Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 11 april 2023, 17:18   #1
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard Wordt het geen tijd voor medicinale cannabis...

... met kwaliteitslabel waar de cannabinoïden en terpenen bekend worden op gemaakt?
Dat een overheid tegen recreatief gebruik is, tot daar aan toe. Maar we kunnen de -inmidels duizendtal- onderzoeken en getuigen toch niet onder de mat blijven duwen?
In Israël zijn zo geen complexe wetten waardoor ze intussen veel onderzoek verricht hebben en wij dat dus niet meer hoeven te doen.

What are we waiting for?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 18:31   #2
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
... met kwaliteitslabel waar de cannabinoïden en terpenen bekend worden op gemaakt?
Dat een overheid tegen recreatief gebruik is, tot daar aan toe. Maar we kunnen de -inmidels duizendtal- onderzoeken en getuigen toch niet onder de mat blijven duwen?
In Israël zijn zo geen complexe wetten waardoor ze intussen veel onderzoek verricht hebben en wij dat dus niet meer hoeven te doen.

What are we waiting for?
Dit bestaat toch al. Ik zie geen probleem.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 18:37   #3
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Dit bestaat toch al. Ik zie geen probleem.
Neen Rudy dat bestaat niet.
Die CBD olie die ge op de markt vindt is vaak pure rip off en degene met THC is verboden
MS patiënten hebben wel een gepantenteerde Sativexx, maar houden vaak meer van cannabisolie (echte) dan die spray.

Als medi-gebruiker moeten velen zich nog op de zwarte markt oriënteren om vaak teveel te betalen voor wiet van onbekende afkomst.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 18:50   #4
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Trevor Smith, 54, was diagnosed with bladder cancer in 2012
Told he needed immediate op to remove bladder and prostate, then chemo
But worried about his quality of life afterwards, he tried alternative therapies
Began taking cannabis oil after reading about it online
Claims that after 10 weeks, tests showed his cancer had not spread after all
This meant he was able to undergo much less invasive laser surgery
Has now been cancer-free for a year and wants to raise awareness of the oil

'When doctors told me I had gone into remission, I was lost for words, I almost couldn’t believe it.'

'I feel indebted to the oil and its medical properties, there are alternatives to chemotherapy but people just need to open their eyes to it.'

Scientific research does suggest that cannabinoids – the active chemicals found in cannabis – possess anti-cancer properties
which help stem the growth of malignant tumours.



https://www.dailymail.co.uk/health/a...ears-live.html

Als we patiënten geen toegang geven tot olie met labels van de cannabinoiden en terpenen, is er dus ook geen volwaardige gezondheidszorg.
Het verbod op cannabis is dodelijk!
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 20:47   #5
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.898
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Trevor Smith, 54, was diagnosed with bladder cancer in 2012
Told he needed immediate op to remove bladder and prostate, then chemo
But worried about his quality of life afterwards, he tried alternative therapies
Began taking cannabis oil after reading about it online
Claims that after 10 weeks, tests showed his cancer had not spread after all
This meant he was able to undergo much less invasive laser surgery
Has now been cancer-free for a year and wants to raise awareness of the oil

'When doctors told me I had gone into remission, I was lost for words, I almost couldn’t believe it.'

'I feel indebted to the oil and its medical properties, there are alternatives to chemotherapy but people just need to open their eyes to it.'

Scientific research does suggest that cannabinoids – the active chemicals found in cannabis – possess anti-cancer properties
which help stem the growth of malignant tumours.



https://www.dailymail.co.uk/health/a...ears-live.html

Als we patiënten geen toegang geven tot olie met labels van de cannabinoiden en terpenen, is er dus ook geen volwaardige gezondheidszorg.
Het verbod op cannabis is dodelijk!
Iedereen in leven proberen te houden met wat dan ook (exotische opiaten ) is dat niet tegen de natuur op een planeet die al buigt en stukgaat aan overbevolking.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 april 2023 om 20:51.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 21:03   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.742
Standaard

Dat is al vaak besproken in draden.
Persoonlijk ben ik zeer hard tegen illegale drugs, maar voor medicinale cannabis sta ik volledig open ... mits het medisch verantwoord zou zijn.

Maar het antwoord op de vraag is er nog niet:
om welke redenen pleiten onze topartsen niet voor deze medicinale toepassing?
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 21:58   #7
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat is al vaak besproken in draden.
Persoonlijk ben ik zeer hard tegen illegale drugs, maar voor medicinale cannabis sta ik volledig open ... mits het medisch verantwoord zou zijn.

