Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 31 oktober 2017, 11:00   #221
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN
 
Marie van de koster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2006
Berichten: 30.339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
het fameuze 'non dairy' poeder vr in de koffie 😑
Is er geen sojamelk te krijgen? Of rijstmelk?
__________________
Zo is 't.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 11:09   #222
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
pajoske's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2006
Locatie: Maaskaant/Limburg/Europe
Berichten: 15.470
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
bah het wordt mss tijd dat ik er financieel wat beter voorsta, kom ik niet v zo'n stoten tegen en boek ik me voortaan een Holiday Inn 😤
Tip: zoek een gepaste job, en werk voor een inkomen.

Maar wij verkozen toch een guesthouse boven een Holiday Inn.

Comfort is natuurlijk beperkt. Wij moesten de toiletpot dichtklappen om een douche te kunnen nemen. En één van de zijwanden van de douche was niet meer dan een metalen tralie (maar gelukkig kon toch niemand van op straat binnenkijken.
Guesthouse is veel interessanter om met andere mensen contact te leggen.

Wat streetfood betreft: lekker, goedkoop, en nooit ziek geworden. De verkleurde plastieken stoeltjes wordt ge na een paar dagen wel gewoon.

Laatst gewijzigd door pajoske : 31 oktober 2017 om 11:11.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 11:15   #223
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.364
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Tip: zoek een gepaste job, en werk voor een inkomen.

Maar wij verkozen toch een guesthouse boven een Holiday Inn.

Comfort is natuurlijk beperkt. Wij moesten de toiletpot dichtklappen om een douche te kunnen nemen. En één van de zijwanden van de douche was niet meer dan een metalen tralie (maar gelukkig kon toch niemand van op straat binnenkijken.
Guesthouse is veel interessanter om met andere mensen contact te leggen.

Wat streetfood betreft: lekker, goedkoop, en nooit ziek geworden. De verkleurde plastieken stoeltjes wordt ge na een paar dagen wel gewoon.
Ik wist niet dat jij in 'vrij en vrolijk' had gezeten.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 12:22   #224
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.298
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Ter info: ik heb nogal wat ervaring met streetfood kraampjes (in Penang Malaysia) en heb nooit te klagen gehad tot heden omtrent kwaliteit en hygiene.
Wel ooit in de airport Hilton van Birmingham geluncht, waarna mijn ega 4 dagen kotsziek is geweest door hun steak-tartare...
Conclusie: relativiteit is a bitch soms.
Klopt.
Maar de kans op racekak is toch groter als er een roedel aasvliegen rond het vlees zwermt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 13:16   #225
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.364
Standaard

Ik vind het toch maar raar dat de Koreanen in Korea Koreaans spreken tegen een Koreaanse.

Wat gaan we nu nog allemaal meemaken.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 14:03   #226
nabat54
Minister-President
 
nabat54's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 maart 2006
Locatie: Gent
Berichten: 4.467
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
O nee, daarnet klop op de deur, was mamasan met stel dekens... stevent ze af op m'n bed en begint ze degene die er reeds op lagen af te halen... ik beduusd laat haar doen, bon zit ik nu met een deken dat niet al te fris ruikt 😬hetgeen er aanvankelijk op lag was nochtans goed (geen geur aan) pffff pour couillonner son monde ou quoi... in haar haast is ze ook weg met m'n (zelf meegebrachtte) kussensloop... ook wierp ze een blikken doorheen de room tijdens het opmaken I mean was discreet & vlug maar ik had het toch gezien... oh dear en ik die dacht op m'n gemak te zullen zijn (1 vd redenen dat ik vr een goshiwon opteerde) 😒gelukkig dat ik m' deftige kamerjas aan had en reeds geshowerd had), ze heeft wel de mess gezien vh fruit dat ik pas ah opeten was.. boeh zeg bye privacy.. ik hoop dat het bij dit voorval blijft anders... 😥😥
Mooi verhaal, goed opgebouwd , het klassieke bembem gerechtje , wat engels, wat aantwaarps een beetje frans .......maar dat jij fruit gegeten had.....nee dat geloof ik niet. Toch goed geprobeerd.

