Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 augustus 2023, 17:20   #21
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je liever onder de culturele eigenschappen van de islamieten leeft, waarom verhuis je niet naar pakweg Iran of Afghanistan? Laat ons hier gerust.
En hoe laat ik u niet met rust dan?
Het gaat erover dat er een ideologie wordt afgedwongen en ze iedereens kinderen in genderdysforie blijken te willen conditioneren.
"Pride" overal en geaardheden gelinkt bij genders. Het is absurd en totaal niet synchroon met de natuurlijke orde.

Ik poog christelijke normen en waarden na te streven en betreur dat men het omgekeerde probeert mee te geven op massaschaaal.

Weggaan zit er niet in vrees ik, maar dat er een heilige oorlog op zal volgen is een causaliteit die niemand kan ontkennen, mits ze eens goed zien naar de propaganda aan den anderen kant...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 17:57   #22
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En hoe laat ik u niet met rust dan?
Het gaat erover dat er een ideologie wordt afgedwongen en ze iedereens kinderen in genderdysforie blijken te willen conditioneren.
"Pride" overal en geaardheden gelinkt bij genders. Het is absurd en totaal niet synchroon met de natuurlijke orde.

Ik poog christelijke normen en waarden na te streven en betreur dat men het omgekeerde probeert mee te geven op massaschaaal.

Weggaan zit er niet in vrees ik, maar dat er een heilige oorlog op zal volgen is een causaliteit die niemand kan ontkennen, mits ze eens goed zien naar de propaganda aan den anderen kant...
Je wil ons die barbaarse islamieten opdringen, zó laat je ons niet gerust.
Eens aan de macht kelen ze u, de verdraagzame christenen, ook zonder scrupules.
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment

Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 augustus 2023 om 17:58.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2023, 18:27   #23
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Je wil ons die barbaarse islamieten opdringen, zó laat je ons niet gerust.
Eens aan de macht kelen ze u, de verdraagzame christenen, ook zonder scrupules.
Kunt ge even quoteren waar ik dat deed? Om even perspectief te krijgen hoe ge dat ziet.
Want ik kan me dat niet herinneren. Ik vraag net neutraliteit, dat gij zoveel kunt doen en laten wat ge wilt, maae dat niet als nieuwe normaal over andermans kinderen projecteert.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 06:03   #24
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Kunt ge even quoteren waar ik dat deed? Om even perspectief te krijgen hoe ge dat ziet.
Want ik kan me dat niet herinneren. Ik vraag net neutraliteit, dat gij zoveel kunt doen en laten wat ge wilt, maae dat niet als nieuwe normaal over andermans kinderen projecteert.
Denk je dat ik in uw berichten ga zoeken? Als je zelf niet meer weet wat je schrijft....
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 06:13   #25
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.509
Standaard

Hier, haal er nog wat binnen:
https://www.hln.be/vilvoorde/man-op-...rden~a067d878/
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2023, 10:55   #26
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Denk je dat ik in uw berichten ga zoeken? Als je zelf niet meer weet wat je schrijft....
Je liegt want ik beweerde het omgekeerde. Ik weet heel goed wat ik schrijf.
Wel wil ik dat moslims als moslims kunnen leven, christenen als christenen, Joden als Joden, ongelovigen als ongelovigen enzovoort.

Maar ik wil niet dat we andermans kinderen gaan indoctrineren met lgbqt waanzin of andere propaganda die onrespectvol staan tegenover andere overtuigingen.

