Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 september 2017, 00:15   #81
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar waarom selecteert gij dan volgende quote van mij om commentaar op te geven:

Omdat American atheist zich terecht zorgen maakt over de positie van de atheist in de US

.... als het u niet interesseert???
Ik weet niet over welke link ge het hebt, and frankly my dear, I don't give a damn.
Ge snapt uw eigen tegenspraak weer niet, eh Greet…
Kijk, gij komt hier af met dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Uit onderzoek blijkt;
Atheists remain most disliked religious minority in the U.S.
https://twin-cities.umn.edu/news-eve...us-minority-us

Een linkje, zeker op drukken!
Voor u is dat onderzoek geloofwaardig.
En ik kwam hier eerder af met dit:

All further immigration from mainly Muslim countries should be stopped
“Overall, across all 10 of the European countries an average of 55% agreed that all further migration from mainly Muslim countries should be stopped”

https://www.chathamhouse.org/expert/...im-immigration

Moslims zijn dus ook the most disliked religious minority, in Europa bij niet-moslims.
Waarop Greetje antwoordde:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik open nooit uw linken.
Ik gaf je dus gewoon ’n koekje van eigen deeg en wat je atheïstenlink betreft, gaf ik je eerder al ’n koekje van ’t zelfde deeg dat je link tegensprak:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar een gevoel bestaat enkel bij u zelf, in uw hersens.
Dus wat je anderen toedicht, is dat dito bij jezelf.
So frankly my dear, you’re talking BS.
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 00:28   #82
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Eigenlijk is het heel erg simpel: diegene wie onze samenleving en onze waarden maar niks vindt, hoort hier gewoon niet thuis. Simpel toch?!
Integendeel. Er is vrijheid van meningsuiting. U mag vinden wat u wil.
Gewoon de regeltjes navolgen is waar het op aan komt.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 15:11   #83
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ge snapt uw eigen tegenspraak weer niet, eh Greet…
Kijk, gij komt hier af met dit:

Voor u is dat onderzoek geloofwaardig.
En ik kwam hier eerder af met dit:

All further immigration from mainly Muslim countries should be stopped
“Overall, across all 10 of the European countries an average of 55% agreed that all further migration from mainly Muslim countries should be stopped”

https://www.chathamhouse.org/expert/...im-immigration

Moslims zijn dus ook the most disliked religious minority, in Europa bij niet-moslims.
Waarop Greetje antwoordde:

Ik gaf je dus gewoon ’n koekje van eigen deeg en wat je atheïstenlink betreft, gaf ik je eerder al ’n koekje van ’t zelfde deeg dat je link tegensprak:

Dus wat je anderen toedicht, is dat dito bij jezelf.
So frankly my dear, you’re talking BS.
Maar gij snapt gewoon niet waarover het gaat!!

Dit is de context:
Forummer Mvd is een zeer gelovige katholiek die enorm veel problemen heeft de tegenwerking die (alle) gelovigen tegenwoordig krijgen van atheisten en seculieren, bvb de recente discussies over scheiding van kerk en staat.
In de discussie op dit forum geeft hij een voorbeeld van de 'agressie' van de huidige atheisten : de bilboards van American Atheists, waarop ze vermelden: 'Xmas is a myth'.

Het is dus NIET ik die de discussie heeft verplaatst naar de US. Als gij het niet over de US wil hebben: GA JANKEN BIJ mvd!!!

Uw link over Europa is TOTAAL irrelevant! Hoeveel keer heb ik u al verteld dat ik ook geen islam lover ben????? Niemand heeft hier meer kritiek gegeven op de islam!
HOEVEEL KEER MOET IK U DAT HERHALEN?????

1000 keer? Geen probleem! Ik zend u met plezier 100 PM's!

Wat is er mis met u??

En het ergste is dat ge denkt dat ge mij een koekje van eigen deeg geeft! Dat is hilarisch!
En tragisch!
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 21:07   #84
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Maar gij snapt gewoon niet waarover het gaat!!

