Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 30 juni 2017, 15:37   #21
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom bijvoorbeeld Italiaanse en Spaanse migranten relatief snel integreerden en het bij Turken en Marokkanen een stuk moeilijker blijkt te liggen. Is het dan een soort selectief racisme van de Belgen om Italianen en Spanjaarden wel werk en scholing aan te bieden en dit te ontzeggen aan Turken en Marokkanen?
Spanjaarden en Italianen stellen dan ook geen debiele arbeids-voorwaarden zoals sommige Marokkanen en/of Turken.
"Lichter" werk vragen tijdens de ramadan, wordt bij geen enkele serieuze werkgever positief onthaald.
Een normale werkgever wil personeel waar ze 12 maanden kunnen op rekenen ipv 11.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 16:07   #22
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.941
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom bijvoorbeeld Italiaanse en Spaanse migranten relatief snel integreerden en het bij Turken en Marokkanen een stuk moeilijker blijkt te liggen. Is het dan een soort selectief racisme van de Belgen om Italianen en Spanjaarden wel werk en scholing aan te bieden en dit te ontzeggen aan Turken en Marokkanen?
De Italianen en Spanjaarden zijn een generatie eerder naar hier gekomen en kwamen terecht tussen Belgen van dezelfde sociale klasse.

Probleem met de Turken in Limburg is de ghettovorming. Onlangs nog een bekende Turk (denk Chokri van Pukkelpop) op de radio horen zeggen dat het fout was van de Turken om massaal de huizen in de oude mijncités te gaan opkopen en bevolken.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 16:09   #23
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
De Italianen en Spanjaarden zijn een generatie eerder naar hier gekomen en kwamen terecht tussen Belgen van dezelfde sociale klasse.

Probleem met de Turken in Limburg is de ghettovorming. Onlangs nog een bekende Turk (denk Chokri van Pukkelpop) op de radio horen zeggen dat het fout was van de Turken om massaal de huizen in de oude mijncités te gaan opkopen en bevolken.
Is een Marokkaan
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 16:10   #24
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.941
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Is een Marokkaan
Zou kunnen, ik kan dat niet met het blote oog zien

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 juni 2017 om 16:10.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:00   #25
quercus
Secretaris-Generaal VN
 
quercus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2009
Locatie: De Verenigde Nederlanden
Berichten: 40.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zou kunnen, ik kan dat niet met het blote oog zien
Dat kun je ook afleiden uit de naam. Chokri Mahassine is geen Turkse naam.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:03   #26
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Hm. Wat ik bv. als vrouw niet kon appreciëren aan werken was de onzedelijke kledij en in mindere mate onzedelijke interacties (met het andere geslacht). Maar gewoon de kledij is voor mij een serieus obstakel om opnieuw te werken. Ik begrijp niet waarom islamitische kleding niet wordt geapprecieerd/toegelaten op het werk dat uit m'n opleiding volgt. Dan liever zedig als huisvrouw thuis. (Natuurlijk bemoeilijken kinderen ook het werken voor een vrouw).
Dus als geschoolde moslima's thuis blijven, terwijl de mannen werken, en hun kinderen als moslim opvoeden, is dat een zware demper op die secularisatie.
De enige demper bent u die zich niet wil aanpassen aan kledingvoorschriften.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:07   #27
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
De enige demper bent u die zich niet wil aanpassen aan kledingvoorschriften.
Hela, onzedige kledingvoorschriften...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:10   #28
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN
 
TheFourHorsemen's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 januari 2014
Locatie: Antwerpen, De Verenigde Nederlanden
Berichten: 23.765
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Hela, onzedige kledingvoorschriften...
Waarschijnlijk ging het enkel om het afzetten van haar kopvod.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:18   #29
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarschijnlijk ging het enkel om het afzetten van haar kopvod.
Natuurlijk zal het enkel daarom gaan...
Maar, na zo'n opvoeding is het toch normaal dat hun mannelijke stieren, die niet in staat geacht worden en er ook niet toe opgevoed worden om hun eigen animale hormonen onder controle te houden, alle blanke vrouwen als regelrechte hoeren zien en behandelen...
En zo'n beta volk (het is hoe ze zichzelf omschrijven) komt hier hun zogezegde hogere waarden opdringen...

