Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 4 oktober 2005, 10:15   #21
Sofietje
Banneling
 
 
Sofietje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Berichten: 389
Standaard

Was er enige jaren geleden geen proces tegen een zekere Fatima die de patienten,
meestal bejaarden, kapot maakte.
Op die manier wordt de Jihaad ook gevoerd zenne... dingen in baxters spuiten,
insuline inspuiten , coma , dood,...
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 10:40   #22
Steenbok66
Parlementsvoorzitter
 
Steenbok66's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Locatie: Hesbaye, Haspengouw en Midden-Limburg
Berichten: 2.009
Standaard

iedere mens is door God geschapen, met de interventie van een vader en moeder...
ieder mens is dus een kind van God...
en vermits God de goedheid zelve is...
is iedere mens goed wanneer hij of zij ter wereld komt...
sommigen worden echter "bedorven"... Jean-Jacques Rousseau, een van de eminentste filosofzn aller tijden schreef daaromtrent: "l'homme naît bon, c'est la société qui le corrompt..." de mens wordt goed geboren, het is de samenleving die hem bederft...
en God is dezelfde God bij alle door de mensen en hun profeten in het leven geroepen godsdiensten...
godsdiensten zijn meestal een bedenking van sommige mensen die daarmee een doel willen bereiken.. een doel dat meestal niet God's woord is maar dat van de bedenkers van de basisgeschriften geldend in die godsdiensten...
en meestal gunt de ene godsdienst het licht niet in de ogen van de mensen van een andere godsdienst... "de duivel" is daarvoor een gepaste alibi-uitvinding...

en...

wanneer de goeie christenen hier te lande, of te "regio"-e niet willen verzorgd worden door mensen die van elders op de wereld afstammen... dan moeten zij dat weten... maar dan hebben zij eigenlijk zelf schuld, dikke bult, dat ze geen hulp krijgen voor hun kwalen...

dus... degenen die prediken dat mensen die van elders afstammen, minderwaardig zijn...
die hebben zeker niet het welzijn van hun medemensen van te lande of "te regio"-e voor ogen...

och mensen... tracht bij elke mens rondom u het goede te ontwaren... en de grootste hoop van die mensen rondom u hebben kwaliteiten... probeer dus die kwaliteiten te zien...
en de wereld zal zich rondom u openbaren...
__________________
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen...
Steenbok66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 10:48   #23
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Was er enige jaren geleden geen proces tegen een zekere Fatima die de patienten,
meestal bejaarden, kapot maakte.
Op die manier wordt de Jihaad ook gevoerd zenne... dingen in baxters spuiten,
insuline inspuiten , coma , dood,...
Moet jij niet dringend naar een psychiater?
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 10:56   #24
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pros de sos
. ...spreken slecht over mij bij de dokters, in de hoop dat ze een andere verpleegkundige krijgen toegewezen.''
Ik denk dat het vooral hier om draait ; de patiënten zullen geklaagd hebben bij de arts over haar, wellicht terecht, en dan is de natuurlijke reactie van iedere allochtoon , "het is racisme"! Zij weten dat ze daardoor sterker staan dan autochtoonse werknemers en dus ook meer hun voeten mogen vegen aan de werkregels! bedankt linkiewinkies!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:06   #25
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Kijk, weigeren om verzorgd te worden door een allochtoon is gewoonweg belachelijk. Puur racisme!
Die mensen moeten dan maar niet verzorgd worden of elders verzorging zoeken (in een "witte" privé-kliniek???).

Maar, wat doen we met de moslimvrouw die weigert (of eerder waarvan de echtgenoot weigert) dat ze door een mannelijke arts of verpleger wordt geholpen?
Wat doen we met de moslim die een vrouwelijke arts weigert?
Wat met de moslimman die weigert de behandelende vrouwelijke arts een hand te geven of zelfs nog maar aan te kijken?

Hier gaat het om pure discriminatie, evenals bij racisme.

