Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 maart 2017, 01:13   #61
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De kost van het openbaar vervoer is afhankelijk van wie u bent. Staatsuierlurkers kunnen dat redelijk goedkoop gebruiken, want de rest betaald toch bij.

Ik werk hemelsbreed 5 km van mijn voordeur nu. Met de fiets is het 20 minuten. Met het openbaar vervoer een leuk uur. Je bent sneller te voet...
Ik weet niet meer wie maar er heeft iemand dat hier echt op prachtige wijze verwoord. Ik ga het trachten te herhalen.

"Het openbaar vervoer brengt je van daar waar je niet bent naar daar waar je niet moet zijn en dit op uren dat ge het niet nodig hebt."
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 00:41   #62
Garry
Secretaris-Generaal VN
 
Garry's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2007
Berichten: 25.665
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De kost van het openbaar vervoer is afhankelijk van wie u bent. Staatsuierlurkers kunnen dat redelijk goedkoop gebruiken, want de rest betaald toch bij.

Ik werk hemelsbreed 5 km van mijn voordeur nu. Met de fiets is het 20 minuten. Met het openbaar vervoer een leuk uur. Je bent sneller te voet...
Er is maar één vorm van openbaar vervoer waar gretig gebruik van gemaakt wordt en eigenlijk een beetje te gretig, mede omdat het vrij goedkoop is doordat er geen accijnzen zijn op kerosine, en dat is het vliegtuig.

Laatst gewijzigd door Garry : 15 maart 2017 om 00:42.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 08:42   #63
brother paul
Secretaris-Generaal VN
 
brother paul's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2007
Berichten: 34.041
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Er is maar één vorm van openbaar vervoer waar gretig gebruik van gemaakt wordt en eigenlijk een beetje te gretig, mede omdat het vrij goedkoop is doordat er geen accijnzen zijn op kerosine, en dat is het vliegtuig.
Volgens mij is het niet belast omdat de ambtenaren nog geen manier gevonden hebben hoe zij gesubsidieerd er gratis mogen gebruik van maken, terwijl de rest er belastingen voor betaalt
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 maart 2017, 10:16   #64
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 20.624
Standaard

In Antwerpen bestaat nu ook het concept van gratis de lage emissiezone inrijden tegen betaling.

"Antwerps leefmilieuschepen Nabilla Ait Daoud (N-VA) heeft begrip voor de verzuchtingen van deze bedrijven en daarom is er ook een overgangsregeling. “Er is een tijdelijke toelating voor bussen die niet voldoen aan de voorwaarden om gratis de LEZ in te mogen”, zegt ze. “Zij moeten er dan wel voor betalen. Daarmee zetten we ze aan om te blijven investeren in duurzame voertuigen.”
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be