Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 22 september 2017, 02:56   #1
Nr.10
Secretaris-Generaal VN
 
Nr.10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2003
Locatie: van Lissabon tot Vladivostok
Berichten: 31.268
Standaard Kim Jong-Un noemt Trump geestelijk gestoorde Amerikaanse sukkel

De Noord-Koreaanse dictator noemde Trump "mentaal achterlijk" en zijn toespraak de "meest wrede oorlogsverklaring in de geschiedenis".
Hmmm.
Kim Jong-Un liet verder weten Trump te trakteren op "resultaten die hij zich niet kan voorstellen" zonder duidelijk te maken wat Noord-Korea's volgende stap zou zijn. "Ik zal de geestelijk gestoorde Amerikaanse sukkel met vuur afzetten", een uitzonderlijk directe bedreiging aan het adres van Trump. Verder noemde hij de Amerikaanse leider "ongeschikt voor het presidentiële ambt, een schurk en een gangster die graag met vuur speelt, zeker geen politicus." BRON
Ogenschijnlijk een stukje reality-tv van de betere soort. De ene zot die de andere bedreigt.
Gisteren vergeleek Noord-Korea's minister van Buitenlandse Zaken Ri Yong Ho Trump al met een "blaffende hond", Kim Jong-Un deed er vandaag nog een schepje bovenop: "een bange hond blaft harder dan Trump."
China noemt zich ondertussen "een anker van wereldvrede" en zegt een constructieve rol te willen spelen in de de-escalatie dmv dialoog.
__________________
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine)
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 06:17   #2
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.618
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De Noord-Koreaanse dictator noemde Trump "mentaal achterlijk" en zijn toespraak de "meest wrede oorlogsverklaring in de geschiedenis".
Hmmm.
Kim Jong-Un liet verder weten Trump te trakteren op "resultaten die hij zich niet kan voorstellen" zonder duidelijk te maken wat Noord-Korea's volgende stap zou zijn. "Ik zal de geestelijk gestoorde Amerikaanse sukkel met vuur afzetten", een uitzonderlijk directe bedreiging aan het adres van Trump. Verder noemde hij de Amerikaanse leider "ongeschikt voor het presidentiële ambt, een schurk en een gangster die graag met vuur speelt, zeker geen politicus." BRON
Ogenschijnlijk een stukje reality-tv van de betere soort. De ene zot die de andere bedreigt.
Gisteren vergeleek Noord-Korea's minister van Buitenlandse Zaken Ri Yong Ho Trump al met een "blaffende hond", Kim Jong-Un deed er vandaag nog een schepje bovenop: "een bange hond blaft harder dan Trump."
China noemt zich ondertussen "een anker van wereldvrede" en zegt een constructieve rol te willen spelen in de de-escalatie dmv dialoog.
Dat de altijd lachende dat maar omdraait in de zin van: hij is zelf zo zot als iets met de rest van de wereld aan te vallen met alsmaar raketten omhoog te sturen, tot hiertoe ergens in de zeeën/oceanen te laten neerstorten.

Zoals ik al eerder schreef moet dit continue afschieten van raketten en zware waterstofbommen/andere tot ontploffing brengen enorm schadelijk zijn voor het milieu dat héél de wereld aangaat.

Dus laten we even kort door de bocht gaan: wie is er hier de onnozelaar?

En dat alles om maar op gelijke hoogte te willen geraken met de andere 'machtige' landen?

Goed zot is die vent.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2017 om 06:18.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:34   #3
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Een Nederlandse gezegde is : "water naar de zee brengen". Onze "vriend" Kim Jung Un brengt in plaats van water "raketten naar de zee". Net zo zinloos dus, maar hij zal, vermoed ik, nooit een aanval doen op landen om hem heen. Neem aan dat hij weet dat een oorlog nooit gewonnen kan worden... of hij is ongelofelijk dom.
__________________
Ní neart go cur le chéile!

Laatst gewijzigd door edwin2 : 22 september 2017 om 17:35.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:36   #4
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Kim Jung Un en Donald Trump, twee gekken, lopen op een dag over de Meir in Antwerpen. Na een tijdje zegt de ene gek tegen de andere: “Nu wil ik eens in het midden lopen”

