Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2017, 10:28   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard Europa wil techbedrijven zoals Google en Apple forser belasten

BRON

Citaat:
Een resem EU-lidstaten heeft zich zaterdag achter het gezamenlijk voorstel van Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië geschaard om techreuzen als Google, Apple, Facebook en Amazon sterker te belasten via een Europees model. Het voorstel bevat volgens minister Van Overtveldt ‘interessante elementen om op verder te werken’, maar ons land heeft het initiatief nog niet ondertekend.
Eindelijk de aanpak van bepaalde 'diensten' die tot diep in de mensen hun pc/netwerken verweven zitten, in de meeste gevallen verschrikkelijk opdringerig zijn, uit eigen geldgewin uiteraard.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 17 september 2017 om 10:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2017, 20:08   #2
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.711
Standaard

Die techbedrijven leveren diensten die voor steeds meer mensen tot het dagdagelijkse leven zijn gaan behoren.

We kunnen ons toch moeilijk voorstellen dat een overheid dat niet zou belasten?...komaan....be real.....
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2017, 03:15   #3
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.135
Standaard

Om te lezen:
Are Facebook and Google the New Colonial Powers?
17 sep 2017
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2017, 12:37   #4
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.434
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Bedankt voor het artikel.

Zoals ik al eerder wist te schrijven gebruik ik Google zo weinig mogelijk.

Ook de 'diensten' van Smoelboek, Twitter, Skype andere, dara hou ik mij verre van weg.

Nu is het de laatste tijden al zover gekomen dat ze zooooo opdringerig geworden zijn dat je er bijna niet meer naast kan.

Ik weet 1 ding al jaren en dat is als men dat blijft opdringen er véél PC's die thuis staan de deur gaan uitvliegen en de gezelschapsspellen terug ter tafel zullen komen.

Ik gooi ook alles buiten als het mij te opdringerig zal worden.

p.s. Mensen die het er zich volledig van bewust zijn en zich op dat soort diensten willen abonneren daar heb ik géén probleem mee. Maar laat die mensen die dat niet willen dan ook met rust hé Google en FB en zit op de achtergrond niet alles te bespieden.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 september 2017 om 12:38.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 september 2017, 19:50   #5
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.294
Standaard

Google is het grote spionage instrument van de Commies dus dit kan enkel show zijn.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be