Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

 
 
Discussietools
Oud 9 november 2004, 18:44   #41
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Laat de Piano maar vieren - onze tijd komt nog wel. Er zou in de toekomst wel eens een Kristalnacht kunnen gevierd worden aan de poorten van Amarcord vzw ... Wanneer alle Piano's wettelijk vogelvrij zijn verklaard ter bescherming van onze democratie en de vrije mening.
Och nee, wij hebben alle reden om vandaag te vieren, wees er maar zeker van.
We hebben zonet bij ons de glazen gevuld. Bijvoorbeeld, 8 collega's van de 22 waren al VB-gezind en/of lid. Er zijn er zonet 4 bijgekomen, waarvan 2 die een lidkaart zullen aanvragen van de nieuwe partij. ThePiano en co viert een phyrrusoverwinning, wij vieren een échte overwinning!

Schol aan alle "VB'ers"!!!!
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 9 november 2004, 18:44   #42
ICE-MAN
Parlementslid
 
ICE-MAN's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2003
Locatie: noordelijke ijszee (ferm fris zeetje)
Berichten: 1.867
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik dacht vanochtend nog van: Zou ik nu vanavond mijn avatar moeten aanpassen?, maar ik ga nog even wachten, er is nog geen haast bij.
je zou er een geboortekaartje kunnen van maken,
héééél toepasselijk vanaf zondag !
maar dan gaat ge moeten wachten tot ge de naam weet !
__________________
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen !
ICE-MAN is offline  
Oud 9 november 2004, 18:45   #43
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Hé leuk, binnen een half uurtje gaan bij ons ook de champagnekurken knallen!

Met de veroordeling kunnen we definitief met een propere lei starten en vooral: krijgen we weer duizenden kiezers erbij! Yihaaa!

Schol ThePiano!
Goed zég, daarmee beken je dat ze nu met een vunzig smerige lei bezig waren.
Ik zal er deze avond ook een flesje op drinken.
D�*�*�*�*�*g, criminelen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 9 november 2004, 18:47   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Goed zég, daarmee beken je dat ze nu met een vunzig smerige lei bezig waren.
Ik zal er deze avond ook een flesje op drinken.
D�*�*�*�*�*g, criminelen...
zondag nemen we een nieuwe start met 1.000.000 kiezers... tegen de volgende minstens 250.000 kiezers erbij !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 9 november 2004, 18:48   #45
Westland New Post
Banneling
 
 
Westland New Post's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2004
Locatie: Turnhout
Berichten: 561
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Jaja, blabla boem boem. Wij weten wel beter. Jullie krijgen gewoon geen millimeter mouvement in het logge, Belgische establishment!!!
Yannetje denkt dat bij de veroordeling van het Vlaams Blok de volgende verkiezingen alle die 1.000.000 kiezers van het Vlaams Blok terug op de traditionele partijen gaan stemmen of mss in zijn natte dromen wel op de B.U.B. Spijtig voor hem zal hij bij de volgende verkiezingen, afspraak in 2006 voor de gemeenteraden hij brutaal worden wakker geschud en de feiten onder ogen moeten zien.
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 18:49   #46
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President
 
Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 november 2002
Locatie: Op den buiten
Berichten: 4.653
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zondag nemen we een nieuwe start met 1.000.000 kiezers... tegen de volgende minstens 250.000 kiezers erbij !
Mogelijks, en aan de kant blijven staan...
Ondertussen mag Vlaanderen verder slaafs onderworpen blijven aan Wallonië !

Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 9 november 2004 om 18:51.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 9 november 2004, 18:49   #47
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
zondag nemen we een nieuwe start met 1.000.000 kiezers... tegen de volgende minstens 250.000 kiezers erbij !
Die 250.000 krijgen we er sowieso bij - onverwijld - dank zij de n-va...
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
Oud 9 november 2004, 18:49   #48
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Volgende verkiezingen worden een "landslide" voor het VB maar ja, debiele rechters en nog debielere traditionele partijen verstaan nog steeds niet dat je partijen moet verslaan in het debat, niet in de rechtbank. Antwerpen, Mechelen en andere steden mogen zich in 2006 al voorbereiden op een absolute meerderheid van het VB, onder welke naam dan ook!!!
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline  
Oud 9 november 2004, 18:49   #49
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Ik denk dat moest Pim Fortuyn nog geleefd hebben, zich samen met mij aan de champagne bedronk:


Pim Fortuyn over het Vlaams Blok:

- Met het Vlaams Blok hebben we niets te maken. (20 jan. 2002)

- Le Pen en Dewinter zeggen dingen die je niet kunt maken. [size=3]Dewinter is een fascist.[/size] Ik ben een beschaafde man. U zult mij niet horen zeggen "Eigen volk eerst". En ben ik niet veel sympathieker dan Dewinter ? (4 mei 2002)
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline  
Oud 9 november 2004, 18:49   #50
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Goed zég, daarmee beken je dat ze nu met een vunzig smerige lei bezig waren.
Ik zal er deze avond ook een flesje op drinken.
D�*�*�*�*�*g, criminelen...
Uiteraard zijn er in die meer dan 25 jaar al eens zaken gebeurd, gezegd of geschreven die beter niet hadden plaats gevonden, het is geen schande of bekentis hoor om zoiets te zeggen, iedereen met een beetje gezond verstand weet dat. Zoals dat het geval is in ALLE partijen, organisaties, bedrijven,...

De toekomst behoort aan ons sinds 9 november 2004, zoveel is zeker.
We maakten zonet een historisch moment mee voor de Belgische politiek en het partijpolitieke Vlaams-nationalisme.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 9 november 2004, 18:50   #51
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Och nee, wij hebben alle reden om vandaag te vieren, wees er maar zeker van.
We hebben zonet bij ons de glazen gevuld. Bijvoorbeeld, 8 collega's van de 22 waren al VB-gezind en/of lid. Er zijn er zonet 4 bijgekomen, waarvan 2 die een lidkaart zullen aanvragen van de nieuwe partij. ThePiano en co viert een phyrrusoverwinning, wij vieren een échte overwinning!

Schol aan alle "VB'ers"!!!!
vanaf zondag kan de verkiezingsshow al beginnen... hop naar 2006 voor minstens 250.000 kiezers erbij ! Ik wil steunend lid worden van een nieuwe partij : Vlaams Belang.

We zullen de pseudo democratische politiekers eens iets laten zien !

__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 9 november 2004 om 18:51.
ancapa is offline  
Oud 9 november 2004, 18:51   #52
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

Kijk 'ns aan, iedereen is blij! Zelden zo'n eensgezind land gezien. Van harte gefeliciteerd allemaal!

Geniet er alsjeblieft van. Want 't is wel voor het laatst, ben ik bang.....
rroloff is offline  
Oud 9 november 2004, 18:51   #53
Lordrazer
Vreemdeling
 
Lordrazer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 augustus 2003
Locatie: Zele
Berichten: 40
Stuur een bericht via MSN naar Lordrazer
Standaard

Trekt u ook een fles champagne open als het vernieuwe Blok 30% haalt bij de volgende verkiezing?
Hopelijk wel.
__________________
www.sfu.be <-> www.originalslokeren.be
Lordrazer is offline  
Oud 9 november 2004, 18:53   #54
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik denk dat moest Pim Fortuyn nog geleefd hebben, zich samen met mij aan de champagne bedronk:


Pim Fortuyn over het Vlaams Blok:

- Met het Vlaams Blok hebben we niets te maken. (20 jan. 2002)

- Le Pen en Dewinter zeggen dingen die je niet kunt maken. [size=3]Dewinter is een fascist.[/size] Ik ben een beschaafde man. U zult mij niet horen zeggen "Eigen volk eerst". En ben ik niet veel sympathieker dan Dewinter ? (4 mei 2002)
waarom zit u dan in andere topics Fortyun uit te maken voor " grootste Shcoft van het jaar", als hij blijkbaat zo'n scherpe mening heeft over Dewinter en u hem hier graag citeert???????
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat

Laatst gewijzigd door Seba : 9 november 2004 om 18:54.
Seba is offline  
Oud 9 november 2004, 18:58   #55
Suetonius
Partijlid
 
Suetonius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 januari 2004
Berichten: 216
Standaard

Ik snap je niet Piano. Ik zou zowaar beginnen denken dat je door het VB zelf op die forum bent geplaatst,moest ik je site niet gelezen hebben.

Waarom schrijf je nu toch telkens weer dit soort provocerende taal waarvan je 100% zeker weet dat je ermee in de kaart van de VBers speelt en vooral dat door dit soort provocatie het Vlaams Blok nog meer in een slachtofferrol komt met alle gevolgen van dien.....