Maar het antwoord op de vraag is er nog niet:
om welke redenen pleiten onze topartsen niet voor deze medicinale toepassing?
Omdat het 75 jaar aan een stuk gestigmatiseerd is en mensen kuddedieren zijn. Er staan echter artsen voor open die de werking er van observeerde in hun patiënten.
Mij n behandelend arts zou het ook voorschrijven aan mij, maar ik moet lijden omdat hij het niet kan wegens de illegaliteit.

Medisch moet men snel deftig legaliseren. De onderzoeken zijn reeds door andere landen gedaan, met als voorloper Israël, en ze zijn veelbelovend. Ook is de ervaring van duizendtal patiënten niet te ontkennen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 22:28   #8
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Iedereen in leven proberen te houden met wat dan ook (exotische opiaten ) is dat niet tegen de natuur op een planeet die al buigt en stukgaat aan overbevolking.
Zou dat niet het ware motief zijn waarom ze cannabis illegaal houden? Als de mens er beter mee geholpen is dan met opiaten of dergelijke, zijn ze veel inkomen in de big pharma kwijt.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 22:45   #9
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.102
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Alsof iemand geen wietplantje kan laten groeien... Of een paar wietplantjes.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 22:52   #10
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Alsof iemand geen wietplantje kan laten groeien... Of een paar wietplantjes.
Er zijn mensen die dat niet kunnen en als ze het kunnen niets van de cannabinoïden of terpenen weten. De soorten die bv tegen darmkanker werken, werken niet tegen prostaatkanker en vice versa.

Er is al veel onderzoek gedaan, maar de medische wereld moet zich dringend verdiepen en meer onderzoeken welk profiel er voor iedere kwaal het meest geschikt is.

Voor pijnstilling kunt ge simpeler uitselecteren. Er was een kind in Weed The People die zware opiaten kreeg en dankzij cannabisolie zo goed als geen afkick van opiaten had en beter geholpen was als met opiaten, meer levensenergie en vreugde. Maar om het geneeskrachtig toe te passen weten ze nog maar bitterweinig en dus welke chemische bestanddelen in de plant nodig zijn. Dat gaat over duizendtal soorten intussen waarin een diverse cocktail van terpenen en cannabinoiden aanwezig zijn.

Breeders zijn intussen ook tot het verstand gekomen niet enkel op THC te selecteren en selecteren terug naar wat verloren is gegaan. Halleluja. Landrassen sterven intussen uit en het is deels onze plicht die te bewaren. Uitstervende diersoorten krijgen ook bescherming.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 april 2023 om 23:08.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:09   #11
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.102
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Er zijn mensen die dat niet kunnen en als ze het kunnen niets van de cannabinoïden of terpenen weten. De soorten die bv tegen darmkanker werken, werken niet tegen prostaatkanker en vice versa.

Er is al veel onderzoek gedaan, maar de medische wereld moet zich dringend verdiepen en meer onderzoeken welk profiel er voor iedere kwaal het meest geschikt is.

Voor pijnstilling kunt ge simpeler uitselecteren. Er was een kind in Weed The People die zware opiaten kreeg en dankzij cannabisolie zo goed als geen afkick van opiaten had en beter geholpen was als met opiaten, meer levensenergie en vreugde. Maar om het geneeskrachtig toe te passen weten ze nog maar bitterweinig en dus welke chemische bestanddelen in de plant nodig zijn. Dat gaat over duizendtal soorten intussen waarin een diverse cocktail van terpenen en cannabinoiden aanwezig zijn.

Breeders zijn intussen ook tot het verstand gekomen niet enkel op THC te selecteren en selecteren terug naar wat verloren is gegaan. Halleluja. Landrassen sterven intussen uit en het is deels onze plicht die te bewaren. Uitstervende diersoorten krijgen ook bescherming.
Blablabla. Als wiet medicinaal bruikbaar is, dan is het aan het kiesvee iets te leren buiten familie en voetbal.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:14   #12
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Blablabla. Als wiet medicinaal bruikbaar is, dan is het aan het kiesvee iets te leren buiten familie en voetbal.
Wa blablabla? Ge kunt niet zomaar iets zetten als ge het medicinaal wilt toepassen he.
Het is nu eenmaal zo dat we dat idd zelf moeten onderzoeken. En dat gelukkig kunnen door andere landen die wél research deden terwijl ze hier lobbyen met big pharma en een oorlog tegen de alternatieve geneeskunde voeren.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 11 april 2023 om 23:15.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:30   #13
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Marijuana has a high beneficial effect in managing chronic pain in adults and relieving spasticity symptoms in multiple sclerosis, obstructive sleep apnea syndrome, and fibromyalgia. As well as, used as pain management, and as anti-emetic in treatment of chemotherapy-induced vomiting and nausea
https://tropmedhealth.biomedcentral....182-019-0161-x

