Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 24 juni 2017, 23:58   #41
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En als we over belastingen spreken, mijn geteerliefde ex, hoe lang werkt uw ma al in het zwart? Zolang ik U ken. Dat reikt boven de 7 jaar! Meer dan 7 jaar zwart werken waarvoor ik met plezier zal getuigen. 3h ingeschreven staan als interim en 8h cash incasseren? Dat is niet correct he?

I will fuck you up, with your own weapons.
Plezant he, mij triggeren. En dan nog zo achterbaks zijn doelwitten uit te kiezen die tegen mij opkomen? Ge beseft ni half wat ge uzelf aangedaan hebt.

Ik heb u een voorstel gedaan, gij gaat het u berouwen dat af te wijzen omdat ge effe dacht mij te kunnen kloten. Uw eigen advocaat is daarop teruggekomen omdat ze wist dat ik gelijk had. Maar ik drijf door.

DETAILS DETAILS hier zijn ze vulkaantje.

Laatst gewijzigd door Peche : 25 juni 2017 om 00:03.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 00:03   #42
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Gij weet helemaal niet wat uw ex allemaal in pb heeft rondgestuurd.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 00:14   #43
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Gij weet helemaal niet wat uw ex allemaal in pb heeft rondgestuurd.
Like I give a fucking shit? De rechter maakt het oordeel. Niet jullie.
De bewijzen zijn in mijn handen, zij heeft enkel dreigementen en wanhopig gekraai op social media.
Mijn lief tegen mij opzetten met leugens was de druppel. I will fuck her up. Er komt een politioneel onderzoek, komt maar bij mij kijken. Ik heb niets te verbergen en ik pak geen illegale drugs. Noch is er zwart werk te vinden in mijn familie.
WILL FUCK YOU UP!!! Thanks for triggering me!

Laatst gewijzigd door Peche : 25 juni 2017 om 00:23.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 01:36   #44
Gamla
Europees Commissaris
 
Gamla's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 november 2012
Berichten: 6.699
Standaard

Geen enkele partij komt op voor het afschaffen van de jaarlijkse rooftocht.
Sterker nog, de meesten vinden het heel normaal dat ze door de Brusselse gauwdieven worden bestolen.
__________________
Ex Gladio Libertas
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 07:59   #45
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
En als we over belastingen spreken, mijn geteerliefde ex, hoe lang werkt uw ma al in het zwart? Zolang ik U ken. Dat reikt boven de 7 jaar! Meer dan 7 jaar zwart werken waarvoor ik met plezier zal getuigen. 3h ingeschreven staan als interim en 8h cash incasseren? Dat is niet correct he?

I will fuck you up, with your own weapons.
Plezant he, mij triggeren. En dan nog zo achterbaks zijn doelwitten uit te kiezen die tegen mij opkomen? Ge beseft ni half wat ge uzelf aangedaan hebt.

Ik heb u een voorstel gedaan, gij gaat het u berouwen dat af te wijzen omdat ge effe dacht mij te kunnen kloten. Uw eigen advocaat is daarop teruggekomen omdat ze wist dat ik gelijk had. Maar ik drijf door.

DETAILS DETAILS hier zijn ze vulkaantje.

Ik lees vooral veel geschreeuw en gescheld, bitter weinig details.

Getuigt dat van het feit dat je onbewust weet dat je het gelijk niet aan je zijde hebt ? Uit pure frustratie en machteloosheid ?

De andere kant van het verhaal is heel wat coherenter moet ik zeggen. Het is dan ook duidelijk in welke richting de rechter zal uitspreken lijkt me.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 08:10   #46
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Er staan details waarvan ze zal huiveren.
Wat gij er van maakt kan mij niets schelen.
En ophoepelen nu met je geprovoceer. Het pakt geen post meer
Ik trek mij werkelijk geen zak aan wat dat mens hier privé rond gestuurd heeft.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2017, 09:32   #47
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik trek mij werkelijk geen zak aan wat dat mens hier privé rond gestuurd heeft.
Je blijft dat herhalen (wat ook al veel zegt), maar je gedraagt je er geenszins naar...

Je bent een open boek, perzik Dat sluit "huiveren" dan ook uit.
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 05:54   #48
Eyjafjallajökull
Banneling
 
 
Geregistreerd: 17 mei 2010
Berichten: 23.526
Standaard

Komen die scans eigenlijk nog ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 06:32   #49
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.993
Standaard

Het is niet omdat je gaat aangeven dat de moeder van je EX in het zwart werkt, dat de rechter zal beslissen in uw voordeel.
Zo'n rechter houdt zo'n zaken strikt gescheiden.

Als u dit gebruikt als drukkingsmiddel op je EX, wil dit niet meer zeggen dat je een heel zwak dossier hebt.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:15   #50
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Ge kunt zwartwerk dat jaren aanhoudt toch niet negeren als rechter als een getuige dat getuigt? (zij woonde daar toen en haar inkomen werd meegerekend, men hield de zwarte inkomsten achter)
Ge kunt toch iets niet in mijn schoenen schuiven als ik het tegendeel bewijs (via gestuurde sms'en) zonder dat het laster en eerroof is?
Ge kunt toch niet claimen dat ik nooit iets betaald heb terwijl ik op een jaar tijd 1500 overschreef?
Ik heb mijn deel betaald, mijn deel dat ook haar deel was en ik zal terugeisen! Volledig de helft terugeisen. Zij betaalde niets wat voor een onteigening zorgde.
Ge kunt toch niet rekeningen op mijn nek schuiven (die ik betaalde) en zelf geen rekening betalen om dan onteigend te worden?
Ge kunt toch geen post achterhouden omdat mijn post daar toekomt en de laatste week zeggen dat we onteigend zijn omdat ge post achterhield en zweeg tot de laatste moment?
Dat is briefgeheim schendenis.

