Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 september 2013, 05:27   #1
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.867
Standaard digitale mensenhadel....

http://www.demorgen.be/dm/nl/5403/In...enhandel.dhtml

Zeg niet dat U niet gewaarschuwd was,en geef toe,organisaties als Facebook,Google .....Twitter binnenkort misschien....doen er zelfs niet geheim over.....

Men probeert een businessmodel te ontwikkelen met behulp van uw persoonlijke kenmerken en gewoontes,kenmerken en gewoontes die men beetje bij beejte,doordat U die zelf opgeeft,maar ook door U op steeds gesofistikeerder wijze (of desnoods met brute "vistechnieken") ,te volgen....

Geleidelijk aan bent U "verkocht",geleidelijk aan zult U geen interaktie meer hebben met anderen buiten uw "sociale site" om,en geleidelijk aan zult U.....het normaal gaan vinden een "sociale mediataks" tegaan betalen voor iets wat U tot recent ook veel rechtstreekser kon,zelfs op het internet......

Dump de illusie dat U,door zich met een "valse identiteit" in te schrijven, van de radar zult blijven.....ze zijn veel te goed gewonden,de uitbaters van de sociale netwerksites...

NU is er nog tijd om te verhinderen dat straks informatie,commerciele transacties en zelfs communicaties,zaken als dit eigenste forum, feitelijk enkel nog via een "sociale media" funktie kunnen...maar dan moeten we nu handelen en de boel DUMPEN.....

Het "internet" is inde praktijk al "Google" voor de meeste mensen(het was nog niet zo heel lang geleden anders!.......maar...toegegeven...wat moeilijker),straks wordt het internet equivalent aan "facebook" en "twitter"?

...of later wat klagen hoe het toch zover is kunnen komen...

Laatst gewijzigd door kelt : 4 september 2013 om 05:38.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2013, 12:16   #2
zeddie
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 april 2004
Berichten: 675
Standaard

Check it out : Terms and Conditions May Apply (2013)
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2013, 01:06   #3
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.455
Standaard

Fuck smoelenboek !!

Ik weiger er een account te openen !!!!
Tijd geleden werd ik daar nog aan herinnerd ,
iedereen van onze kennissen & klasgenoten hebben facebook ,
da's gemakkelijk om dan mekaar te contacteren ;
en ik bleef bij m'n standpunt , smoelenboek , rien de knots !!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Iedereen met een smoelenboek zou beter eens nadenken over zijn Facebook account. Zeker leraars, politieagenten, rechters, professoren, en andere mensen met een 'autoriteitsfunctie' zouden beter goed nadenken vooraleer ze het relaas van hun braspartijen en foto's van hun 'verkleedpartijtjes' online zetten. Ik heb op die manier al verschillende leraars hun 'gezagspositie' weten verliezen bij hun leerlingen door confronterende foto's en informatie.

Voor een profiel kan je uiteraard zelf kiezen. Een probleem waar je weinig aan kan doen zijn 'vrienden' die foto's van jou of discrete info op hun account plaatsen, zodat die zijn 'vrienden' (maar niet jouw vrienden) dit kunnen raadplegen. Dus ook voor jou ongenode gasten. Ik hoop dat de wetgever hier wat strenger op wordt en dat diegenen die ongevraagd foto's van mij zonder uitdrukkelijke toestemming online smijten, daar ook juridisch voor gestraft zullen worden.

Ikzelf heb geen smoelenboek en ben ook niet direct van plan daar verandering in te brengen. Al besef ik dat de sociale druk enorm groot aan het worden is. Ik heb al menige housewarming, feestje of rëunie gemist doordat ik blijkbaar door een steeds groter wordende groep Facebook-addicts als de pest wordt gemijd. Als men echter niet de moeite doet mij een persoonlijk mailtje te sturen met een uitnodiging of een telefoontje te doen, vind ik het ook geen gemis om niet op een afspraak aanwezig te zijn.

Binnenkort zullen mensen massaal terugkomen van al dat Facebook gedoe en 'klonen', omdat de nadelen voor velen van hen pijnlijk duidelijk zullen worden. Twitter is helemaal belachelijk. Het interesseert mij overigens geen r**t te weten wanneer een 'vriend' zijn groot toilet doet of wat hij vanmiddag gaat eten.
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be