Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Milieu
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, ....

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 oktober 2023, 07:37   #41
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.434
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat koop je in het zwart?

We hebben eerst (2 jaar lang '95-'97) met propaangas verwarmd, gehuurd gastankje 500 liter. Duurder dan aardgas.
En op tijd bestellen en laten leveren anders zat je zonder verwarming. Je had in die tijd soms onverwachte "koudegolven".

Ooit van gehoord?
Beetje verouderde informatie uit uw portefeuille, zo van 1995-1997.

En ja, op tijd bestellen is ook nodig met mazout of andere dingen die geleverd moeten worden.
Als ik morgen een boortje wil hebben, dan zal ik ook dat vandaag moeten gaan halen, of zo rond donderdag te laatste bestelt hebben (en dan vingers kruisen dat de leverancier en de koerrier hun werk snel doen).
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 07:58   #42
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als er brand ontstaat kijkt de verzekering of men zijn ketels wel heeft onderhouden. Is dit niet het geval kan men naar terugbetaling fluiten.
Nogmaals, dat is een fabeltje. Als er brand is uitgebroken dient de verzekering eerst te kunnen bewijzen dat de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval is dienen ze aan te tonen dat gebrekkig onderhoud van de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval dient ze na te gaan wie aansprakelijk is voor het onderhoud van de ketel ( eigenaar, huurder, hebber van het zakelijk verbruik, ...). Indien dat het geval is hebben ze een juridisch precedent. Er is nog geen enkele verzekering die in België ooit bij een brand de aansprakelijkheid heeft kunnen afwentelen op verzekerden wegens gebrekkig onderhoud van een cv ketel.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 08:12   #43
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Dat koop je in het zwart?

We hebben eerst (2 jaar lang '95-'97) met propaangas verwarmd, gehuurd gastankje 500 liter. Duurder dan aardgas.
En op tijd bestellen en laten leveren anders zat je zonder verwarming. Je had in die tijd soms onverwachte "koudegolven".

Ooit van gehoord?
Hier tank van 2500 liter.
Voor 500 liter gas, waarschijnlijk maar 400 liter bij levering, kost dit een pak meer dan bij een levering van 2000 liter (net zoals bij mazout).

Huur moeten wij niet betalen, de vijfjaarlijkse gaskeuring is ook op kosten van Primagaz.
Ik moet wel de toestellen en de leidingen laten keuren, leidingen worden gedurende een twintigtal minuten onder druk geplaatst.
We vertrekken met hoge druk naar een ontspanner met hoog debiet en een uitlaatgasdruk van 30 mg. De vertrekkende (stalen) buis is 4/4", van daar uit zijn er aftakkingen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 08:16   #44
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Als er brand ontstaat kijkt de verzekering of men zijn ketels wel heeft onderhouden. Is dit niet het geval kan men naar terugbetaling fluiten. Waarom moet de overheid zulke zware administratie (VEKA) opzetten en en die boetes laten opleggen ? Omdat straks de helft van de bevolking lichamelijk hier maar geestelijk elders leeft ? In een gezonde samenleving is de druk van de verzekeringen voldoende.
Daar is geen enkele verzekering die dat doet.
De verzekering moet trouwens het oorzakelijk verband kunnen aantonen.
Met andere woorden: "De verzekering moet kunnen aantonen dat slecht- of geen onderhoud de oorzaak is van de brand.

Als ik uw stelling doortrek, dan gaat de verzekering zich ook terugtrekken als de elektriciteit niet gekeurd is, of als er sinds de keuring wijzigingen gedaan zijn aan de elektrische installatie.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 08:18   #45
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Beetje verouderde informatie uit uw portefeuille, zo van 1995-1997.

En ja, op tijd bestellen is ook nodig met mazout of andere dingen die geleverd moeten worden.
Als ik morgen een boortje wil hebben, dan zal ik ook dat vandaag moeten gaan halen, of zo rond donderdag te laatste bestelt hebben (en dan vingers kruisen dat de leverancier en de koerrier hun werk snel doen).
Klopt helemaal.
Wij moeten bestellen als de tankmeter op 20% staat.
Vroeger, toen er meer mensen zo'n tank hadden, kwam die zelfs regelmatig bij vullen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 08:19   #46
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Nogmaals, dat is een fabeltje. Als er brand is uitgebroken dient de verzekering eerst te kunnen bewijzen dat de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval is dienen ze aan te tonen dat gebrekkig onderhoud van de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval dient ze na te gaan wie aansprakelijk is voor het onderhoud van de ketel ( eigenaar, huurder, hebber van het zakelijk verbruik, ...). Indien dat het geval is hebben ze een juridisch precedent. Er is nog geen enkele verzekering die in België ooit bij een brand de aansprakelijkheid heeft kunnen afwentelen op verzekerden wegens gebrekkig onderhoud van een cv ketel.
Klopt helemaal.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 08:23   #47
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Vrienden van ons hebben verleden jaar een brand gehad.
De schouw, in het verouderde huis, had barsten in de zolder.
Door deze barsten (eigenlijk al scheuren) zijn gensters op de houten zoldervloer gekomen.
Binnen de korstte keren stond het hele huis in de fik. Gelukkig gebeurd dit bij valavond en niet bij nacht.

