnen en mocht jij hen aanspreken over de ondemocratische/discriminerende aspecten ervan (vrouwongelijkheid of het onderscheid tussen moslims en niet-moslims bv), dan zullen ze je in de vaagste termen of zelfs ontwijkend daarop antwoorden.

En de enkelen die je kent, zullen zich eerder vriendelijk opstellen, gezien ze in een significante minderheid zijn tov ‘ongelovigen’ en dus takkya toegestaan is.
Citaat:
In het dorp zie ik soms een knappe moslima lopen. Ik weet dat ze een moslima is omdat ze een hoofdoek draagt, maar dat is meer een hoofddoek zoals je ze in een cabrio ziet, voor de rest is ze nogal westers gekleed.
Ik zal haar eens vragen wat ze van Mohamed vindt, misschien heb ik beet
Ja, mss moet je haar eens vragen wat ze zoal vind van Mohammed de profeet en daarna van Hirshi Ali, de ‘afvallige’.
Anders kan je haar ook dit eens voorleggen…:

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=58

… dan zult ge pas echt weten wat ge er aan hebt.
Citaat:
Ken jij veel moslims?
Ik heb de tweede generatie in A’pen weten opgroeien, toen ze nog met zo weinig waren dat ze (nog) niet opvielen in het straatbeeld.
Maar ook bij hen constateerde ik al tekenen in hun (naar onze normen) agressieve gedrag en dito baratain, die een duidelijke minachting etaleerde naar onze medemensen en manier van leven toe.
Toen al zag ik de shit afkomen waar we vandaag mee zitten.
We zijn ze beter kwijt dan rijk.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 april 2017 om 22:40.
Diego Raga is offline  
Oud 4 april 2017, 23:01   #127
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Bij de meeste Belgen/Europeanen is dat zo.


Uiteraard niet, met kuffars zullen ze nooit zelf over hun religie/ideologie beginnen en mocht jij hen aanspreken over de ondemocratische/discriminerende aspecten ervan (vrouwongelijkheid of het onderscheid tussen moslims en niet-moslims bv), dan zullen ze je in de vaagste termen of zelfs ontwijkend daarop antwoorden.

En de enkelen die je kent, zullen zich eerder vriendelijk opstellen, gezien ze in een significante minderheid zijn tov ‘ongelovigen’ en dus takkya toegestaan is.

Ja, mss moet je haar eens vragen wat ze zoal vind van Mohammed de profeet en daarna van Hirshi Ali, de ‘afvallige’.
Anders kan je haar ook dit eens voorleggen…:

http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=58

… dan zult ge pas echt weten wat ge er aan hebt.

Ik heb de tweede generatie in A’pen weten opgroeien, toen ze nog met zo weinig waren dat ze (nog) niet opvielen in het straatbeeld.
Maar ook bij hen constateerde ik al tekenen in hun (naar onze normen) agressieve gedrag en dito baratain, die een duidelijke minachting etaleerde naar onze medemensen en manier van leven toe.
Toen al zag ik de shit afkomen waar we vandaag mee zitten.
We zijn ze beter kwijt dan rijk.
Repressie is nodig. En een immigratiestop. Je hoort bijna geen Nederlands meer in de grootsteden. En wij zouden ons moeten aanpassen aan hen? De wereld op zijn kop. Dat zal wel weer een idee zijn van de Francofonie; die passen zich ook nooit aan.
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:13   #128
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Repressie is nodig. En een immigratiestop. Je hoort bijna geen Nederlands meer in de grootsteden. En wij zouden ons moeten aanpassen aan hen? De wereld op zijn kop. Dat zal wel weer een idee zijn van de Francofonie; die passen zich ook nooit aan.
Onder andere, maar vooral een bijltjesdag tegen de EU-judassen, die de Europese bevolking met deze immigratieplaag hebben opgescheept en nog lang niet van plan zijn dit openlijke volksverraad te stoppen.

Dit is nog maar het begin...
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 4 april 2017, 23:17   #129
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Onder andere, maar vooral een bijltjesdag tegen de EU-judassen, die de Europese bevolking met deze immigratieplaag hebben opgescheept en nog lang niet van plan zijn dit openlijke volksverraad te stoppen.