Dit is de context:
Forummer Mvd is een zeer gelovige katholiek die enorm veel problemen heeft de tegenwerking die (alle) gelovigen tegenwoordig krijgen van atheisten en seculieren, bvb de recente discussies over scheiding van kerk en staat.
In de discussie op dit forum geeft hij een voorbeeld van de 'agressie' van de huidige atheisten : de bilboards van American Atheists, waarop ze vermelden: 'Xmas is a myth'.
Euh.. ik heb dat nergens 'agressie' genoemd. Je bent weer aan het liegen en aan het draaien (dat is de reden wrm ik geen tijd meer steek in een serieuze repliek op uw posts). Jij hebt hier gesteld dat ''atheïsten iedereen met rust laten'', wat gewoon je reinste onzin is. Atheïsten hebben evenzeer bekeringsdrang. Een enkel voorbeeld daarvan is die jaarlijkse billboard-actie van American Atheists.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 21:22   #85
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik spreek talen waaronder Chinees, ik heb gepubliceerd in het Engels in wetenschappelijke tijdschriften over de hele wereld. En u?


En als ge daar zo van die kemels sloeg, zei ge dan ook tegen de eindredacteur ''ik heb dat nochtans zo geleerd in het middelbaar''?
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 22:48   #86
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Truder Bekijk bericht
De mens wordt steeds spraakvaardiger, met als resultaat dat er woorden bijkomen. Volgens DS 2000 per jaar, en "Oikofobie (van Oudgrieks οἶκος/oikos, "huis", en φόβος/phobos, "angst")" is er geen van. En het is ook niet uitgevonden door Thierry Baudet, die heeft het uit het werk van Scruton (waarschijnlijk).

Een filosoof R.Scruton genaamd die een dertigtal boeken schreef over filosofie, kunst, cultuur en politiek. Daarnaast publiceerde hij ook talloze artikels in allerlei tijdschriften. Niet de minste dus.

Greet, je slaat er weer eens volledig naast. Woordjes uitvinden dat laten we aan u over.
ja google heeft 3 miljoen termen... je kan de semantische vector downloaden
https://datawarrior.wordpress.com/20...with-word2vec/
is getraind om ongeveer een corpus van 3 miljard woorden.


Nu de semantische woordencorpus voor de gezondheidssite Medline bevat 1.3miljoen woorden... Dit gaat dus inderdaad alleen over gezondheid.
http://bioasq.org/news/bioasq-releas...bmed-abstracts
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 22:54   #87
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Euh.. ik heb dat nergens 'agressie' genoemd.
Ik heb ook niet geschreven dat u letterlijk agressie geschreven hebt, daarom dat ik de term TUSSEN HAAKJES heb gezet.

Maar kijk nog eens naar uw post #42! Daar hebt ge een reeks foto's gepost van een 'ramdom aantal' atheisten: de grootste misdadigers uit de wereldgeschiedenis! Was dat om het pacifistisch karakter van deze atheïsten te beklemtonen?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Je bent weer aan het liegen en aan het draaien (dat is de reden wrm ik geen tijd meer steek in een serieuze repliek op uw posts).
Ik heb met u nog nooit een discussie kunnen aangaan, gij antwoordt nooit op argumenten. Nooit! Gij poneert hier een stelling, meestal met neerbuigende persoonlijke commentaren, en that's it. Van tegenargumenten gaat ge lopen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Jij hebt hier gesteld dat ''atheïsten iedereen met rust laten'', wat gewoon je reinste onzin is. Atheïsten hebben evenzeer bekeringsdrang. Een enkel voorbeeld daarvan is die jaarlijkse billboard-actie van American Atheists.
Dit heb ik al weerlegd! De eerste keer heb ik geen antwoord gekregen! En dus moet ik mij herhalen.

American atheists doen dat niet om te bekeren. Er zijn genoeg filmpjes op google van voorzitter David Silverman waarin hij uitlegt waarom hij het doet.
De bilboard die u als voorbeeld geeft 'X-mas is a myth' is trouwens correct, X-mas is een mythe. Iets wat heel veel Christenen weten, gij blijkbaar niet.
Die bilboards van Christenen in de US zijn trouwens als volgt:
'Atheists don't love America', of 'Atheists will burn in hell'
of de beste: een foto van een man die klaar is om te schieten met een geweer met het commentaar: 'they don't believe in God, so why care'.

