Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Heb jij een Universitaire titel of graad
Ja 10 66,67%
Nee 3 20,00%
Gedeeltelijk, niet kunnen behalen 1 6,67%
Nooit gestudeerd aan Universiteit of Hogere School HBO 1 6,67%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 2 februari 2023, 21:57   #21
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.786
Standaard

Ik hou het 'studeren' in mijn geval tot de eerste kleuterklas, wel met grote onderschijting.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 00:58   #22
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Voor mezelf heb ik het eredoctoraat " staande wipschieten" gekozen. Heb nog ergens een hoofdvogel liggen.
Liggende wip is iets gemakkelijker.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 01:00   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik hou het 'studeren' in mijn geval tot de eerste kleuterklas, wel met grote onderschijting.
Jij hebt het nog ver geschopt binnen een Belgische context.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 01:05   #24
Rudy
Secretaris-Generaal VN
 
Rudy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2004
Locatie: Mechelen - Oostende
Berichten: 38.973
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
er zijn er nen hele hoop gedoctoreerd in de tetologie
Het vak heet tettologie. Met twee t's ongeveer in het midden.
__________________
Liberalisme is een progressieve beweging die opkomt voor de vrijheid van het individu, rechtvaardigheid en mensenrechten (www.liberales.be)
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 01:09   #25
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik hou het 'studeren' in mijn geval tot de eerste kleuterklas, wel met grote onderschijting.
Ik heb de kleuterklas overgeslagen en meteen naar 1e studiejaar gegaan.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 02:51   #26
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter
 
koe de poing's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 augustus 2009
Locatie: In koerentaine
Berichten: 8.729
Standaard

ik herinner me van mlijn studie vooral hoe ik een paar jaar geleden bij een verhuis van een aantal oude cursusboeken enbkel maar dacht: oh, dit heb ik ooit gekend maar vraag me er niks meer over.

verspilde tijd. enfin dat studeren toch, de studentes waren leuk.
__________________
r

Laatst gewijzigd door koe de poing : 3 februari 2023 om 02:52.
koe de poing is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 06:15   #27
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar ben ik slechts amateur van. Maar wel nen hele grote amateur.

Ernstig nu:
ik werd tijdens de avondlessen Spaans, enkele "decennia" geleden, gewaar dat er toch grote frustratie is in de onderwijswereld.
De regenten tegen de licentiaten (afijn, bachelors tegen masters).
De enen denken dat ze minderwaardig zijn en de anderen denken dat ze meerderwaardig zijn.

Naar 't schijnt is dat ook erg in zwang bij steden en grote gemeenten.

En beste mede-forummers, hoe zit dat in de privé?
Ik zou niet weten wat die 3 eilanden verder gestudeerd hebben, van de sales weet ik het al zeker niet van een paar weet ik het wel. (of heb ik een sterk vermoeden, (er zitten er een paar hele slimme tussen, (op het randje van geniaal/briljant) maar ik heb nog geen ene zien stoefen met zijn titel, en bij die hele slimme zeker niet. Ik heb ooit voor een paar professoren mogen werken die echt wel met toptechnologie bezig waren, en dat was de meest doodgewone mens waar ik ooit voor gewerkt heb. Wij spraken mekaar met de voornaam aan. Zijn vrouwelijke collega was iets strenger , maar ook die werd gewoon met de voornaam aangesproken en kon je een normaal gesprek mee voeren , uitleg geven etc... zonder dat die ook maar een keer zou gezegd hebben ja maar ik ben professor in ....
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 06:15   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik hou het 'studeren' in mijn geval tot de eerste kleuterklas, wel met grote onderschijting.
Heb jij ook een Phd behaald in het maken van constructies met gebruikte smeerkaasdoosjes en wc rollekes ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 06:20   #29
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Het vak heet tettologie. Met twee t's ongeveer in het midden.
Sorry ik was net mijn eindwerk aan het schrijven in de clitologie.

"Fingerspitzengefühl durch Erfahrung Übung macht den Meister"
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 06:25   #30
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Heb jij ook een Phd behaald in het maken van constructies met gebruikte smeerkaasdoosjes en wc rollekes ?
Dat niet maar ik heb toen wel een 'optreden' gedaan in de Opera te Antwerpen.

Niemand wilde in zijn zwembroek over de scene lopen, ik wel.

Een groot wit laken was er gespannen met allemaal 'zwarte' handjes die er op gespeld zaten.

Het ging over 'Moriaantje zo zwart als roet. (liedje)

Ik had de taak om al die handjes van het witte laken weg te halen.