Ook daaraan dient een eind gesteld!
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:14   #26
Sofietje
Banneling
 
 
Sofietje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Berichten: 389
Standaard

We kennen dat liedje al , bruine misdadigers worden gevat deur de polis en beginnen
te roep, help , de polis es racis en ook in de rechtbank , we erkennen deze rechtbank nie, racissen.... een verdedigingsmiddel om steeds weer vrijuit te kunnen gaan,
ook bij de RVA en VDAB goed gekend zenne...
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:16   #27
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik denk dat het vooral hier om draait ; de patiënten zullen geklaagd hebben bij de arts over haar, wellicht terecht, en dan is de natuurlijke reactie van iedere allochtoon , "het is racisme"! Zij weten dat ze daardoor sterker staan dan autochtoonse werknemers en dus ook meer hun voeten mogen vegen aan de werkregels! bedankt linkiewinkies!
Typische VB tactiek, de schuld altijd bij een ander leggen. Het zijn zelf zo'n onschuldige lammetjes.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:17   #28
Apocalyps
Minister
 
Apocalyps's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2005
Berichten: 3.697
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Moet jij niet dringend naar een psychiater?
Ik vrees dat dat geen nut meer heeft.
__________________
Het onbekende verklaren met het bekende is een logische procedure, het bekende verklaren met het onbekende is een vorm van theologische waanzin.
Apocalyps is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:20   #29
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Typische VB tactiek, de schuld altijd bij een ander leggen.
Ik denk niet dat de linkiestinkie-tactiek om de schuld op de maatschappij te steken typisch is voor het VB. Integendeel! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden! (behalve zotten en kinderen)
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:28   #30
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik denk niet dat de linkiestinkie-tactiek om de schuld op de maatschappij te steken typisch is voor het VB. Integendeel! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden! (behalve zotten en kinderen)
Och jullie zijn nog in staat om als je, na tegen een Marokkaan "vuile makak, strontzak, viezen bruine, u moeder is een hoer" hebt geroepen, van die Marokkaan een mot hebt gekregen de schuld op de maatschappij te steken...
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:38   #31
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Hopelijk krijgt hij rap een zware ziekte en een allochtone verpleegster, hij zal rap anders piepen.
Waarom hem dat plezier gunnen? Een homofiele 150 kg zware neger die zijn schaamhaar moet afscheren voor zijn vasectomie is al lang goed genoeg voor hem...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:45   #32
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Ik denk dat het vooral hier om draait ; de patiënten zullen geklaagd hebben bij de arts over haar, wellicht terecht, en dan is de natuurlijke reactie van iedere allochtoon , "het is racisme"! Zij weten dat ze daardoor sterker staan dan autochtoonse werknemers en dus ook meer hun voeten mogen vegen aan de werkregels! bedankt linkiewinkies!
"wellicht terecht" omdat het over een allochtoon gaat die dus "wellicht" zijn job niet naar behoren kan uitoefenen? Soit, als ze ooit op dit forum aankondigen dat ge zijt afgeslagen op straat door een 100-tal Marokkanen, dan zal ik met enige gemoedsrust terugdenken aan uw wijze woorden : "wellicht terecht".
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:55   #33
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor
Och jullie zijn nog in staat om als je, na tegen een Marokkaan "vuile makak, strontzak, viezen bruine, u moeder is een hoer" hebt geroepen, van die Marokkaan een mot hebt gekregen de schuld op de maatschappij te steken...
idem dito als jullie boel zoeken met een skinhead en daarna komen zeuren over "extreemrechts geweld"!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 11:58   #34
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
"wellicht terecht" omdat het over een allochtoon gaat die dus "wellicht" zijn job niet naar behoren kan uitoefenen? Soit, als ze ooit op dit forum aankondigen dat ge zijt afgeslagen op straat door een 100-tal Marokkanen, dan zal ik met enige gemoedsrust terugdenken aan uw wijze woorden : "wellicht terecht".
Zoals het heel toevallig is dat men sinds er "allochtonen" tewerkgesteld worden in zieken huizen kluizen heeft moeten installeren en dat de adressen op de geboortekaartjes onherkenbaar worden gewist? "Heel Toevallig"!
En typisch om er van uit te gaan dat je een 100-tal marokaantjes nodig hebt om 1 blanke aan te kunnen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:07   #35
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Zoals het heel toevallig is dat men sinds er "allochtonen" tewerkgesteld worden in zieken huizen kluizen heeft moeten installeren en dat de adressen op de geboortekaartjes onherkenbaar worden gewist? "Heel Toevallig"!
Gaat ge nu weer van de hak op de tak springen om toch maar niet te moeten antwoorden op de vraag? Uw donkerschijtbruine insinuaties kan ik trouwens missen als de pest: ik kom wegens familiale redenen nogal dikwijls in een ziekenhuis met veel allochtone werknemers, en de klachten waarover u spreekt of waarover het artikel gaat, komt men daar (praktisch) niet tegen. Maar ja, dat ziekenhuis ligt dan ook niet in de beerput van het Dikkenekkenvolk (= Antwerpen).... "Heel Toevallig"!

