Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 12 mei 2005, 10:00   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Mambo, als roker begrijp je niet hoe onaangenaam de geur van sigaretten is. Rook je ? Geen probleem, je betaalt meer belastingen dan ik en je gaat hopelijk vroeger sterven, zodat de SZ uitgaven aan U beperkt blijven.
Passief roken kan ook zeer pijnlijke longkanker veroorzaken.
Imho zou roken in ALLE openbare gebouwen verboden moeten zijn.
De SZ heeft aan mij nog geen geld verloren beste shizie. Maar wel al heel erg veel opgehaald. Als zelfstandige betaal ik trouwens al alles zelf nietwaar? Ik heb een privé verzekering voor als het al eens nodig zou zijn. Hopelijk recupereer ik ooit tenminste mijn eigen geld nog eens.
En voor de rest, van wisky te drinken krijg je keelkanker, van vet te eten darmkanker, van niet vet ook. Van niet genoeg te wippen teelbalkanker en prostaat. Als je van alles begint wakker te liggen met "als en het zou kunnen" dan zit je met een groter probleem, nml een fobietje waar geen enkele pil nog zal helpen.
Dat mijn rook u ambeteerd kan ik nog inkomen. Dat ieder huisje zijn reglement heeft kan ik ook inkomen.
Ik zal me echt wel aanpassen aan de wens van de eigenaar. Maar het staat me vrij er buiten te blijven ook. En als de café geen volk of te weinig zullen hebben vrees ik dat uw probleem van een rookvrij café meteen zal opgelost zijn bij gebrek er nog één te vinden.
Trouwens eerlijk is eerlijk, veel café waar nog veel rook hangt zie je nu ook al niet meer vanwege hun dure afzuig installatie's. En er zijn nog veel betere op de markt die je ook kan kopen!

Laatst gewijzigd door Mambo : 12 mei 2005 om 10:22.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 10:39   #22
Shizie
Banneling
 
 
Shizie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Locatie: Ergens in Siberie
Berichten: 2.629
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
De SZ heeft aan mij nog geen geld verloren beste shizie. Maar wel al heel erg veel opgehaald. Als zelfstandige betaal ik trouwens al alles zelf nietwaar? Ik heb een privé verzekering voor als het al eens nodig zou zijn. Hopelijk recupereer ik ooit tenminste mijn eigen geld nog eens.
En voor de rest, van wisky te drinken krijg je keelkanker, van vet te eten darmkanker, van niet vet ook. Van niet genoeg te wippen teelbalkanker en prostaat. Als je van alles begint wakker te liggen met "als en het zou kunnen" dan zit je met een groter probleem, nml een fobietje waar geen enkele pil nog zal helpen.
Dat mijn rook u ambeteerd kan ik nog inkomen. Dat ieder huisje zijn reglement heeft kan ik ook inkomen.
Ik zal me echt wel aanpassen aan de wens van de eigenaar. Maar het staat me vrij er buiten te blijven ook. En als de café geen volk of te weinig zullen hebben vrees ik dat uw probleem van een rookvrij café meteen zal opgelost zijn bij gebrek er nog één te vinden.
Trouwens eerlijk is eerlijk, veel café waar nog veel rook hangt zie je nu ook al niet meer vanwege hun dure afzuig installatie's. En er zijn nog veel betere op de markt die je ook kan kopen!

Beste Mambo,

http://whyquit.com/joel/ntap.pdf

Lees dit es AUB!
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 19:20   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Waarom? Er is een kaffee om de 500 meter in Belgie. Er is ruimte voor de twee.


Het is zijn kaffee.


Laten we volgens uw redenering dan dat kaffee ineens dichtdoen, dan zijn er minder ongelukken, minder leverciroses, minder sociale dramas etc.


Niemand vraagt u een zaak te beginnen. Ga gewoon waar je graag gaat, rookvrij kaffee als ge daar goesting in hebt.

Ik bezoek geen kaffees.
Ge moet mij verekskuseren, ge hebt mij niet goed begrepen, ik zal het eens beter uitleggen.

Daar is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. In wezen is dat niet eerlijk, maar het is wel de realiteit.

Je hebt gelijk over heel de lijn. Ik ben ook wel van oordeel dat een zelfstandige in zijn zaak doet/verkoopt/regelt wat hij wil (wat wettelijks is enz. )

Maar ik ga gelijk krijgen.
En ik zal dus in eenderwelk kaffee kunnen binnenstappen en rookvrij bestellen en opdrinken wat ik wens. En zelfs de kaffeebaas zal geen sigaretje opsteken, zelfs niet achter zijn eigen toog. Want ik zal hem knippen op foto met mijn gsm, en hem klikken bij de flikken.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 19:26   #24
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ge moet mij verekskuseren, ge hebt mij niet goed begrepen, ik zal het eens beter uitleggen.

Daar is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. In wezen is dat niet eerlijk, maar het is wel de realiteit.

