Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten
 
Discussietools
Oud 27 februari 2011, 17:37   #401
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ah, dus ge bedoelt dat de moderators zich op dit forum niet veroorloven vriendendiensten te verrichten, maar dat dit op de fora, waar ge moderator waart wel het geval was.

Juist?
Deze hele draad is opgestart omdat 'n bepaalde mod(s?) niet onpartijdig is of niet consequent!

Daarbij werden verschillende voorbeelden aangehaald!

Van de inconsequentie bvb,, waar voor bepaalde uitspraken wél en voor gelijkaardige, zelfs ergere uitspraken géén strafpunten werden uitgedeeld!

Laatst gewijzigd door SDX : 27 februari 2011 om 17:37.
SDX is offline  
Oud 27 februari 2011, 17:46   #402
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN
 
Nynorsk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2003
Berichten: 24.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arbiter Bekijk bericht
Geachte,

Geenszins maar van iemand die een verborgen boodschap in zijn avatar draagt ('achterlijke racisten') wilde ik zeker weten dat zijn bericht ook geen verborgen boodschap bevat. Hoe dan ook, wij stellen het proberen te achterhalen van identiteiten van moderators niet op prijs.

Vriendelijke groet,
Arbiter

wtf? nu gaat de moderatie zelf beginnen meespelen in dit 'spel' ofwat.

't einde van dit forum is serieus nabij.
__________________
Nynorsk is offline  
Oud 27 februari 2011, 17:56   #403
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ah, dus ge bedoelt dat de moderators zich op dit forum niet veroorloven vriendendiensten te verrichten, maar dat dit op de fora, waar ge moderator waart wel het geval was.

Juist?
Ik zei dus al:

En hopla, we zijn weer vertrokken op weg naar een meta-discussie, omdat mensen kennelijk problemen hebben met begrijpend lezen.
Sus Iratus is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:03   #404
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN
 
vlijmscherp's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2006
Locatie: Zele
Berichten: 44.670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik zei dus al:

En hopla, we zijn weer vertrokken op weg naar een meta-discussie, omdat mensen kennelijk problemen hebben met begrijpend lezen.
jij beschuldigt de moderatie hier van alles en nog wat zonder dat je die mensen kent en vooral zonder bewijs.

straf.
__________________
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land.
We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert.
vlijmscherp is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:04   #405
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik zei dus al:

En hopla, we zijn weer vertrokken op weg naar een meta-discussie, omdat mensen kennelijk problemen hebben met begrijpend lezen.
Voi!la, het is weer van dat.
Je staat blok, dan zijn het de anderen die niet kunnen discussiëren.

Ik zou nu beginnen oproepen tot "Kalt stellen".
artisjok is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:05   #406
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Ik vraag me af wat de mod's bezielde om mee te spelen met dit domme goede.

Ik heb hier al 4 keer hetzelfde antw. van de mod's zien verschijnen, eigelijk is het wel een goede zaak.Nu mogen zij 10 tot 100 keer antwoorden en steeds terug dezelfde uit de lucht gegrepen persoonlijke verwijten aanhoren. Nu kunnen ze zelf zien hoe fucked-up sommigen hier zijn, de reïncarnatie van bepaalde forumleden heeft hen blijkbaar enkel tegengewerkt. De beerput zit nu in S&M....
Wisord is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:06   #407
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
jij beschuldigt de moderatie hier van alles en nog wat zonder dat je die mensen kent en vooral zonder bewijs.

straf.

*KNIP*

Laatst gewijzigd door Arbiter : 27 februari 2011 om 18:11.
Wisord is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:08   #408
Wisord
Banneling
 
 
Geregistreerd: 5 januari 2010
Locatie: Lommel
Berichten: 10.022
Standaard

.

Laatst gewijzigd door Wisord : 27 februari 2011 om 18:08.
Wisord is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:09   #409
Sus Iratus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Locatie: Muzelmaniakië
Berichten: 6.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Deze hele draad is opgestart omdat 'n bepaalde mod(s?) niet onpartijdig is of niet consequent!

Daarbij werden verschillende voorbeelden aangehaald!

Van de inconsequentie bvb,, waar voor bepaalde uitspraken wél en voor gelijkaardige, zelfs ergere uitspraken géén strafpunten werden uitgedeeld!
Er werden vandaag weer vier strafpunten en een *knipje* uitgedeeld aan iemand die enkel stelde dat een welbepaald forumlid het niet aandurft om de, en ik citeer: "verachtelijke islamitische visie over holebi's te veroordelen, laat staan er een mening over te geven".

Dát schijnt namelijk als persoonlijke aanval te gelden.

En ja, dat was wéér in een 'discussie' met dat ene welbepaalde forumlid.

Geachte moderatie, als deze ongein van u nog lang gaat duren, zal ik het niet nalaten om uit principe en voor de zekerheid op werkelijk élk bericht van welbepaalde forumleden te gaan klikken, waarbij ik de grootst mogelijke kwaadaardigheid en kwade wil in mijn persoonlijke uitleg, opvatting en perceptie van die berichten zal betrachten, want dat is waar de moderatie nu op aan het aansturen is: totale subjectiviteit.
Sus Iratus is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:14   #410
SDX
Secretaris-Generaal VN
 
SDX's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2008
Locatie: Thuis
Berichten: 25.740
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
jij beschuldigt de moderatie hier van alles en nog wat zonder dat je die mensen kent en vooral zonder bewijs.

straf.
Bewijzen van vooringenomenheid, vriendjespolitiek, inconsequentie en onpartijdigheid zijn overvloedig geleverd, in deze en dezelfde draad!