Citaat:
En typisch om er van uit te gaan dat je een 100-tal marokaantjes nodig hebt om 1 blanke aan te kunnen!
Ik heb er welgeteld 1 nodig om die blanke aan te kunnen. De overige 99 mogen u achteraf allemaal afzonderlijk nog een trap in uw ballen geven.
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:14   #36
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Gaat ge nu weer van de hak op de tak springen om toch maar niet te moeten antwoorden op de vraag? Uw donkerschijtbruine insinuaties kan ik trouwens missen als de pest: ik kom wegens familiale redenen nogal dikwijls in een ziekenhuis met veel allochtone werknemers, en de klachten waarover u spreekt of waarover het artikel gaat, komt men daar (praktisch) niet tegen. Maar ja, dat ziekenhuis ligt dan ook niet in de beerput van het Dikkenekkenvolk (= Antwerpen).... "Heel Toevallig"!



Ik heb er welgeteld 1 nodig om die blanke aan te kunnen. De overige 99 mogen u achteraf allemaal afzonderlijk nog een trap in uw ballen geven.
Ik denk dat seffes het slotemakerke gaat langskome



Zal er nog maar een schepje bovenop doen.

Iedereen heeft het recht om niet door een moslim bepoteld te worden in een ziekenhuis. Religie hoort niet in een ziekenhuis thuis.

Moslims moeten uit onze ziekenhuizen buiten blijven.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:18   #37
Sofietje
Banneling
 
 
Sofietje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Berichten: 389
Standaard

Klant is koning en we betalen voor service , niet voor liefdadigheid , ieder baas over zijn lichaam.
Sofietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:18   #38
Turkje
Eur. Commissievoorzitter
 
Turkje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juli 2003
Berichten: 9.858
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zal er nog maar een schepje bovenop doen.

Iedereen heeft het recht om niet door een moslim bepoteld te worden in een ziekenhuis. Religie hoort niet in een ziekenhuis thuis.

Moslims moeten uit onze ziekenhuizen buiten blijven.
En heeft het deugd gedaan? Ik zou zeggen: ga volgende keer langs bij je vrouw in plaats van hier op dit forum te komen masturberen...
__________________
Out of the blue, into the black
Turkje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:18   #39
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.931
Standaard

Citaat:
ieder baas over zijn lichaam
Dus iedereen mag ook drugs gebruiken.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 12:20   #40
Khonnor
Parlementsvoorzitter
 
Khonnor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2005
Berichten: 2.242
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Klant is koning en we betalen voor service , niet voor liefdadigheid , ieder baas over zijn lichaam.
Weet je wat sofietje, ik zal dan ook geen traan om je laten als je een langzame pijnlijke dood sterft omdat je niet door een allochtoon behandld wilt worden.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Khonnor on 04-10-2005 at 13:20
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Klant is koning en we betalen voor service , niet voor liefdadigheid , ieder baas over zijn lichaam.
Weet je wat sofietje, ik zal dan ook geen traan om je laten als je een langzame pijnlijke dood sterft omdat je niet door een allochtoon behandld wilt worden.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sofietje
Klant is koning en we betalen voor service , niet voor liefdadigheid , ieder baas over zijn lichaam.
Weet je wat sofietje, ik zal dan ook geen traan om je laten als je een langzame pijlijke dood sterft omdat je niet door een allochtoon behandld wilt worden.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Khonnor : 4 oktober 2005 om 12:20.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be