Laatst gewijzigd door Vlad : 22 september 2017 om 17:38.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:40   #5
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Kim Jung Un en Donald Trump, twee gekken, lopen op een dag over de Meir in Antwerpen. Na een tijdje zegt de ene gek tegen de andere: “Nu wil ik eens in het midden lopen”
Boem is ho en plons is water!
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:42   #6
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Er wonen twee gekken in het gekkenhuis, Kim Jung Un en Donald Trump, en allebei heeft de zelfde tik ze wouden altijd met elastiekjes schieten. Op een dag moeten ze allebei bij de directeur komen. De eerste gek: gaat lekker zitten en de directeur vraag zo wat ga je later doen als je vrij bent? Nou antwoorden hij: ik heb veel geld gespaart en ik ga daar helen duren elasatiekjes van kopen. Nou zegt de directeur: jij hebt nog niet genoeg geleerd dus blijf jij maar nog even hier. Dan de tweede gek en komt binnen en gaat zitten en de directeur vraagt ook aan hem wat ga jij doen als jij hier weg bent? Nou zegt de tweede gek ik ga eerst lekker mokkel zoeken en die neem ik mee naar huis. De Directeur dol enthousiast en denkt die heeft veel geleerd hier.Daarna zegt de gek: dan kleed ik haar uit en neem haar lekker mee naar bed. De directeur kon het maar niet geloven en keek hem lachend aan. Toen zij de gek: daarna pak ik haar onderbroek haal het elastiekje eruit en ga er lekker mee schieten!
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 17:46   #7
edwin2
Eur. Commissievoorzitter
 
edwin2's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2011
Locatie: Het Graafschap Holland
Berichten: 8.683
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Er wonen twee gekken in het gekkenhuis, Kim Jung Un en Donald Trump, en allebei heeft de zelfde tik ze wouden altijd met elastiekjes schieten. Op een dag moeten ze allebei bij de directeur komen. De eerste gek: gaat lekker zitten en de directeur vraag zo wat ga je later doen als je vrij bent? Nou antwoorden hij: ik heb veel geld gespaart en ik ga daar helen duren elasatiekjes van kopen. Nou zegt de directeur: jij hebt nog niet genoeg geleerd dus blijf jij maar nog even hier. Dan de tweede gek en komt binnen en gaat zitten en de directeur vraagt ook aan hem wat ga jij doen als jij hier weg bent? Nou zegt de tweede gek ik ga eerst lekker mokkel zoeken en die neem ik mee naar huis. De Directeur dol enthousiast en denkt die heeft veel geleerd hier.Daarna zegt de gek: dan kleed ik haar uit en neem haar lekker mee naar bed. De directeur kon het maar niet geloven en keek hem lachend aan. Toen zij de gek: daarna pak ik haar onderbroek haal het elastiekje eruit en ga er lekker mee schieten!
😂
__________________
Ní neart go cur le chéile!
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 18:02   #8
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.722
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
De Noord-Koreaanse dictator noemde Trump "mentaal achterlijk" en zijn toespraak de "meest wrede oorlogsverklaring in de geschiedenis".
Hmmm.
Kim Jong-Un liet verder weten Trump te trakteren op "resultaten die hij zich niet kan voorstellen" zonder duidelijk te maken wat Noord-Korea's volgende stap zou zijn. "Ik zal de geestelijk gestoorde Amerikaanse sukkel met vuur afzetten", een uitzonderlijk directe bedreiging aan het adres van Trump. Verder noemde hij de Amerikaanse leider "ongeschikt voor het presidentiële ambt, een schurk en een gangster die graag met vuur speelt, zeker geen politicus." BRON
Ogenschijnlijk een stukje reality-tv van de betere soort. De ene zot die de andere bedreigt.
Gisteren vergeleek Noord-Korea's minister van Buitenlandse Zaken Ri Yong Ho Trump al met een "blaffende hond", Kim Jong-Un deed er vandaag nog een schepje bovenop: "een bange hond blaft harder dan Trump."
China noemt zich ondertussen "een anker van wereldvrede" en zegt een constructieve rol te willen spelen in de de-escalatie dmv dialoog.
't zou allemaal veel grappiger zijn als ze geen teogang hadden tot de atoombom
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 18:06   #9
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
't zou allemaal veel grappiger zijn als ze geen teogang hadden tot de atoombom
De enige reden waarom de wereld nog enkel proxy oorlogen kent en de grootmachten elkaar de voorbije 70 jaar niet meer rechtstreeks in de haren zijn gevlogen zijn die atoombommen. Hoe meer atoombommen hoe liever ! Zonder zaten we al aan WO IV.
USSR - USA was WO III geweest.

Laatst gewijzigd door Vlad : 22 september 2017 om 18:14.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 23:10   #10
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Donald Trump en Kim Un zaten 's nachts te kijken naar de volle maan. Opeens zegt Donald "zeg, ik heb een zaklamp. Als ik die nu laat schijnen op de maan zou jij dan op de lichtstraal gaan staan en naar de maan wandelen?"