Zeg al dit tegen haar via pm, openbaar, in haar face, fuck if I care.
Ik heb mijn verhaal samengevat. Mijn fout was te komen zonder advocaat bij een wereldvreemde rechter. Maar nu sta ik daar opnieuw en ik heb eisen.
Haar vriendje en zij zullen onderworpen worden aan hard drugs testen, mijn sms berichten zullen aantonen dat mijn drastische acties terecht waren, dat ik wel degelijk geld overgeschreven heb en dat ik dat met reden drastische maatregelen ondernam. Ik heb het bewijs! Zij enkel claims geraapt uit lucht.
Fuck her! In every possible way, ik hoop dat het vulkaantje ze ooit van dichtbij mag meemaken en ze kapot mag neuken om daarna te beseffen met wie hem te maken heeft.
Van mijn part? Neukt ze allemaal. Ik weet beter.

Laatst gewijzigd door Peche : 26 juni 2017 om 18:37.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:47   #51
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

En daar staat dat fucking mens nu, met haar PM berichten. Ik doe het openbaar!
Spreek het maar eens tegen, ik zal enkel persoonlijker worden!
You will not win this fucking war! Not you, not a muslim, NO ONE!
Happy now? Of hield je geen post van mijn achter om te verdoezelen dat je niet betaalde? Werkt uw ma niet meer dan 5 jaar in het zwart? Heb ik niet op sms dat ik U smeek iets aan de situatie te doen nadat IK het telkens succesvol behandelde? Fucking UNTERMENSCH! Bewijzen tegen uw achterklap. Ik ga openbaar, gij privé bij mijn belagers. Daarbij is alles gezegd.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 18:56   #52
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Pls calm down Peche.. als klopt dat je dat echt betaald hebt en zij het in het honderd liet lopen dan zal de rechter jou in het gelijk stellen.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:00   #53
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Waarom kalm down? Wie is dit gestart? Omdat ze hopeloos zelfs gerechtelijk niets kon maken is ze pm bij mensen die "mij haten" gegaan.
Ze dacht dat ik nooit bij een advocaat ging gaan, want inderdaad zoiets bereiken zijn zoveel prikkels. Maar ik heb de prikkels doorstaan, en ik ga die fucking mensen testen op hard drugs via een politioneel onderzoek. Ik ga bewijzen dat ik tot 3x gewaarschuwd heb voor ik tot drastische middelen overging en ik ga getuigen dat haar ma al meer dan 5jaar in het zwart werkt. Ze rekenden enkel die inkomens van de 3h ingeschreven interimkosten bij. Maar die tellen niet, die is 3h ingeschreven en werkt voor de rest in het zwart. JAREN AAN EEN STUK!!!!

Laatst gewijzigd door Peche : 26 juni 2017 om 19:05.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:01   #54
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mja.....
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:07   #55
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Mja.....
Ik maak de wet niet, maar ik ken hem wel.
Ik heb recht een politioneel ondezoek te eisen. En dat komt er.
Ik geef daarbij aan dat haar vriendje zijn tanden scheef van de drugs staan, dat hun huurwoning zonder dubbel glas is.
en ik BEWIJS dat wat zij in mijn schoenen schuift, eigenlijk haar te wijten is (LASTER EN EERROOF)
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:27   #56
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Mja maar ik bedoelde: wind je niet teveel op, een vechtscheiding vergt altijd veel stress, beter het zo rationeel mogelijk af te handelen, ik zou zeggen van vooral te benadrukken dat jij je betaalverplichtingen bent nagekomen da's het voornaamste...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:36   #57
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN
 
Eduard Khil's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2012
Locatie: Hemel
Berichten: 35.531
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Gewoon, ter vertier
__________________
MAMBO VOORSPELT MILJARDEN DODEN DOOR HET COVIDVACCIN IN DE KOMENDE PAAR JAAR. MILJARDEN!


Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:38   #58
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Dat mens kan mij niet loslaten, die vraagt rond wat mijn twitter is, geeft mijn facebook aan aan mijn huidig lief (alsof ze dat niet wist, en vraag u af waar die met bezig is om mijn facebook te vinden, waarom zoekt dat mens mij op?)
Geloof me Bem, die zoekt mij overal, hier, op twitter en op FB. Dat mens kan mij niet loslaten en trachtte haar tekortkomingen in mijn schoenen te schuiven.
Ik jaag mij niet op, bewijzen zijn binnen en ze heeft gelogen.
Ik heb bewijzen dat ik betaald heb, ik heb bewijzen dat ik 10000+ betaalde en 1500 euro naar haar op een jaar tijd overschreef.
't Is een cokesletje, of wat dan ook. Haarpunctie via een politioneel onderzoek zal uiteindelijk uitmaken wat ze nu effectief gebruikt }-)
En onthoud, ik wou een verzoening. Ik heb dit niet eens gestart.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 19:49   #59
Another Jack
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 augustus 2007
Berichten: 66.515
Standaard

De onderbuik van Vlaanderen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2017, 20:14   #60
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
De onderbuik van Vlaanderen...
De loser die niet eens op de eerste trap staat maar zijn eigen lidmaatschap aanvroeg.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be