Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 18 maart 2003, 17:21   #41
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Godfried, ik vond deze (jouw) topic niet onmiddellijk terug en ik ben daarom 'vrt - weg ermee gestart'. Voor mijn part mag de web-master (of hoe heet dat beest) mijn topic onder die van jou brengen.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2003, 19:07   #42
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Iedereen hier weet dat ik tegen het Blok ben, maar ik heb van in het begin volgehouden dat het cordon sanitair ten eerste zinloos is en ten tweede ondemocratisch.
De journalisten en columnisten zijn een zootje angsthazen.
Ik niet, maar ik ben dan ook van miserie mijn teksten in Nederland moeten gaan publiceren. Triest hoor, als je weet dat die snullen het steeds maar hebben over democratie, openheid, e.d.
Daarom dat ik respect heb voor mannen als een Jurgen Verstrepen en Luc Alloo. Maar vraag maar eens wat zij allemaal op hun kop krijgen van zogenaamde collega's. En hoe ze tegengewerkt worden.
De vraag is niet of men tegen het Blok is of niet, de vraag is of men bereid is om de democratische rechten van zijn politieke tegenstanders te eerbiedigen. Dat is hier duidelijk niet het geval. Mocht het Blok de meerderheid behalen dan hebben we geen enkel moreel recht meer om wat dan ook op te eisen. De mores in dit land zijn zo verworden dat de politieke tegenstander met alle middelen bestreden mag worden. Deze uitspraak is reeds meerdere malen door zogenaamde democraten en politiek correcten naar buiten gebracht. Ik kan me inbeelden dat een echte democraat het zeer moeilijk heeft.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2003, 21:07   #43
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Zag daarnet Hugo Coveliers in Terzake. Hij verweet Phara dat ze "tendentieuze vragen" stelt. Hij was erg boos en je hoorde dat hij met haar vragen gene weg kon. Maar ik vind: als de Antwerpenaren niet op hem gestemd hebben, mag hij zich toch aan kritische vragen verwachten. En ocharme, hij had de file getrotseerd om in de studio van Terzake te kunnen zijn.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 01:18   #44
johnson
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 maart 2003
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Zag daarnet Hugo Coveliers in Terzake. Hij verweet Phara dat ze "tendentieuze vragen" stelt. Hij was erg boos en je hoorde dat hij met haar vragen gene weg kon. Maar ik vind: als de Antwerpenaren niet op hem gestemd hebben, mag hij zich toch aan kritische vragen verwachten. En ocharme, hij had de file getrotseerd om in de studio van Terzake te kunnen zijn.
Heb je Ter Zake gisteren(dinsdag) gezien?
Phara heeft zich laten ontmaskeren als een ordinaire pion in het spel van de sossen.
Hugo C. had dus nog een eitje te pellen met die linkse stemmingmakerij (en deed dat met verve).

Wat voorkeurstemmen betreft:
Van Peel en Delwaide haalden ruim meer stemmen als Janssens; ene FDW haalde er meer dan 5 maal zoveel als Janssens.
Niet echt reden om hoog van de toren blazen zou ik zo zeggen, welke criteria je ook hanteert.
johnson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 02:40   #45
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Meer stemmen dan Patrick Janssens? Hij deed niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen! Ik heb ook gemerkt dat Phara kritische vragen stelde, maar dat mag toch? Ik vond die kritische vragen maar normaal aangezien Hugo niet in de gemeenteraad zetelt.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 02:54   #46
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johnson
Heb je Ter Zake gisteren(dinsdag) gezien?
Phara heeft zich laten ontmaskeren als een ordinaire pion in het spel van de sossen.
Hugo C. had dus nog een eitje te pellen met die linkse stemmingmakerij (en deed dat met verve).
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Meer stemmen dan Patrick Janssens? Hij deed niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen! Ik heb ook gemerkt dat Phara kritische vragen stelde, maar dat mag toch? Ik vond die kritische vragen maar normaal aangezien Hugo niet in de gemeenteraad zetelt.
Tja, voor sommige mensen moet linkse politieke korrektheid blijkbaar vervangen worden door rechtse politieke korrektheid. Wanneer zullen we het eens hebben over de politieke korrektheid van het Vlaams Blok? Voor het Vlaams blok is het bijvoorbeeld niet politiek korrekt om kritische bedenkingen te uiten bij haar erg selektieve toepassing van haar "Eigen volk eerst"-slogan (=alleen als het haar goed uitkomt), bij een centralistische Vlaamse eenheidsstaat waarin alle verschillen worden weggewerkt (=we worden allemaal Antwerpenaars die een Antwerps verkavelings"vlaams" spreken), bij het feit dat ze een korrupte sjoemelaar en zakkenvuller uit eigen partij niet buitengooit (Mechels VB-gemeenteraadslid Frank Creyelman die zijn salon van 48.000 BEF laat betalen door de stad Mechelen), of om een opgeklopt onveiligheidsgevoel en demonizering van vreemdelingen in twijfel te trekken. In ieder geval, de ene politieke korrektheid vervangen door de andere is geen optie.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 02:58   #47
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Het punt is, Doomy, dat die Antwerpenaren niet op Hugo konden stemmen. Hij deed niet mee. Kritische vragen leken mij dus maar logisch.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 03:17   #48
Doomy
Minister-President
 