Diversiteit betekent niet iedereen op 1 hoop smijten en overspoelen met perversiteiten die ze als "pride" "freedom" of "love" verkopen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 14:22   #27
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Diversiteit is onvermijdelijk maar de niet compatibele culturen zou men uit de onze moeten weren, desnoods met geweld afdwingen dat ze zich hier niet kunnen vestigen.
je zou denken...na duizenden jaren van (relatieve?) beschaving, waarin migratie over heel de wereld altijd heeft bestaan...dat iemand met 2 hersencellen die in staat zijn samen te werken, inziet dat dit nooit zal stoppen

idd ...geweld... maar waar heeft dat ooit gewerkt? je kan een andere bevolking ff tegenhouden, wat trouwens nooit zal gebeuren, het is pure hypothese, maar dan komt de dag dat de geschiedenis zich toch zal herhalen en men zal migreren.

van mijn part mag racisme geaccepteerd en als vorm van vrije mening worden gezien. Waarom? Simpel...veel discussies zullen minder rond potjes worden gevoerd, maar meteen duidelijk een racistische kern hebben.

PS: Vraagje, is de "christelijke cultuur" compatibel?
__________________
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien.

Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios

Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 12 augustus 2023 om 14:26.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 14:52   #28
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
je zou denken...na duizenden jaren van (relatieve?) beschaving, waarin migratie over heel de wereld altijd heeft bestaan...dat iemand met 2 hersencellen die in staat zijn samen te werken, inziet dat dit nooit zal stoppen

idd ...geweld... maar waar heeft dat ooit gewerkt? je kan een andere bevolking ff tegenhouden, wat trouwens nooit zal gebeuren, het is pure hypothese, maar dan komt de dag dat de geschiedenis zich toch zal herhalen en men zal migreren.

van mijn part mag racisme geaccepteerd en als vorm van vrije mening worden gezien. Waarom? Simpel...veel discussies zullen minder rond potjes worden gevoerd, maar meteen duidelijk een racistische kern hebben.

PS: Vraagje, is de "christelijke cultuur" compatibel?
Hetgeen hier nu in Europa gebeurt is geen migratie maar invasie. Ze vluchten voor hun eigen islamitische dictaturen, om hier dan "alahu akbar" te komen krijsen, halal voeding te eisen en stedelijke buurten onveilig te maken. Den boom in met dat soort volkeren.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 15:31   #29
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.717
Standaard

Waarom steeds minder mensen iets tegen allochtonen krijgen...


... omdat er steeds minder autochtonen zijn.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2023, 18:41   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Waarom steeds minder mensen iets tegen allochtonen krijgen...


... omdat er steeds minder autochtonen zijn.
Dat klopt...

Zoals ik al eerder gepost had...

__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 00:00   #31
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Hetgeen hier nu in Europa gebeurt is geen migratie maar invasie. Ze vluchten voor hun eigen islamitische dictaturen, om hier dan "alahu akbar" te komen krijsen, halal voeding te eisen en stedelijke buurten onveilig te maken. Den boom in met dat soort volkeren.
Wat een bittere/enge focus op de wereld die je hebt.

En eerlijk gezegd een uitzichtloze overtuiging die je eraan overhoudt.

Wellicht ben je zelf niet geïnteresseerd in hoe het eventueel anders kan. Dit zou nochtans jezelf en je omgeving een stuk gelukkiger maken. Je kan me gerust privé contacteren als wil praten.
__________________
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien.

Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios

Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 15 augustus 2023 om 00:05.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 00:14   #32
viaSanctus
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 13 september 2009
Berichten: 767
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat klopt...

Zoals ik al eerder gepost had...

Waar ben je precies bang voor?
__________________
Na het bekijken van TikToks van Dries Van Langenhove heb ik mijn anti-Vlaams-nationalistische handtekening verwijderd. Eén persoon heeft mijn respect op zo'n manier verdiend dat het mijn volledige mening heeft doen herzien.

Dank aan deze joden https://www.linkedin.com/posts/ugcPo...ium=member_ios

Israel-Hamas War: Last Week Tonight with John Oliver (HBO): https://www.youtube.com/watch?v=pJ9PKQbkJv8
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 00:23   #33
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.532
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Waar ben je precies bang voor?
Goeie vraag.
Misschien geen kiesvee meer dat werkt om de pensioenen te betalen, en daarmee het hele huidige systeem naar de kloten doet.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 07:41   #34
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
.