De staat van de schouw was de directe oorzaak van de brand, toch heeft de verzekering er geen moment aan gedacht om de aansprakelijkheid bij de schouwveger of bij onze vrienden te leggen.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 12:45   #48
Micele
Secretaris-Generaal VN
 
Micele's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Locatie: Limburg
Berichten: 50.240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Hier tank van 2500 liter.
Voor 500 liter gas, waarschijnlijk maar 400 liter bij levering, kost dit een pak meer dan bij een levering van 2000 liter (net zoals bij mazout).

Huur moeten wij niet betalen, de vijfjaarlijkse gaskeuring is ook op kosten van Primagaz.
Ik moet wel de toestellen en de leidingen laten keuren, leidingen worden gedurende een twintigtal minuten onder druk geplaatst.
We vertrekken met hoge druk naar een ontspanner met hoog debiet en een uitlaatgasdruk van 30 mg. De vertrekkende (stalen) buis is 4/4", van daar uit zijn er aftakkingen.
Tof.

Je bevestigt dus nog eens dat men gasverbruik niet geheim kan houden. (mijn post 34, of reactie op @patrickve)

En een meldingsplicht bij de gemeente bestaat ook nog.
__________________
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35")
https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM
Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38

Laatst gewijzigd door Micele : 14 oktober 2023 om 12:51.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 19:14   #49
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Iedere installateur doet dit tegenwoordig al via zijne GSM.
Mijne installateur heeft aan iedere ketel een naam gegeven, als hij het jaar nadien weer komt, moet ie gewoon de naam ingeven, waardoor hij alle gegevens van die ketel en brander krijgt. Nadien geeft hij in wat hij gedaan heeft en de waardes dire hij gemeten heeft.

Nadien even doorsturen naar de klant. Ik vermoed dat er van daar uit ook een link gelegd kan worden naar dat register.
Wat jij nu beschrijft, dat weet het kleinste kind.

Wat jij blijkbaar niet begrijpt is de overheidsbemoeienis en het automatistisch gevolg: de boete kan volledig zonder menselijke tussenkomst uit de computer rollen.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2023, 19:31   #50
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.058
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat jij nu beschrijft, dat weet het kleinste kind.

Wat jij blijkbaar niet begrijpt is de overheidsbemoeienis en het automatistisch gevolg: de boete kan volledig zonder menselijke tussenkomst uit de computer rollen.
Een verplichting controleren is bemoeienis?

Belastingsaangifte is verplicht, maar we controleren dat niet hoor…
Maximumsnelheid is verplicht, maar we gaan ons niet bezighouden met controleren…
Cocaine is verboden, maar we controleren dat niet hoor…
Stelen is verboden, maar we controleren dat niet hoor…
Uw auto moet voldoen aan de emissienormen, maar we controleren dat niet hoor…

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 oktober 2023 om 19:32.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 03:35   #51
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 18.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Nogmaals, dat is een fabeltje. Als er brand is uitgebroken dient de verzekering eerst te kunnen bewijzen dat de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval is dienen ze aan te tonen dat gebrekkig onderhoud van de ketel de oorzaak is. Indien dat het geval dient ze na te gaan wie aansprakelijk is voor het onderhoud van de ketel ( eigenaar, huurder, hebber van het zakelijk verbruik, ...). Indien dat het geval is hebben ze een juridisch precedent. Er is nog geen enkele verzekering die in België ooit bij een brand de aansprakelijkheid heeft kunnen afwentelen op verzekerden wegens gebrekkig onderhoud van een cv ketel.
Ja natuurlijk moet de brand ontstaan zijn door het niet onderhouden van de ketel. Dat spreekt toch voor zich. Waar gaat deze draad over ?
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

In minder homogene bevolkingen is het sociale vertrouwen laag en probeert men dat tekort door cijfermatige maatstaven voor verantwoording te vervangen.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 06:44   #52
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat jij nu beschrijft, dat weet het kleinste kind.

Wat jij blijkbaar niet begrijpt is de overheidsbemoeienis en het automatistisch gevolg: de boete kan volledig zonder menselijke tussenkomst uit de computer rollen.
Welke boete?
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 06:48   #53
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wat jij nu beschrijft, dat weet het kleinste kind.

Wat jij blijkbaar niet begrijpt is de overheidsbemoeienis en het automatistisch gevolg: de boete kan volledig zonder menselijke tussenkomst uit de computer rollen.
Waarom moet de politie dan automobilisten, die rondrijden zonder keuring, aanhouden vooraleer ze een boete kunnen geven wegens rondrijden met een niet gekeurde wagen?

Trouwens, de overheid moet nog altijd kunnen aantonen dat die verwarmingsketel in gebruik is.
Ik heb een mazoutketel staan, deze dient enkel voor het geval dat mijn warmtepomp uitvalt. Automatisch schakelt mijn verwarmingsinstallatie dan over op de mazoutketel.