Doomy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2003
Locatie: Westhouk, West-Vloandern
Berichten: 5.442
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Het punt is, Doomy, dat die Antwerpenaren niet op Hugo konden stemmen. Hij deed niet mee. Kritische vragen leken mij dus maar logisch.
Daarin heb je natuurlijk gelijk. Het is blijkbaar de mode om overal politici te droppen, of de kiezers er nu mee akkoord zijn of niet.
__________________
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben.

westhoek.jpg
Doomy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 03:47   #49
johnson
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 20 maart 2003
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Het punt is, Doomy, dat die Antwerpenaren niet op Hugo konden stemmen. Hij deed niet mee. Kritische vragen leken mij dus maar logisch.
Kritisch?
Insinueren dinsdagavond dat er op het eigenste moment achter zijn rug vergaderd werd door de VLD fractie Antwerpen en de SP. Daardoor was hij geïrriteerd en terecht. Dat was pure desinformatie, journalistiek onwaardig.
johnson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 06:58   #50
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Meer stemmen dan Patrick Janssens? Hij deed niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen! Ik heb ook gemerkt dat Phara kritische vragen stelde, maar dat mag toch? Ik vond die kritische vragen maar normaal aangezien Hugo niet in de gemeenteraad zetelt.
Als Vlaams Blokker voel ik me niet geroepen om tegenstander Coveliers te verdedigen, maar Phara nam een vrt-journalistenhouding aan die we alleen kennen wanneer Dewinter wordt geïnterviewd, dus schofterig.
Coveliers zijn woorden werden inderdaad verdraaid.

[size=6]vrt weg ermee[/size]
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 08:56   #51
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Meer stemmen dan Patrick Janssens? Hij deed niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen! Ik heb ook gemerkt dat Phara kritische vragen stelde, maar dat mag toch? Ik vond die kritische vragen maar normaal aangezien Hugo niet in de gemeenteraad zetelt.
Als Vlaams Blokker voel ik me niet geroepen om tegenstander Coveliers te verdedigen, maar Phara nam een vrt-journalistenhouding aan die we alleen kennen wanneer Dewinter wordt geïnterviewd, dus schofterig.
Coveliers zijn woorden werden inderdaad verdraaid.

[size=6]vrt weg ermee[/size]
Ik heb ervan genoten. Het was waarschijnlijk wel niet de eerste keer dat een journalist(e) brutaal een politieker van antwoord diende. Het ging er echter wel stevig aan toe en Hugo Coveliers deed het niet slecht. Eindelijk eens iemand met haar op zijn tanden. Men moet bedenken dat de sossen om patrick J. naar voor te kunnen schuiven minstens nog twee anderen in het nieuws brachten. Om kort te gaan drie man extra op de VRT en dit vlak voor de verkiezingen. Bovendien ligt de voorkeur die uitgaat van de VRT er duidelijk dik op. Lang geleden mocht een journalist die een politieker de verkeerde vragen gesteld had opstappen bij de BRT. Toen was dat niet de manier om dergelijke zaken aan te pakken. Vandaag gaat het echter de andere kant uit en bepalen een aantal journalisten wie al of niet op het scherm gemaakt of gebroken wordt.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 maart 2003, 21:42   #52
Stefanie
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 juli 2002
Berichten: 5.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie
Meer stemmen dan Patrick Janssens? Hij deed niet mee met de gemeenteraadsverkiezingen! Ik heb ook gemerkt dat Phara kritische vragen stelde, maar dat mag toch? Ik vond die kritische vragen maar normaal aangezien Hugo niet in de gemeenteraad zetelt.
Als Vlaams Blokker voel ik me niet geroepen om tegenstander Coveliers te verdedigen, maar Phara nam een vrt-journalistenhouding aan die we alleen kennen wanneer Dewinter wordt geïnterviewd, dus schofterig.
Coveliers zijn woorden werden inderdaad verdraaid.

[size=6]vrt weg ermee[/size]
Ik heb Hugo niets horen zeggen over desinformatie. Hij zei alleen dat haar vragen tendensieus waren en dat die éne uitspraak verkeerd geïnterpreteerd was.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 08:51   #53
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

Rode Phara en blauwe Hugo

Voor de VRT is er maar één valabele kandidaat om burgemeester van Antwerpen te worden en dat is Patrick Janssens. Ze doen er dan ook alles aan om de gewezen SP.A-voorzitter een duwtje in de rug te geven. Dat mocht die andere kandidaat, Hugo Coveliers van de VLD, gisteren aan den lijve ondervinden.