Dat verzwijgt ge natuurlijk!

David Silverman is getrouwd met een religieuze vrouw, en heeft zijn dochter een bijbel kado gedaan op haar 12e verjaardag. Hij heeft géén bekeringsdrang, ik ook niet.

Hebt gij ooit uw kinderen een boek van Dawkins kado gedaan?
En hierop gaat ge toch niet antwoorden, want ge durft de discussie met mij nooit aan.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 september 2017 om 23:15.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2017, 22:58   #88
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht


En als ge daar zo van die kemels sloeg, zei ge dan ook tegen de eindredacteur ''ik heb dat nochtans zo geleerd in het middelbaar''?
Het straffe is dat als ik met Amerikanen een artikel of speech schreef, ik de fouten van de Amerikanen verbeterde, ipv omgekeerd. In mijn job ben een taalpurist, en ik ben daar trots op. Hier op het forum kan het mij niet schelen, maar u blijkbaar héél véél!

Uw fixeren op de taalfout die ik hier gemaakt hebt is natuurlijk tekenend, over de essentie van de zaak wil u het liever niet hebben met mij.

Proficiat!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 september 2017 om 23:00.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:16   #89
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
In mijn job ben een taalpurist, en ik ben daar trots op.
Ah vandaar, en op dit forum ben (je) dus geen taalpurist



Ja dat zie je wel meer bij intellectuelen die publiceren in wetenschappelijke tijdschriften: als ze hun job uitoefenen spreken en schrijven ze zonder fouten, maar na de werkuren kunnen ze nauwelijks twee volzinnen aan elkaar breien...


NOT!
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:25   #90
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
David Silverman is getrouwd met een religieuze vrouw, en heeft zijn dochter een bijbel kado gedaan op haar 12e verjaardag. Hij heeft géén bekeringsdrang, ik ook niet.

Citaat:
“Atheism is an effect of that knowledge, not a lack of knowledge. I gave a Bible to my daughter. That’s how you make atheists.
http://www.nytimes.com/2010/09/28/us/28religion.html


Gij dacht echt dat Silverman zijn dochter een Bijbel cadeau deed, zonder meer

Zijt gij een meestertrol of gewoon zo dom als lood?
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:31   #91
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb met u nog nooit een discussie kunnen aangaan, gij antwoordt nooit op argumenten. Nooit!
Ik heb hier op dit forum met u al pagina's vol gediscussieerd, en u ook uitgelegd waarom ik het niet meer doe: intellectuele oneerlijkheid en luiheid, liegen (bovenstaande quote is daar een perfect voorbeeld van), pathetische zelfingenomenheid, enz.. Je moet goed gek zijn om daar tijd in te steken. Enkel om af en toe eens mee te lachen ja..
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 19:44   #92
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Ah vandaar, en op dit forum ben (je) dus geen taalpurist



Ja dat zie je wel meer bij intellectuelen die publiceren in wetenschappelijke tijdschriften: als ze hun job uitoefenen spreken en schrijven ze zonder fouten, maar na de werkuren kunnen ze nauwelijks twee volzinnen aan elkaar breien...


NOT!

Ik wéét het, ge vindt mij niet sympathiek, ge zult mij nooit uitnodigen op uw verjaardagsfeestje.
Ik heb er mij bij neergelegd, hoor. Nochtans heb ik daar hard van afgezien. Uw persoonlijke appreciatie voor mij is heel belangrijk voor mij.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 20:03   #93
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
http://www.nytimes.com/2010/09/28/us/28religion.html


Gij dacht echt dat Silverman zijn dochter een Bijbel cadeau deed, zonder meer

Zijt gij een meestertrol of gewoon zo dom als lood?
Maar gij zijt degene die het gewoon niet snapt. GIJ SNAPT HET ECHT NIET!

Als hij zijn dochter atheist wil maken, waarom doet hij haar dan geen boek van Dawkins kado.?? Waarom de bijbel?
Hoe kunt ge met een boek dat op bijna elke pagina de lofzang predikt van een opperwezen dat zeker bestaat, iemand atheist maken?