Dit is nog maar het begin...
Ooh, jij denkt in termen van verraad; ik denk vooral in termen van incompetentie, gepruts en vrouwen aan het roer. Een vrouw aan het stuur is bloed tegen de muur, hé => Zaventem.
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:19   #130
Lukkas
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 24 oktober 2013
Berichten: 6.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Repressie is nodig. En een immigratiestop. Je hoort bijna geen Nederlands meer in de grootsteden. En wij zouden ons moeten aanpassen aan hen? De wereld op zijn kop. Dat zal wel weer een idee zijn van de Francofonie; die passen zich ook nooit aan.
Met de toename van de buitenlanders, en in het bijzonder de islamieten, is de criminaliteit exponentieel gestegen. Men bouwt gevangenissen bij en nog altijd kunnen straffen onder de 3 jaar niet worden uitgezeten. Ik zou eigenlijk eens de echte cijfers willen zien van de gevangenisbevolking in deze drie categorieën: buitenlanders, dubbele nationaliteiten en 'authentieke' Belgen. Om de cijfers wat op te smukken ten voordele van de vreemdelingen, worden dubbele nationaliteiten bij de 'authentieke' Belgen gerekend. Wat een compleet vertekend beeld geeft. Wij hebben recht op de waarheid.

Binnen dertig jaar zijn wij niet meer welkom in onze eigen steden. De linkiewinkies vinden dat natuurlijk de normaalste zaak.
__________________
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo)

Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 april 2017 om 23:22.
Lukkas is offline  
Oud 4 april 2017, 23:24   #131
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Met de toename van de buitenlanders, en in het bijzonder de islamieten, is de criminaliteit exponentieel gestegen. Men bouwt gevangenissen bij en nog altijd kunnen straffen onder de 3 jaar niet worden uitgezeten. Ik zou eigenlijk eens de echte cijfers willen zien van de gevangenisbevolking in deze drie categorieën: buitenlanders, dubbele nationaliteiten en 'authentieke' Belgen. Om de cijfers wat op te smukken ten voordele van de vreemdelingen, worden dubbele nationaliteiten bij de 'authentieke' Belgen gerekend. Wat een compleet vertekend beeld geeft.

Binnen dertig jaar zijn wij niet meer welkom in onze eigen steden. De linkiewinkies vinden dat natuurlijk de normaalste zaak.
De "linkiewinkies", geef vrouwen een beetje macht en geld en ze geven het weg als kinderen. Vervolgens nemen ze het stuur over raken in paniek en crashen ze de auto tegen 1 of andere muur. Neen, dit gepruts is de schuld van vrouwen in de politiek. Maar ik zal me daar maar stil over houden omdat je anders weer een vrouwenhater bent en dit en dat.
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:28   #132
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Met de toename van de buitenlanders, en in het bijzonder de islamieten, is de criminaliteit exponentieel gestegen. Men bouwt gevangenissen bij en nog altijd kunnen straffen onder de 3 jaar niet worden uitgezeten. Ik zou eigenlijk eens de echte cijfers willen zien van de gevangenisbevolking in deze drie categorieën: buitenlanders, dubbele nationaliteiten en 'authentieke' Belgen. Om de cijfers wat op te smukken ten voordele van de vreemdelingen, worden dubbele nationaliteiten bij de 'authentieke' Belgen gerekend. Wat een compleet vertekend beeld geeft. Wij hebben recht op de waarheid.