De politieke situatie zit muurvast, maar de knapen van de VRT hadden een oplossing uitgedokterd en Mark Van de Looverbosch werd uitgestuurd om het wereldnieuws bekend te maken. Hij duwde Coveliers een micro onder de neus. "Als u nu eens Patrick Janssens burgemeester laat worden en de SP.A laat u waken over de integriteit, dan is de zaak toch opgelost. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn." Waarop Coveliers verklaarde dat hij niet uit was op een postje (?) maar dat hij er alleen op stond dat zijn anti-corruptieplan zou worden uitgevoerd. Hij vertelde er ook nog bij dat hij en niemand anders daar best kon over waken en dat hij dus tot nader order kandidaat-burgemeester bleef. Maar dat laatste zinnetje sneuvelde in de 'objectieve' VRT-berichtgeving. Mark Van de Looverbosch had -zo leek het even- een doorbraak geforceerd… Van de Looverbosch liet zich eerder al kennen door moddergooien naar en blinde verdachtmakingen tegen het Vlaams Blok. Is Van de Looverbosch een journalist of een betaalde agent van de SP.A?

Het verhaal kreeg nog een staartje. In een interview met VTM verklaarde Coveliers woedend dat hij "er in geluisd" was door de VRT. In laatste instantie mocht hij het nog eens gaan uitleggen op de Reyerslaan. Bij Ter Zake. Phara De Aguire haastte zich om te zeggen "dat ze Coveliers de burgemeestersjerp van ganser harte gunde", waarop Hugo kurkdroog repliceerde: "dat betwijfel ik". De toon was gezet. Het interview ontaarde al snel in een verbale boksmatch. Coveliers verweet de VRT ongeoorloofde politieke inmenging. "Uw journalisten hebben getracht mij onderuit te halen en mij en Van Campenhout tegen elkaar op te zetten." "Uw favoriete kandidaat is natuurlijk Patrick Janssens", beet Coveliers Phara toe. Terloops noemde hij haar nog even "mevrouw de voorzitter" …

Phara staat bekend als "uiterst kritisch" en "geen katje om zonder handschoenen aan te pakken". Het Vlaams Blok komt er bij ter Zake gewoon niet in. En toen Ward Beysen uitpakte met zijn Liberaal Appel, werd hij uitgenodigd naar de studio voor een publieke lynchpartij. Wist die verdomde rechtse rakker wel goed waar hij mee bezig was? Zijn initiatief zou wel eens een herhaling van paars-groen op de helling kunnen zetten. Phara haalde haar voorhamer en het grofste geschut boven. Dat is wel even anders als de SP.A-kopstukken te gast zijn. Voor Steve en Patrick wordt de rode loper uitgerold. Het openlijke geflirt neemt dan al snel genante vormen aan. Bloeit er wat moois tussen Phara en Steve Stevaert?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 11:53   #54
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Beste Duyn,

dit is een duidelijke beschrijving, op die manier heb ik het ook gezien. Phara is wel een pittig dametje, komt goed over op TV. Iets te fanatiek om thuis in de woonkamer rond te laten lopen. Mogelijk denken Patrick en Steve daar anders over. Bij Hugo zit het niet zo goed, waarschijnlijk te mager en te dik

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 12:44   #55
Duym
Minister
 
Duym's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 3.496
Standaard

[size=6]VRT voert SP.A-campagne [/size]

De VRT mengt zich steeds nadrukkelijker in de verkiezingsstrijd. Die aanpak roept steeds meer vragen en ook weerstand op.

Vorige week nog haalde Gazet van Antwerpen -terecht- zwaar uit naar de VRT omdat de krant niet was uitgenodigd voor een hoofdredacteurendebat in De Zevende Dag. 'De Frut' ergerde zich aan het journalistieke cordon en de eenzijdige berichtgeving van de openbare omroep en bracht daarover een raak artikel. In De Nieuwe Gazet wees Erwin Verhoeven er al even terecht op dat het de verdomde plicht is van de media om volledig en correct te berichten over de schandalen: "Ook als dat minder goed uitkomt voor de machthebbers. Het is hier geen show �* la Villa Politica en andere met uw en mijn belastinggeld betaalde, soms nauwelijks verholen politieke reclamespots. Wij serveren hier de soep niet zoals de politici ze graag eten." Het is de nagel op de kop en goed dat het eens klaar en duidelijk gezegd wordt. Zo hoort u het ook eens van een ander.