PS: Vraagje, is de "christelijke cultuur" compatibel?
Niet met deze kloon van Sodom en Gomorra . Iets waar veel christenen aan voorbij gaan. In hun bekeringsdrang bekereerden de christenen zichzelf terug tot de wereld.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 08:45   #35
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Wat een bittere/enge focus op de wereld die je hebt.

En eerlijk gezegd een uitzichtloze overtuiging die je eraan overhoudt.

Wellicht ben je zelf niet geïnteresseerd in hoe het eventueel anders kan. Dit zou nochtans jezelf en je omgeving een stuk gelukkiger maken. Je kan me gerust privé contacteren als wil praten.
Idd, totaal niet geïnteresseerd in die rommel.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 10:40   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Waar ben je precies bang voor?
Bang hoeft men er niet voor te zijn, in bepaalde gevallen dan toch maar het is toch een slag in het gezicht voor de autochtone bevolking daar er veel van zijn die van mening zijn dat onze veiligheid en vrijheid zwaar in de problemen komt door de overrompeling meestal van diegenen die in 'ons' land zelfs totaal niet moeten zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 15 augustus 2023 om 10:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 13:07   #37
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.509
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Waar ben je precies bang voor?
De Vlaamse Aboriginal te worden? Vreemde in eigen land?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2023, 22:49   #38
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Bang hoeft men er niet voor te zijn, in bepaalde gevallen dan toch maar het is toch een slag in het gezicht voor de autochtone bevolking daar er veel van zijn die van mening zijn dat onze veiligheid en vrijheid zwaar in de problemen komt door de overrompeling meestal van diegenen die in 'ons' land zelfs totaal niet moeten zijn.
De autochtonen stonden erbij en keken er naar...
Zie nu hoe iedereen meeloopt met lgbqt tot hun kleinkinderen er onherkenbaar bijlopen. Dan ziet niemand in welke agenda's voorafgaand draaide.
Zo was dat ook met migratie.

Samenlevingen die leugens voor waarheden verkopen plegen zelfmoord. Vooral als het kiesvee ze gelooft en denkt iets politiek te kunnen veranderen. Het probleem kan nooit de oplossing bieden. Ze veroorzaken zelfs moedwillig problemen om een "oplossing" aan te bieden. Order out of chaos.

De vijand is niet de migrant, niet Rusland en geen andere dictator die op een olie- goud- of uraniumbron zetelt. De vijand zijn onze eigen mensen en hun beleidmakers.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2023 om 22:54.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2023, 10:24   #39
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.655
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
De autochtonen stonden erbij en keken er naar...
Zie nu hoe iedereen meeloopt met lgbqt tot hun kleinkinderen er onherkenbaar bijlopen. Dan ziet niemand in welke agenda's voorafgaand draaide.
Zo was dat ook met migratie.

Samenlevingen die leugens voor waarheden verkopen plegen zelfmoord. Vooral als het kiesvee ze gelooft en denkt iets politiek te kunnen veranderen. Het probleem kan nooit de oplossing bieden. Ze veroorzaken zelfs moedwillig problemen om een "oplossing" aan te bieden. Order out of chaos.

De vijand is niet de migrant, niet Rusland en geen andere dictator die op een olie- goud- of uraniumbron zetelt. De vijand zijn onze eigen mensen en hun beleidmakers.


Onze eigen mensen zou ik schrappen uit de zin, het zijn de Politici & beleidsmakers en zij die evoor blijven stemmen die de fout zijn.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2023 om 10:24.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2023, 10:28   #40
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.020
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
[/b]

Onze eigen mensen zou ik schrappen uit de zin, het zijn de Politici & beleidsmakers en zij die evoor blijven stemmen die de fout zijn.
Ik heb aan meerdere tafels gezeten die druk uitoefende tot vaccineren, zelfs op de kinderen.
De rode lijn is gekruisd. Er zal oorlog woeden.
En dan lossen ze daar nog de geest van Baal, Ishtar en Moloch op los met hun genderideologie. Ze zijn van hun vader den duivel...
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 16 augustus 2023 om 10:29.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be