Bovendien weet toch iedereen dat deze veroordeling al lang door de partijtop van het VB in haar voordeel is gedraaid en dat men hierdoor eindelijk de hervorming kon doorvoeren die ze al lang wilde doorvoeren zonder daarmee de oude garde en de extreme kiezers voor het hoofd te stoten.........ze 'moeten' wel hervormen weet je wel?
__________________
Laten we van mening verschillen zolang het nog mag
Suetonius is offline  
Oud 9 november 2004, 18:59   #56
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 174.729
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Volgende verkiezingen worden een "landslide" voor het VB maar ja, debiele rechters en nog debielere traditionele partijen verstaan nog steeds niet dat je partijen moet verslaan in het debat, niet in de rechtbank. Antwerpen, Mechelen en andere steden mogen zich in 2006 al voorbereiden op een absolute meerderheid van het VB, onder welke naam dan ook!!!
Eigenlijk is het verbazend dat men gewoon niet aanvoelt dat men de grootste partij van het volk niet zomaar ongestraft buiten de wet kan stellen. Dit ontgaat blijkbaar een aantal mensen die slechts leven in hun ivoren toren. Ondanks voortdurende diabolisering is het Vlaams Blok voortdurend gegroeid. Banvloeken, cordons sanitaires, enz. hebben de opgang niet vertraagd of afgeremd. De kans is heel groot dat een veroordeling dat al evenmin doet. Het resultaat is dan ook dat het proces een slag in het water is geweest, daar juist het kraken van het Vlaams Blok het doel was.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 9 november 2004, 19:00   #57
rroloff
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2003
Berichten: 180
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
waarom zit u dan in andere topics Fortyun uit te maken voor " grootste Shcoft van het jaar", als hij blijkbaat zo'n scherpe mening heeft over Dewinter en u hem hier graag citeert???????
Omdat ThePiano koste wat het moge kosten post bellum nog de verzetsstrijder wil uithangen (maar helaas daarbij met zijn ogen rechtsgericht in het blanke mes der Islam loopt).

Let wel: ik misgun ThePiano zijn ingebeelde morele superioriteit niet noch zijn vreugde vandaag - ik neem zelden aanstoot aan het plezier van anderen - maar wat me stoort dat hij mensen die de kernwaarden der westerse maatschappij proberen te verdedigen er mee voor de voeten loopt.

Laatst gewijzigd door rroloff : 9 november 2004 om 19:13.
rroloff is offline  
Oud 9 november 2004, 19:05   #58
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Eigenlijk is het verbazend dat men gewoon niet aanvoelt dat men de grootste partij van het volk niet zomaar ongestraft buiten de wet kan stellen. Dit ontgaat blijkbaar een aantal mensen die slechts leven in hun ivoren toren. Ondanks voortdurende diabolisering is het Vlaams Blok voortdurend gegroeid. Banvloeken, cordons sanitaires, enz. hebben de opgang niet vertraagd of afgeremd. De kans is heel groot dat een veroordeling dat al evenmin doet. Het resultaat is dan ook dat het proces een slag in het water is geweest, daar juist het kraken van het Vlaams Blok het doel was.
Onze "democraten" zijn dan ook zodanig "democratisch" dat ze niet eens weten wat er bij de bevolking leeft. En nog zullen ze zichzelf blijven overtuigen van hun gelijk.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 19:06   #59
Tzuvar Raemborr
Minister
 
Tzuvar Raemborr's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2004
Berichten: 3.495
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Onze "democraten" zijn dan ook zodanig "democratisch" dat ze niet eens weten wat er bij de bevolking leeft. En nog zullen ze zichzelf blijven overtuigen van hun gelijk.
't is te hopen voor hen dat het volgende verkiezingen regent, welk excuus gaan ze anders weer moeten verzinnen?
__________________
I'm still standing, better than I ever did,
Looking like a true survivor, feeling like a little kid.
__________________
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline  
Oud 9 november 2004, 19:07   #60
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Mogelijks, en aan de kant blijven staan...
Ondertussen mag Vlaanderen verder slaafs onderworpen blijven aan Wallonië !
Dat Vlaanderen onderworpen blijft aan Wallonië, beste kerel, verwijt je beter aan de 'Vlaamse' partijen die Blok vormen tégen het zelfstandige Vlaanderen en VOOR het overeind houden van Belgique.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be