De uitzendingen van politieke partijen werden vorig jaar door de VRT en de regeringspartijen van de kabel gehaald om het succesvolle Vlaams Blok monddood te maken. Sinds het Vlaams Blok de SP de ultieme nederlaag bezorgde door die partij op 13 juni 1999 terug te dringen naar de vierde plaats op de politieke ladder, voert de VRT een grootschalige "Red de SP"-campagne. Er gaat geen avond voorbij of één van de rode teletubbies wordt met alle egards op het scherm gebracht, of het nu om een debatprogramma gaat of één of ander debiel spelletje. De partij moet geen dure campagne betalen, de VRT doet het voor hen, elke dag, gratis en voor niks. En geen hond die de redacties daarbij een strobreed in de weg legt. Nog niet…

Alle middelen zijn goed in die campagne. Van gestuurde pop-polls tot gemanipuleerde peilingen. Vandelanotte, Stevaert of Vandenbroucke moeten maar even naar de Reyerslaan bellen en de camera's rukken uit. Of hun boodschap relevant is, is niet eens van tel. Nieuwswaarde nul? Geen probleem. Als hun kop maar even op de buis is geweest. Al maanden doet de openbare omroep -openlijk en schaamteloos- aan "agenda-setting": verkeersveiligheid, sociale zekerheid, cadeautjes en beloftes van de regering … zijn niet uit het nieuws te branden. Zij willen de verkiezingsthema's bepalen. Wat later pakken ze dan uit met de resultaten van hun peiling en wat blijkt? "Verkeersveiligheid, sociale zekerheid en werkgelegenheid worden volgens onze peiling dé thema's. Dat zijn -zo wordt er fijntjes aan toegevoegd- de thema's van de SP.A." Moet er nog zand zijn?

Het incident met Coveliers legt de achillespees van de VRT nog maar eens bloot. Na de pijnlijke afgang van Walter Zinzen in het legendarische interview met Pim Fortuyn, en de rel met Joël De Ceulaer in De Zevende Dag is het duidelijk dat journalisten en nieuwsredacties nog altijd van oordeel zijn dat ze onaantastbaar zijn. Dat ze ongestraft de vloer kunnen aanvegen met het mediadecreet en de journalistieke deontologie die correcte informatie en onpartijdigheid eisen. Misschien moeten de overheidsdotaties maar eens in vraag gesteld worden?
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 14:05   #56
joske
Gouverneur
 
joske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2002
Berichten: 1.076
Standaard

ik wilde hier ook iets over de rode vrt en coveliers zetten,maar voorgaand bericht zegt wat ook mijn mening is,het word inderdaad genant,wat men uitspookt bij de vrt,wanneer laat tony mary zich eens horen,in de tijd van van den bussche was het wel even anders.
joske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2003, 14:54   #57
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joske
ik wilde hier ook iets over de rode vrt en coveliers zetten,maar voorgaand bericht zegt wat ook mijn mening is,het word inderdaad genant,wat men uitspookt bij de vrt,wanneer laat tony mary zich eens horen,in de tijd van van den bussche was het wel even anders.
Het verhaal is tragisch. Eerst wilde men ageren tegen de extremisten. Die extremisten dat was het VB uit de begintijd. Iedereen liet begaan omdat het toch maar om een klein groepje ging. Al snel maakte niemand zich daar druk over. Het werd een ingeburgerd iets ook toen het VB groter werd. Het hielp dus niet. Toen werd iedereen aangevallen die daar kritiek op had en iedereen zweeg want het ging toch maar om een andere partij. Tenslotte zijn we in een toestand gekomen waarbij nog slechts een beperkte groep zijn zeg mag doen en waarbij de heren journalisten bepalen wie wel en wie niet zijn zeg mag doen. Iedereen met een gedachte rechts van het centrum wordt afgeblaft en krijgt hopen gerichte vragen over zich. Rechts denkende mensen worden onmiddelijk als mogelijke vriend van het VB de grond ingeboord en kapotgemaakt. De enigen die nog overblijven zijn de partij getrouwe SP.A er en de mannen van Agalev. Van de andere partijen zijn alleen de linkse liberalen welkom. Het verhaal doet verdacht goed denken aan het verhaal van de joden vervolging in Nazi Duitsland. Eerst waren het de sociaal onaangepasten, en niemand gaf er om, dan de zigeuners, en die hadden ook geen vrienden, toen de joden en die waren ook niet populair en toen was er niemand meer om mij te verdedigen toen men ook op mijn deur kwam kloppen. De links correcten zullen het een perverse vergelijking vinden maar dat is de weg waar het met onze media naar toe gaat. Steeds minder mensen worden politiek correct en dus aanvaardbaar geacht door de hogepriesters van de vrije mening uiting. Morgen zal er niemand meer zijn om hen te verdedigen.

mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be