Mijn rol als wasproduct verliep prima tot er iemand de opmerking maakte dat ik er eentje vergeten was.

Dus ik terug, onder een staande ovatie, de scene op om mijn fout recht te zetten.

Ik ben in de klas nog gebeten geweest door een meisje die niet lang daarna verongelukt is.

Waar is mijn leesplankje nu weer????

Of dit alles met Phd zou te maken kunnen hebben, mag ik daar aan twijfelen.

p.s.

Drs.P - Sneker Cafe
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2023 om 06:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 07:52   #31
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat niet maar ik heb toen wel een 'optreden' gedaan in de Opera te Antwerpen.

Niemand wilde in zijn zwembroek over de scene lopen, ik wel.

Een groot wit laken was er gespannen met allemaal 'zwarte' handjes die er op gespeld zaten.

Het ging over 'Moriaantje zo zwart als roet. (liedje)

Ik had de taak om al die handjes van het witte laken weg te halen.

Mijn rol als wasproduct verliep prima tot er iemand de opmerking maakte dat ik er eentje vergeten was.

Dus ik terug, onder een staande ovatie, de scene op om mijn fout recht te zetten.

Ik ben in de klas nog gebeten geweest door een meisje die niet lang daarna verongelukt is.

Waar is mijn leesplankje nu weer????

Of dit alles met Phd zou te maken kunnen hebben, mag ik daar aan twijfelen.

p.s.

Drs.P - Sneker Cafe
Ze had u maar niet moeten bijten, Karma is een vrouwelijke hond.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 07:59   #32
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat niet maar ik heb toen wel een 'optreden' gedaan in de Opera te Antwerpen.

Niemand wilde in zijn zwembroek over de scene lopen, ik wel.

Een groot wit laken was er gespannen met allemaal 'zwarte' handjes die er op gespeld zaten.

Het ging over 'Moriaantje zo zwart als roet. (liedje)

Ik had de taak om al die handjes van het witte laken weg te halen.

Mijn rol als wasproduct verliep prima tot er iemand de opmerking maakte dat ik er eentje vergeten was.

Dus ik terug, onder een staande ovatie, de scene op om mijn fout recht te zetten.

Ik ben in de klas nog gebeten geweest door een meisje die niet lang daarna verongelukt is.

Waar is mijn leesplankje nu weer????

Of dit alles met Phd zou te maken kunnen hebben, mag ik daar aan twijfelen.

p.s.

Drs.P - Sneker Cafe
Ah De beste Dr andus, ... ik ben grote fan, naast de Trojka natuurlijk vindt ik deze ook geweldig.

https://www.youtube.com/watch?v=D0lwCDcChjU

De Veerpont
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 09:09   #33
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Liggende wip is iets gemakkelijker.
Daarin heeft u gelijk.
Doch... Dat staande wipschieten de zondag, na de mis, onder de kerktoren was super. Er waren wel gevaren aan verbonden

Heb er het A-Brevet gehaald.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 10:23   #34
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Daarin heeft u gelijk.
Doch... Dat staande wipschieten de zondag, na de mis, onder de kerktoren was super. Er waren wel gevaren aan verbonden

Heb er het A-Brevet gehaald.
Bij de staande 'wip' moet men zo geen vriendelijk gezicht trekken?

Het blijft altijd een keuze de liggende of de staande wip.

Gaat het nu nog steeds over boogschieten? I doubt it!!!

p.s.

Een bijkomende vraag op het topic zou kunnen zijn:

Voelt u zich ook meer dan een ander mens die de titel(s) niet heeft?

Megalomanie dan?
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.

Laatst gewijzigd door Universalia : 3 februari 2023 om 10:29.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 10:37   #35
Onzijdig
Europees Commissaris
 
Onzijdig's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 november 2021
Berichten: 6.760
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Een bijkomende vraag op het topic zou kunnen zijn:

Voelt u zich ook meer dan een ander mens die de titel(s) niet heeft?

Megalomanie dan?
Totaal niet. Heb evenveel respect voor de loodgieter , soms meer dan voor onze ( ex) directeur-ingenieur.
Onzijdig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2023, 10:43   #36
Universalia
Secretaris-Generaal VN
 
Universalia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Locatie: Nieverans Les Bains
Berichten: 43.786
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Totaal niet. Heb evenveel respect voor de loodgieter , soms meer dan voor onze ( ex) directeur-ingenieur.
__________________
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.
Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 14:15   #37
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.654
Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

ik zla nog hard moeten afrekenen met tU delft ok want vroeger ben ik daar ook flink gediscrimineerd als kanker zwartje, Auslander dus deze afrekening komt binnenkort. TU delft terroriseert de maatschappij en ik wil een totaal ander systeem van hoger onderwijs wereldwijd dat goedkoper is en rechtvaardiger.