seg bembem , nu je er toch bent daar , al overwogen om asiel aan te vragen ? T'is nogal populair blijkbaar nu.
__________________
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh
The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA
"Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale"
SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011
Tiocfaidh ár lá
nabat54 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 14:38   #227
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Gebruiken ze in Korea toiletpapier ? (Ik was vies van onze manier van wc maken toen ik terug kwam : op een bril zitten en met papier reinigen ... bweik)
Ik heb in zes maanden tijd in Azië niet één keer iets gegeten dat verpakt was. Zelfs geen water uit flessen gedronken. Altijd koffie, thee, whiskey, bier of vers fruitsap. En gegeten aan straatkraampjes of in food-courts of bij mensen thuis. Nooit diarree gehad. Zelfs mijn tanden poetste ik niet met flessenwater. Wel een paar keer geluk gehad denk ik. Meer dan eens brak water geproefd 's avonds als het donker was en 's morgens verschoten als ik zag wat er van leven in dat water zat ...
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 31 oktober 2017 om 14:47.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2017, 20:00   #228
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

misschein was bem beter naar Koreatown NYC of Koreatown LA gegaan. Die mannen kunnen wel Engels, en er is fastfood met hopen. Het mekka en Walhalla tegeljk.
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 07:01   #229
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Net nu ... McDelivery start ook in Merksem
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 07:19   #230
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Bekijk bericht
Mooi verhaal, goed opgebouwd , het klassieke bembem gerechtje , wat engels, wat aantwaarps een beetje frans .......maar dat jij fruit gegeten had.....nee dat geloof ik niet. Toch goed geprobeerd.
Ze zal de menukaart niet hebben kunnen lezen en dan maar nr. 24 besteld hebben. Dat bleek dan een fruitslaatje te zijn.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 07:34   #231
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik vind het toch maar raar dat de Koreanen in Korea Koreaans spreken tegen een Koreaanse.

Wat gaan we nu nog allemaal meemaken.
Veralgemenen op basis van huiskleur of fysionomie is racisme
Ge haalt toch ook niet u beste bantoes boven als een zwarte Amerikaanse toerist u de weg vraagt ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 07:35   #232
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.573
Standaard

__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 08:05   #233
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN
 
Jay-P.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 april 2014
Berichten: 21.608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Veralgemenen op basis van huiskleur of fysionomie is racisme
Ge haalt toch ook niet u beste bantoes boven als een zwarte Amerikaanse toerist u de weg vraagt ?
Daar sta je dan voor joker als hij alleen swahili verstaat.
__________________
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis,
je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg".
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 10:53   #234
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.709
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
sommige mensen hebben toch enkel maar tegenslag in hun leven
__________________
r
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:19   #235
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.091
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
wat mis ik mijn lactose vrije melk... al bijna 3 dagen dat ik met de platte kak zit 😒
Ik had nochtans een soort v poeder hier in de lottemart gevonden waar op staat dat het geen melk betreft maar blijkbaar is dat toch niet het geval want ik zit nog steeds met het schijt pffff dat wordt dan maar zwarte koffie aldoor meh 😣😥 hier kan ik dus echt niet tegen... ik MOET nl koffie MET melk hebben om de dag te beginnen (om nog maar niet te spreken v m'n koffietjes verkeerd doorheen the day & night).... bah bah bah! I do not like this 😲
Hopelijk kan je aarden in je geliefde land van....'melk' en honing en kom je nooit meer terug naar het racistische Vlaanderen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:25   #236
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.091
Standaard

Citaat:
het aftellen is begonnen, over precies 25 dagen zen ik in Korea!! wihihi!
Ik heb de indruk dat er iemand zit af te tellen om terug te keren naar het racistische Vlaanderen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 12:26   #237
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Hopelijk kan je aarden in je geliefde land van....'melk' en honing en kom je nooit meer terug naar het racistische Vlaanderen.
Wie weet pakken de Amerikanen een stukje van Zuid Korea mee als ze een nucleaire bom gooien op de noorderburen
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:04   #238
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 32.840
Standaard

Haha

Bembem is nog maar enkele dagen neergestreken in het land van de ochtendkalmte en kijk,het Noord-Koreaanse kernprogramma is letterlijk ingestort....

Go bem Go!
__________________
Hij die zijn denken verandert wanneer het bewijs voorligt levert ontegensprekelijk het bewijs dat hij denkt.
kelt is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:53   #239
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
zoals jullie kunnen zien komen (rap drogende & weinig volumineuze) sporthanddoeken goed v pas, gelukkig dat ik daarop voorzien was, had er gelijk 2 meegenomen 😊😁
ze bevallen me zelfs zo goed dat ik er in belgie voortaan ook zal gebruiken 😁
Zo kennen we u.
Meegenomen!
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2017, 17:54   #240
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 70.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
fotokes v m'n home vr de komende dagen 😊😊
Het lijkt toch gemakkelijker om een toilet recht te zetten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be