Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

 
 
Discussietools
Oud 10 februari 2015, 15:01   #41
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter
 
Anselmo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 februari 2003
Locatie: Antwerpen
Berichten: 9.045
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ah iemand die de interne keuken kent ?

?
Men hoeft geen gastronoom te zijn om te weten wanneer je langs een frituur wandelt, dat daar frieten worden gebakken.
__________________
Ik begin stilaan respect te krijgen van Franco…Een brave man die tegen de communisten vocht.
Gipsy 26/28 1 2018
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen."
Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015.
“Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016
Anselmo is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:02   #42
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Men hoeft geen gastronoom te zijn om te weten wanneer je langs een frituur wandelt, dat daar frieten worden gebakken.
een eufemisme ? werkelijk ?

ge bedoelt dus dat het nog altijd stinkt als ge voorbij een Sp-a partijkot komt ?
Anna List is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:39   #43
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
laat u toch niet zo opnaaien.

Bruno was veel minder mislukkeling dan keizer en VDL ... en net die man zal nu eens zijn poulain naar voor schuiven ??

ethisch financieel allemaal heel koosjer!


bovendien gaat het niet over Crombez of Tobback hé ...

in se gaat ook dat over Kerbache of Dekoninck ...

maw over een religie-vriendelijke Sp-a of een Sp-a die op gelijke rechten voor vrouwen blijft staan.

soit, dat is toch hoe t bij mij vooral overkomt.
Anna, crombez is absoluut géén poulain van tobback, wel integendeel. Crombez is de poulain van JVDL. En die twee hebben na de verkiezingen met moeite hun echte mening kunnen wegsteken over het immobilisme en de onzichtbaarheid van de voorzitter in de maanden van de campagne. jvdl is zelfs eens zo ver gegaan om de andere provincievoorzitters eens voor te stellen om af te komen naar oostende. Zodat ze terug kunnen leren om campagne te voeren, huisbezoeken te doen en mensen te overtuigen. Hij nodigde ze ook uit om zijn resultaten te vergelijken met de hunne. Tobback heeft daar nooit antwoord op gegeven. Oostende, kortrijk en nu ook gent kiezen ondertussen partij voor crombez. De rest volgt nog wel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:40   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
zeg Panda, maar wat vindt gij nu eigenlijk van die runningmates ??

dat is toch een pijnlijk systeem, niet ?
Ik ben daar tegen. Dat is een kloterij die ze overgenomen hebben van de groenen. Wat de meerwaarde daarvan is, is me onduidelijk.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:42   #45
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Als men het "parfum" tijdens het laatste congres heeft opgesnoven, kan men van niets anders uitgaan.
Ook de "toespraak - grapjes incluis" waren funest voor de huidige voorzitter.
De stilte in de zaal was oorverdovend.
Ik heb het hier al dikwijls geschreven : tobback is iemand die niet beseft wanneer het tijd is om op te stappen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:49   #46
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Anna, crombez is absoluut géén poulain van tobback, wel integendeel. Crombez is de poulain van JVDL. En die twee hebben na de verkiezingen met moeite hun echte mening kunnen wegsteken over het immobilisme en de onzichtbaarheid van de voorzitter in de maanden van de campagne. jvdl is zelfs eens zo ver gegaan om de andere provincievoorzitters eens voor te stellen om af te komen naar oostende. Zodat ze terug kunnen leren om campagne te voeren, huisbezoeken te doen en mensen te overtuigen. Hij nodigde ze ook uit om zijn resultaten te vergelijken met de hunne. Tobback heeft daar nooit antwoord op gegeven. Oostende, kortrijk en nu ook gent kiezen ondertussen partij voor crombez. De rest volgt nog wel.
euhm, ja, dat schreef ik toch keizer VDL die poulain Crombez naar voor schuift ...