A recent study found that CBD and other non-psychoactive cannabinoids can effectively be used to prevent and treat GI disorders such as irritable bowel syndrome (IBS), inflammatory bowel disease (IBD), Crohn's, ulcerative colitis and more. CBD's anti-inflammatory properties are key to reducing and preventing symptoms
https://www.jwu.edu/news/2021/09/7-p...-cannabis.html

The typically higher concentration of CBD makes ruderalis plants valuable for the treatment of anxiety or epilepsy. C. ruderalis is being used for the treatment of cancer, sclerosis, and loss of appetite
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cannabis_ruderalis
(Originale Ruderalis is al zeldzaam en veelal doorgeselecteerd tot polyhybrides. Ook gekend als autoflowers)

The resulting therapeutic uses covered by this chapter are chronic pain, cancer, chemotherapy-induced nausea and vomiting, anorexia and weight loss associated with HIV, irritable bowel syndrome, epilepsy, spasticity, Tourette syndrome, amyotrophic lateral sclerosis, Huntington's disease, Parkinson's disease, dystonia, dementia, glaucoma, traumatic brain injury, addiction, anxiety, depression, sleep disorders, posttraumatic stress disorder, and schizophrenia and other psychoses.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK425767/

Follow the science. Als Amerika en Israël medische cannabis toestaan, waarom hier dan niet? Hebben wij als mensen niet dezelfde anatomie?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:41   #14
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.102
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wa blablabla? Ge kunt niet zomaar iets zetten als ge het medicinaal wilt toepassen he.
Het is nu eenmaal zo dat we dat idd zelf moeten onderzoeken. En dat gelukkig kunnen door andere landen die wél research deden terwijl ze hier lobbyen met big pharma en een oorlog tegen de alternatieve geneeskunde voeren.
Uw hoop geneuzel dat wiet, mits goed behandeld om er olie en tinctuur van te maken enzoverder het ideale geneesmiddel is voor vele kwalen. Als u het kan, dan moet iedereen met een beetje wilskracht en capaciteit om nieuwe kennis te vergaren en te gebruiken, het ook kunnen.

In plaats dat u hier uw afkeer van big pharma verkondigd, zou u die gewoon moeten negeren, en uw eigen agenda beter in de bloemetjes te zetten.

Het is niet alsof dat die multinationals iedereen met een paar wietplantjes en een fermentatie-emmertje willen opsporen en afmaken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:45   #15
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uw hoop geneuzel dat wiet, mits goed behandeld om er olie en tinctuur van te maken enzoverder het ideale geneesmiddel is voor vele kwalen. Als u het kan, dan moet iedereen met een beetje wilskracht en capaciteit om nieuwe kennis te vergaren en te gebruiken, het ook kunnen.

In plaats dat u hier uw afkeer van big pharma verkondigd, zou u die gewoon moeten negeren, en uw eigen agenda beter in de bloemetjes te zetten.

Het is niet alsof dat die multinationals iedereen met een paar wietplantjes en een fermentatie-emmertje willen opsporen en afmaken.
Ik ben gepassioneerd door wiet en ben er al tiental jaar mee bezig. Iemand die er nieuw in komt zal verloren lopen en tegen die het uitdoktert is het misschien al te laat.

Ze hebben telers die andere hielpen wel het leven zuur gemaakt en voorbeelden gesteld.
En meeste gaven het dan aan de meest behoeftigen gratis. Dat die lobbyhoeren experimentele vaccins in de kinderen willen spuiten maar tussen volwassen mensen komen zit mij heel diep ja.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2023, 23:58   #16
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.102
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ben gepassioneerd door wiet en ben er al tiental jaar mee bezig.
Deel uw kennis dan met mensen die het appreciëren. Dat doe ik ook, maar dan doe ik het met mechanica.
Citaat:
Iemand die er nieuw in komt zal verloren lopen en tegen die het uitdoktert is het misschien al te laat.
Nog 8 000 000 000 anderen dan.
Citaat:
Ze hebben telers die andere hielpen wel het leven zuur gemaakt en voorbeelden gesteld.
In veel gevallen waren het telers die voor de winst gingen. Niet de thuisteler die 2 plantjes heeft groeien.
Citaat:
En meeste gaven het dan aan de meest behoeftigen gratis.
Grapjurk. De meeste mensen willen gewoon zichzelf verrijken.
Citaat:
Dat die lobbyhoeren experimentele vaccins in de kinderen willen spuiten maar tussen volwassen mensen komen zit mij heel diep ja.
Dat is uw dada. Maar uw blabla hier op't forum gaat alleen maar meer wrevel opwekken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2023, 00:08   #17
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Deel uw kennis dan met mensen die het appreciëren. Dat doe ik ook, maar dan doe ik het met mechanica.