Op de 14 jaar dat ik een warmtepomp heb, heeft die ketel één dag gedraaid.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 06:49   #54
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ja natuurlijk moet de brand ontstaan zijn door het niet onderhouden van de ketel. Dat spreekt toch voor zich. Waar gaat deze draad over ?
En dan nog mag de verzekering niet uitsluiten.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 07:50   #55
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.434
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een verplichting controleren is bemoeienis?
Een verplichting is een afgedwongen recht van een ander. Controle ervan is het afdwingen bestendigen.

Citaat:
Belastingsaangifte is verplicht, maar we controleren dat niet hoor…
Als je de belastingsaangifte niet doet, verwacht je maar aan problemen. Die dwang is goed georganiseerd.
Citaat:
Maximumsnelheid is verplicht, maar we gaan ons niet bezighouden met controleren…
Zonder controles is het nog steeds verplicht, maar is er geen dwang.
Citaat:
Cocaine is verboden, maar we controleren dat niet hoor…
Die paar controles, hilarisch. Misschien een idee een verplichte "drugscontrole" via een haar-staal van alle politici, en een publikelijk maken van de resultaten.
Citaat:
Stelen is verboden, maar we controleren dat niet hoor…
Steel niet, de (r)overheid houd niet van concurenten;
Citaat:
Uw auto moet voldoen aan de emissienormen, maar we controleren dat niet hoor…
De controle hiervan is een momentopname. Als die al niet omzeilt wordt.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 08:03   #56
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waarom moet de politie dan automobilisten, die rondrijden zonder keuring, aanhouden vooraleer ze een boete kunnen geven wegens rondrijden met een niet gekeurde wagen?

Trouwens, de overheid moet nog altijd kunnen aantonen dat die verwarmingsketel in gebruik is.
Ik heb een mazoutketel staan, deze dient enkel voor het geval dat mijn warmtepomp uitvalt. Automatisch schakelt mijn verwarmingsinstallatie dan over op de mazoutketel.

Op de 14 jaar dat ik een warmtepomp heb, heeft die ketel één dag gedraaid.
Wat ik eigenlijk wilde schrijven is, dat de overheid nog altijd moet bewijzen dat een niet onderhouden of niet gekeurde installatie effectief in gebruik is.
Vandaar mijn bijdrage i.v.m. de autokeuring.

Een auto moet niet gekeurd worden als je je er niet mee op de openbare weg begeeft.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 08:03   #57
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.060
Standaard

Een waargebeurd verhaal:

Ik heb een aanhangwagen, die ik enkele jaren niet gebruikte.
Ik wilde die terug in dienst nemen en vond mijn papieren niet meer, waarschijnlijk laten liggen in een auto die ik verkocht had.

Ik Vroeg een administratieve keuring aan, maar daarvoor moest ik een bewijs van de politie hebben.
De politie moest de aanhangwagen fysiek zien.
Toen ik zei dat ik met die aanhangwagen niet op de weg mocht rijden vond die agent dat toch een beetje overdreven.
Ik zei daarop: "Stel dat ik een ongeval krijg met die aanhangwagen, bijvoorbeeld dat ie losvliegt van mijn wagen en dat de optrekrem niet functioneert, dan ben ik niet verzekerd."
Om een lang verhaal kort te maken, de politie is thuis mijn aanhangwagen komen bekijken, hebben een verslag gemaakt, ik kreeg op de keuring een administratieve keuring, ik kon daarop met die aanhangwagen naar de garage en naar de keuring rijden.
__________________
N-VA voor een welvarend 2024
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 09:22   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Een verplichting controleren is bemoeienis?

Belastingsaangifte is verplicht, maar we controleren dat niet hoor…

Je aangifte wordt nagekeken door een mens, een controleur.

Maximumsnelheid is verplicht, maar we gaan ons niet bezighouden met controleren…

Dat wordt slechts gecontroleerd in zeer weinig straten. Procentueel wellicht lager dan een op de duizend.

Cocaine is verboden, maar we controleren dat niet hoor…

Wordt toch ook maar weinig gecontroleerd. Soms in het verkeer, soms aan de ingang van muziekfestivals, vroeger al eens een inval in een mega-dancing ....

Stelen is verboden, maar we controleren dat niet hoor…

Waar wordt dat gecontroleerd? Misschien camera's in warenhuizen, maar waar door de overheid?

Uw auto moet voldoen aan de emissienormen, maar we controleren dat niet hoor…

Toch al niet de eerste vier jaar van het auto-leven, dan mogelijks op 6, 8 jaar en dan ... één keer per jaar.
Maar wat die ambtenaar voorstelde, was een 100 procent-altijd maatregel, met een volledig automatische boete.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 09:22   #59
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Welke boete?
Die boete die minister Zuhal terugfloot tiens.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2023, 09:24   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.297
Standaard

Verzekeringsmakelaars met een laag omzetcijfers verspreiden ook graag fabeltjes als die in hun kraam passen.

Wat niet belet dat ik mijn spullen wel degelijk laat onderhouden.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be