Ik vraag mij af of ze niet allemaal heropvoedingskampen nodig hebben...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 17:19   #30
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Waarschijnlijk ging het enkel om het afzetten van haar kopvod.
Natuurlijk zal het enkel daarom gaan...
Maar, na zo'n opvoeding is het toch normaal dat hun mannelijke stieren, die niet in staat geacht worden en er ook niet toe opgevoed worden om hun eigen animale hormonen onder controle te houden, alle blanke vrouwen als regelrechte hoeren zien en behandelen...
En zo'n beta volk (het is hoe ze zichzelf omschrijven) komt hier hun zogezegde hogere waarden opdringen...

Ik vraag mij af of ze niet allemaal in heropvoedingskampen gestoken moeten worden...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 18:21   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Euh met 200€ (het bedrag dat ik zou krijgen mits een kind) valt anders wel wat te doen... niet mijn fout dat jij je baseert op mensen die er een flatscreen, sigaretten of whatever mee kopen ipv voor de kindjes te zorgen duh.
Wel, wat gaat u ermee doen, rekening houdend met het feit dat u geen inkomen hebt uit een activiteit?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 18:28   #32
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.839
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Spanjaarden en Italianen stellen dan ook geen debiele arbeids-voorwaarden zoals sommige Marokkanen en/of Turken.
"Lichter" werk vragen tijdens de ramadan, wordt bij geen enkele serieuze werkgever positief onthaald.
Een normale werkgever wil personeel waar ze 12 maanden kunnen op rekenen ipv 11.
Ik meen nochtans al meerdere keren gelezen en vernomen te hebben dat althans in Duitsland de Turken harde en goede werkers zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 18:29   #33
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Spanjaarden en Italianen stellen dan ook geen debiele arbeids-voorwaarden zoals sommige Marokkanen en/of Turken.
"Lichter" werk vragen tijdens de ramadan, wordt bij geen enkele serieuze werkgever positief onthaald.
Een normale werkgever wil personeel waar ze 12 maanden kunnen op rekenen ipv 11.
Wat dat betreft gaat het bij mij op het werk trouwens prima hoor. Er werd weleens wat gezegd in de richting van "er kunnen wat mensen eerder naar huis want het werk is op, weet je laat die jongens maar want ze hebben ramadan", maar er wordt niet om gevraagd ofzo. (Voor suikerfeest natuurlijk wel wat verzoeken om van dienst te ruilen, maar die zijn er op Sinterklaas ook.) En wij werken nog in rare diensten ook, dus je kan best ergens rond veel te vroeg AM beginnen en geen pauze hebben tot de zon ook in Marokko al wel op is. Überhaupt blijkt op mijn werk dat Marokkanen niet perse aan de bodem van de werkladder zitten, en dat is misschien juist ook wel een onderdeel van het probleem.

Dat bedoel ik als volgt: ik werk in de logistieke dienst in een grote publieke locatie, daar zijn toch wel bijna de helft van de werknemers inclusief de ploegbaas Marokkaans, ongeveer net zo'n groep zijn uit de klei getrokken Nederlanders en dan lopen er nog wat enkelingen rond met bijvoorbeeld Surinaamse roots. De schoonmaakdienst van dezelfde publieke locatie bestaat daarentegen voor een veel groter deel uit Somaliërs en dergelijke kleinere groepen (plus een klein handje Turken in de hogere posities). En ik merk in de wandelgangen toch wel dat onze sociale positie hoger is dan die van hen. Ons werk is iets gecompliceerder, je moet het Nederlands goed beheersen, we hebben nauwere contacten met bijvoorbeeld het (grotendeels Nederlandse met hier en daar wat Surinaamse/Antilliaanse of Oost-Europese roots) personeel van de catering, en ik wordt regelmatig door mijn collega's gewaarschuwd dat we toch echt geen spullen moeten laten slingeren omdat de schoonmakers er anders mee vandoor gaan. Of dat nou waar is of niet of overdreven, de schoonmakers staan duidelijk zelfs tijdens het werk meer buiten de maatschappij dan de logistiekelingen. En iemand die niet echt in de maatschappij staat, die de taal maar half spreekt maar die wel een baan heeft die vind het misschien wel eerder best. Hij kan 's avonds met zijn geld terug naar zijn eigen kleine gemeenschapje, 3 gezinnen die toevallig in dezelfde straat beland zijn. Iemand die meer in de maatschappij staat weet beter wat er nog meer te koop is, wat voor baan hij naar toe zou willen werken voor zijn 40e.