Binnen dertig jaar zijn wij niet meer welkom in onze eigen steden. De linkiewinkies vinden dat natuurlijk de normaalste zaak.
De 'linkiewinkies' vinden dat helemaal niet de normaalste zaak. Men hoeft het nu ook niet trachten politiek te recuperen, er zijn problemen maar die dienen opgelost te worden niet uit z'n verband getrokken te worden. Het VB & co staat nu wel te springen om zich in een goed daglicht te plaatsen maar zij zijn geen haar beter dan die extreme allah-kwieten. Een partij die abortus slecht praat, op de vreemdelingen kapt omdat het vreemdelingen zijn, no thx.
bembem is offline  
Oud 4 april 2017, 23:31   #133
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
De 'linkiewinkies' vinden dat helemaal niet de normaalste zaak. Men hoeft het nu ook niet trachten politiek te recuperen, er zijn problemen maar die dienen opgelost te worden niet uit z'n verband getrokken te worden. Het VB & co staat nu wel te springen om zich in een goed daglicht te plaatsen maar zij zijn geen haar beter dan die extreme allah-kwieten. Een partij die abortus slecht praat, op de vreemdelingen kapt omdat het vreemdelingen zijn, no thx.
Jaja, laat de crisissituaties (vluchtelingencrisis, financiële crisis) maar over aan mensen die wel het hoofd koel kunnen houden. (mannen)
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:35   #134
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De "linkiewinkies", geef vrouwen een beetje macht en geld en ze geven het weg als kinderen. Vervolgens nemen ze het stuur over raken in paniek en crashen ze de auto tegen 1 of andere muur. Neen, dit gepruts is de schuld van vrouwen in de politiek. Maar ik zal me daar maar stil over houden omdat je anders weer een vrouwenhater bent en dit en dat.
Neen dit gepruts is de schuld van te laks omwille van te bemiddeld geworden op te korte tijd. Links had nooit de deur wagenwijd dienen te zetten voor al wie hier wou komen een nieuw bestaan opbouwen. Men had op dat vlak imo beter gedaan zoals Australië, Nieuw Zeeland & co, i.e. wie niet voldoende in z'n onderhoud kan voorzien de toegang weigeren. Als een Belg naar zeg maar een land buiten de EU trekt moet ie daar ook niet rekenen op enige steun van buitenaf die hem/haar in z'n volledige levensonderhoud voorziet, laat staan gratis kindergeld enz. Links is op dat vlak te goed geweest, te dom feitelijk.
bembem is offline  
Oud 4 april 2017, 23:39   #135
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Neen dit gepruts is de schuld van te laks omwille van te bemiddeld geworden op te korte tijd. Links had nooit de deur wagenwijd dienen te zetten voor al wie hier wou komen een nieuw bestaan opbouwen. Men had op dat vlak imo beter gedaan zoals Australië, Nieuw Zeeland & co, i.e. wie niet voldoende in z'n onderhoud kan voorzien de toegang weigeren. Als een Belg naar zeg maar een land buiten de EU trekt moet ie daar ook niet rekenen op enige steun van buitenaf die hem/haar in z'n volledige levensonderhoud voorziet, laat staan gratis kindergeld enz. Links is op dat vlak te goed geweest, te dom feitelijk.
Och, vrouwen en een crisis; een zaak op leven en dood? Moet ik er een tekening bijmaken? In een crisissituatie is een vrouw als een hert in de koplampen van een auto die 300km/h op haar afrijdt. 1 grote freeze en choke...
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:40   #136
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Repressie is nodig. En een immigratiestop. Je hoort bijna geen Nederlands meer in de grootsteden. En wij zouden ons moeten aanpassen aan hen? De wereld op zijn kop. Dat zal wel weer een idee zijn van de Francofonie; die passen zich ook nooit aan.
Dat is nu ook niet waar....
bembem is offline  
Oud 4 april 2017, 23:42   #137
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Och, vrouwen en een crisis; een zaak op leven en dood? Moet ik er een tekening bijmaken? In een crisissituatie is een vrouw als een hert in de koplampen van een auto die 300km/h op haar afrijdt. 1 grote freeze en choke...
Euh ik zou zeggen dat dit van de vrouw afhangt, er zijn overigens best wat mannen die hetzelfde zouden doen, en niet te vergeten: de keyboard warriors....
bembem is offline  
Oud 4 april 2017, 23:44   #138
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Euh ik zou zeggen dat dit van de vrouw afhangt, er zijn overigens best wat mannen die hetzelfde zouden doen, en niet te vergeten: de keyboard warriors....
Ik zeg niet dat ik het beter zou doen. Maar het was paniekvoetbal van het eerste uur, zoveel is duidelijk.
TV-verslaafde is offline  
Oud 4 april 2017, 23:56   #139
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Ooh, jij denkt in termen van verraad; ik denk vooral in termen van incompetentie, gepruts
Beenhard volksverraad, geïnstigeerd door een bepaalde bevolkingsgroep die niets met Europees nationalisme vandoen heeft:

http://forum.politics.be/showpost.ph...82&postcount=2

De politieke incompetentie en het dito gepruts, zijn de inherente gevolgen/organisaties van de hoog op de EU-agenda geplaatste immigratiegolven.
Citaat:
en vrouwen aan het roer. Een vrouw aan het stuur is bloed tegen de muur, hé => Zaventem.
De emancipatiebeweging is idd een niet onbelangrijk onderdeel van het oikofobische cultuurmarxisme, maar is derhalve 'slechts' een deel van het gestelde probleem.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline  
Oud 5 april 2017, 00:01   #140
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TV-verslaafde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 17.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Beenhard volksverraad, geïnstigeerd door een bepaalde bevolkingsgroep die niets met Europees nationalisme vandoen heeft:

http://forum.politics.be/showpost.ph...82&postcount=2

De politieke incompetentie en het dito gepruts, zijn de inherente gevolgen/organisaties van de hoog op de EU-agenda geplaatste immigratiegolven.

De emancipatiebeweging is idd een niet onbelangrijk onderdeel van het oikofobische cultuurmarxisme, maar is derhalve 'slechts' een deel van het gestelde probleem.
Je zoekt het allemaal te ver, als goede detective heeft deze bloederige crimescene de bloederige onrechtstreekse vingers van een vrouw over zich. Tot de bloemetje en kaarsjes aan toe.

Niet dat ik bommetjes in Syrië toejuich...laat dat duidelijk wezen.
TV-verslaafde is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be