Mijn niet blanke afkomst is een Karmische Straf en Vloek in het zwarte aapachtige Hindoeisme. al die domme, zwarte hindoe aapjes aanbidden toch hele dag blanke goden en godinnen, echt zielig om aan te zien.

HOeveel procent van de studenten haalt nooit die Ir titel aan de Technische Universiteit Delft??

Universitaire graden en titels zijn heel belangrijk in India, Afrika en zwarte landen, wij zijn immers minderwaardiger dan de Hogere, moderne, intelligentere Blanken.
Helaas zijn de RASverschillen gigantisch, ook psychologisch, geestelijk, karmisch, meta fysisch is het verschil ongelooflijk. De RASSEN zijn NIET gelijk en het linkse Blanke extremisme, hele WOKE en BLM is onzin, zelfmoord, White Genocide letterlijk.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 20:49   #38
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris
 
Koenaard Depuydt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2020
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Berichten: 2.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
**Ahem**
**Kuch**

Veralgemenen

**Kuch**

Die droge lucht toch
Geachte heer Lof der Gekheid

Het is niet verboden om een groot gedacht over uzelf te hebben. Het lijk toch aangewezen om uw eigen groot gedacht waar te maken.

Het IJsboertje verwijt net anderen wat hij in zijn eigen berichtgeving hier op dit overlegoord laat uitschijnen. Zijn berichten betreffende de kroonziekte bv. geven ons niet zo'n knap beeld over hem: onvoldoende oordelend vermogen, eenzijdig denken, volgt blindelings de overheid.

Indien het IJsboertje toch bij de beter opgeleide mensen zou behoren zoals hij in deze draad laat uitschijnen, dient hij eigenlijk te weten dat "job" onbetamelijk woordgebruik in Rusland is. Dit onbetamelijk woord, tevens gelijkluidend met het Engels woord voor "baan", is bovendien vergezeld met het gewestelijk (Brabants) verkleinachtervoegsel -ke in stede van het Algemeen Nederlands -je. Hoogopgeleide mensen hebben meestal de neiging om gewestelijke uitdrukkingen in Algemeen Nederlandstalig verband helemaal te mijden. Zijn verkleinende uitdrukking is hier overduidelijk bedoeld om noeste arbeid en hard werkende arbeidsmannen belachelijk te maken. Deze aanstootgevende houding mogen/kunnen wij niet aanvaarden.

Een bijkomende reden waarom het IJsboertje niet zo knap, hoogopgeleid of welvarend lijkt te zijn, is zijn reeds meermaals meegedeeld gebrek aan aantrekkingskracht bij het andere geslacht (ongewild vrijgezel).

Dit gezegd zijnde, het ware beter om een deugdzame houding aan te nemen ongeacht uw opleidingspeil.

Hoogachtend
__________________
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 23:04   #39
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.654
Standaard 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Geachte heer Lof der Gekheid

Het is niet verboden om een groot gedacht over uzelf te hebben. Het lijk toch aangewezen om uw eigen groot gedacht waar te maken.

Het IJsboertje verwijt net anderen wat hij in zijn eigen berichtgeving hier op dit overlegoord laat uitschijnen. Zijn berichten betreffende de kroonziekte bv. geven ons niet zo'n knap beeld over hem: onvoldoende oordelend vermogen, eenzijdig denken, volgt blindelings de overheid.

Indien het IJsboertje toch bij de beter opgeleide mensen zou behoren zoals hij in deze draad laat uitschijnen, dient hij eigenlijk te weten dat "job" onbetamelijk woordgebruik in Rusland is. Dit onbetamelijk woord, tevens gelijkluidend met het Engels woord voor "baan", is bovendien vergezeld met het gewestelijk (Brabants) verkleinachtervoegsel -ke in stede van het Algemeen Nederlands -je. Hoogopgeleide mensen hebben meestal de neiging om gewestelijke uitdrukkingen in Algemeen Nederlandstalig verband helemaal te mijden. Zijn verkleinende uitdrukking is hier overduidelijk bedoeld om noeste arbeid en hard werkende arbeidsmannen belachelijk te maken. Deze aanstootgevende houding mogen/kunnen wij niet aanvaarden.

Een bijkomende reden waarom het IJsboertje niet zo knap, hoogopgeleid of welvarend lijkt te zijn, is zijn reeds meermaals meegedeeld gebrek aan aantrekkingskracht bij het andere geslacht (ongewild vrijgezel).