LEG MIJ DAT EENS UIT! Aan die paradox hebt ge duidelijk niet eens gedacht! (Wie is er hier dus dom als lood?)

Ik zal het u even uitleggen, want gij hebt duidelijk keine ahnung!

Silverman is tot de vaststelling dat de meeste gelovigen helemaal de bijbel niet kennen. En als ze echt de bijbel zouden lezen, dan komen ze vanzelf tot de vaststelling dat UW opperwezen een wraakzuchtig en moordzuchtig opperwezen is, dat massamoorden, verkrachtingen, slavernij en incest promoot.

Silverman wil gewoon dat gelovigen de bijbel lezen! En een rationeel besluit nemen. Niks mis met, nietwaar?

Overigens is uw valse beschuldiging van bekeringsdrang via Bilboards van American Atheists gemakkelijk te weerleggen; In het boek van David Silverman (Fighting God) staan zijn motieven voor die billboards. En hij vermeldt duidelijk dat bekering van gelovigen géén motief is. Hij vindt dat trouwens zinloos.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2017, 20:11   #94
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Ik heb hier op dit forum met u al pagina's vol gediscussieerd,
Nee! ge zijt van in het begin gaan lopen!

Ik weet dat ik eens een vraag heb gesteld over uw geloof, en daar waart ge héél verontwaardigd over! Want toen heb ik uw hartje heel hard gekwetst!
Oei oei oei!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
en u ook uitgelegd waarom ik het niet meer doe: intellectuele oneerlijkheid en luiheid, liegen (bovenstaande quote is daar een perfect voorbeeld van),
Wat een laf excuus! Ik heb nooit gelogen tegen u, gij beeldt u dat in! Typisch dat soort ingebeeld wentelen in een slachtofferrol.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht

pathetische zelfingenomenheid,
Snapt gij nu echt niet dat ik met uw voeten zit te rammelen? Hoe meer dat gij van die bittere neerbuigende persoonlijke opmerkingen maakt over mij , hoe meer ik mij begin te bestoefen, omdat ik weet dat dat u irriteert. Dat gij dat niet doorhebt is echt heel erg!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
enz.. Je moet goed gek zijn om daar tijd in te steken. Enkel om af en toe eens mee te lachen ja..
En wie lacht er met wie? denk eens goed na!

Of bidt eens naar uw opperwezen, hij zal u zeker antwoorden!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 27 september 2017 om 20:14.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 08:57   #95
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik wéét het, ge vindt mij niet sympathiek, ge zult mij nooit uitnodigen op uw verjaardagsfeestje.
Ik heb er mij bij neergelegd, hoor. Nochtans heb ik daar hard van afgezien. Uw persoonlijke appreciatie voor mij is heel belangrijk voor mij.
Het heeft helemaal niks te maken met u al dan niet sympathiek vinden. Het gaat louter over uw totaal onvermogen om te discussiëren. Ik heb al vaak gemerkt in discussies dat gij uw mengt zonder ook maar iets van het onderwerp af te weten, als er dan nieuwe informatie wordt aangereikt, negeer je die en blijf je gewoon onverstoord verder brallen en roepen, meestal met veel smileys, drukletters, enz..

Perfect voorbeeld daarvan hierboven. Ik geef u een letterlijke quote van Silverman waarin hij zegt waarom hij zijn dochter een Bijbel cadeau doet. Hij zegt letterlijk wat zijn motief is: 'that's how you make atheists'. Dat motief is duidelijk gestoeld in zijn bekeringsdrang. Uw antwoord op de post waarin ik die link vermeld bevat geen enkel tegenargument of verwijzing naar andere bronnen.

Laatst gewijzigd door mvd : 1 oktober 2017 om 09:16.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 09:15   #96
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik open nooit uw linken. net zoals iedereen.
Dat kan niet, ik ben een atheist. Op elk vlak.
No way in hell dat gij zelfs nog maar in de Flair gepubliceerd hebt..

mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 11:59   #97
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het heeft helemaal niks te maken met u al dan niet sympathiek vinden.
Uw giftige persoonlijke commentaren zijn sympathiek bedoeld dan:

op mij enkele voorbeeldjes:


Ben jij een meestertrol of zo dom als lood?