Nog 8 000 000 000 anderen dan.

In veel gevallen waren het telers die voor de winst gingen. Niet de thuisteler die 2 plantjes heeft groeien.

Grapjurk. De meeste mensen willen gewoon zichzelf verrijken.

Dat is uw dada. Maar uw blabla hier op't forum gaat alleen maar meer wrevel opwekken.
Dealers willen zich verrijken, maar mensen die zichzelf helpen en met hun overschot anderen willen helpen deden dat vaak echt gratis. Bij iemand die welgesteld is zijn ze natuurlijk niet verlegen de kosten te compenseren. Maar een echte zieke met weinig geld kan veelal op gratis steun rekenen.


Wrevel boeit me geen zak, ik ben niet gekomen om cupcake te doen maar die lobbyhoeren te confronteren met hun misdaad tegen de mensheid. Zij die zich als redder opstellen en ons doen geloven dat ze de goeie zijn, zijn doorspekt van het kwade!
Repent
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2023, 00:15   #18
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.102
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dealers willen zich verrijken, maar mensen die zichzelf helpen en met hun overschot anderen willen helpen deden dat vaak echt gratis. Bij iemand die welgesteld is zijn ze natuurlijk niet verlegen de kosten te compenseren. Maar een echte zieke met weinig geld kan veelal op gratis steun rekenen.
Altruïsme is een mythe. Ik zie me als verlicht egoïst, en ga uit van de universele regel dat alles wat iemand doet, in drievoud terugkomt.
Citaat:
Wrevel boeit me geen zak, ik ben niet gekomen om cupcake te doen maar die lobbyhoeren te confronteren met hun misdaad tegen de mensheid.
De mensheid, 8 000 000 000 stuks kiesvee.
Citaat:
Zij die zich als redder opstellen en ons doen geloven dat ze de goeie zijn, zijn doorspekt van het kwade!
Iets is waarheid wat iemand geloofd.
Citaat:
Repent
Het is die repent die velen stoort.
En ik doe het alvast niet. Ik heb geen spijt van mijn acties. Spijt komt te laat, en is een irritante emotie die overbodige moeite vergt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2023, 00:20   #19
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Alsof iemand geen wietplantje kan laten groeien... Of een paar wietplantjes.
Degene die dat niet kunnen, zijn gedwongen de zwarte markt te raadplegen en die er geld op willen verdienen zullen niet dezelfde kwaliteit kunnen leveren als waar een verplicht label aan verbonden is.
Alcohol heeft ook een bron van afkomst en alcoholgehalte op de fles. Wiet heeft geen terpenenprofiel en het percentage aan cannabinoïden.

Ik heb zaden van soorten die tot 8h werken. En zwaar werken. Maar de soorten voor de zwarte markt zijn commercieel en ingesteld om sneller nieuwe te kopen.
En wil ik een terpenenprofiel en percentage aan cannabinoïden, dan moet ik het smokkelen omdat ik in BE zo geen labo ken.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 april 2023 om 00:42.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2023, 00:45   #20
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.854
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Altruïsme is een mythe. Ik zie me als verlicht egoïst, en ga uit van de universele regel dat alles wat iemand doet, in drievoud terugkomt.

De mensheid, 8 000 000 000 stuks kiesvee.

Iets is waarheid wat iemand geloofd.

Het is die repent die velen stoort.
En ik doe het alvast niet. Ik heb geen spijt van mijn acties. Spijt komt te laat, en is een irritante emotie die overbodige moeite vergt.
Dus als gij 10kg hebt aan diverse soorten en ge ziet een mens, waaronder dierbaren, lijden; dan gaat ge ze even geld aanrekenen? Dat is nu net het hele probleem in de mensheid. Darwinisme geconditioneerd dmv sociaal darwinisme. Pesters zijn daar een gevolg van. Hitler liep ook warm van Darwinisme en experimenteerde ook vaccins op kinderen.
Today: same shit, different narrative.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 12 april 2023 om 00:57.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be