Dit gezegd zijnde, het ware beter om een deugdzame houding aan te nemen ongeacht uw opleidingspeil.

Hoogachtend
Reactie/ antwoord:

===>> (Dewanistische aanhef):
Miaauw, miaauw, namastiaauw (1/(7,4 E09)* 100 %) = 0,000.000.013.5 % = 13,5 miljardste % (procent)) gemanifesteerde ATMA en Nano God/ Godin Koenaard Depuydt (14,1888),

1) Liever Gek Dan DOOD

2) Een gek leeft langer

3) Een gek heeft de Halve wereld

4) Ja ik zat twee jaartjes veilig opgeborgen in psychiatrische klinieken, ruim 9 maanden in PI NOORDsingel Rotterdam, en de psychiaters van GGZ Delfland verloren het kort geding om mij nog flink wat jaartjes in de kliniek gevangen te houden, eind 2003. Nu ben ik een loslopende LOF der GEKheid.

5) Waarom moet ik zo kort leven?? 57 jaar wordt ik dit jaar, zo dicht bij de dood. En waarom moest ik geboren worden, mijn moeder had er al gelijk spijt van na mijn geboorte dat zij mij gebaard had ok en klaagde altijd op mijn kop dat zij mij had moeten aborteren.

6) De DOOD?? Vertel mij hoe jij JOUW eigen DOOD ziet?? Wat geloof jij? Geloof en DOOD zijn innig aan elkaar verbonden.

7) Ja, nu heb ik het zelf gezien ok, er is echt NIETS na dit leven in Sub Atomic Space, de sub atomaire ruimte is absoluut leeg, is voor 99 % vacuum, dus massaloos ok. Een enkele atoom ruimte is inderdaad voor 99 % totaal vacuum en massaloos, protonen, neutronen en al de overige massa deeltjes eromheen zijn net 1 % maar van het totale bolvormige volume dat een atoom inneemt. Geloof mij, er is niets meer na de DOOD, ik ben daar geweest, nu al is alles dood in mijn leven, mijn beste hartsvriendin in Suriname overleed vorige WEEK, hartaanval, 48 jaar en ik was met haar al een jaartje karmisch getrouwd, wel een neukloos huwelijk. Dus dit is dan ook DOOD nu en voorbij. Zo karmisch vervloekt ben ik en het is een karmische straf in het zwarte Hindoeisme.

8) Een Universitaire titel of graad zegt feitelijk niets over de echte geestelijke vermogens van zo een persoon denk ik of aangaande het IQ, of HOOGbegaafdheid, nee het is zelf erger. De meeste echt intelligente mensen halen nooit een universitaire graad of titel, maar worden later wel miljonair, biljonair of gewoon succesvolle criminelen die makkelijk een miljoen euro kunnen jatten en dan lekker met de noorderzon vertrekken naar India, Dubai of Brazilie.

9) Nu ben ik auteur van minstens 20 manuscripten en nog vele andere teksten en met een beetje slimme marketing en personal branding kan ik hier in theorie meer dan 1 miljoen euro mee verdienen dus dit is een van mijn DAGdromen om te verwezenlijken binnen drie jaar tijd, maar ok ik heb alles tegen mij, zelfs mijn lullengte, want mijn pennen zijn langer dan mijn lul. Ik ben een echte pennehoer met een meid in bed, mijn scherpgeslepen pennen gaan dan diep in al haar oneindig diepe gaten.


W.G. ZES POOTafdrukken,

Waldo Dewanand D. & Wieroe (RIP 09.09.2022) & Co
Delft Katten Kennisstad, Aryan Cat's Nation Holland BV.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2023, 23:42   #40
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.513
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar ben ik slechts amateur van. Maar wel nen hele grote amateur.

Ernstig nu:
ik werd tijdens de avondlessen Spaans, enkele "decennia" geleden, gewaar dat er toch grote frustratie is in de onderwijswereld.
De regenten tegen de licentiaten (afijn, bachelors tegen masters).
De enen denken dat ze minderwaardig zijn en de anderen denken dat ze meerderwaardig zijn.

Naar 't schijnt is dat ook erg in zwang bij steden en grote gemeenten.

En beste mede-forummers, hoe zit dat in de privé?
Bachelor/master heeft eigenlijk niks te maken met regent/licentiaat. Het is een systeem dat omwille van redenen die te lang zijn om uit te leggen overgenomen werd van het Brits onderwijssysteem.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be