Ik heb dit wel horen opperen als een deelverklaring van waarom juist tweede generatie Marokkanen bijvoorbeeld zo vaak crimineel zijn, en er zit wel wat in. Het zijn jongens en meiden die in in dit specifieke voorbeeld Nederland meedraaien maar door een heleboel kleine complexe factoren die lang niet voor ieder individu gelden (uitstraling bij bijvoorbeeld een sollicitatie, weinig geld thuis, ouders zetten minder druk op het belang van scholing, familiedruk om bepaalde feestdagen die op een werkdag vallen vrij te zijn en dat soort ongein) niet zover komen als ze zouden willen, en gemiddeld op een grotere afstand van hun droom blijven hangen dan Nederlanders. (Binnen mijn werk is die afstand redelijk gelijk, de enige vermoedelijke dieven die in mijn tijd tot nu toe daar weggestuurd zijn waren een setje oudere Nederlandse mannen. En gezien ik de roddels over de jattende schoonmakers al had doorgegeven ben ik mijn eigen verhaal wel een beetje aan het torpederen hier.) En ja, dat ligt ook wel aan de verwachtingen die mensen voor zichzelf zetten. Er schijnen behoorlijk wat schoolverlaters te zijn die verwachten binnen twee jaar een managementpositie te hebben, die zich blijkbaar niet helemaal beseffen dat ze zichzelf adverteren als "te dom om te poepen", daar zullen veel allochtonen tussen zitten.

Maar goed, geen idee waar ik hiermee heen wil eigenlijk. TL;DR: Geen last gehad van de ramadan.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 21:45   #34
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
... Het is dus niet zo dat de madam van kind en gezin gewoon opschrijft "ah ze spreekt Nederlands dus haar moedertaal is Nederlands...".....
Dat is wél de vraag die K&G stelt aan de moeder.
Veel derde generatie moslima spreken nog maar weinig afkomsttaal.

Dat is bij derde generatie blanke Franstaligen wel anders, idd.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 21:59   #35
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
We zijn nu echter al aan de derde generatie moslims en ik kan niet zeggen dat ik veel hoopgevende tekenen zie.
Geen hoop?

Het meest geviewde Nederlandstalige plaatje was vandaag van een Vlaamse moslim

https://www.youtube.com/watch?v=YNz_vmZmyIE


Het meest geviewde Nederlandstalige plaatje ooit is ook al van een moslim


https://www.youtube.com/watch?v=AshBgnrSvyc
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:21   #36
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik meen nochtans al meerdere keren gelezen en vernomen te hebben dat althans in Duitsland de Turken harde en goede werkers zijn.
zonder eten en vooral zonder drinken (zeker als het 34°C is zoals verleden week) zal dat niet lukken, zeker als het fysieke arbeid betreft.
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:25   #37
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 52.998
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat dat betreft gaat het bij mij op het werk trouwens prima hoor. Er werd weleens wat gezegd in de richting van "er kunnen wat mensen eerder naar huis want het werk is op, weet je laat die jongens maar want ze hebben ramadan", maar er wordt niet om gevraagd ofzo. (Voor suikerfeest natuurlijk wel wat verzoeken om van dienst te ruilen, maar die zijn er op Sinterklaas ook.) En wij werken nog in rare diensten ook, dus je kan best ergens rond veel te vroeg AM beginnen en geen pauze hebben tot de zon ook in Marokko al wel op is. Überhaupt blijkt op mijn werk dat Marokkanen niet perse aan de bodem van de werkladder zitten, en dat is misschien juist ook wel een onderdeel van het probleem.