"Neen", zegt Kim, "nooit ofte nimmer! Als ik halverwege ben zul jij het licht uitdoen".

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 22 september 2017 om 23:11.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 23:17   #11
Leica
Schepen
 
Geregistreerd: 24 augustus 2014
Berichten: 482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De enige reden waarom de wereld nog enkel proxy oorlogen kent en de grootmachten elkaar de voorbije 70 jaar niet meer rechtstreeks in de haren zijn gevlogen zijn die atoombommen. Hoe meer atoombommen hoe liever ! Zonder zaten we al aan WO IV.
USSR - USA was WO III geweest.
Wat een intelligentie! Ik sta versteld! Ik begrijp niet dat ze jou nog niet gevraagd hebben om in de VN te zetelen?!
Leica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 23:19   #12
kojak
Secretaris-Generaal VN
 
kojak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 september 2013
Locatie: Ergens tussen Venus & Mars
Berichten: 25.641
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De enige reden waarom de wereld nog enkel proxy oorlogen kent en de grootmachten elkaar de voorbije 70 jaar niet meer rechtstreeks in de haren zijn gevlogen zijn die atoombommen. Hoe meer atoombommen hoe liever ! Zonder zaten we al aan WO IV.
USSR - USA was WO III geweest.
Daar zit héél véél waarheid in.
Het is een 'smerig' wapen, maar als afschrikking is het een 'prachtig' wapen.
__________________
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen.
kojak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2017, 23:58   #13
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

alle koreanen zijn gestoord. Ook zij die ooit geadopteerd werden
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 00:23   #14
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat de altijd lachende dat maar omdraait in de zin van: hij is zelf zo zot als iets met de rest van de wereld aan te vallen met alsmaar raketten omhoog te sturen, tot hiertoe ergens in de zeeën/oceanen te laten neerstorten.

Zoals ik al eerder schreef moet dit continue afschieten van raketten en zware waterstofbommen/andere tot ontploffing brengen enorm schadelijk zijn voor het milieu dat héél de wereld aangaat.

Dus laten we even kort door de bocht gaan: wie is er hier de onnozelaar?

En dat alles om maar op gelijke hoogte te willen geraken met de andere 'machtige' landen?

Goed zot is die vent.
Heb je even de tijd om mee uit te vissen, wie de échte zotten waren/zijn ?:

A Time-Lapse Map of Every Nuclear Explosion Since 1945 in 3 minutes

https://www.youtube.com/watch?v=310-GYiitpM
__________________
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 08:18   #15
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.659
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leica Bekijk bericht
Wat een intelligentie! Ik sta versteld! Ik begrijp niet dat ze jou nog niet gevraagd hebben om in de VN te zetelen?!
I'm not MAD!


https://nl.wikipedia.org/wiki/Afschrikkingsevenwicht

Laatst gewijzigd door Vlad : 23 september 2017 om 08:20.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 15:53   #16
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.871
Standaard

Welke deugniet exporteert eigenlijk notaboekjes en balpennen naar Noord-Korea?
Dat moet onmiddelijk stoppen,notaboekjes en balpennen zijn namelijk VITAAL voor het kernprogramma van N-Korea!
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 18:58   #17
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Er wonen twee gekken in het gekkenhuis, Kim Jung Un en Donald Trump, en allebei heeft de zelfde tik ze wouden altijd met elastiekjes schieten. Op een dag moeten ze allebei bij de directeur komen. De eerste gek: gaat lekker zitten en de directeur vraag zo wat ga je later doen als je vrij bent? Nou antwoorden hij: ik heb veel geld gespaart en ik ga daar helen duren elasatiekjes van kopen. Nou zegt de directeur: jij hebt nog niet genoeg geleerd dus blijf jij maar nog even hier. Dan de tweede gek en komt binnen en gaat zitten en de directeur vraagt ook aan hem wat ga jij doen als jij hier weg bent? Nou zegt de tweede gek ik ga eerst lekker mokkel zoeken en die neem ik mee naar huis. De Directeur dol enthousiast en denkt die heeft veel geleerd hier.Daarna zegt de gek: dan kleed ik haar uit en neem haar lekker mee naar bed. De directeur kon het maar niet geloven en keek hem lachend aan. Toen zij de gek: daarna pak ik haar onderbroek haal het elastiekje eruit en ga er lekker mee schieten!
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 19:01   #18
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN
 
NieuwNoors's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2012
Berichten: 21.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
alle koreanen zijn gestoord. Ook zij die ooit geadopteerd werden
Dit vind ik niet netjes van u, Edwaar .
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2017, 19:25   #19
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be