Je snapt er niks van, je loopt hier gewoon te schuimbekken dat het gênant is.

Zijt gij een meestertrol of gewoon zo dom als lood?

Vindt gij u zelf een aangename mens eigenlijk? Die kleinzielige commentaren , is dat echt nodig?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Het gaat louter over uw totaal onvermogen om te discussiëren.
Ge projecteert u zelf op mij. Is dit niet het verwijt dat ik u al eerder heb gemaakt?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
Ik heb al vaak gemerkt in discussies dat gij uw mengt zonder ook maar iets van het onderwerp af te weten,
Ge projecteert u zelf opnieuw op mij. In deze thread zijt gij tussen gekomen in een post naar een andere forummer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
als er dan nieuwe informatie wordt aangereikt, negeer je die en blijf je gewoon onverstoord verder brallen en roepen, meestal met veel smileys, drukletters, enz..
Nu is het echt genant! Ge projecteert u zelf OPNIEUW op mij. Gij zijt tussengekomen enkel en alleen met foto's van dictators en misdadigers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht

Perfect voorbeeld daarvan hierboven. Ik geef u een letterlijke quote van Silverman waarin hij zegt waarom hij zijn dochter een Bijbel cadeau doet. Hij zegt letterlijk wat zijn motief is: 'that's how you make atheists'. Dat motief is duidelijk gestoeld in zijn bekeringsdrang. Uw antwoord op de post waarin ik die link vermeld bevat geen enkel tegenargument of verwijzing naar andere bronnen.
Maar gast! Gij liegt weer tegen de sterren op!
Ik vermeld u zijn boek !

Wacht; ik zal de pagina's geven:

Fighting God: An Atheist Manifesto for a Religious World
paperback
Hfst 7, blz 163: there is no bill in any state to force atheism on anyone, All of our moves are defensive ... all the time.


Hfst 5: (billboards and methods) blz 134:
the tertiary target for our ads is the theists, but my intent is not to convert them, atheists will never convert anyone with billboards, however, i will get them to complain about us.

En in dat laatste is hij gelukt, want gij hebt hier geklaagd over die bilboards! Het is 'm gelukt, gij zijt het bewijs! Ik ga hierover eens een mailtje sturen naar den David, melden dat zijn strategie zelfs in Belgie werkt!)

PS
Ge moet nog eens uitleggen hoe ge iemand MET EEN BIJBEL atheist kunt maken! Zijn opvatting is dat elke persoon zelf maar atheist moet worden, OOK zijn dochter.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 oktober 2017 om 12:09.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 12:02   #98
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 15.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvd Bekijk bericht
No way in hell dat gij zelfs nog maar in de Flair gepubliceerd hebt..

Om in de hemel te geraken, onderstaand heb ik de werkpuntjes voor u even aangeduid in vet:

Tien geboden

Bovenal bemin één God.
Zweer niet ijdel, vloek noch spot.
Heilig steeds de dag des Heren.
Vader, moeder zult gij eren.
Dood niet, geef geen ergernis.
Doe nooit wat onkuisheid is.
Vlucht het stelen en bedriegen,
Ook de achterklap en 't liegen.
Wees steeds kuis in uw gemoed.
En begeer nooit iemands goed.

Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 oktober 2017 om 12:06.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 13:32   #99
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Gij zijt tussengekomen enkel en alleen met foto's van dictators en misdadigers.
Inderdaad, enkel en alleen met de bedoeling om de volgende leugen te ontkrachten:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Atheisten laten iedereen met rust.
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2017, 13:39   #100
mvd
Minister-President
 
mvd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 februari 2012
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ge moet nog eens uitleggen hoe ge iemand MET EEN BIJBEL atheist kunt maken!
Stel de vraag eens aan David Silverman in uw mail. Hij is namelijk degene die een Bijbel aan zijn dochter heeft gegeven met de bedoeling om van haar een atheïst te maken.

Nog eens letterlijk zijn quote (waar je maar niet op reageert.. surprise surprise...):

I gave a Bible to my daughter. That’s how you make atheists.''
mvd is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be