Dat bedoel ik als volgt: ik werk in de logistieke dienst in een grote publieke locatie, daar zijn toch wel bijna de helft van de werknemers inclusief de ploegbaas Marokkaans, ongeveer net zo'n groep zijn uit de klei getrokken Nederlanders en dan lopen er nog wat enkelingen rond met bijvoorbeeld Surinaamse roots. De schoonmaakdienst van dezelfde publieke locatie bestaat daarentegen voor een veel groter deel uit Somaliërs en dergelijke kleinere groepen (plus een klein handje Turken in de hogere posities). En ik merk in de wandelgangen toch wel dat onze sociale positie hoger is dan die van hen. Ons werk is iets gecompliceerder, je moet het Nederlands goed beheersen, we hebben nauwere contacten met bijvoorbeeld het (grotendeels Nederlandse met hier en daar wat Surinaamse/Antilliaanse of Oost-Europese roots) personeel van de catering, en ik wordt regelmatig door mijn collega's gewaarschuwd dat we toch echt geen spullen moeten laten slingeren omdat de schoonmakers er anders mee vandoor gaan. Of dat nou waar is of niet of overdreven, de schoonmakers staan duidelijk zelfs tijdens het werk meer buiten de maatschappij dan de logistiekelingen. En iemand die niet echt in de maatschappij staat, die de taal maar half spreekt maar die wel een baan heeft die vind het misschien wel eerder best. Hij kan 's avonds met zijn geld terug naar zijn eigen kleine gemeenschapje, 3 gezinnen die toevallig in dezelfde straat beland zijn. Iemand die meer in de maatschappij staat weet beter wat er nog meer te koop is, wat voor baan hij naar toe zou willen werken voor zijn 40e.

Ik heb dit wel horen opperen als een deelverklaring van waarom juist tweede generatie Marokkanen bijvoorbeeld zo vaak crimineel zijn, en er zit wel wat in. Het zijn jongens en meiden die in in dit specifieke voorbeeld Nederland meedraaien maar door een heleboel kleine complexe factoren die lang niet voor ieder individu gelden (uitstraling bij bijvoorbeeld een sollicitatie, weinig geld thuis, ouders zetten minder druk op het belang van scholing, familiedruk om bepaalde feestdagen die op een werkdag vallen vrij te zijn en dat soort ongein) niet zover komen als ze zouden willen, en gemiddeld op een grotere afstand van hun droom blijven hangen dan Nederlanders. (Binnen mijn werk is die afstand redelijk gelijk, de enige vermoedelijke dieven die in mijn tijd tot nu toe daar weggestuurd zijn waren een setje oudere Nederlandse mannen. En gezien ik de roddels over de jattende schoonmakers al had doorgegeven ben ik mijn eigen verhaal wel een beetje aan het torpederen hier.) En ja, dat ligt ook wel aan de verwachtingen die mensen voor zichzelf zetten. Er schijnen behoorlijk wat schoolverlaters te zijn die verwachten binnen twee jaar een managementpositie te hebben, die zich blijkbaar niet helemaal beseffen dat ze zichzelf adverteren als "te dom om te poepen", daar zullen veel allochtonen tussen zitten.

Maar goed, geen idee waar ik hiermee heen wil eigenlijk. TL;DR: Geen last gehad van de ramadan.
Blijkbaar lukt dat toch niet altijd en overal :

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170528_02901834
__________________
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus)






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:34   #38
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.443
Standaard

40%
Geef het nog een paar jaar en je kan met Vlaams nog enkel in Bokrijk terecht. Dat zal dan de nieuwe cultuur van Vlaanderen zijn, Bagdad of Kinshasa aan de Noordzee.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:37   #39
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 69.941
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Natuurlijk zal het enkel daarom gaan...
Maar, na zo'n opvoeding is het toch normaal dat hun mannelijke stieren, die niet in staat geacht worden en er ook niet toe opgevoed worden om hun eigen animale hormonen onder controle te houden, alle blanke vrouwen als regelrechte hoeren zien en behandelen...
En zo'n beta volk (het is hoe ze zichzelf omschrijven) komt hier hun zogezegde hogere waarden opdringen...

Ik vraag mij af of ze niet allemaal heropvoedingskampen nodig hebben...
Als je over alfa en beta volkjes spreekt moet je natuurlijk de consequenties dragen.

Ben jij alfa?
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2017, 22:37   #40
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bovenbuur's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 oktober 2006
Locatie: Stiekem toch weer bovenbuur
Berichten: 15.013
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Blijkbaar lukt dat toch niet altijd en overal :

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170528_02901834
Dat geloof ik graag, maar in ons klein paradijsje (met steeds maar meer onzinnige regeltjes van bovenaf, een man-vrouw verhouding waar een darkroom u tegen zegt en een chronisch kapotte lift, dus misschien toch niet helemaal een paradijs dan) is het wel gelukt.

Mag ook weleens, dat het bij mij in de buurt goed gaat.

Komt trouwens overal en nergens vandaan dat logistieke volk, dus wat ik over dat werk zeg gaat niet automatisch op voor mijn achterbuurt Overvecht waar ik ook weleens wat over gepost heb en omgekeerd.
__________________
Waarschuwing:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen!
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be