De hele heisa ontstond in de draad van illwill die systematisch geboycot werd door 'bepaalde' lieden, waarna tegenreacties kwamen van bepaalde andere leden, toen pas en p�*s toen kwam 'n bepaalde mod ingrijpen, knippen, punten uitdelen, berichten verwijderen met vragen aan diezelfde mod, voorheen, toen dat systematisch verzieken van die draad nog volop aan de gang was, was er geen mod in geen velden of wegen te bespeuren.
Pas toen er dus die tegenreacties kwam van 'bepaalde andere' leden, werd er ingegrepen, tègen degenen die kwamen met tegenreacties op de draad verziekers.

De 'aanval' van een bepaald persoon, die met de identiteit en 'n sneer naar haar werksituatie, heeft nog erg lang mogen blijven staan totdat deze draad werd geopend, 't werd, door diezelfde bepaalde mod, niet gezien als 'n persoonlijke aanval, daar; volgens diezelfde mod, die bepaalde persoon zelf haar identiteit kenbaar gemaakt had, de lage insinuatie op de werksituatie van die bepaalde persoon, die 'sneer', werd aldus NIET gezien als 'n persoonlijke aanval.
Ik zou zeggen:
QED
SDX is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:21   #411
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Deze hele draad is opgestart omdat 'n bepaalde mod(s?) niet onpartijdig is of niet consequent!
Dit wordt geïnsinueerd.

Citaat:
Daarbij werden verschillende voorbeelden aangehaald!
Eén voorbeeld kan niet aangetoond worden.
Een ander voorbeeld klopt niet.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=380
artisjok is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:23   #412
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Er werden vandaag weer vier strafpunten en een *knipje* uitgedeeld aan iemand die enkel stelde dat een welbepaald forumlid het niet aandurft om de, en ik citeer: "verachtelijke islamitische visie over holebi's te veroordelen, laat staan er een mening over te geven".

Dát schijnt namelijk als persoonlijke aanval te gelden.

En ja, dat was wéér in een 'discussie' met dat ene welbepaalde forumlid.

Geachte moderatie, als deze ongein van u nog lang gaat duren, zal ik het niet nalaten om uit principe en voor de zekerheid op werkelijk élk bericht van welbepaalde forumleden te gaan klikken, waarbij ik de grootst mogelijke kwaadaardigheid en kwade wil in mijn persoonlijke uitleg, opvatting en perceptie van die berichten zal betrachten, want dat is waar de moderatie nu op aan het aansturen is: totale subjectiviteit.
Is het nu "dat ene welbepaalde forumlid" of "van welbepaalde forumleden"
Kan je de link geven naar dat bericht?
artisjok is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:25   #413
COCHINILLO
Banneling
 
 
Geregistreerd: 25 januari 2011
Locatie: bij mama
Berichten: 2.117
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Is het nu "dat ene welbepaalde forumlid" of "van welbepaalde forumleden"
Kan je de link geven naar dat bericht?

als er "knip" staat, dan staat er toch geen bericht meer? Wat zoek je? bewijsmateriaal?
COCHINILLO is offline  
Oud 27 februari 2011, 18:32   #414
Arbiter
Global Moderator
 
 
Arbiter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2010
Berichten: 1.019
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Er werden vandaag weer vier strafpunten en een *knipje* uitgedeeld aan iemand die enkel stelde dat een welbepaald forumlid het niet aandurft om de, en ik citeer: "verachtelijke islamitische visie over holebi's te veroordelen, laat staan er een mening over te geven".

Dát schijnt namelijk als persoonlijke aanval te gelden.

En ja, dat was wéér in een 'discussie' met dat ene welbepaalde forumlid.

Geachte moderatie, als deze ongein van u nog lang gaat duren, zal ik het niet nalaten om uit principe en voor de zekerheid op werkelijk élk bericht van welbepaalde forumleden te gaan klikken, waarbij ik de grootst mogelijke kwaadaardigheid en kwade wil in mijn persoonlijke uitleg, opvatting en perceptie van die berichten zal betrachten, want dat is waar de moderatie nu op aan het aansturen is: totale subjectiviteit.
Geachte,

Als u die post heeft gelezen weet u dat er meer stond dat het deel dat u citeerde.

Voor wat betreft uw laatste alinea. Van dreigementen worden wij niet warm of koud. Als u zich gaat gedragen zoals u zegt te willen handelen heeft u slechts uzelf ermee.

Mag ik u er op wijzen dat wij u allang hadden kunnen verbannen als wij dat hadden gewild. En ook dat wij deze draad al vanaf het eerste bericht hadden kunnen sluiten?

De draadopener, en vele anderen zoals uzelf, hebben hun zegje uitgebreid kunnen doen en de moderatie heeft zo open mogelijk en naar eer en geweten antwoord gegeven. Deze draad dreigt nu weer te verglijden in een herhaling van zetten en gehakketak tussen forummers onderling.

Het forumteam neemt alle berichten mee in de evaluatie van de kwestie en komt spoedig hierop terug met een gezamenlijk standpunt en een eenduidige aanpak. Tot die tijd zet ik een slotje op deze draad.

Als verschillende forummers wensen de vetes voort te zetten in andere draden zal daartegen door mij streng worden opgetreden, zonder onderscheid des persoons. Iedere verwijzing, hoe subtiel ook, naar een medeforummer zal worden bestraft met banpunten. U dient het allen te doen met inhoudelijke argumenten en on-topic-reacties in de lopende draden. Voor degene die dat niet kan opbrengen adviseer ik het gebruik van de negeerlijst.

In het vertrouwen in een prettige voortzetting van onze forumrelatie,
Met vriendelijke groet,

Arbiter
Arbiter is offline  
Discussie gesloten



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be