Je hebt gelijk over heel de lijn. Ik ben ook wel van oordeel dat een zelfstandige in zijn zaak doet/verkoopt/regelt wat hij wil (wat wettelijks is enz. )

Maar ik ga gelijk krijgen.
En ik zal dus in eenderwelk kaffee kunnen binnenstappen en rookvrij bestellen en opdrinken wat ik wens. En zelfs de kaffeebaas zal geen sigaretje opsteken, zelfs niet achter zijn eigen toog. Want ik zal hem knippen op foto met mijn gsm, en hem klikken bij de flikken.
George Orwell eat your heart out...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 19:34   #25
cosmos
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 19 april 2005
Berichten: 73
Standaard Zomaaar even dit.......

denk even na,het is een realiteit die men niet ziet,doordat men meer en meer over ongezond en gezond bezg is ,houd men niet in het oog dat sigaretten de flow van vele hun leven is.Net als andere die een pint of alcohole drinken en de mesnen die het met een joint verwenen .Dat is nu eenmaal ieder zichzelf zijn en de oordelen en beoordelen hebben hun plaats door diegen die er bevoegd voor zijn .Het is zoals men zelf wil,wil je een rookvrij caffe of andere gelegenheid ,doe er gerust één open en laat andere mansen hun leven hier niet door bekopen.Men geeft meestal commentaar naar andere door de spiegeling van je eigen slechte kanten ,al is het zo klein ,dat je jezelf ertoe leid.Tja tis weeral dat wat de meeste niet in het oog durven houden .Vergeven die roker hun eigen gedacht.Voor wie niet rookt,evenveel respect en lief hiermee omgaan is net een pretpark in je eigen leven te zijn .toi toi toi



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Rokers gewoon schrappen uit de gezondheidszorg voor alle aandoeningen die te maken kunnen hebben met hun verslaving (idem voor alcool trouwens).

Tis snel gedaan dan.....

PS: Ja ze betalen enorm veel taxen. Tot ze maar stoppen als ze die niet meer willen betalen....
cosmos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2005, 20:22   #26
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ge moet mij verekskuseren, ge hebt mij niet goed begrepen, ik zal het eens beter uitleggen.

Daar is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. In wezen is dat niet eerlijk, maar het is wel de realiteit.

Je hebt gelijk over heel de lijn. Ik ben ook wel van oordeel dat een zelfstandige in zijn zaak doet/verkoopt/regelt wat hij wil (wat wettelijks is enz. )

Maar ik ga gelijk krijgen.
En ik zal dus in eenderwelk kaffee kunnen binnenstappen en rookvrij bestellen en opdrinken wat ik wens. En zelfs de kaffeebaas zal geen sigaretje opsteken, zelfs niet achter zijn eigen toog. Want ik zal hem knippen op foto met mijn gsm, en hem klikken bij de flikken.
Nogal een geluk dat er dan geen nr plaat aan mijn voorhoofd genaaid is.
Maar ik beloof dat ik ze niet aan 30 km/uur ga oproken. En niet verschieten van laagvliegende gsm's hé?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2005, 13:28   #27
Mephisto
Minister
 
Mephisto's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Locatie: Gent
Berichten: 3.352
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Parfum, haarlak en dergelijke zijn ook niet zoooooooo gezond hoor!
Eten op zichzelf? k' zou der nog mijn hand niet voor in de kok zijn pan steken eerlijk gezegd.
Opgewarmde diepvries. Aangekoekte restjes (die niet zo vers zijn), wijn waar meestal een geut methanol of antigel in zit. Opgewarmde insecticiden in het eten, restjes hormonen in het vlees en insecticiden ook natuurlijk. Vet?

Maar het ruikt lekker dat wel.
Samengestelde lijst van ingrediënten toegevoegd aan de tabak van Philip Morris sigaretten, shag tabak (RYO) en pijp tabak geproduceerd voor verkoop in België:

Azijnzuur
Amylbutyraat
Benzaldehyde
Benzoe, harsaroma
Benzylalcohol
Bornylacetaat
Butylisovaleraat
Boterzuur
Karwijolie
Kardemeomzaadolie
Sintjansbrood en extract
Selderiezaadolie
Kaneelisovaleraat
Citral
Citroenzuur (QNE for RYO)
Citroenzuur
D,l-citronellol
Cacao en cacaoproducten
Koffie-extract
cognac, groenolie
Korianderolie
Gamma-decalacton
Decaanzuur
Dilleolie
Etylacetaat
Ethylbutyraat
Ethylheptanon
Ethylhexanon
Ethylisovaleraat
Ethyllactaat
Ethylpropionaat
Fenegriek extract
Geraniol
Glycerine
Guargom
Hexanal
Hexaanzuur
Cis-3-hexen-1-yl acetaat
4-(para-hydroxyphenyl)-2-butanon
Beta-ionon
Isoamylacetaat
Isoamylbutyraat
Isoamylformaat
Isoamylisovaleraat
Isoamyl fenylacetaat
Isobutylacetaat
Isobutylzuur
Isovaleriaanzuur
Citroenolie
Citroengrasolie
Dropextract
Linalool
Maggiplant extract
Maltol
l-menthol
Para-methoxybenzaldehyd
Methyl-cyclopentenolon
3-methylbutyraldehyde
2-methylboter zuur
Pure schorsmos
Opoponaxolie
Gedestilleerde sinaasappelolie
Zoetesinaasappelolie
Vioolwortel extract
Palmarosaolie
Fenetylalcohol
Pepermuntolie
Heliotropine
Kaliumsorbaat (QNE for RYO)
Propenylguaethol
Propyleenglycol
Propyl para-hydroxybenzoaat (QNE for RYO)
Rhodinol
Rozenolie, bulgaars, echt turks
Rum
Sclareoliet
d-sorbitol
Groene munt olie
Storax
Benzoe extract
Suiker: invertsuiker
Suiker: sucrose
Mandarijnolie
Gamma-undecalacton
Vanilleextract
Vanille
Water

En het ruikt nog niet eens lekker ook..
__________________
[size=4][/size][size=5]Het ontstaan van AIDS - belangrijk![/size]

Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 mei 2005 om 13:28.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be