Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 maart 2003, 08:52   #61
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piano Grande
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuifje
Kom misschien eens uit uwe migrantenvrije Westhoek gekropen en kom eens een paar maanden in Antwerpen wonen. Dan zult ge wel merken wat het verschil is tussen islamieten enerzijds en joden en Indiërs anderzijds. De islam is een gevaar, de islam verovert de West-Europese steden. De islamieten terroriseren de Antwerpse bevolking met crimineel gedrag. Met de joden en de Indiërs heeft de gemiddelde Antwerpenaar geen problemen.
Ik woon al bijna m'n hele leven in Antwerpen en dat temidden van de joden en de Marokkanen en de Turken. Maar kom eens uit je riool gekropen naar de open lucht in Antwerpen, en praat eens eerst met de mensen ipv er op te kloppen

Ps: ik ben nog nooit overvallen, en ik heb ook nog nooit problemen gehad met islamieten. Nu jij weer.
Waarom zou het ook jij bent voor hen sinterklaas!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be