Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Debatclub > Rechts
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Rechts Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond rechtse thema's.
Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 10 juni 2007, 19:06   #1
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard 10 juni

Allez, 't was een fijne dag vandaag. Paars ligt knock-out, en het is nog eens aan ons. Ik hoop persoonlijk op een coalitie CD&V/N-VA, Vlaams Belang, LDD.
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 19:10   #2
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Heeft CD&V er niet net voor gezorgd dat Dedecker uit de NVA moest verdwenen? Ik denk dat uw hoop in dat opzicht al weinig realistisch zal blijken. En daarnaast zie ik Dewever of Leterme nooit met het Vlaams Belang regeren. Laat staan de Franstaligen.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 19:19   #3
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
van Maerlant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Locatie: New Caprica City
Berichten: 15.129
Standaard

Coalitie =/= Partijlid
__________________
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.













It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2007, 19:22   #4
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Goh, denk je dat echt, ik betwijfel dat toch ten zeerste. Als de christelijke sociale vleugel Dedecker als persoon (met zijn ideeën) niet aanvaard terwijl hij toch stelde zich achter de NVA te scharen qua ideeën, zie ik niet in waarom ze hem nu plots wel zouden aanvaarden zonder die 'remmende' werking op die man zijn ideeën.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 16:46   #5
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Raven's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2004
Locatie: Nabij het Reigersnest
Berichten: 10.447
Standaard

Laten we hopen dat zo een coalitie er niet komt en dat de CD&V-NVA het moet stellen met het onbetrouwbare VLD en SP-A die, als het er op aankomt, het been niet zullen stijf houden.

Opnieuw zullen we zien hoe zowel voor de SP-A als VLD de staatshervormingen niet van belang zijn, de belangrijke reden waarom ze nu zijn afgestraft. De zweep heeft geslagen en zal dat over 4 jaar opnieuw doen.

Tegen dan kan een partij zoals DeDecker allang in interne ruzie terecht gekomen zijn, z'n lot verbonden hebben aan CD&V, of in de vergetelheid zijn geraakt. En de dag dat dat gebeurd zal het ocmmunicerende vat LDD & VB wat we nu gezien hebben zorgen voor een heel zwarte zondag.
__________________
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme!

Laatst gewijzigd door Raven : 11 juni 2007 om 16:47.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 16:58   #6
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
StevenNr1's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 mei 2004
Berichten: 11.386
Standaard

Nu heb ik elders al gezegd dat ik het wel mogelijk acht dat CD&V-NVA samen met LDD regeren. Ik zal het afzwakken tot dat als het niet nodig is, ze het niet zullen doen.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be