ze gaan toch echt weer niet de complete Sp-a in de handen geven van financieel op zijn minst zeer dubieuze figuren hé ?!? ...
Anna List is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:49   #47
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb het hier al dikwijls geschreven : tobback is iemand die niet beseft wanneer het tijd is om op te stappen.
euhm, er is nog bijzonder veel steun, en niet van de minste toch ook he ...
Anna List is offline  
Oud 10 februari 2015, 15:56   #48
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik heb het hier al dikwijls geschreven : tobback is iemand die niet beseft wanneer het tijd is om op te stappen.
volgens mij wil het feit dat hij er nu nog zit net zeggen dat de coup van VDL-Crombez vorig jaar mislukte ... wat niet wil zeggen dat Bruno t nu gewonnen heeft natuurlijk...

maar de grote stukken die nog GEEN steun wilden toezeggen ... wijzen toch ook op iets
Anna List is offline  
Oud 10 februari 2015, 16:18   #49
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
volgens mij wil het feit dat hij er nu nog zit net zeggen dat de coup van VDL-Crombez vorig jaar mislukte ... wat niet wil zeggen dat Bruno t nu gewonnen heeft natuurlijk...

maar de grote stukken die nog GEEN steun wilden toezeggen ... wijzen toch ook op iets
Dat zie ik anders. Het was ongezien dat er vorig jaar zoveel mensen openlijk hun kritiek in de pers brachten. Er waren er ook die het iets discreter deden, er waren een paar zwijgers. Maar wie verdedigde hem ?
SP.A heeft niet die cultuur op de huishoudelijke ruzies naar buiten te brengen. Toen een vanvelthoven, Gennez (uiteraard, gezien haar vete met tobback) bonte, JVDL, freya in bedekte termen hun kritiek naar buiten brachten wist men al dat dit niet meer goed ging komen. Tobback haalt blijkbaar zijn energie uit zijn koppigheid dat hij dat niet wil aanvaarden.
Betekenisvol is dat in gent op één onthouding na iedereen voor crombez stemde. Dus zelfs freya vdb. Terwijl die altijd haar hoed naar de wind zet nochtans.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 februari 2015, 16:20   #50
Anna List
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 september 2004
Berichten: 106.558
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dat zie ik anders. Het was ongezien dat er vorig jaar zoveel mensen openlijk hun kritiek in de pers brachten. Er waren er ook die het iets discreter deden, er waren een paar zwijgers. Maar wie verdedigde hem ?
SP.A heeft niet die cultuur op de huishoudelijke ruzies naar buiten te brengen. Toen een vanvelthoven, Gennez (uiteraard, gezien haar vete met tobback) bonte, JVDL, freya in bedekte termen hun kritiek naar buiten brachten wist men al dat dit niet meer goed ging komen. Tobback haalt blijkbaar zijn energie uit zijn koppigheid dat hij dat niet wil aanvaarden.
Betekenisvol is dat in gent op één onthouding na iedereen voor crombez stemde. Dus zelfs freya vdb. Terwijl die altijd haar hoed naar de wind zet nochtans.
voor mij wil het zeggen dat de zwijgers Tobback, toen ook al, steunden.

je fixeert weer op diegene die wel al hun voorkeur openbaar maakten ... ge moet toch zelf ook inzien dat ge nog héél grote namen mist ook ...
Anna List is offline  
Oud 10 februari 2015, 16:57   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
voor mij wil het zeggen dat de zwijgers Tobback, toen ook al, steunden.

je fixeert weer op diegene die wel al hun voorkeur openbaar maakten ... ge moet toch zelf ook inzien dat ge nog héél grote namen mist ook ...
Ja, o.a. landuyt, die zwijgt opvallend. Lieten ook, Pascal Smet ook.
Nu, de echte vraag zal zijn als niet alleen de kleine groep die naar die vergaderingen gaat mag stemmen maar als alle lidkaarthouders thuis hun stembrief gaan krijgen wat dan de uitslag zal zijn.

Ik vraag me af hoe die tweezak van een anciaux nu gaat proberen om vriendjes te blijven met alletwee de kandidaten.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
Oud 10 februari 2015, 17:04   #52
Sukkelaar
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 18 april 2006
Berichten: 10.570
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Wat zijn jullie toch naief !!
Zo denk ik er ook over.
Sukkelaar is offline  
Oud 10 februari 2015, 17:04   #53
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is een misdrijf zeker ? Misbruik maken van communicatie of internet middelen ?

Hopelijk zijn de flikken alert genoeg om "iets" te vinden; minstens uit welke hoek het zou komen (uit zijn eigen hoek, of uit een andere ...)

Zoniet staan we als brave burgers toch maar zwak, zo zonder afdoende bescherming door onze overheid (politiekers en ambtenaren ..)

.
De politiediensten gaan zich terecht niet moe maken om het hacken van de persoonlijke site van de één of andere West-Vlaamse Antwerpenaar te behandelen.
dalibor is offline  
Oud 10 februari 2015, 20:40   #54
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SMI94 Bekijk bericht
Is het dan zo dwaas om te denken dat FDW het er zélf opgezet heeft? Of doen rechtsiewechtsies zo'n geen dingen?
Of iemand pro of anti-FDW is , doet er zelfs niet toe ,
maar iemand willen beschuldigen van "self-hacking" ??

Wat zou u doen , mocht uw website gehackt of "gehackt" worden ??
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline  
Oud 10 februari 2015, 20:40   #55
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Stel je voor :
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas Bekijk bericht
Benieuwd of Sabam gaat onderzoeken of op dat muziekske auteursrechten zijn betaald.
Gelieve onderstaande niet serieus te nemen , aub !!!!
De website bestaat toch niet !! Let ook op de smileys !!

Very very important BREAKING NEWS: Bomalarm bij Sabam
Bron: http://www.deultraneutralepers.be/bomalarm_bij_sabam

http://www.deultraneutralepers.be
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 februari 2015 om 20:43.
cookie monster is offline  
Oud 11 februari 2015, 00:37   #56
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
euhm, ja, dat schreef ik toch keizer VDL die poulain Crombez naar voor schuift ...

ze gaan toch echt weer niet de complete Sp-a in de handen geven van financieel op zijn minst zeer dubieuze figuren hé ?!? ...
Zijn er dan andere ?
daiwa is offline  
Oud 11 februari 2015, 08:56   #57
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.431
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
http://www.filipdewinter.be/



Vrije meningsuiting geld niet voor wie islamkritisch is.

Word het niet de allerhoogste tijd dat we dat zandbakvolkje terug sturen vanwaar ze komen !! Namelijk hun zandbak.


Daar kunnen ze doen en laten en mekaar ombrengen zoveel we willen. Kotsmoe ben ik dat apenvolkje !
En wie gaat daar het lef voor hebben om dat te doen in ons land buiten niemand.

Integendeel, men blijft ze binnenhalen en jobs geven ... (lees: verder laten infiltreren)

Het 'hacken' van de site (die ik nog niet bekeken had) van Dewinter is eigenlijk winst voor Filip. 1-0
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 februari 2015 om 08:59.
Universalia is offline  
Oud 11 februari 2015, 10:37   #58
Klein Licht
Minister-President
 
Geregistreerd: 30 september 2011
Berichten: 5.484
Standaard

Zijn nieuwe site is sinds gisteren online
Klein Licht is offline  
Oud 11 februari 2015, 16:45   #59
FuckAllah
Vreemdeling
 
FuckAllah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 maart 2014
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zijn nieuwe site is sinds gisteren online
Lach maar, maar wat de man al jaren loopt te prediken blijkt nu plots bittere ernst...
FuckAllah is offline  
Oud 11 februari 2015, 16:49   #60
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 71.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klein Licht Bekijk bericht
Zijn nieuwe site is sinds gisteren online
een goeike !
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is offline  
 


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be